2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

ΦΡΕΣΚΑ ΚΑΙ ΖΕΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ.........

111. 2. 2,35.
215. X. 3,30.
213. 1. 3,80.
233. X. 3,15.
235. X. 3,20.


232 2. 3,10.
233 X 3,15.
234 X 3,10.
235 X 3,20.

111. X2
233. X2
215. X
232. 2
Οι επιλογες της στηλης.
Ηδη εχουμε κανει ενα καλο ταμειο , και παμε γι΄αλλα.
Το ταμειο να ειναι ξεχωριστο απο τα υπολοιπα χρηματα , και μακρια η συζυγος , για θα την παθετε οπως εγω .
Δεν μπορω να της το κρυψω γιατι της το λετε εσεις , και τσουπ η εφορια ερχεται να μου αφησει το 10 τοις εκατο. Ναι να μου αφησει και οχι να μου παρει το 10 τοις 100.
Να κανουμε λιγο χιουμορ για να γελασουμε.
Εμπρος λοιπον φιλοι μου για αλλες κατακτησεις
Ολοι μαζι μια παρεα. Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ SIMOS SHOW. ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ.

2 σχόλια:

exotrela είπε...

Tον τελευταίο καιρό,το τραγούδι "Wind of change" των Scorpions μου αρέσει όλο και πιο πολύ.Ίσως γιατί αρχίζει να φυσάει ο αέρας της αλλαγής και η νότα αισιοδοξίας μεταμορφώνεται σε πραγματική αλλαγή για τα ποδοσφαιρικά δρώμενα της πόλης μας.
Μόνο ενωμένοι θα μπορέσουμε να σπάσουμε το Αθηναϊκό κατεστημένο.Δεν έχουν νόημα πλέον οι εμφύλιες έριδες και διχόνοιες,αν θέλουμε το καλό της φτωχομάνας πόλης μας.Ας προσπαθήσουμε όλοι για το καλύτερο και να φτάσουμε την Θεσσαλονίκη εκεί που πραγματικά αξίζει.Στη κορυφή.Αναλογικά στην εκάστοτε χώρα δεν υστερείς ούτε απο Βαρκελώνη,ούτε από Μάντσεστερ,ούτε από Ντόρτμουντ,ούτε από Μιλάνο. Ξυπνάτε συμπολίτες.
Φυσάει ο βαρδάρης της αλλαγής

Sierra Golf. είπε...

Ειμαι κι εγω σιγουρος οτι τον χειμωνα θα φυσηξει ο Βαρδαρης,ομως αν τους καβαλησεις θα σε πανε μεχρι Αρειο Παγο,για να σε ριξουν κι ας το μαθουν ολοι οτι εγινε λαδια. Να εισαι σιγουρος οτι πρωτα το C.N.N θα μεταδωσει την ειδηση οτι τους πηραμε τα πρωτεια. Μωρε μην ξεσπασει στρατιωτικος νομος,πραξηκοπημα ντεεεε.
Ασε που θα μας βαλουν παλι να φαγωθουμε μεταξυ μας.
Τελικα η κοτα εκανε το αβγο η το αβγο την κοτα;