2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ...............

Ο απογευματινος καφες στο στεκι μας στο μεγαλο παρκο της Πασσαλιδη με την παρεα να αναλυει αυριανους αγωνες ηταν στο κορυφωμα της. Τοτε ηταν που με πλησιασε ενας νεαρος και μου ειπε... - Συγνωμη ειστε ο Σιμος ; Σας γνωρισα μου ειπε απο το VIDEO.
Eιμαι ο Κοκο , Δημητρης αν θυμαμαι καλα. Ειμαι απο Αθηνα μου ειπε και διαβαζω την σελιδα και παιζω τα σημεια , βαζω και εγω 2 δικα μου και ετσι αγωνιζομαι.
Η αληθεια ειναι οτι τα χασα εν μερει , μα μεχρι να τα βρω ο νεαρος εφυγε.
Ουτε καν προλαβα να κερασω εναν καφε το παιδι.
Ειχε σιγουρα δουλεια στην Θεσσαλονικη , ομως εψαξε και με βρηκε ( χωρις δυσκολια ).
Ηταν μια ευχαριστη εκπληξη πραγματι .
************
************
Στο αγωνιστικο κομματι τωρα που δειχνω τον δρομο για ταμειο.
===============
125. Οντενσε - Κοπεγχαγη. 1. 2,25. 1-1 Ημιχρονο , 3-1 Τελικο . Εχουμε ξεφυγει.
===========
144. Γουιγκαν - Γουεστ Χαμ. 2. 2,65. Τα σφυρια και τα ματια μας φετος.
===========
163. Λειτον Οριεντ - Εξετερ. 2. 3,30. Παμε με τους Ελληναρες. Οχι οτι ειναι κακη η Οριεντ ομως η Εξετερ βγαζει τσαμπουκα.
===========
181. Γιορκ - Κετερινγκ. Εγω εχω για αμυναρες την Κετερινγκ και την Γκινγκαμπ. Που κολλαει ε; Παρακολουθουμε τον τροπο παιχνιδιου των. Δεν τρωνε γκολ. Αυτα γραφετε τα για αλλη φορα... Η Γιορκ μπορει να σκοραρει. Αν επαιζε με αλλη ομαδα θα σκοραριζε δις. Με την Κετερινγκ ομως θα παμε με το 1-1 σκορ. Χ και 3,25.
===========
122. Τζιλιγχαμ - Μιλγουολ. Ο ασος στο 2,20. Η γηπεδουχος ειναι ικανη να παρει το ματς .
Ετσι απλα ασος. Αναλυση για να σας πεισω ; Η Μιλγουολ θα κυνηγησει το Χ και εκει θα χασει τα αβγα και τα καλαθια. Το πανω χερι στην εδρα.
===========
189. Ρεξαμ - Οξφορντ. Εγω ; Διπλο. 2. 2,15.
===========
172. Μπερι - Τσελντεναμ. Γιατι ρε παιδες προτεινετε Χ2 το παιχνιδι αυτο ; Ποσο να το παλαιψει δηλ. η Τσελντεναμ ; Ο.Κ συμφωνω στο 0-0-3 της Μπερι εντος με γκολς 0-6.
Αητητη η φιλοξ/νη εκτος. Ομως εχουμε την Μπερι. Ωωω Μπερι Μπερι.....
===========
241. Μονπελιε - Λανς. Ξαφνικα αφηνω το ματς αυτο. Ηθελα να παω με το σημειο της εδρας , ομως η Λανς παιζει καλα και το αφηνω. Περυσι 0-1 η Λανς πηρε στην Β' Γαλλιας την νικη.
Δεν βγαζω ακρη. Εχουμε νικητη παντως αλλα ποιον ;
===========
242. Νανσι - Τουλουζ. 1. 2,10 αποδοση. Θεωρω οτι η Νανσι θα πιεσει και θα παρει το ματς.
3-1 το δινει ο σκορακιας. Απο που το εβγαλε το 3-1 αυτος το ξερει μονον. Μμμμμμμ...
===========
===========
Εννεα σημεια ειναι στην διαθεση σας.
----------------
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ.
-------------------
-------------------
122. 1. Τζιλιγχαμ. 2,20.
144. 2. Γουεστ Χαμ. 2,65.
181. Χ. Κετερινγκ. 3,25.
125. 1. Οντενσε. 2,25.
242. 1. Νανσι. 2,10.
==============
==============
Χωρις αυτο να σημαινει οτι τα αλλα δεν ειναι πιστευτα , ομως εχουμε και τα ζονγκ.
Με την αυριανη χημεια κλεινουμε για σημερα την στοιχηματικη ενημερωση.
Καληνυχτα και με λιγη πια τυχη απο αυριο για 100% σημεια .
Υπομονη και ελπιδα για ταμεια ανακαμψης.
Κοκο ευχαριστω για την μινι ομιλια μας.
Θελω να πιστευεις οτι ειμαστε μια μεγαλη παρεα ολοι μας σε αυτην εδω την σελιδα.
Η παρουσια σου στο στεκι μου με συγκινησε και μου εδωσε δυναμη για καλυτερη συνεχεια.
Χαιρεται....................

Δεν υπάρχουν σχόλια: