289. Ροζενμποργκ -Λιλεστρομ. Τι ηθελε και εκανε κακο παιχνιδι στο Europa ligoue ? Eeee???
Να σου ολοι πανε να το σπασουν. Μωρε δεν λεω , ενταξει.....4-4 εφεραν και δειχνουν οτι μπορουν.
Κυριες και κυριοι μετα απο καιρο ο Σκορακιας επανεμφανιζεται και μας λεει οτι η Ροζενμποργκ μπόρει να νικησει κομψει κομψα την Λιλεστρομ που με τα δεδομενα του μας προτρεπει στο 3-1 ΣΚΟΡ. Δεν ειναι ικανη η φιλοξ/νη να κανει κατι σπουδαιο! Απο 5-0 κατεληξε στο 3-1 κι' αυτο γιατι δειχνει σημεια καμξης η γηπεδουχος. Κατι σαν Ζενιθ και Ναδιρ δηλαδη ενα πραμα!
290. Ουλενσακερ - Στρομεν. 2. 3,40/
293. Νορκεπινγκ - Τζουργκαρντεν. 2 Ημιχρονο.
291. Γκαις - Μαλμε. Χ. 3,20 και ο Σκορακιας μας το δινει στο 1-1.
294. Χαμαρμπι - Γιονσεπινγκ. Με την φιλοξ/νη πρωτη να σκοραρει και την γηπεδουχο να ακολουθει. Δινω ενα μικρο αβανταζ στην φιλοξ/νη ( !!! ) που ναι μεν παιζουν το ιδιο παιχνιδι ομως η φιλοξ/νη εχει πιο πολυ θρασος. Αυτο μαλλον φτανει να μας δωσει το σημειο 2 στο 3,60. Θελουμε πολλα γκολ στον αγωνα αυτον. Θα παιξουμε στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ + 7 γκολ σε ειδικο στοιχημα και μαλιστα στην Χαμαρμπι. Φτωχη σε παραγωγη γκολ αλλα και σε παθητικο. Για να δουμε σε λεω! Σημειο Τελικο; Ο Ημιχρονοπουλος Τελικιδης μας μπερδευει απο 2 σε 1. Εμεις ; 2/2.
Η ωρα πηγε 19.00 και καπου εδω σας αφηνω να δειτε και εσεις με ηρεμια τα σημεια που θελετε να επιλεξετε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου