Ευκαιρια μεγαλη να μην ειμαστε συνδεδεμενοι σημερα.
Αν ο GIOUL BET ειναι ετοιμος , υπαρχει περιπτωση να γραψει μεσω TSAT τα δικα του πιστευω.
Να εχετε μια καλη ημερα και να ειστε ολοι καλα.
Ανανεωνουμε το ραντεβου μας για αυριο , η ακομη ακομη σημερα αργα το βραδυ.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου