2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΑΡΑΠΟΝΟ.....................

Θα νιωσατε πολλοι , αυτο που ενιωσα και εγω το πρωινο της Κυριακης.

Ευκαιρια για ενα πρωινο καφεδακι λοιπον και για σημεια που θα ποντερναμε.

Η πρωτη κρυαδα που ενιωσα ηταν οταν μου ειπε ο Περιπτερας του Μεγαλου Παρκου στην Πασσαλιδη στην Καλαμαρια Θεσσαλονικης.

<< Σιμο μου λεει η εφημεριδα τελειωσε. Κανε και συ κατι να παιρνουμε περισσοτερα φυλλα γιατι φευγει πολυ >>. Μα εγω τι μπορω να κανω ..... Δεν ακουγομαι απο αυτο το Βημα !

Η συνεχεια ηταν οδηνηρη. Γυρισα αρκετα τετραγωνα για να βρω τα ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ομως γινανε αναρπαστα. Μα ειναι δυνατον ;

Πρεπει λοιπον να φωναξω και εγω εστω απο το Βημα αυτο. Βγαλτε πιο πολλα φυλλα.

Η εφημεριδα εχει μπει στις καρδιες μας.

Ηθελα να διαβασω για την μαχη που εδωσε η ομαδα της καρδιας μου εν προκειμενω να παρει το τριποντο με την Ξανθη. Ο χρονος τελειωνε , ομως η μπαλα γυρνουσε , οι σεντρες εβγαιναν διαρκως ολο και περισσοτερες , και ο στοχος επετευχθη.

Πριν καλα καλα κοπασουν οι φωνες διαμαρτυριας του ΟΑΚΑ , νεα κλοπη αυτην την φορα σε δυο περιπτωσεις για πεναλτι . Μα , δεν θα σταματησει κανεις αυτην την γελειοτητα ;

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ , ομως ο αγωνας ειναι μεγαλος.
Θελει συμμετοχη απο ολους . Στηριζουμε την προβολη της ομαδας που μπαινει σφηνα στους ΜΕΓΑΛΟΥΣ της ΑΘΗΝΑΣ.
Ο ΑΡΗΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ !!!
Χαιρεται..........................

*******************************
*******************************

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΙΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ!!!!

Καλησπερα σας.
Βλεπω οτι το Αλογο μας η Ξαμαξ , οδευει για το Ταληρακι. Τοσο δινει το διπλο.
Το αγαπημενο της σκορ ειναι το 3-2 , 2-3 , 2-2. Βεβαια ειπαμε ειναι κατα πολυ καλυτερη απο περυσι. Ξερετε οτι πριν αρχισει το πρωταθλημα ειχαμε επισημανει την Ξαμαξ.
Στο 4' η Χερτα ειναι με 2-0 πισω στο σκορ.
Η Σιβασπορ στο 90' ειπε το ποιημα επι μιας ανυπαρκτης ομαδας , το Στρασβουργο , πιστο στο ραντεβου του , αυριο θα κανει αλλη μια ηττα απο την Καεν .
Η Μποκα εχασε και παλι , ενω παιζουμε εκτος την Ριβερ Πλειτ να χανει.
Παρακαλω πολυ σημειωστε αυτες τις ομαδες , γιατι ειναι αμαρτια.
Δευτερη φορα που η στηλη ενω τα εχει τσεκαρισμενα δεν τα παιζει και χανει σπαρταριστο χρημα.
ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΑ.
Τις ομαδες αυτες και τα ματια μας.
Δεν μπορω να κανω κατι αλλο για εσας. ΟΣΟΙ ΠΑΙΞΑΤΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΥΤΕΣ , ΤΑ ΞΑΝΑΠΗΡΑΤΕ.
Εδω να πω οτι ειναι σε εξελιξη τα παιχνιδια , ομως εγω τραγουδω.
ΞΑΜΑΞ ΟΛΕ - ΟΛΕΕΕΕ. Λετε να εχω τον λογο μου ;
Σε λιγο ξεκιναει ο Ατρομητος με τον ΠΑΟΚ. Οι φιλοξ/νοι διχως επιθετικο καλουνται να παρουν στις αποσκευες τους κατι θετικο. Ο Ατρομητος που συνηθιζει να εχει κατοχη μπαλας , θα παιξει για να παρει το ματς. Η στηλη εχει ανατροπη. 2/1.Αυτα τα λιγα , γιατι αν γραψω για τον ΑΡΗ που δεν πηρε 2 πεναλτι , θα τελειωσω αυριο.
Δεν τους αρεσει που γεμιζει το γηπεδο με 22.000 φιλαθλους να τραγουδουν με την μπαντα του SUPER - 3- . Θα ηθελαν ως φαινεται να πετουν αντικειμενα , π.χ. πετρες ξυλα , σιδερα .
ΚΑΝΤΕ ΠΡΟΒΟΛΗ αυτο που γινεται στο // ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ //.
ΚΑΛΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΗΛΗ ΜΑΣ.
ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ.
Εγγυημενα σημεια που για εμας ειναι σαν να εγιναν .
Η Ψυχολογια ανεβαινει στο πιο ψηλο της σημειο. Παμε ολοι μαζι.
Λιγα βαζουμε , <πολλα παιρνουμε>.

ΣΗΜΕΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.............................

303. Λατσιο - Παλερμο. Χ. 3,15.
349. Α.Ε.Κ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ. 1. 2,65. 2-1 ΣΚΟΡ.
293. Πλιμουθ - Νοτιγχαμ. Χ. 3,20.
320. Λε Μαν - Λανς. 1. 2,00.
336. Καβαλα - Ηρακλης. Χ. 2,80.
339. Σαντεφιορντ - Σταρτ. 1. 2,00.
**************
Παιζω αυτα τα παιχνιδια 4-5-6 ( 6,60 Ευρω ) και ειμαι ετοιμος !
Δεν κανω αναλυση των αγωνων.
Παει η Σιβασπορ εστω και στο 90' εχθες ε; Με τους ανυπαρκτους!
Τιποτε αλλο. Για την ωρα..................
Χαιρεται.