200. Ααλεν - Καιζερσλαουτερν. Χ. 3,20. Μας εδειξε στα φιλικα η γηπεδουχος οτι κυνηγαει την νικη και εχει καλο συγκροτημα. Η φιλοξ/νη αντιδραει σωστα!202. Οντενσε - Μιντινλαντ. 2 Ημιχρονο. Μπορει η φιλοξ/νηγ να κανει το 2πλο ημιχρονου. Μετα; Η Μιντινλαντ δεχεται γκολ. Μπορει και Χ τελικο (1-1).
*** Η απολυτη ανατροπη ! Κοντα ημασταν...
211. Ανκελχολμς - Χαλμσταντ. Χ. 3,20. Ισορροπημενη ομαδα η γηπεδουχος Εχει καλη εδρα αλλα δεν μετανοιωνω που επιλεγω την ισοπαλια καθως η φιλοξ/νη μπορει να αποσπασει το Χ που θα μας πληρωσει 3,20.
213. Γκεφλε - Τζουργκαρντεν. Ολα ειναι ικανη να τα κανει η Γκεφλε ομως εμεις κραταμε την φιλοξ/νη ως προς το Χ που εχει μεγαλη εμφαση. Θα πιεσει η Γκεφλε ομως η φιλοξ/νη ξερει να κραταει πισω. 3-3-4 εχουν προιστορια . Το Χ με αποδοση στο 3,10.
208. Νιορ - Καεν. Θα παω με την Νιορ που ειναι επιθετικη ομαδα και θεωρω οτι θα σφιξει την Καεν. Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,40.
Εφυγε το πρωτο 10ημερο του Αυγουστου. Τι εμεινε; Ακομη 20 ημερες ξεγνοιασιας και μπαινει το Φθινοπωρο. Ας απολαυσουμε την καθε μοναδικη στιγμη του Αυγουστου και κατοπιν μπαινουμε στα δυσκολα. Ειδωμεν.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου