2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ...........

Εμεις στον γκαιλε μας.
Εχασε η Ριβερ Πλειτ ( την εχουμε να χανει παντα εκτος ακομη και με σκορ 2-1 ).
Το θαυμαστικο ειναι οτι εχασε η Μποκα!!! 2-3.
Εχουμε και λεμε. Δηλ. δεν εχουμε γιατι σας πηρα στο λαιμο μου!!!!
Α.) ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ.
Β.) ΣΙΒΑΣΠΟΡ.
Γ.) ΧΕΡΤΑ.
Δ.) ΡΙΒΕΡ ΠΛΕΙΤ.
Ενταξει τραβηγμενο ειναι να βαλω διπλο την Μποκα.
ΤΕΤΡΑΔΑ ΟΜΩΣ; ΠΑΠΑΛΑ ΤΩΡΑ................
Αξιζε κυριοι της προσοχης μας.
Ξανα θα περιμενουμε με προσθηκη την Ξαμαξ.
Θα με ( μου ) πει τωρα καποιος , .... σιγα ρε συ ΣΙΜΟ μη ξαναγινει!
Σικεμε. Εγω παω με την χασουρα τους.
Σε ξεκινησα με 4 δωρα με κλειστα ματια. Βαλε και συ αλλα δυο τρια , και με 3 Ευρω παρε πανω απο χιλιαρικο.
Κραταμε τα δεδομενα , και την επομενη στιγμη τα ξαναλεμε.
Απο δω και περα να πω οτι μπορειτε να διαχειριστητε εσεις τα παιχνιδια αν θελετε την next time. ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ (ΣΑΣ) Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ !
Επανερχομαστε αργοτερα με προταση των σημερινων αγωνων.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χάρηκα που σε γνώρισα κι ελπίζω να τα ξαναπούμε όταν ανέβω επάνω
στην Σαλονίκη,να πιούμε
και καφεδάκι στην πλατεία.
Εύχομαι το χειμώνα να έχουμε
Καλά Κέρδη.
Δημήτρης (coco)

Sierra Golf. είπε...

ΔΗΜΗΤΡΗ μονον που εφυγες πολυ βιαστικα και δεν προλαβα ουτε να σε κερασω εστω εναν καφε.
Να εισαι καλα , και οτι απορια η ακομη και σκεψη εχεις να μου την λες.
Ευχαριστω πολυ , χαρηκα και εγω πολυ.
ΣΙΜΟΣ.