2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ.



103.  Ντιναμο Δρεσδης - Καιζερσλαουτερν.  Μ' αδεσει στην εδρα της η Δρεσδη.  Εφ' εξης παιζω την πρωτη μου σκεψη.   Γι' αυτο!   Το σημειο ειναι 1 και η αποδοση 2,45.  ΟΧΙ.  1-3

109.  Λαβαλ - Νιμ.  Το Χ με (μου) πληρωνει 2,90 και το αγοραζω.   Καλο! ΟΧΙ.  0-1.

113.  Τουρ - Οσερ.  Το σημειο 2 για την Οσερ μας πληρωνει 2,10.  ΟΧΙ.  1-0.

132.  Γιου Σι Ντι - Μπρει.  1.  2,40.   Θελει ομως ιδρωτα να γινει.

135.  Σελμπουρν Ντερι.  2.  2,50.

*******************************************
100.  Λαχτι - Χονκα.  OVER και εκατερωθεν γκολ.  Και οι δυο ομαδες μπορουν να σκοραρουν.  Η Χονκα;  Ισως νικησει.  Γερνω δεξια!  Ομαδες που εχουν αναγαγει σε επιστημη την κοντρα επιθεση.  ΝΑΙ.  3-2  OVER και γκολ εκατερωθεν.

101.  Κολωνια - Κοτμπους.  Μην μας τα χαλασετε σημερα ε;   Η Κολωνια σκοραρει καθως εχει καλη εδρα και η πεισματαρα Κοτρμπους αν δεν βαλει γκολ στο Β' μερος τουλαχιστον απο τα πρωτα του λεπτα , τοτε θα το κανει εως και λιγο πριν την ληξη.   Το 'χει το τοπι και το κατεχει.  Αν δεν ληξει 1-1 , τοτε θα παμε στο 2-2.   Διαλεξαμε ομως το 1-1.   0-1

104.  Γκεντσλερμπιρλιγκι - Ορντουσπορ.   Να μην χασει ο Εκτωρ Ραουλ Κουπερ και η Ορντου να φυγει με τον βαθμο απο την πρωτευουσα.  ΝΑΙ.  1-1.

=====================================
=====================================
=====================================

Πενταδα και Τριαδα μας δινουν ελπιδα.
Καλο απογευμα να εχετε.
Ο ΠΑΟΚ;   Ο ΠΑΟΚ δεν τα καταφερε καν.   Στεναχωρησε πολυ κοσμο και οι αμφιβολιες προς το προσωπο του Δωνη γινονται πυκνες.   Εχεις και τον Κλαους να σε χανει αυτο το <<δωρο>> + του οτι και στην Τουμπα εχασε κατι κομματια μουρλια!
Καπως ετσι θα ειναι ο νεος ΠΑΟΚ που περναει σε επιθετικογενη προπονητη.   Ξερετε οταν ζητας το γκολ μοιραια ανοιγεσαι πισω και εχεις αυτα που επαθες χθες στην Ραπιντ.   Θα εχει ο ΠΑΟΚ εντυπωσιακες νικες , μα και εντυπωσιακες ηττες.   Λ.χ το χθεσινο τριμπαλο.
Παντως ο Σαντος ε;  το 'κανε το θαυμα του και πηρε τον Γλυκο Εθνικη.   Ο Βελλιδης;  Ποιος Βελλιδης!   Αυτος ειν' ΑΡΕΙΑΝΟΣ!   Τον αφησε στα κρυα του λουτρου.   Τι αντιπαθεια ομως ε;   Τι να τον κανει τον Γλυκα;    Εεεεεεε ρε Τζαμπο που σας χρειαζεται!   Μονον μην γινετε κλοουν.
Γελαει ο κοσμος ενα πραμα!     Ρουφαμε και τα λεμε , λεμε (δις)   Μην το ρουφηξουμε εξ αιτιας του κε Σαντος και τοτε να δουμε!    Κριμα ομως μεγαλο που ο Βελλιδης ειναι εξω.   ΚΡΙΜΑ
Κε Σαντοοοοοοοος   κριμα !!!

ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................




Δεν υπάρχουν σχόλια: