116. Ισοπαλια την Σιμιζου με την Ναγκογια.
113. Γκαμπα Οσακα - Κασιβα. Εδω οσο κι αν φαινεται το διπλο ικανο να βγει , αλλο τοσο μας δινει απαγορευτικο η προιστορια! Το τελευταιο τους 2-6 μας ψιλοφρεναρει λιγο , ομως θεωρω οτι νικητης θα βγει η γηπεδουχος. Το 2,50 επιλεγω στην εδρα.
115. Σενται - Τοκυο. Μας εδειξε η φιλοξ/νη οτι προσπαθει για κατι καλο. Οχι οτι θα το καταφερει κιολας!!! Με Χ/1 Ημιχρονο Τελικο θα παιξουμε.
Αυτα για πρωινα.
Παμε τωρα για βουτιες στην ωραια Χαλκιδικη μας.
ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΡΑ..................
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου