2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ .. ΚΑΙ ΤΗΝ << ΚΑΝΟΥΜΕ >> ΛΕΜΕ....



219. Σεντ Πατρικς. 2. 2,35.


214. Σαντεφιορντ. Χ. 3,25.


215. Μπρομαποικαρνα. Χ. 3,30.


212. Τρινιτα Οιτα. 2. 2,55.


226. Φλαμενγκο. 2. 4,00.




Στις παραλιες θα με βρειτε λεμε....


Φτανει πια !!!


Αρκετα καηκαμε σημερα.


Σαββατο με στοιχημα να τρεχει , και βουρ για θαλασσα ρεεεεεεεεεε.


Το βραδυ επιστροφη , και αυριο Κυριακη gain ρε παιδι μου εναδερ ουαν τιγκανα.


Ερχεται η ωρα της αδειας.


Αρχιζω να μαζευω τα μπουγαλακια μου.


Δηλ. εγω δεν εχω και πολλα - πολλα .


Να παρω για τα τρια παιδια μου τα εβριθινγκ και την γουαιφ μαζι και παμε επιτελους οπου ναναι.


Δεν χανομαι . Ομως εχω καιρο γι αυτα.


Καλο ξημερωμα.


Για να δουμε το πρωι το Αμερικανικο.


Χαιρεται και τα λεμε αυριο πρωτα ο ΘΕΟΣ.
ΟΙ << αλλοι >> παιζουνε με τα κουτακια COCA , και μεις με ΜΠΟΚΑ , και μεις με ΜΠΟΟΟΟΟΟΟΚΑΑΑΑΑ !!!!
Προλαβετε.
Ειναι η ευκαιρια της ζωης σας.
Δεν προκειται ποτε των ποτων να δειτε απο κοντα την ΜΠΟΚΑ ΤΖΟΥΝΙΟΡ.
Ειναι η μεγαλη ευκαιρια της ζωης σας.
Την δινει ο ΑΡΗΣ στις 05 ( ΠΕΝΤΕ ) ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΓΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ.
ΠΙΣΤΕΨΕΤΕ ΜΕ. Ειναι ονειρο !!!!!!!
Η ΜΠΟΚΑ ΤΖΟΥΝΙΟΡ στην ΕΛΛΑΔΑ.
ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ.
ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΗ.
Μακαρι να σας επεισα. Γιατι τετοια χαρα να δεις την ΜΠΟΚΑ ΤΖΟΥΝΙΟΡ απο κοντα δεν θα ξαναδεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: