2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΡΙΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΑΣ.

  Η Φ.Σ.Β Φραγκφουρτης μπορει να νικησει την Κολωνια;  Τοσο χαλι πια η γηπεδουχος;  Μα .. να μην εχει την διαιτησια μαζι της;   Δεν ξερω αλλα δεν τολμαω να πιστεψω οτι θα την αφησουν να κατρακυλαει τοσο η Κολωνια.   Παικτικα βγαινει το 2πλο ομως θεωρω οτι θα σπρωξουν σημερα τα κορακια την Κολωνια.   Θα βαλω επιτευξη γκολ 1ου Κολωνια με πεναλτι.  ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.   ***     Νικη.
  Σατζαουζεν με Ρεγκενσμπουργκ ενω μας δειχνει οτι η εδρα θα νικησει και βοηθαει μαζι η προιστορια με 4-1-0 στα παιχνιδια τους δεν αφηνουμε απαρατηρητο το γεγονος οτι η φιλοξενουμενη παιζει καλη μπαλα και ομως χανει στο γκολ.  Θεωρουμε οτι ηρθε η ωρα να παρει εστω εδω μεσα τον βαθμο της ισοπαλιας.   Το 1-1 αν και φανταζει λιγο , εν τουτοις θα βαλουμε και την αστοχια σαν παραγοντα και των δυο να κρατησουμε εκει το σκορ ωστε να μας πληρωσει.  Τωρα για τους OVER-ατους που δεν τους ικανοποιουμε ας ψαξουν αλλο παιχνιδι!!!     ***  Στο 90' εσπασε και το Χ μα και το 1-1.  Εγινε λοιπον 1-2 !!!
  Νοβαρα εναντιον Σπετσια και ενω τα ποσοστα μας δειχνουν εδρα θα δουμε μια Σπετσια επικινδυνη επιθετικα να πετυχαινει τερμα.  Μπορει η Νοβαρα να πετυχει 2 γκολ;  Ελα μου ντεεεε!!!   Λοιπον.  Ναι μπορει η Νοβαρα να πετυχει 2 γκολ.  Εξοχη στο κεντρο και καλη στην αμυνα.  Σιγα σιγα θα γειρει τον δεικτη του σκορ ωστε να νικησει.  Το σκορ στο 2-1.  Μην ξεχασεις.  -Που;  Στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!     ***   Νικη ομως με 1-0.
  Τερνανα με Κροτονε.   Το Χ καλοβλεπω αδικωντας το 2πλο.  Καταληγω στην ισοπαλια.  Ετσι απλα.      ***   ΟΧΙ.
  Δεν ξερω τι λενε στο Λιντς Εβερτον για το ΑΛΚ Αγγλιας.  Να , δηλ. οτι η Εβερτον θα παρει το κυπελλο και ενδιαφερεται και τετοια.  Εμενα με κομπιαζει μονο το γεγονος οτι δεν εχει 4-5 παικτες η Λιντς για τον αγωνα αυτον και οτι δυσκολα θα κανει το μπαμ αν και εχει την φανελα για να το καταφερει.  Τα ζαχαρωτα ειναι σε εξοχη φαση.  Πως να βαλεις ομως 2πλο ρε παικτη ετσι απλα;  Που να ρισκαρεις στο 1,60;   Τρελλενομαι οταν ακουω διαφορους οτι θα στανταρουν σε συστημα την Εβερτον.  Να χασουν αυτο το στανταρ και να χασουν ολο το δελτιο!!!   Οπως προτιμας ρε μεγαλε....
Το ξεπερναω αν και επρεπε να σας το ΚΑΡΦΩΣΩ ξερο Χ-ναρι.  Αντε μην τα παρω με μερικους.    ***   2-1 η Λιντς νικησε την φιλοδοξη Εβερτον !!!
  Σουιντον Μπερνλι;   Επιλεξαμε αυτο το ματς βλεποντας 2πλο.  Η Σουιντον ειναι καλη δε λεω ομως εδω εχουμε την Μπερνλι που θα παιξει σιγουρα μπαλαρα.  Παρε ενα OVER-ακι που σε χρωστουσα παικταρα μου.   ***  OXI.  3-1.
  Φιορεντινα με Γιουβεντους.   Ψιτ , ακου.  Περυσι το κοντερ πηγε 0-5!  Θα τολμησω να βαλω ισοπαλια κρινοντας οτι εχει επελοθει και η σχετικη κουραση στην μεγαλη κυρια.  Το Χ στο 3,15.   Υπενθυμιση.  Η Φιορεντινα παιζει μπαλαρα!!!  Σε φοβισα ε;   Παντως δεν ειναι ευκαιρια το 2πλο.

----  Επιπροσθετο ειναι αυτο που βεβαιως εχω πει καιρο τωρα.    Α-ΙΝ-ΤΡΑΧΤ  ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣ/   Εμεις την δωσαμε να βγει ακομη και πρωτη στην Μπουντεσλιγκα.   Αααααα εδω μονον βαριες κουβεντες,  Στο κατω κατω πονταρισμα μικρο στο να το παρει και αστο να βρισκεται.........  ----     ***   3-3 με ημιχρονο 0-2.   Ομαδα με τα ολα της η Αιντραχτ Φρανκφουρτης εεεε ;    

Αυτα παικταρα μου.
Απλα σε (σας) χαιρετω και τα λεμε αργοτερα.
Σε εναν τρελο ρυθμο πηγαινει η σελιδα οπου μαζι με τον GIOUL BET τα σημεια βγαινουν νερακι.
Ας προχωρησουμε ετσι για καλο ολων.   Οσοι ακολουθουν εχουν χαμογελο και τσεπη γεματουτσικη.
Ο σκοπος μας ειναι αυτος.   Βγαλτε ολοι θετικη ενεργεια και παμε γι' αλλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: