156. Τρομσταλεν - Κονγκσβινγκερ. Με 0-0-6 σερι η γηπεδουχος απλα θα παιξει να σπασει το αρνητικοτατο σερι. Δεν θα τα καταφερει ομως! Ακομη και γκολ στο Α' Ημιχρονο να πετυχει 1-1 θα γινει ντεφακτορ. Το Β' Ημιχρονο θα ειναι της φιλοξ/νης που θελει να ανεβει πιο ψηλα. Ειναι ομαδα της κοντρας και ελπιζουμε να πετυχει 3 (τρια) γκολ. Δεν μας τρομαζει το 0-0-6 σερι της γηπεδουχου. Ας το κανει 0-0-7. 4-6 γκολ παιζουμε.....159. Εκομαξ Κλουζ - Βασιλεια. Το 1-2 του πρωτου αγωνα δεν δινει υποσχεσεις για νικη απεναντι στην Ρουμανικη ομαδα που σκοραρει συνεχως και ασταματητα. Η Βασιλεια ειναι καλη ομαδα ομως πρεπει να δωσει τα παντα για να κανει νικη τετοια που θα την επιτρεψει συνεχεια στο CHL.
Προβλεπω γκολ με το τσουβαλι , μονο να ειναι ραμμενο απο κατω μην χαθουν οι μπαλες. + 7 ΓΚΟΛ και οποιος γελασει γελασε. Σημειο; 2ΠΛΟ. Σκορ; 3-4. Μονο για το Ιντερνετ..........
160. Λιλ - Κοπεγχαγη. Το 1-0 του πρωτου αγωνα δινει στους Δανους να κανουν ονειρα και σκεψεις για συνεχεια. Η Λιλ δεν θα μπορεσει κατα την γνωμη μας να ανατρεψει το σκορ.
Ο Σκορακιας δινει 1-2 για την Κοπεγχαγη και βαζει σε σειρα τα γκολ. 1-0, 1-1. 1-2.
161. Ντυναμο Κιεβου - Γκλαντμπαχ. Απο τις καλες ομαδες ειδικα εκτος εδρας οι Γερμανοι , που ομως θα το δουν (ειδαν) οι της Κιεβου και θα προσπαθησουν να το αποτρεψουν. Εαν πιστεψουν σε καποια φαση οτι τους εχουν , τοτε οι Γερμανοι θα κανουν γκολ. Οοοοχι το 1-3 ειναι απλησιαστο. Το 2-3 ομως; Η το 3-3 ; Διαλεχτεεεεεε.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου