
Κι ομως υπαρχουν ανθρωποι που ονειρευονται αυτες τις παραλιες και χαιρονται (απολαμβανουν) μπανιο. Ολοι αυτοι λουονται στα κατακιτρινα απο τα ουρα των νερα της θαλασσας τους. Να την χαιρονται!!!
Σαν την Ελλαδα δεν εχει ρεεεεεεε !!!
102. Φεγενορντ - Δυναμο Κιεβου. Χ Ημιχρονο. Για σημειο τελικο και παλι στο Χ.
100. Μεξικο - Ιαπωνια. Ποιον να πεισω με την προγνωση μου; Να μιλησω για την επιθετικοτητα της Ιαπωνιας η του Μεξικου; Και οι δυο ειναι καλες επιθετικες ομαδες αλλα πιο ολοκληρωμενη ερχεται αυτη της Ιαπωνιας. Δυσκολο να παω με το διπλο ποιο πολυ μου δειχνει ισοπαλια ομως η Ιαπωνια μπορει το 2πλο.
108. Λαβαλ - Λε Μαν. Τον Ιουλιο σε φιλικου χαρακτηρα παιχνιδι με 4-1 η γηπεδουχος κατατροπωσε την Λε Μαν. Ωστοσο η Λε Μαν εχει καλη παραδοση στην αντιπαλη εδρα και θεωρω οτι δεν θα χασει. Ισοπαλια.
110. Νιμ - Μονακο. Αν και 30 εκ. το μπατζετ φετος της Μονακο , για το ματς αυτο βλεπω ισοπαλια καθως η Νιμ παρουσιαζει αξιολογο συγκροτημα. Δεν παραταει αγωνες και κυνηγαει οτι καλυτερο. Η επιλογη σημειου η ισοπαλια. Φετος ειμαστε με την Μονακο και θα την εχουμε τις πιο πολλες φορες στις επιλογες μας. Η Μονακο ειναι για τα μεγαλα σαλονια και εκει θα πρεπει να βρισκεται μια για παντα!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου