2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

ΑΡΧΙΣΑΝΕ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΜΠΡΑΤΣΑ........

..........εξω,χμ....δηλαδη οι κοιλιακοι εξω.
Γιατι να το κρυψομεν αλλωστε.
Μασα - χαψα - ξαπλα - φουμα.
Λιγο στενο απο περυσι το μπλουζακι ρε παιδι μου,κρυος ιδρωτας μ΄επιασε,αλλα κι΄αυτη η μυρουδια απο το Ψητοπωλειο της γειτονιας ρε παιδι μου,σε κραταει ετοιμοπολεμο για ενα γυρο απο σουβλακι με πιτα,την ωρα που οι πρωτοι φιλοι εκαμναν τους πρωτους γυρους των τετραγωνων μας.
Αστο....Διαιτα απο αυριο,μηπως θα το καταλαβει και κανενας , αλλωστε φουσκωμα ειναι[το ψηλωνω παει παρασε].
Να κι΄ο Θανος , πω πω αυτος εγινε σαν βαρελι.
Εγω απλα ειμαι ευσωμος.
Κοιτα να δεις καθε χρονο αυτοι ολοι χοντρενουν. Τι λε ρε παιδι μου.
Εμενα μαλλον τα ρουχα μου μαζευουν στο πλυσιμο.
Ετσι απο περιεργια , ας ζυγιστω ρε παιδι μου για να φυγω απο την περιεργια...........
Τιιιιιιιι...Πωςςςςςς...101 κιλα; Μα δεν ειναι δυνατον, δεν μπορει να ειναι.....
Μπααααα... Μαλλον η ζυγαρια θα ειναι χαλασμενη...
Αδιορθωτε ΕΛΛΗΝΑ ερχεται το καλοκαιρι.
Απο τωρα περιορησε το φαγητο.
Ειναι παραλληλα και υγεια.
Αμ το καμακι που το βαζεις.
ΡΙΞΕ ΜΕΡΙΚΑ ΚΙΛΑ . ΜΠΟΡΕΙΣ.
Γινε στυλακι . Εχεις ακομη 2 μηνες. Για καλες Διακοπες.
Ηταν μια κοινωνικη προσφορα της ηλεκτρονικης σελιδας του SIMOS SHOW..

Δεν υπάρχουν σχόλια: