Ετσι ειναι αλανια της σελιδας του SIMOSSHOW. Η χαρα μας ειναι εδω το ΤΑΜΕΙΟ.Τι με (μου) νοιαζει εμενα η εσενα αν παιζει η αν δεν παιζει ο σεντερ φορ της ομαδας που επελεξα η τα σεντερ μπακ της αλλης ομαδας! Εμενα με (μου) νοιαζει να κατσουν τα επιθυμητα αποτελεσματα και δεν πανε να κουρευονται οι αλλοι ολοι. Δεν χαλιεμαι αν παιρνω στο 100' το αποτελεσμα ουτε αισθανομαι τυχερος. Αν δω την ατυχια μου ειναι τρομερη οπου σε πολλα χασομερια εχασα και μαζι και εσεις ΤΑΜΕΙΑ θησαυρους. Γι' αυτο λοιπον αφηστε το ρητο.........ελα μωρε σιγα τον τυχερο , στο 100' το πηρε , ενω στο 100 εχασα (-με) παμπολλα δελτια.
Το Σαββατοκυριακο αυτο ειναι κουτρα αποδραση και αμεσως τωρα πεφτουμε με τα μουτρα στο διαβασμα. Ο στοχος μας ειναι και θα ειναι διαρκη ΤΑΜΕΙΑ χωρις πλεον πειραματισμους και εκβιασεις σημειων. Αυτο που βλεπουμε αυτο θα παιζουμε χωρις δευτερη σκεψη π.χ νικαει η ομαδα ; -Ναι νικαει. Εεεεεεε τοτε αφου βλεπουμε οτι νικαει αυτο θα παιζουμε και οχι το μεγα λαθος που κατοπιν ανατρεπουμε την ολη σκεψη μας και γυριζουμε απο μονοι μας το σημειο ωσπου στο τελος το χανουμε. Σεμνα και ταπεινα........συνεχιζουμε.
*******-------*******
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου