......την στιγμη που εμεις καταστρωνουμε τα σημερινα σχεδια μας.
301. Κομπλεντζ - Ομπερχαουζεν. Χ. 3,20.
302. Ντουισμπουργκ - Ουνιον Βερολινου. Χ. 3,20.
304. Ανζε - Στρασβουργο. 1. 2,05.
316. Ντροχεντα - Ντανταλκ. 2. 2,40.
320. Ακαδεμικα - Μαριτιμο. Χ. 2,90.
***********************
Η Α.Ε.Κ νικησε και βουλωσε στοματα. Η Μπενφικα εφυγε και παλι με σκυμμενο το κεφαλι.
Εμεις να μην δουμε Πορτογαλους!
Ο Παναθηναικος νικησε 0-1 και γλυτωσε την ισοφαριση , αφου χαθηκε πεναλτι ( αουτ ) απο την Ντιναμο Βουκουρεστιου.
Ολα πηγαν καλα εχθες για τις ομαδες μας.
Θα επανελθουμε με σημεια αργα το βραδυ.
Πιθανοτατα μεταμεσονυχτια.
Χαιρεται..................
Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009
Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009
Χ - ΜΕΙΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ Α.Ε.Κ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΕΝΦΙΚΑ.....
Ενα μεγαλο μπραβο στον ΑΠΟΕΛ.
Δεν τα καταφερε , ομως παλαιψε για ενα γκολ , αφου η Τσελσι δεν μπορουσε να βγαλει παιχνιδι. Το 0-1 αφηνει μια πικρα σε ολους τους φιλους , αλλα και τους παικτες του ΑΠΟΕΛ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΛΕΜΕ ΣΗΜΕΡΑ...............
Σκορ απο τον σκορακια .
=================
176. Αουστρια Βιεννης. 1-1. 6,50.
194. Σλαβια Πραγας. 1-2. 9,00.
196. Τιμισοαρα. 0-0. 9,50.
174. Α.Ε.Κ. Χ/Χ. Ημ. Τελ. 4,80.
2-3-4 Συστημα.
=================
Συστημα 4-5-6.
----------------
174. Α.Ε.Κ. Χ. 3,20.
176. Αουστρια Β. Χ. 3,15.
181. Σαλτσμπουργκ. 2. 2,00.
187. Αντρελεχτ. 1. 2,70.
194. Σλαβια Πραγας. 2. 2,40.
196. Τιμισοαρα. Χ. 3,20.
==================
Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ δειχνει οτι θα παρει το ματς με την Ντιναμο στο Βουκουρεστι.
Δεν τον εχουμε στις επιλογες μας , ομως αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει.
Οπως και να 'χει , καλη επιτυχια στις ομαδες μας.
Καλο μηνα , καλα ταμεια , και ...... ξεκιναμε.
Την Κυριακη ψηφιζουμε , χωρις το παραμικρο παρατραγουδο.
Αλλωστε περασαν οι καιροι που οι Ελληνες ηταν φανατισμενοι.
Ηρεμα , και πολιτισμενα.
Προσοχη στους δρομους , και ολα να πανε καλα.
Καλημερα , και τα ξαναλεμε αργα το βραδακι.
Χαιρεται.........................
Δεν τα καταφερε , ομως παλαιψε για ενα γκολ , αφου η Τσελσι δεν μπορουσε να βγαλει παιχνιδι. Το 0-1 αφηνει μια πικρα σε ολους τους φιλους , αλλα και τους παικτες του ΑΠΟΕΛ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΛΕΜΕ ΣΗΜΕΡΑ...............
Σκορ απο τον σκορακια .
=================
176. Αουστρια Βιεννης. 1-1. 6,50.
194. Σλαβια Πραγας. 1-2. 9,00.
196. Τιμισοαρα. 0-0. 9,50.
174. Α.Ε.Κ. Χ/Χ. Ημ. Τελ. 4,80.
2-3-4 Συστημα.
=================
Συστημα 4-5-6.
----------------
174. Α.Ε.Κ. Χ. 3,20.
176. Αουστρια Β. Χ. 3,15.
181. Σαλτσμπουργκ. 2. 2,00.
187. Αντρελεχτ. 1. 2,70.
194. Σλαβια Πραγας. 2. 2,40.
196. Τιμισοαρα. Χ. 3,20.
==================
Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ δειχνει οτι θα παρει το ματς με την Ντιναμο στο Βουκουρεστι.
Δεν τον εχουμε στις επιλογες μας , ομως αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει.
Οπως και να 'χει , καλη επιτυχια στις ομαδες μας.
Καλο μηνα , καλα ταμεια , και ...... ξεκιναμε.
Την Κυριακη ψηφιζουμε , χωρις το παραμικρο παρατραγουδο.
Αλλωστε περασαν οι καιροι που οι Ελληνες ηταν φανατισμενοι.
Ηρεμα , και πολιτισμενα.
Προσοχη στους δρομους , και ολα να πανε καλα.
Καλημερα , και τα ξαναλεμε αργα το βραδακι.
Χαιρεται.........................
Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009
ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΟ Γ.Σ.Π.....ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ......
Για να δουν τον ΑΠΟΕΛ εναντιον της ΤΣΕΛΣΙ εγινε sold out.
Δεν εγινε και κατι! Συνηθισμενα τα βουνα απο τα χιονια.
Μια καλη εμφανιση , και οτι προκυψει. Στο κατω - κατω , σιγα την ΤΣΕΛΣΙ.
Θα μιλησει η Ελληνικη ψυχη. Α(θλητικος)Π(οδοσφαιρικος)Ο(μιλος)Ε(λληνων)Λ(ευκωσιας).
Με χιλιαδες ευχες για καλο αποτελεσμα επι μιας Τσελσι που πατωσε με την Γουιγκαν.
Εμπρος για την Κυπρο , εμπρος για τον ΑΠΟΕΛ.
Μιση ωρα πριν τον αγωνα , και αν πανε ολα καλα , Χ/Χ Ημιχρονον Τελικον.
Κοντραρουμε την μεγαλη Τσελσι. Γιατι οχι αλλωστε ;
..........και παλι μαζι. ΩΡΑ. 21.15.
Δεν εγινε και κατι! Συνηθισμενα τα βουνα απο τα χιονια.
Μια καλη εμφανιση , και οτι προκυψει. Στο κατω - κατω , σιγα την ΤΣΕΛΣΙ.
Θα μιλησει η Ελληνικη ψυχη. Α(θλητικος)Π(οδοσφαιρικος)Ο(μιλος)Ε(λληνων)Λ(ευκωσιας).
Με χιλιαδες ευχες για καλο αποτελεσμα επι μιας Τσελσι που πατωσε με την Γουιγκαν.
Εμπρος για την Κυπρο , εμπρος για τον ΑΠΟΕΛ.
Μιση ωρα πριν τον αγωνα , και αν πανε ολα καλα , Χ/Χ Ημιχρονον Τελικον.
Κοντραρουμε την μεγαλη Τσελσι. Γιατι οχι αλλωστε ;
..........και παλι μαζι. ΩΡΑ. 21.15.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)