2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 21 Ιουνίου 2008

ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ ;



Και μπαινω απ΄ευθειας στο θεμα μας . Στο ψητο που λενε.


Πρωι πρωι το εχουμε κανει χουι να παιρνουμε τοπικη εφημεριδα , και με τον καφε φραπε της Μαριας , με την δροσουλα ακομη , διαβαζουμε τα νεα των ομαδων της πολης .


Ενταξει , δεν λεω ο ΠΑΟΚ ειχε σοβαρο προβλημα , και επρεπε να δυναμωσει κανοντας μεταγραφες , για πολλους πολυ γρηγορα.


Ναι αλλα αν λαβουμε υπ΄οψιν οτι οι αλλες ομαδες της πολης δεν αρχισαν ακομη , τοτε τι να υποθεσω εγω που ειμαι ΑΡΕΙΑΝΟΣ η εγω που ειμαι ΗΡΑΚΛΗΔΕΥΣ.


Ασε αν πουμε για τον ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ , αντι να παρουν κανεναν παικτη , κοιτουν να δουν αν εμεινε κανεις μετα την μαζικη αποχωρηση , λογω κ. Δαμηλου.(αν συνεχισει , αν βαλει χρημα , αν αναλαβουν αλλοι , αν .. αν .. αν).


Και καθεσαι και λες ρε παιδι μου. Τι κανει τωρα ο ΑΡΗΣ ;


Πως ο κοσμος του αγοραζει διαρκειας ;


Χωρις να βλεπει κινηση ;


Μηπως βλεπει παικτες απο το EURO ;


Κι΄αν βλεπει απο ποια Εθνικη ομαδα να βλεπει ;


Αν ηθελε παικτη απο ομαδα που αποκλειστηκε τωρα θα προσεγγειζε τον παικτη και θα εκαμνε προταση.


Μηπως τωρα που εφυγε η ΚΡΟΑΤΙΑ ;


Αν δεν ειναι και αυτη τοτε ; Να ειναι απο ομαδες που συνεχιζουν ;


Μηπως ανεβαινει το κασε των παικτων αυτων ; Και ποιοι ειναι ; Και αν ειναι .


Εγω ειμαι προβληματισμενος ως προς τις κινησεις που προκειται να γινουν.


Δεν το κρυβω οτι ανησυχω λιγο πολυ.


Ειναι νωρις αλλα ολοι κανουν τα πλανα τους. Αρχιζουν χτιζουν.


Η ΘΥΡΑ 2 με περιμενει για αγορα διαρκειας .


Μια θεση στον ηλιο μα και στη βροχη στον αερα και στα προβληματα αυτης της ομαδας που μεγαλωσε γενιες και γενιες με σκασιμο και αγχος.


Εμενα δεν μου χαλαει για τα κυπελα και τα τετοια.


Αν σκασω κανω μια βολτα στην Κ.Α.Ε και παιρνω τα ΄πανω μου.


Εχω να φανε και οι κοτες. Οι αλλοι μονον στα ονειρα τους.


Μου χαλαει που δεν ακουω κατι (οχι για Οκκα)μην ξερασω τωρα.


Θελω να πεσει το χρημα ρε.


Παρε για να παρω λεει ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ.


Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ ειναι δοκιμασμενος και δεν την παταει ευκολα πλεον.


Εμεις δεν τρωμε το τυρακι των γειτονων μας .


Εμεις απαιτουμε παικτες και μετα τα χωνουμε.


Αντε να δουμε την πρωτη κινηση. Και μην μου πεικανεις οτι εκλεισε τους Χαβιτους και τους Γκιαρους Νατσους Κοκιδες και τα τοιαυτα , γιατι αν δεν εκλεινε και αυτους παλι στα ιδια σ----α θα ημασταν


Μικρη εκρηξη. Λετε να ηταν λιγο βιαστικη ; Θα δειξει.


Κανεις και λιγο γρηγορα γιατα ΑΡΗΣ εισαι.


Και τι ΑΡΗΣ ε ; ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.



Για το στοιχημα ανατρεξετε στα παρακατω κειμενα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: