Σταματησαν με μιας τα χαμογελα αμεσως μετα την επιτυχη προβλεψη του σκορακια οπου με 2 στα 2 σκορ μας χαρισε ευρωχαμογελα.Σημερα η ημερα ειναι δυσκολη ομως θα προσπαθησουμε να κανουμε αυτο που ολοι θελουν (-ετε),
Ειδαμε παιχνιδια οπου μαζι με τον ΣΚΟΡΑΚΙΑ παιζουμε. Παμε λοιπον να τα δουμε.
100. Βαασα - Λαχτι. Η προιστορια ειναι με την Λαχτι , παμε κι' εμεις να παρουμε το σημειο 2 εστω και με το ζορι χωρις αυτο να σημαινει οτι μονο και μονο με την προιστορια παμε με το 2πλο. Οοοχι. Παμε με το διπλο εχοντας και αλλά ερεθισματα. Το 1-1 θα υφισταται εως το τελος σχεδον του αγωνα ομως εχουμε ικανη την φιλοξ/νη ακομη και εως τις καθυστερησεις να κανει το 1-2.
104. Ιγκλονσταντ - Ουνιον Βερολινου. Το 2-2 βγαζει ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ με κοπο. Θελει πιεση και θετικη ενεργεια. Θα το σπρωξουμε το σκορ.
128. Τσαρλτον - Κρυσταλ Παλας. Εδω τα βρισκουμε λιγο σκουρα καθως παιζει το 2-2 Σκορ ομως και το 3-1. Με τις παραμετρους αυτες και με ιδιαιτερο διαβασμα παμε με το 2-2 ΣΚΟΡ μας λεει ο Σκορακιας.
- Δεν τον πτοει ακομη και αν βγει 0-5 η 4-0. Αυτο διαβασε , αυτο μας λεει. Να σημειωσετε οτι οπως παει το (τα) σκορ παει (-νε ) και το -α σημειο (-α).
Οντενσε , Παρι και Κλαμπ Μπριζ ειναι η τριαδα που παιζουμε ξεχωριστα , ενω τα σκορ που δινουμε (δεν συμμετεχει σε αυτα ο σκορακιας) ειναι το 3-2 της Οντενσε , το 4-2 της Παρι και το 4-2 της Κλαμπ Μπριζ. Φυσικα παιζουμε τα σημεια.
Σε μια δυσκολη Παρασκευη τολμαμε σε υψηλες πτησεις.
Καλημερα και ολα να πανε καλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου