Περασε η Κυριακη δηλ. να πουμε οτι αφησαμε να περασει η Κυριακη , μια καλη στοιχηματικη ημερα.Δυστυχως <<παντρευαμε>> σημεια της ιδιας ωρας παιχτικης και δεν καναμε δελτιο αγωνων με διαφορα ωρας μεταξυ τους. Να πουμε οτι ο σκοπος μας ηταν να πιασουμε το πρωτο δελτιο κατοπιν να μπουμε σε δευτερο τριτο κ.λ.π. Με το μυαλο μας θεωρουμε οτι ειμαστε τιτανιοι.
Η απαγοητευση δεν αργει να ελθει ομως! Και ειδικα οταν βγαινεις νωρις εκτος στοχου νομιζεις οτι εισαι ενα μαθητουδι που χρειαζεσαι βοηθεια και προσπαθεις να βγαλεις τα σκονακια η ανατρεχεις σε αλλου ειδους βοηθειες (εφημεριδες) ονοματα ομαδες μομεντουμ κ.α.
Αλλοι λοιπον ειχαν πανηγυρια εχθες οπου πηραν ομαδες οπως την Λατσιο , την Σαμπντορια , ττην Φραιμπουργκ (ελεω Χοφενχαιμ ) την Αιντραχτ Φρανκφουρτης (ομαδαρα εφετος) την Μαρσειγ κ.α. ενω αλλοι (εμεις) μπηκαμε στα <<φαντασματα>> και ειχαμε οφθαλμαπατες. Γιναμε πανηγυρτζηδες μιας ομολογουμενως καλης στοιχηματικης Κυριακης. Αργα ειδαμε τεσσερεις ομαδες και οπως ηταν φυσικο δεν τολμησαμε καν να κανουμε αναρτηση λογω κακης ημερας και παρ' ολιγον να ειχαμε το απολυτο. 3 στα 4 με 4 πολ/στη μας εφερε τα χρηματα πισω του Σ/Κ/
Ηρεμια χαλαρα και καλη συνεχεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου