2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Η ΤΑΜΠΕΡΕ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ .......

Ματαια περιμεναμε οσοι παιξαμε τα τρια σημεια την Ταμπερε να ισοφαρισει εκτος εδρας.
Εχασε 1-0.

Στο Πρακτορειο λιγο πριν αρχισει η Ααρχους με την Εσμπιεργκ λεω τον Λαζαρο παλαιμαχο ποδοσφαιριστη του ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ και συμμαθητη μου: 1-3 την Εσμπιεργκ η 3-1 ; Το αφησα στην κριση του ως προς τα δυο αυτα σκορ. 3-1 μου λεει και καληνυχτιζει.
Ελα ομως που το Ποντιακο μου με πηγε στο 1-3!!!
Τελικο 3-1 θα παιζοταν και θα ειχαμε αυριο χαμογελα ταμειου. Ο Γιαννης διπλα μου παιδικος φιλος με αφησε εκεινη την στιγμη μονο μου στην σκεψη. Αν με πιεζε στο 3-1 θα τα παιρναμε λεμε....
Σημερα δεν ηθελε.
Χαλαρα και ησυχα θα αφησουμε λιγο τον υπολογιστη και θα δουμε κανενα εργο στην Τ.V.
Αυριο και παλι μαζι με σκεψεις προτασεις και την ελπιδα να τον << σακατεψουμε >> τον αντιπαλο.
Χαλαρωστε και εσεις . Ραντεβου αυριο. Καληνυχτα σας............

Δεν υπάρχουν σχόλια: