H Αιντραχτ βγαζει over και ασσο με την Χοφενχαιμ. Ισως 2-1 για την γηπεδουχο. Εμεις λεμε ναι στην εδρα.
Αννοβερο με Βολφσμπουργκ; Αν παει το τεμπο της η φιλοξ/νη λεμε ναι στα λιγα γκολ. Το Αννοβερο ομως λεμε οτι θα ειναι ο ρυθμιστης της αναμετρησης , οποτε θα εχουμε εκατερωθεν γκολ. Στο τελος ρισκαρουμε στο Χ ακομη και να ξεφυγει μια ομαδα απο την αλλη με δυο γκολ διαφορα!!! Το Χ με αποδοση στο 3,25. Ο Σκορακιας θα παιξει μεγαλη ισοπαλια!!! Δεν λεει το σκορ..........
Γκλαντμπαχ και Φορτουνα Ντισελντρορφ. Οση ωρα και να καταναλωσουμε στο σημειο παλι το 1-1 Σκορ θα βγαλουμε και φυσικα το σημειο Χ με αποδοση στο 3,75.
Την Μονακο την βλεπει αντερ το παλληκαρι που βγαζει δουλεια τετοια που μπορει να κινησει τρενο ολοκληρο. Καλα προχωρει ο συρμος μας οποτε αναλυσαμε την Μονακο και ειδαμε ενα γκολ απο δαυτην. Ενα και η Γκινγκαμπ οποτε το 1-1 Σκορ και το Χ στην αποδοση του 3,20 !!!
Τσαρλτον με Σεφιλντ Γουενσντει και τον στατιστικολογο μας να δινει ασσο ορμωμενος με μανιουαλ στοιχεια κυριως απο την αποδοση (-εις) των σημειων. Εμεις εδω θα τον αγνοησουμε και θα παμε με τυο σημειο 2 και το 2,85.
Σριουσμπερι με Μπερι. Βλεπουμε το σημειο Χ και 3,30 πιστευοντας στις δικες μας δυνατοτητες κατα κυριο λογο και μετα στους 22 ποδοσφαιριστες της συναντησης. Σφικτο ματς!!!
Αργοτερα θα δουμε και αλλα ματς οταν αρχιζει να νυχτωνει.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........................................................
Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013
ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΣΟ ΤΗΣ ΑΕΚ .
131. Μονακο 1 1.70
136. Μοντενα 1 1.80
219. ΑΕΚ 1 1.65 ανεβασμένοι η ΑΕΚ μετά το 1 - 1 στο Χαριλάου , θα νικήσει σήμερα .
221. Αλγερια 1 1.85
Αυτά από μένα ... τα λεμέ ...
============================
http://doxaer.blogspot.gr/,
============================
136. Μοντενα 1 1.80
219. ΑΕΚ 1 1.65 ανεβασμένοι η ΑΕΚ μετά το 1 - 1 στο Χαριλάου , θα νικήσει σήμερα .
221. Αλγερια 1 1.85
Αυτά από μένα ... τα λεμέ ...
============================
http://doxaer.blogspot.gr/,
============================
Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013
ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ DOXA ER & ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ SIMOSSHOW.
Επιλογές ΚΟΠΑ ΑΦΡΙΚΑ ... απο ΑΒΒΑ
100. Ζαμπια - Νιγηρια Χ 2.95 αυτό θα είναι το πρώτο σημείο αλλά έχει και διπλό το ματς .
το 2 μας δίνει 2.10 .
102. Μπουρκινα Φασου - Αιθιοπια Χ 3.10
123. Σασσουολο 2 1.95
====================
http://doxaer.blogspot.gr/,
====================
SIMOSSHOW
************
123. Σασσουολο. 2. 1,95.
109. Οσερ. 1. 1,90.
122. Τσελντεναμ. Χ. 3,25.
124. Σαμπαντελ. 2. 4,25.
121. Μιλγουολ. Χ. 3,25.
Υπαρχει προβλημα με την αλλαγη εταιριας σταθερης τηλεφωνιας οσον αφορα το Ρουτερ.
Ετσι το Ιντερνετ εχει προβλημα και η συνδεση μας γινεται δυσκολο οσο ποτε.
Ευελπιστουμε να ειναι για λιγο ακομη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................
Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013
Η ΠΕΝΤΑΔΑ ΜΟΥ
==============================
οι επιλογες του doxa er
139 Γκάνα 1 190
140. Εσκισεχιρσπορ Χ 3.20
141. Νίγηρας Χ 3.45
143. Μπετις Χ 3.30
146. Ντιφενσορ Σπορτινγκ 1 1.95
Συστημα 4 στα 5 ...
================================
μπες εδω ...
http://doxaer.blogspot.gr/
====================================
Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013
ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ !!!
125. Πλατανιας - Παναθηναικος. 1-1 Σκορ. Το Χ στο 3,15. Να περασει ο Παναθας απο την Κρητη οπως και να 'χει.
126. Ν. Αφρικη - Αγκολα. Χ. 2,85.
128. Μαροκο - Πρασινο Ακρωτηριο. Χ. 3,20.
133. Ρομα - Ιντερ. 1. 1,85.
======================================
======================================
126. Ν. Αφρικη - Αγκολα. Χ. 2,85.
128. Μαροκο - Πρασινο Ακρωτηριο. Χ. 3,20.
133. Ρομα - Ιντερ. 1. 1,85.
======================================
======================================
Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013
ΜΕ ΤΡΙΑ ΜΟΛΙΣ ΣΗΜΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
108. Χαρτλπουλ - Μπορνμουθ. 1. Ημιχρονου. Θα κυνηγησουμε την περιπτωση με 4,00 αποδοση.
109. Ολντρεσοτ - Νορθαμπτον. Χ. 3,20. Στο 1-1 μας καθεται.
102. Τυνησια - Αλγερια. Χ. 3,00. Και αυτο στο 1-1 μας κανει.
Ασχημο να εχουμε αναβολες ομως τι να κανουμε; Μπορουμε να τα βαλουμε με τον καιρο;
Τυχερε σημερα την γλυτωσες. Απο αυριο ομως; Θα στησουμε τον δικο μας μηχανισμο και σε εχουμε κατα νου να φας το << ξυλο >> της χρονιας σου.
Εφτασαν τα ψωμια σου και σημανε η ωρα.
Το ταμειο ειναι επιτακτικη αναγκη και επιβαλλεται.
Για σημερα πολλα ειπαμε ομως. Απο αυριο και εις αλλα με υγεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................
109. Ολντρεσοτ - Νορθαμπτον. Χ. 3,20. Στο 1-1 μας καθεται.
102. Τυνησια - Αλγερια. Χ. 3,00. Και αυτο στο 1-1 μας κανει.
Ασχημο να εχουμε αναβολες ομως τι να κανουμε; Μπορουμε να τα βαλουμε με τον καιρο;
Τυχερε σημερα την γλυτωσες. Απο αυριο ομως; Θα στησουμε τον δικο μας μηχανισμο και σε εχουμε κατα νου να φας το << ξυλο >> της χρονιας σου.
Εφτασαν τα ψωμια σου και σημανε η ωρα.
Το ταμειο ειναι επιτακτικη αναγκη και επιβαλλεται.
Για σημερα πολλα ειπαμε ομως. Απο αυριο και εις αλλα με υγεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................
Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013
ΕΝΑ ΠΑΡΟΛΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.
Μετα το αρθρο του συνεργατου Doxa Er ενα ακομη ομως αυτην την φορα απο τον SIMOSSHOW.294. Βεροια - Λεβαδειακος. 1. 2,40. *** Μας πηραν στον λαιμο τους. Το ειχαμε για 2πλο ομως με πιεση αλλαξαμε το σημειο!!!
297. Ορντουσπορ - Μερσιν Ινταμ Γιουρντου. Χ. 3,20. *** Απο 0-1 σε 1-1 , οπως ακριβως!!!
298. Γκινγκαμπ - Ανζε. 2. 3,25. *** ΑΝΑΒΟΛΗ.
299. Σαουθαμπτον - Εβερτον. Χ. 3,30. *** Το Χ εβγαζε ματια !!!
Η ωρα ειναι πλεον 18.10.
Καλο βραδυ και παιζουμε για κονομα. Αμ πωους !!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................
ΠΑΜΕ ΜΕ ΜΠΕΤΙΣ.
Μετά τον καφέ κάπου εκεί στην πόντου με από ένα κουραστικό πρωινό ήρθε η ώρα για το
ματσάκια της ημέρας αν και Δευτέρα , έχει και
λίγα ματς ... εγώ έβγαλα τρία για σήμερα ...
για να τα δούμε λοιπόν ...
294. Βέροια - Λεβαδειακος Χ - 1 εγώ θα το παίξω άσσο αλλά το παιχνίδι έχει και ισοπαλία καλού - κακού ας το παίξουμε 1 - Χ πληρωμένη διπλή ...
297. Ορντουσπορ - Μερσιν 1 1.75 θα πάμε με τους ΠΟΝΤΙΟΥΣ της Ορντου και με τον άσσο.
301. Μπετις - Ατλετικο Μπιλ. 1 1.80 Ξέρουμε την Μπετις είναι καλή ομάδα ελπίζουμε να μας χαρίσει το άσσο ...
===================================
κανε κλικ εδω ...
http://doxaer.blogspot.gr/
===================================
Τα λέμε ...
doxa er ...
Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013
ΑΡΗΣ VS ΑΕΚ 1-0 ΚΑΙ ΓΚΡΟΝΙΝΓΚΕΝ VS ΟΥΤΡΕΧΤΗ 1-1.
Η Γκρονινγκεν να προηγηθει και κατοπιν να ισοφαρισει η Ουτρεχτη. Μηπως μας κανει την πληρη ανατροπη μας λεει ο κυριος Σκορακιας; Οχι απαντα κατηγορηματικα ο Ημιχρονοπουλος Τελικιδης.Με 1-1 Ημιχρονο 1-2 Τελικο μας λεει. Κοβεσαι του λεει ο SIMOSSHOW και καπου εκει εντελως δημοκρατικα αποσυρει απο το παρολι το σημερινο , τον συνεργατη. Κατασταλαζουμε στο 1-1 κλειδωνοντας το.
247. Γκρονιγκεν - Ουτρεχτη. Χ. 3,25. Το 1-1 σαν Σκορ.
280. ΑΡΗΣ - ΑΕΚ. 1. 2,25. Το 1-0 σαν Σκορ.
260. Πεσκαρα - Τορινο. 2. 2,45.
271. Λιλ - Νις. Χ. 3,35. Το 1-1 σαν Σκορ. Απο 1-0 σε 1-1.
274. Ουεσκα - Μιραντες. Χ.
========================
========================
Ωρα. 14,50.
254. Μαδεργουελ - Σεντ Τζονσον. Χ. Ημιχρονου. 1,90.
258. Κιεβο - Παρμα. 1. 2,35.
288. Μπορντο - Παρι Σεν Ζερμεν. Χ. 3,15. 1-1 Σκορ ζηταμε.
273. Αλμερια - Μπαρτσελονα Β'. 4-6 ΓΚΟΛ. 2,40.
Αυτο κανετε το παρολι η συστηματακι 3-4 και πολ/στη που θελετε.
Καλο υπολοιπο της Κυριακης με επιτυχιες και μονον επιτυχιες. Τις εχουμε ολοι μας αναγκη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................
Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013
ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.
Ιδου τα χαλια μας. Δεν ερχεται το απολυτο με τιποτε.
Στην σελιδα εχουμε 2 στα 3 και πιο κατω
3 στα 4.
Εδω δειτε τα δελτια που παιξαμε.
Οοοολα μα οοοολα χανουνε ενα σημειο.
Ουτε χημεια ουτε τιποτε.
Μπαινει ο εξ' απ' εδω και καταστρεφει.
Ανεξαρτητα απο αυτα ολα , παλι κατι κανουμε.
Πανω απο ενα κατοσταρικακι τσιμπαμε.
Εξοδα παραστασεως.
Αυριο Κυριακη με νεα σημεια και νεους αγωνες.
Κυριως τους δικους μας αγωνες.
Καλο βραδυ.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................
ΜΕ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 14.00 Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ.
Χαλαρα θα περασουμε το πρωινο μας.Εχει ενδιαφερον να παρακολουθησουμε τον προπαιδικο αγωνα μεταξυ του Μεντεκα Καλαμαριας και του Θερμαικου Θερμης. Βλεπετε , προεχει η προοδος των παιδιων μας ακομη και σε επιπεδο αθλητισμου.
Το μεσημερι λοιπον και μετα τις 14.00 θα κανουμε συνδεση για να δωσουμε τα πιστευτα μας σημεια.
Σε μια πρωτη εκτιμηση βλεπουμε την Σιβασπορ να κερδιζει εστω και οριακα την Γκαζιαντεπσπορ (2-1) , την Χοφενχαιμ με την Γκλαντμπαχ στην ισοπαλια (2-2) , την ισοπαλια επισης της Μαινζ με την Φραιμπουργκ (1-1) με τις δυο ομαδες να παιζουν αξιολογα παιχνιδια και να ειναι καλες ομαδες.
Ραντεβου το μεσημερι και εως τοτε δειτε τα σημεια του Doxa Er ενω κατοπιν ο Gioul Bet πιθανολογω οτι θα ειναι και αυτος ετοιμος πιστευω με μια εως δυο προτασεις.
- Ολος ο αγωνας μας σταματησε εχθες στην Μορκαμ που δεν μπορεσε να νικησει για να μας χαρισει πενταδα. Με 4 στα 5 εχθες και η συνεχεια ευελπιστουμε να ειναι ακομη καλυτερη.
217. Αστερας Τριπολης - ΠΑΟΚ. Με γκολ και απο τις δυο ομαδες (2-3) και τον ΠΑΟΚ να θελει να παρει κατι απο αυτον τον αγωνα. Ομως εχουμε καλυτερη την ομαδα του Αστερα και στο τελος να λυγιζει την αντισταση του ΠΑΟΚ.
216. Βερντερ - Ντορτμουντ. Καλη η ισοπαλια με πολλα γκολ ελπιζουμε στο παιχνιδι (2-2). Το Χ στο 3,75.
226. Αζαξιο - Βαλενσιεν. Ισοπαλια με 1-1 στην Κορσικη καθως οι φιλοξ/νοι θα κοιταξουν να παρουνε το πονταλακι.
230. Χεταφε - Σεβιλλη. Τρεχατε κοσμεεεε! Το Χ στο 3,20. Εδω η Σεβιλλη δεεεεν. Ομως αλλαξαμε προπονητη και παμε με βλεψεις. Εχει και η Χεταφε ελλειψεις και .. και ...και ....μπλα μπλα μπλα. Ασε μας μωρεεεε!!! Χ και να πα να ΧιΧιΧι.........Χαχαχαχαχαχα
Περισσοτερα; Αν και εφ' οσον....αργοτερα!!
Τωρα εχει τσιπουρακι στο Λιγο Απ' ολα στο μεγαλο παρκο της Πασσαλιδη στην Καλαμαρια μας.
Προς το παρον ; Ξανα ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................
Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013
ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΣΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.
101. Αρλε - Γκαζελεκ. 1. 2,15. 2-1 Σκορ. 1-0 Τελικο.102. Ιστρ - Μονακο. 2. 2,30. 2-3 Σκορ. 0-2 Τελικο.
108. Χαβρη - Λανς. Χ. 2,90. 1-1 Σκορ. 2-2 Τελικο.
118. Μορκαμ - Τσελντεναμ. 1. 2,45. 2-1 Σκορ. 0-0 Τελικο. *** Δεν ηταν καλη η Μορκαμ καθως η Τσελντεναμ πιεζε (0-6 κορνερς).
120. Εσπανιολ - Μαγιορκα. Και η μια και η αλλη ομαδα μπορουν. Η Εσπανιολ καλυτερη; Παμε με αυτην. Ποσα γκολ να μπουνε στην μαχη της ουρας; ΕΚΠΛΗΞΗ. 1-2 Hμιχρονο 3-2 Τελικο. *** Μπηκαν πραγματι πολλα γκολ (οχι ομως τοσα οσα) και μπορουμε να πουμε οτι ηταν τελεια διαβασμενο. Δεν γραφτηκε η σκεψη.
Απο σημερα και για 2 εβδομαδες θα ειμαστε πιο κοντα. Θεωρουμε πως με την αδεια εργασιας θα εχουμε την δυνατοτητα πιο σκληρης εργασιας ωστε να μπορεσουμε να χτυπησουμε στο κεντρο ευστοχα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................
Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013
ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ.
Θεωρουμε πως οι αποδοσεις στο ματς με τον Λεβαδειακο λενε την αληθεια. Ο Λεβαδειακος μας λεει ο Σκορακιας με 1-0 Ημιχρονο και 3-0 στο τελος θα κανει τον κοσμο του να χαμογελασει.
Βεροια με Ξανθη και θεωρουμε εδω πως θα γινει προσεγμενο και κλειστο παιχνιδι. Η Βεροια να ανοιξει το σκορ και με 1/Χ να κινηθουμε εμεις. Το 1-1 σαν Σκορ.
Ανταλια με Εσκισεχιρ; Να παμε με την ισοπαλια. Με την Ανταλια να κανει καλο Α' Ημιχρονο και την Εσκισεχιρ να κανει καλο Β' Ημιχρονο. Με 1/Χ θα κινηθουμε φοβουμενοι ακομη και την ανατροπη!!!
Ακαδεμικα με Μπενφικα και τα ποσοστα πηγαινουν στο 2πλο με αποδοση 1,35. Δεν ειναι ευκολο αυτο κι' ας λενε οι αριθμοι αλλα! Ανεβασε μεν αποδοση αγωνιστικη η Μπενφικα ομως βλεπουμε ισορροπια για να μην πω νικη της Ακαδεμικα! Το Χ επιλεγω. Παιζεται βεβαιως βεβαιως και η διπλη ευκαιρια ( 1/Χ ).
Ατλετικο Μαδριτης με Μπετις και το 1,30 στην εδρα μας σηκωνει την τριχα (της κεφαλης).
Ωρε μουρλοι και κουζουλοι!!! 10-10-11 ειναι η προιστορια μεταξυ των. Πως γαμοτι μου με βαζεις 1,30; Την στιγμη μαλιστα που η Μπετις παιζει περαν του δεοντος καλυτερα εκτος εδρας;
1,30 - 4,35 - 6,50. Μηπως ξερουν κατι; Δεν φοβομαστε ε; Οχι βεβαια!!! Οι << μικροι >> παικτες να παιξουν λιγα γκολ (αντερ) και εμεις παμε να τους παρουμε τα αντερα!!!
Σε βαθια αναλυση μας αδικησε εχθες. Δεν θα επεκταθω.
Καλημερα στην μεγαλη πλεον παρεα της σελιδας τοσο στο εσωτερικο , οσο και στο εξωτερικο.
Μαζι καθε μερα σταθερα με προτασεις ιδεες και ελπιδα - προσμονη για ταμειο!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................
Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013
TO BHMA ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΩΝ.
Η επιλογη του SABBASA ειναι καλη ομολογω και για τον λογο αυτον κανω αναρτηση στην σελιδα μας σημερα.Επι τη ευκαιρια να χαιρετισω τον φιλο μου για την τολμη του. Αξιζει μια << τουφεκια >> σημερα.
Guest790 (guest):124}ANDERLEXT 0-
Εν αναμονη της προτασης του GIOUL BET.
Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.
121. Σαραγοσα - Σεβιλλη. Χ. 3,05. Το 0-1 γκολ στεκει. Τωρα θα με πεις .. γιατι δεν παιζεις το 0-0; Ελα μου ντεεε ;
122. Μπουρσασπορ - Φενερμπαχτσε. Χ. 3,05.
123. Πακος Φερειρα - Ζιλ Βιθεντε. Χ. 3,20.
130. Φιορεντινα - Ρομα. Χ. 3,15.
Καλο υπολοιπο της σημερινης ημερας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................
Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013
ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΚΥΠΕΛΛΩΝ.
104. Μ.Κ.Ντονς - Σεφιλντ Γουενσντει. 2. 2,70. Η φιλοξ/νη για 2πλο!!!109. Στοουκ - Κρυσταλ Παλας. 2. 4,50. Θελουμε την Κρυσταλ Παλας δυνατη ... τωραααα!!!
106. Μπορνμουθ - Γουιγκαν. 1. Ημιχρονου. Το 1-0 επιδιωκουμε και μετα; Ποιος ξερει!
115. Σεντ Ετιεν - Λιλ. Χ. 3,05. Ενα κλικ κατω η γηπεδουχος , ειναι και ο καιρος - γηπεδο σκ---- οποτε παω με το Χ.
Αυτα για σημερα με τα κυπελλα που μας σερβιρησαν.
Αυριο ξανα μαζι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................
Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013
ΟΧΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΣΜΟ.
Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013
ΠΑΜΕ ΜΕ ΡΟΜΑ ...
203. Λεβαντε 2 3.35
207. Σιενα Χ 3.00
215. Ρομα 2 2.10
223. Πανιωνιος 1 1.85
224. Αρσρναλ 1 2.35
συστημα 4στα 5
Καλη μερα απο το doxa er ...
207. Σιενα Χ 3.00
215. Ρομα 2 2.10
223. Πανιωνιος 1 1.85
224. Αρσρναλ 1 2.35
συστημα 4στα 5
Καλη μερα απο το doxa er ...
Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013
ΕΙΔΑ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ.
135. Λειτον Οριεντ. Χ. 3,20.
134. Κολτσεστερ. 2. 2,65.
142. Στιβενειτζ. 2. 2,35.
145. Εξετερ. Χ. 3,20.
144. Γουιμπλεντον. 2. 2,45.
===================
177. ΑΕΚ - Ξανθη. Χ. 3,05.
178. Πανθρακικος - Πλατανιας. 1. 1,85. (1-0)
184. Μπολονια - Κιεβο. Χ. 3,05. Να μην κινηθει φυλλο. (0-0)
187. Γκιμαραες - Μαριτιμο. 1. 2,25.
====================
Παρολι η με συστημα αρκει να εχουμε ετοιμοτητα.
Καφεδακι στο ΠΡΟ-ΠΟ που τοσο μας ελειψε.
Τα φωτα απο μακρυα δειχνουν οτι τα Προποτζιδικα εχουν ανοιξει και αρχιζουμε τα ονειρα για ταμειο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................
134. Κολτσεστερ. 2. 2,65.
142. Στιβενειτζ. 2. 2,35.
145. Εξετερ. Χ. 3,20.
144. Γουιμπλεντον. 2. 2,45.
===================
177. ΑΕΚ - Ξανθη. Χ. 3,05.
178. Πανθρακικος - Πλατανιας. 1. 1,85. (1-0)
184. Μπολονια - Κιεβο. Χ. 3,05. Να μην κινηθει φυλλο. (0-0)
187. Γκιμαραες - Μαριτιμο. 1. 2,25.
====================
Παρολι η με συστημα αρκει να εχουμε ετοιμοτητα.
Καφεδακι στο ΠΡΟ-ΠΟ που τοσο μας ελειψε.
Τα φωτα απο μακρυα δειχνουν οτι τα Προποτζιδικα εχουν ανοιξει και αρχιζουμε τα ονειρα για ταμειο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................
Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013
Η ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟ-ΠΟ ΚΛΕΙΣΤΑ.
Δεν μπορειτε να φανταστειτε τι ακριβως εγινε τις πρωινες ωρες στην περιοχη μου.Και εγω οπως ολοι μας πηγα στο στεκι μου διακριτικα απ' εξω να δω μηπως εληξε η απεργια.
Ειδα παλιους συμμαθητες μου , σειρες απο το στρατο , ανθρωπους που με ειχαν πει οτι δεν παιζουν τυχερα παιχνιδια γαρακους που σκεφτηκα μηπως εκαναν λαθος και αντι για το καφενειο ηρθαν εδω και μερικους να φωναζουν που να πανε να ζεσταθουν τωρα που ο τζαμπας δεν θα ανοιξει.
Ηταν η συνηθισμενη ωρα για το κουπονι που εφερνε ο προεδρος και το μοιραζε στους ανυπομονους τζογαδορους. Η ωρα που θαρρεις επαιρνε ο καθενας την δοση του.
Εφυγα με μιας και για να λεμε την αληθεια πειραχτηκα λιγο ομως γρηγορα μου περασε.
Οι απληρωτοι λογαριασμοι ηταν τοσοι πολλοι που πηγα πρωτα στην τραπεζα να πληρωσω το Αεριο , μετα τον ΤΑΠ στον Δημο αργοτερα τα τηλεφωνα (3-4) κινητα και σταθερα ενω αφησα την εφορια (Δοση) για αυριο.
Τα πρακτορεια δυστυχως και σημερα ειναι κλειστα. Οσο για εχθες ειδατε ολοι πως βγηκαμε απο την διεκδικηση για ενα μεγαλο ταμειο.
Το Χ/Χ της Ατλ. Μαδριτης εγινε ενω η Κοβεντρι με 1 Ημιχρονου στο Β' Ημιχρονο βρεθηκε πισω στο σκορ , οπως ειχαμε πει (διαβασετε μας) με 1-2 και κατοπιν η γηπεδουχος που δεν εγκαταλειπει τα παιχνιδια , οχι μον ισοφαρισε σε 2-2 στο 92' αλλα στο 95΄εκανε το 3-2 σκορ με το οποιο εληξε ο αγωνας αυτος. Το 3-3 που θελαμε εδιδε 65.00 ομως δεν εγινε ποτε παρ' ολο που η Πρεστον κερδισε πεναλτι και εχασε ευκαιρια στο 96'.
Οσο για την Λας Παλμας πηγε το 0-0 στο Ημιχρονο , κρατησε οσο μπορουσε και απλα περιμεναμε το 0-1 να γινει ( 19,00 ) ομως εγινε το 1-0 σκορ με το οποιο εληξε ο αγωνας Τα κορνερς ηταν 4-4 και αποδειξη οτι μπορουσε και η Λας Παλμας να κανει το γκολ.
Ηταν ολα τοοοσο διαβασμενα που ειχαμε δικαιωμα στον ηλιο. Ομως;
Καλο απογευμα και αν εχουμε κανενα σημειο που να γαβγιζει τοτε θα κανουμε εκ νεου συνδεση στο ιδιο αρθρο και θα προσθεσουμε την σκεψη μας.
***********************************
Jan 11 2013, 6:15 PM
GIOULBET333: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/***********************************
Ωρα 17,45.
102. Ανζε - Κλερμον. 1. 1,90.
103. Γκαζελεκ - Ιστρ. OVER.
106. Νιορ - Τουρ. Χ.2,90.
110. Γουλβς - Μπλακμπερν. 2. 2,60.
Με αυτα τα σημεια σας αφηνουμε για σημερα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................
Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013
ΒΡΗΚΑΜΕ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΔΕΛΤΙΟ.
Ενας γερακος ειναι ανοιχτα και δεν εχει κουπονι επειδη εχει απεργια. Αυτος ομως ανοιξε!Δεν ανησυχει αραγε καθολου μην του την πεσουν; Παρ' ολα αυτα εμεις σημερα θα περασουμε δελτιο γρηγορα γρηγορα μην γινει κανενα σκηνικο και εχουμε αλλα!
Τα παιχνιδια σημερα δεν αντεχουν σχολιασμου και αυτο γιατι πολλα μπορουν να συμβουν λογω πολλων παραγοντων. Ποιοι ειναι αυτοι; Ειναι οι ασταθμητοι παραγοντες. Και επειδη κατι θα βγει ωσαν σημειο εμεις θα παιξουμε ενα απο τα τρια σημει.
Παμε λοιπον στην επιλογη σημειων.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
128. Κοβεντρι - Πρεστον. Σαφεστατη η προιστορια υπερ της Πρεστον ομως εμεις σκαλωνουμε στην ισοπαλια. Η Κοβεντρι θελουμε να μην χανει το παιχνιδι. Βλεπουμε πολλα γκολ εκατερωθεν. Που θα σταματησει το σκορ; Το 3-3 μας ικανοποιει σαν επιλογη. Δεν θα μπερδευσω τον παικτη ομως παρακαλω να πω οτι η Πρεστον ειναι του 1-2 εκτος εδρας. Ζηταμε το 3-3 σαν Σκορ επειδη η Κοβεντρι ειναι ομαδα που δεν εγκαταλειπει τα ματς.
127. Χεταφε - Ατλετικο Μαδριτης. Με 0-0 Ημιχρονο & 1-1 Τελικο θα παιξουμε τον αγωνα μας. Το σημειο Χ με αποδοση 3,25.
130. Μπετις - Λας Παλμας. Εχουμε ικανη την ομαδα με τα κιτρινα να κρατησει ανεπαφα τα διχτυα της στο Α' Ημιχρονο. Με την εναρξη του Β' Ημιχρονου και το δεδομενο (;) οτι η Μπετις εντος δεεεεν , λιγο (!!!) τοτε να κανουμε το 0-1 και κατοπιν γιατι οχι να το κρατησουμε εως το τελος.
Δεν θελω ουουουουου!!! Αυτο πιστευουμε αυτο παιζουμε με κινδυνο μην εκτεθουμε. Τολμη και θαρρος για κατι τις σημερα.
Αυριο πιθανολογουμε οτι θα ανοιξουν τα ΠΡΟΠΟ της καθε γειτονιας.
Χαιρετω ολους τους φιλους τηε σελιδας και ευχομαι τα καλυτερα.
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013
ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΙΑ.
Στις 20.00 ο Παναθηναικος αντιμετωπιζει το κοκκινο τριφυλι και φιλοδοξει να το ξηρανει μιας και ιδρυθηκε για να την σπασει στον μεγαλο συλλογο της Αθηνας.
Πολλοι πιστευουν οτι ο Πλατανιας θα κανει την ζημια. Η αποψη μας ειναι οτι ο Παναθας θα μαδησει το κοκκινο τριφυλι και θα το κανει ρεντικολο στην κοινωνια.
Ξεκαθαρη θεση της σελιδας και δεν μας γελανε οι κακες εμφανισεις των πρασινων.
4-6 γκολ θα παιξουμε το ματς.
Σπορτινγκ Λισ. - Πακος Φερειρα. Θα παμε με το Χ και θελουμε το 2-3 γκολ . Οσοι πιστευετε το Χ δεν παιζετε το 2-3 γκολ. Αν ειναι να βγει 1-1 θα το τιμησουμε και σαν Σκορ.
Ολανενσε και Μορειρενσε με την φιλοξ/νη να θελουμε να παιρνει το ματς. Το σημειο 2 με αποδοση στο 3,20.
Γιουβεντους Μιλαν με καταμεστο γηπεδο και δεευτερη φορα στραβη δεν σηκωνει. Η Μιλαν με κακο πρωτο ημιχρονο μπορει να δωσει δικαιωμα στην μεγαλη κυρια να κανει νικη στο πρωτο μερος. Ομως αναμενουμε αντιδραση και ισοφαριση. Γιατι οχι και ανατροπη; Ομως ; Εμεις θα παιξουμε 1 Ημιχρονου . Πιθανον και 4-6 γκολ. Κυπελλο ειναι μου λενε............ Ε, και ;
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................................
Πολλοι πιστευουν οτι ο Πλατανιας θα κανει την ζημια. Η αποψη μας ειναι οτι ο Παναθας θα μαδησει το κοκκινο τριφυλι και θα το κανει ρεντικολο στην κοινωνια.
Ξεκαθαρη θεση της σελιδας και δεν μας γελανε οι κακες εμφανισεις των πρασινων.
4-6 γκολ θα παιξουμε το ματς.
Σπορτινγκ Λισ. - Πακος Φερειρα. Θα παμε με το Χ και θελουμε το 2-3 γκολ . Οσοι πιστευετε το Χ δεν παιζετε το 2-3 γκολ. Αν ειναι να βγει 1-1 θα το τιμησουμε και σαν Σκορ.
Ολανενσε και Μορειρενσε με την φιλοξ/νη να θελουμε να παιρνει το ματς. Το σημειο 2 με αποδοση στο 3,20.
Γιουβεντους Μιλαν με καταμεστο γηπεδο και δεευτερη φορα στραβη δεν σηκωνει. Η Μιλαν με κακο πρωτο ημιχρονο μπορει να δωσει δικαιωμα στην μεγαλη κυρια να κανει νικη στο πρωτο μερος. Ομως αναμενουμε αντιδραση και ισοφαριση. Γιατι οχι και ανατροπη; Ομως ; Εμεις θα παιξουμε 1 Ημιχρονου . Πιθανον και 4-6 γκολ. Κυπελλο ειναι μου λενε............ Ε, και ;
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................................
Σήμερα θα παίξουμε με αρκετό ρίσκο , αλώστε μας αρέσει το ρίσκο , αφού στο στοίχημα υπαρχή ρίσκο . έτσι και εγώ σήμερα ρισκάρω . και αν δεν το καταλάβατε σήμερα ρισκάρω .
================================
Σκορ .
121. Τσελσι 3 - 1
122. Γιουβεντους 2 - 1
================================
================================
Σημεια ...
113. Μαριτιμο 1 2.00
124. Μορειρενσε 2 3.20 εδώ ρισκάρω στα διπλό
122. Γιουβεντους 1 1.65
=================================
Καλη μερα να εχουμε ...
================================
Σκορ .
121. Τσελσι 3 - 1
122. Γιουβεντους 2 - 1
================================
================================
Σημεια ...
113. Μαριτιμο 1 2.00
124. Μορειρενσε 2 3.20 εδώ ρισκάρω στα διπλό
122. Γιουβεντους 1 1.65
=================================
Καλη μερα να εχουμε ...
Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013
δεύτερη μερα απεργίας
μονο σημεια ...
101. Λειτον Οριεντ Χ 3.20 / 1 - 0 NO Δεν είναι δικαιολογία γιατί έχασα το ματς αλλά είναι αδικία στοιχηματικα να χάνεις το σημείο στο 90΄
102. Μοργκαμ Χ 3.25 / 2 - 1 ΝΟ
105. Ρεξαμ 2 1.85 / 1 - 2 / 2 - 1 ΟΚ
====================
====================
104. Οξφορντ για 1-2 Σκορ.
102. Μορκαμ. 1-1 για Σκορ.
101. Λειτον Οριεντ. 2-2 για Σκορ.
Απο τον Σκορακια που παιζει συστημα 2-3 με πολ/στη που θελετε.
Αυτα για σημερα ...
101. Λειτον Οριεντ Χ 3.20 / 1 - 0 NO Δεν είναι δικαιολογία γιατί έχασα το ματς αλλά είναι αδικία στοιχηματικα να χάνεις το σημείο στο 90΄
102. Μοργκαμ Χ 3.25 / 2 - 1 ΝΟ
105. Ρεξαμ 2 1.85 / 1 - 2 / 2 - 1 ΟΚ
====================
====================
104. Οξφορντ για 1-2 Σκορ.
102. Μορκαμ. 1-1 για Σκορ.
101. Λειτον Οριεντ. 2-2 για Σκορ.
Απο τον Σκορακια που παιζει συστημα 2-3 με πολ/στη που θελετε.
Αυτα για σημερα ...
Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013
οι επιλογές είναι για εσάς ...
231. ΞΑΝΘΗ 1 1.90 / 3 - 0 OK
232. ΡΑΓΙΑ ΒΑΓΙΕΚΑΝΟ 1 2,10 / 3 - 1 OK
234. ΙΣΤΡ Χ 3.00 / 1 - 1 OK
Τα σημεία για σήμερα ... αν και τα πρακτορεία είναι κλειστά εμείς τον ΧΑΒΑ μας ... δίνουμε σημεία όπως κάθε μέρα .
ΤΑΜΕΙΟ ... ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ...
Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013
Βατό κουπόνι ... αέρας νίκης ...
213. ΠΑΟΚ Χ και 3.10 ... ΠΡΟΣΟΧΗ ο ΠΑΟΚ έχει πέντε διπλά μέσα στην Κομοτηνή η επιλογή είναι δική σας ...
231. Ξανθη 1 1.90 μπορεί η Ξάνθη να κερδίσει ο οφη είναι αδύναμος μακριά από το ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ
219. Νουμανθια 1 2.25 έχει 6 -0 - 0 με αντίπαλο την Λας Παλμας .
206. Κιεβο Χ 3.05
221. Μαριτιμο 1- Χ εδώ βλέπω δυο σημεία αφήνω και πάλι την επιλογή σε εσάς ... η θα το κάνετε ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ή ΔΙΠΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ .
===============================
http://doxaer.blogspot.gr/
================================
Αυτά για σήμερα ... αύριο βλέπουμε ...
Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013
ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΡΥΘΜΟΙ ΜΑΣ.
142. Νορθαμπτον - Φλιτγουντ Ταουν. Χ. 3,25. Σεβασμος στην φιλοξ/νη που παιζει καλη μπαλα ομως σιγα ρε γατια μην νικησετε μεσα στην Νορθαμπτον. 1-1 Σκορ.140. Μπαρνετ - Μπραντφορντ. Χ. 3,25. Το 1-1 Σκορ και εδω παιζεται.
174. Γραναδα - Βαλενθια. Χ. 3,25. Αυτο θα παλαιψει να παρει η Γραναδα και σε αυτο θα πονταρουμε. Η Βαλενθια και βεβαια ειναι σε καλυτερη μοιρα ομως εχει δισκοιλιοτητα στο γκολ. Το 0-1 γκολ μας αναφερουν ολοι ομως εμεις αλλου φαν παρκ. Εχουμε over για τους μικρους μας παικτες.
183. Λα Κορουνια - Μαλαγα. Σαφες προβαδισμα λογω προιστοριας αλλα και η Μαλαγα ειναι καλη καθως δεν δεχεται γκολ. Η θεση στην οποια βρισκεται η γηπεδουχος δεν την δινει καθαρες βλεψεις νικης. Το Χ σαν σημειο με αποδοση στο 3,25.
Με συστημα 3 στα 4 παιζουμε.
*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*=*
134. Ντονκαστερ - Κολτσεστερ. 2/1 Ημιχρονο Τελικο.
138. Γιορκ - Εξετερ. 2/1 Ημιχρονο Τελικο.
140. Μπαρνετ - Μπραντφορντ. 1-1 Σκορ. (Το τραβηξε ο Σκορακιας απο 1-2).
142. Νορθαμπτον - Φλιντγουντ Ταουν. 1-1 Σκορ.
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ο ΣΟΥΠΙΑΣ προτεινει.
Ποιος ειναι αυτος; Ειναι δοκιμος και θελει λιγο επιβλεψη.
Μας λεει λοιπον. Παιζουμε Πλατανια , Ξανθη , Παναθηναικο , Ατρομητο και τον ΠΑΟΚ στο Χ.
Τεσσερεις Ασσοι και ενα Χι.
Την Λεβαντε 2-3 γκολ , την Κρου 2-3 γκολ την Ντονκαστερ 1 και το Μπαρνετ 2-3 γκολ.
Η ημερα σημερα ειναι ετοιμη να αρχισει και αναμενουμε τις προτασεις μας να τιμηθουν δεοντως.
Ευχες για ενα χαρουμενο Σαββατο Κυριακο με νικηφορα δελτια.
Απο τις 07/01/2013 αρχιζει απεργια το πρακτορειο της καθε γειτονιας μας. Αιτια; Το 10% απο τα υποτειθεμενα κερδη μας σε ταμεια που εξαργυρωνουμε. Μας λενε λοιπον οι πρακτορες.
Απεργουμε και για εσας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................
Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013
ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΑΡΓΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ
100. Γουολσολ 1 1.75 αλλά παίζει και το Χ 3.25 διπλή ευκαιρία 1 - Χ / 2 - 0 Tελικο
101. Ρεξαμ 2 θα ρισκάρω στο διπλό και 2.30 /1 - 1 Τελικό. ήταν διπλό ημίχρονο αλλά δεν μπόρεσε η ρεξαμ
102. Μπετις 2 και 2.70 η μπετις είναι πιο σοβαρή ομάδα ... ΠΡΟΣΟΧΗ στο ματς ... / 1 - 2 Τελικό
Αυτά από τον DOXA ER ...
Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013
ΧΑΡΤΣ VS ΧΙΜΠΕΡΝΙΑΝ
Στο Ταινκασλ του Εδιμβουργου θα γινει το μεγαλο ντερμπι της πρωτευουσας αναμεσα στην Χαρτς και την Χιμπερνιαν. Η στηλη θα παιξει ισοπαλια στο ματς αυτο καθως σε πληρη συννενοηση με τον Σκορακια το 1-1 θα γραφτει σαν τελικο σκορ. Ωστοσο η ψυχολογια στην Χαρτς χαλαει καθως υπαρχουν προβληματα στην ομαδα κι' αυτο γιατι δεν μπορουν να γινουν μεταγραφες λογω οφειλων προς το δημοσιο. Αλλωστε τα οικονομικα προβληματα δεν ειναι τωρινο φαινομενο στην Χαρτς.
Απο την αλλη η Χιμπερνιαν εκανε νικη χρυσαφι επι της Σελτικ και ατενιζει το μελλον της με αισιοδοξια για καλυτερες εμφανισεις εφ εξης. Η Χαρτς αρκετα κατω θα παιξει για οτι καλυτερο. Και αυτο θα ειναι η ισοπαλια. Το 1-1 Σκορ λοιπον θα παιξουμε σημερα στις 21.45.
Θεωρησαμε καλο οτι εστω και ενα ματς δεν πρεπει να παει χαμενο και για τον λογο αυτον θα παιξουμε κατι τις σημερα.
Αυριο πρωι πρωι στα χαρακωματα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................
Απο την αλλη η Χιμπερνιαν εκανε νικη χρυσαφι επι της Σελτικ και ατενιζει το μελλον της με αισιοδοξια για καλυτερες εμφανισεις εφ εξης. Η Χαρτς αρκετα κατω θα παιξει για οτι καλυτερο. Και αυτο θα ειναι η ισοπαλια. Το 1-1 Σκορ λοιπον θα παιξουμε σημερα στις 21.45.Θεωρησαμε καλο οτι εστω και ενα ματς δεν πρεπει να παει χαμενο και για τον λογο αυτον θα παιξουμε κατι τις σημερα.
Αυριο πρωι πρωι στα χαρακωματα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................
ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΠΑΥΛΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΡΩΣΗ.
Η επικεφαλιδα βγηκε οπως ηταν λογικο , δηλ η Εβερτον νικησε εκτος εδρας και η Αμπερντι ηρθε ισοπαλη με 2-2 οπως προβλεψαμε. Εμεις ομως θελαμε να μεγαλωσουμε το εισπρακτικο μας ταμειο και χασαμε την ευκαιρια. Οσοι επαιξαν την επικεφαλιδα μονον ειναι κερδισμενοι. Το παρολι απετυχε.
Τωρα οσον αφορα τα σκορ ειναι αδικο η Εβερτον να μενει στο 1-2 και οχι στο 1-3 καθως ασκησε τρομερη πιεση χωρις να μπορεσει να μας δωσει την χαρα των 350 Ευρω!!!4
Θα ειμαστε οσο μπορουμε κοντα στις προσδοκιες σας με ολη την δυναμη μας.
Καληνυχτα και αυριο ειστε ελευθεροι. Να ριχνετε καπου καπου και λιγο διαβασμα ε; Δευτερη ευκαιρια να γινετε καλοι μαθητες εστω και αργουτσικα. Εδω το σχολειο μας ειναι νυχτερινο.
Το ραντεβου μας ανανεωνεται για την Παρασκευη 04/01/2013. Ως τοτε γεια σας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................
Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
Ο GIOUL BET ΧΤΥΠΗΣΕ με το καλημερα του καινουριου χρονου!!!Επαιξε τετραδα με ακυρωθεν παιχνιδι της Φολκερ και εκανε ταμειο με τρια Χ !!!
\Οσοι ακολουθησαν εκαναν μπαζα. Ολοι οι αλλοι , απλως μπαζα χαχαχαχαχα.
Ο Σκορακιας τον οποιον δεν αφησαμε (κακως) να αναρτησει στην επικεφαλιδα το 2-2 της Αμπερντιν περιμενει την Εβερτον στο 1-3. Επαιξε συστημα 1-2 με πολ/στη 4.
Καλη χρονια για μια ακομη χρονια και με το δεξι μπαινουμε πιστευω γερα για τσεπουισιον με παπελια και Ευρα τοσα οσα...............
Μεινετε μαζι μας.................................
ΜΕ ΕΒΕΡΤΟΝ ΚΑΙ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΤΗΝ ΑΜΠΕΡΝΤΙΝ.
Ο Σκορακιας δειχνει να εχει το ματς. Μας λεει λοιπον.Κωδ. 178. Νιουκαστλ - Εβερτον. 1-3 Σκορ. Εσεις παιρνετε το σημειο. *** Ματαια περιμεναμε να πετυχει το 1-3 η Εβερτον αν και στο τελος (6' καθυστερησεων) αξιζε να το κανει.
Κωδ. 156. Αμπερντιν - Νταντι Γιουν. 2-2 Σκορ. Καλες και οι δυο. Τραβαμε το 2-1 σε 2-2 στο τελος.
===================================
===================================
158. Σεντ Μιρεν - Κιλμαρνοκ. 2. 2,40.
178. Νιουκαστλ - Εβερτον. 2. 2,25.
156. Αμπερντιν - Νταντι Γιουν. Χ. 3,20.
166. Αρμπροουθ - Ιστ Φαιφ. Χ. 3,40.
Προσοχη!!! Αρχισαν οι αναβολες λογω καιρικων συνθηκων. Ειναι και τετοιες ημερες βαρεμαρας , οποτε ενα + παραπανω για να αναβληθει ο αγωνας. Στο κατω κατω ποιος καθαριζει ολοκληρο τεραιν για ενα παιχνιδι;
Επανερχομαστε αργοτερα σε περιπτωση αναβολης επιλεγμενου μας παιχνιδιου για να δωσουμε καποιο αλλο.
Καλη στοιχηματικη χρονια , τα χρονια μας πολλα με υγεια στο 100% και υπομονη στον Ελληνικο λαο. Οικονομια με τετοιο τροπο ουτως ωστε να βγαζουμε τον καθε μηνα χωρις να χρεονωμαστε κι' αλλο.
Εμεις παντα εδω με νικες και χαμογελα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................
Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013
Καλη χρονια και χρονια πολλα !!!
Καλή χρονιά να έχουμε αφού εδώ και λίγη ώρα μας μπήκε το νέο έτος ... χρόνια πολλά σε όλους με υγεία και χαρά , καθαρά μυαλά και μόνο αν έχουμε καθαρά μυαλά μπορούμε να πάρουμε δελτία και λεφτά ... αλλά από αύριο παιχτουρες αρχίζουμε αφού έχουμε ματς από την πρώτη μέρα ...
ΤΑ ΛΕΜΕ ... το πρωι ...
doxa er ...
======================
πατήστε εδώ ...
http://doxaer.blogspot.gr/
======================
Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ 2013 ΕΥΧΕΣ.
![]() |
| Προσθήκη λεζάντας |
Η σελιδα ευχεται καθε επιτυχια ευτυχια και υγεια σε ολους τους φιλους και γνωστους.
Εγω και οι συνεργατες μου θα ειμαστε παροντες στην μεγαλη μαχη απο την πρωτη κιολας ημερα του 2013.
Καλη πρωτοχρονια και ευτυχισμενο το νεο ετος.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................
Τελευταίο κουπόνι για το 2012 ...
179. ΡΕΤΖΙΝΑ Χ 3.00 / 0 - 3 τελικό
181. ΑΣΚΟΛΙ 1 2.60 / 1 - 1 τελικό
196. ΠΑΣΟΣ ΦΕΡΕΙΡΑ 1 2.05 2 - 0 τελικό
Δύσκολο κουπόνι . αλλά και τα σημεία είναι δύσκολα .
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ... Από όλους τους συνεργάτες του blog αλλά και άπω τον SIMOSSHOW .
=======================
http://doxaer.blogspot.gr/
=======================
Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012
επιλογες νεου κουπονιου ...
ΣΗΜΕΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ .
112. Φουλαμ - Σουονσι 1 2.05
104. Χερεφορτ - Νιουπορτ Καουντι 2 με ρισκο .
116. Μιτλεσμπρο - Μπλακπουλ 1 1.95
121. Νοτινγαμ - Κρισταλ Παλλας Χ 3.25
130. Πρεστον - Ντονγκαστερ Χ 3.20
Το παρολι μας θα το κανουμε συστημα 4 στα 5
Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012
ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟ ΣΤΡΩΜΕΝΟ.
Ετσι λεει το εθιμο. Ομως εδω στην Ελλαδα την Ελλαδιτσα μας δεν λειπει ουτε η τηγανια ουτε τα κοψιδια ουτε οι μπριτζολες , ουτε η κοτουλα στον φουρνο με πατατες η και σουπα ακομη ακομη.Στους της υψηλης κοινωνιας εχουμε spagheti vongolle και Friuli Sauvignon με γαλοπουλες και κλαιν μαιν φυσικα γαριδουλες οστρακα και διαφορα αλλα που κανουν την διαφορα. Και ρωτω εγω! Μηπως την διαφορα την κανει το λουκανικο στο χερι και το κρασι Γεροβασιλειου που μας δινει εξτρα κεφι; Μηπως ενας καλος ανεκδοτακιας η μια καινουρια στην παρεα που κανει ολους να αναρωτιουνται....-ποιανου ειναι αυτη ρεεεε; Μηπως; Καλο φαγοποτι καλες γιορτινες ημερες και με προσοχη στις μετακινησεις σας. Θελει να ειμαστε προσεχτικοι στο τιμονι και χωρις να εχουμε πιει.
Το ποτο και το τιμονι δεν συνοδευονται.
Υγεια σε ολους με αγαπη.
Αυριο δεν θα ειμαστε σε συνδεση και απο τωρα δινουμε αγωνες που επιλεξαμε εγω και ο φιλος μου DOXA ER. Βεβαια να πω οτι εχουμε επαφη μονον μεσω Ιντερνετ και φυσικα οι βλεψεις μου ειναι να τον γνωρισω και προσωπικα.
Ειδαμε λοιπον και με την βοηθεια του Σκορακια.
278. Φορεστ Γκριν - Νιουπορτ Καουντι. 2. 2,75. 1-2 τελικο. Το σκορ μας αλλα δεν το καναμε αναρτηση,
289. Λιβορνο - Σασσουολο. 2. 2,60. 3-2 τελικο.
296. Κ.Π.Ρ. - Γουεστ Μπρομ. Χ. 3,30. 1-1 Σκορ ο Σκορακιας.
299. Ρεντινγκ - Σουονσι. 1. 2,50.
316. Ολνταμ - Ντονκαστερ. Χ. 3,10. 1-1 Σκορ ο Σκορακιας.
281. Λοκερν - Σερκρ Μπριζ. 2-1 Σκορ ο Σκορακιας.
344. Αστον Βιλα - Τοτεναμ. 4-4 Σκορ ο Σκορακιας.
Εμεις καναμε το 344 - 281 - 296 - 316 ενα συστημα 2-3-4 απλο χωρις πολ/στη με 3,30 Ευρω και περιμενουμε.
Την πενταδα με 4 στα 5 και πολ/στη της αρεσκειας μας.
Αυτα θα παιξουμε αυριο , λιγες μολις ημερες πριν εκπνευσει το 2012.
Στην υγεια μας και οτι καλυτερο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΜΕΙΑ ...............
Χριστούγεννα σήμερα και όλοι είμαστε μαζί με τα αγαπημένα μας πρόσωπα με συγγενείς και φίλους από την σελίδα και όλους τους συνεργάτες μας ... σας ευχόμαστε χρονιά πολλά καλά χρονιά με υγειά χαρά και πολλά ταμεία ..................
Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.
Ηταν μια ιδιαιτερη ημερα η σημερινη καθως απο πολυ νωρις αρχισαν να καλαντιζουν κατα ομαδες τα μικρα παιδια και οχι μονον.Αμετρητα σαν μερμυγκια εμπαιναν εβγαιναν απο σπιτι σε σπιτι και εδωσαν ενα χρωμα γιορτινο στις ημερες αυτες που διανυουμε.
Τα καταστηματα εδω στην Καλαμαρια , τουλαχιστον οσα εμειναν συμμετειχαν στην χαρα των παιδιων προσφεροντας Ευρω με την ψυχη τους. Το χρημα σημερα κυλησε και το χαρηκαν οι μικρουληδες που κουδουνιζε μεσα στις τσεπες τους. Οσα παλι ηταν πιο οργανωμενα ειχαν και μουσικα οργανα κανοντας ετσι πιο ολοκληρωμενη την παρουσια τους στην μεγαλη κουρσα των Ευρω!!!
Αη Βασιληδες ολων των ηλικιων ξεπροβαλλαν απο καθε στενο της περιοχης μας με εναν σκοπο. Ποιος θα μπει πιο γρηγορα μεσα σε καταστημα να παρει περισσοτερα χρηματα.
Και μιας και μιλησαμε για μαγαζια , να πουμε οτι σημερα κινηθηκε λιγο παραπανω η αγορα.
Πολλα σουβλακι - πανσετα παρτυ ειχαμε στις καφετεριες και το γελιο δυναμωνε οταν εβλεπες να πινουν καφε με το σουβλακι στο χερι η το λουκανικο.
Μεχρι πριν απο λιγο οι μικροι επισκεπτες με τα τριγωνακια στα χερια καλαντιζαν μηπως και τους βγει ο στοχος για κινητο αφης η κανενα παιχνιδι απο πλευ στεισον π.χ. FIFA 13 κ.λ.π.
Ευλογημενα Χριστουγεννα σε ολους και καλες γιορτες.
Εμεις θα ειμαστε μαζι ετοιμοι για μεγαλα και καλα ταμεια αμεσως με την πρωτη στοιχηματικη ημερα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................
Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ............
Μπρεσια - Λιβορνο. Παμε με το σημειο 2 στο 2,55.
Σπετσια - Παντοβα. Χ και 2,90.
Τερνανα - Ασκολι. 2. 3,15.
Φενλο - Ροντα. 1. 2,00.
Σπετσια - Παντοβα. Χ και 2,90.
Τερνανα - Ασκολι. 2. 3,15.
Φενλο - Ροντα. 1. 2,00.
Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012
Σημεια κυριακης 23 - 12 - 12
ΜΟΝΟ ΣΗΜΕΙΑ ...
238. Τζεζενα Χ 2,90
243. Ναντ 2 2.30
245. Στανταρ Λιεγης 1 2.00
Τα λεμε ...
DOXA ER ...
238. Τζεζενα Χ 2,90
243. Ναντ 2 2.30
245. Στανταρ Λιεγης 1 2.00
Τα λεμε ...
DOXA ER ...
ΤΑ ΠΕΝΤΕ -Χ-.
159. Μπερμιγχαμ - Μπερνλι. Την ισοπαλια θα υποστηριξω με το Χ να δινεται στο 3,25. Αμφιροπα τα μεταξυ τους παιχνιδια , ολα κρινονται στο γκολ.149. Γουεστ Χαμ - Εβερτον. Η ισοπαλια ειναι το σημειο και εδω που θα επιλεξουμε. Το Χ με αποδοση στο 3,15.
177. Οξφορντ - Φλιτγουντ Ταουν. Χ. 3,25.
214. Χερκουλες - Νουμανθια. Χ. 3,10.
201. Ιστ Φαιφ - Στενχαουσμιουρ. Χ. 3,35.
=================================
=================================
Αζαξιο - Ρεν. Ο δικος μας νομος λεει οτι ομαδα που σκοραρει και δεχεται γκολ με το σταγονομετρο κερδιζει. Η εδρα το σημειο 1 και η αποδοση στο 2,45. 1-0 σκορ. (Δεν ειναι του Σκορακια).
Μπορντο - Τρουα. Δηλ. αν η Τρουα πετυχει γκολ πρωτη , μπορει στην συνεχεια να κανει ανατροπη η Μπορντο; Ναι, μπορει , λεμε ..... εμεις! ( Σε ειδικο στοιχημα ). Το 2-1 σκορ επιλογης.
Ρομα - Μιλαν. Με Χ/Χ σε ειδικο στοιχημα θα παμε. Λεμε πως οτι και να γινει θα βγει ισοπαλο.
Λιλ - Μονπελιε. Εχουν αντιδραση και οι δυο ομαδες. Το 1-1 ειναι καλο καθως βλεπουμε οτι εκει θα καταληξει. Και φυσικα βλεπετε το Χ σαν σημειο.
Σαββατο σημερα 22 Δεκεμβριου 2012 με την ζωη να συνεχιζεται ομαλα σε ολο τον πλανητη.
Καλημερα σας και να ειστε καλα στις Αγιες αυτες ημερες καθως και στην μετεπειτα ζωη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................
Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012
ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.........................
Αρλε - Ντιζον. Προτεινουμε την ισοπαλια με το Χ στην αποδοση του 2,90.Καεν - Σατορου. Δειχνει νικη της γηπεδουχου , ωστοσο δειχνει και αντιδραση της Σατορου. Σε ειδικο συστημα θα παιξω ανατροπη! Με 1/2 ημιχρονο τελικο θα αγωνιστουμε. Αν επιλεξω σημειο; Θα παω με το σημειο 2 και 4,50 .
Λαβαλ - Χαβρη. Την ισοπαλια και εδω! Το Χ με αποδοση στο 2,95.
Τουρ - Ανζε. Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,70.
==================================
==================================
Μπλακπουλ - Γουλβς. Την εδρα επιλεγω με οση δυσκολια κι' αν ερθει το σημειο. Στο 1,90 η αγορα της εδρας.
Ροτσντειλ - Τσελτεναμ. Το Χ και το 2-2 σκορ , ειπε ο σκορακιας.
Γκρισμπι - Ρεξαμ. Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,10.
Μπαρνετ - Μπερτον. Την ισοπαλια οπου το Χ μας δινει 3,20.
==================================
==================================
Με τις δυο προτασεις κλεισαμε για σημερα τον στοιχηματισμο μας.
Η ωρα εφτασε ενα τεταρτο πριν τις εξι (6).
Θα συνεχισουμε να ελπιζουμε και θα συνεχισουμε να ζουμε. Ευχομαστε οι Αγιες ετουτες ημερες να ηρεμησουν τις ψυχες μας και να αγαπαμε τον πλησιον μας. Να δωσουμε οτι και οσο μπορουμε κατι τις σε ανημπορους - απορους ανθρωπους. Εστω και για λιγο αυτες τις Αγιες ημερες να δωσουμε χαρα σε ολο και πιο πολλους. Δυναμη και υπομονη στην συνεχεια με ολοενα και αυξανομενα τα δυσβασταχτα χαρατσια - φορους - αυξησεις στην χρονια αυτην που ερχεται.
Καλο βραδυ και οσο για τα μαγια , τελος καλο - ολα καλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................
Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012
ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΡΦΑΝΤΑΝ....................
Η Μερσιν Ιντμαν Γιουρντου υποδεχεται την Ανταλιασπορ για το κυπελλο στην Τουρκια. Εχουμε το παιχνιδι στο 1-1. Παιζουμε την ισοπαλια.
Τραπεζουντα με Εσκισεχιρ το αλλο ζευγαρι και δινουμε την φιλοξ/νη να παιρνει το ματς. Το σημειο 2 με αποδοση 2,75.
Βαγιεκανο και Λεβαντε συγκρουονται για το πρωταθλημα και εχουμε πιο πειστικη την Λεβαντε για νικη με το σημειο 2 στο 2,65.
Χερεθ και Βιγιαρεαλ στην Ισπανια 2 με το σημειο 2 στο 2,05.
Καλο βραδυ.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................
Τραπεζουντα με Εσκισεχιρ το αλλο ζευγαρι και δινουμε την φιλοξ/νη να παιρνει το ματς. Το σημειο 2 με αποδοση 2,75.
Βαγιεκανο και Λεβαντε συγκρουονται για το πρωταθλημα και εχουμε πιο πειστικη την Λεβαντε για νικη με το σημειο 2 στο 2,65.
Χερεθ και Βιγιαρεαλ στην Ισπανια 2 με το σημειο 2 στο 2,05.
Καλο βραδυ.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................
Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012
Η τριαδα του DOXA ER
126. Βολφσπουργκ - Λεβερκουζεν σε αυτό τον αγώνα θα ήθελα να δω αν θα περάσει η Μπαγεν από την έδρα των Λύκων ... για τι περνά δύσκολες ώρες σε αυτό το γήπεδο η μπαγεν θα δούμε εγώ θα τολμήσω να πάω με τον Άσσο . και το 2.60
133. Λιντς - Τσελσι εδώ θα πάω με το Χ 3.55
137. Ναπολι - Μπολονια Χ 4.25 η Ναπολι δεν είναι και πολύ στα καλά της έτσι θα πάω στην ισοπαλία .
-------------------------------
http://doxaer.blogspot.gr/
-------------------------------
Τα σέβη μου ...
ΤΑΜΕΙΟ ΜΕ ΠΕΝΤΑΔΑ Ο GIOUL BET ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.
Πρωι πρωι (πριν απο λιγο) ειχα ενημερωση οτι ο τεραστιος συνεργατης της σελιδας ο GIOUL BET πηγε κοσμο και κοσμακη στο ταμειο.Δειτε τα προγνωστικα του στο TSAT και το πρωτο δωρο Χριστουγεννων που πηρανε οσοι επαιξαν την σκεψη του. Τολμηρος οπως παντα , σεμνος και λιγομιλητος , πλην ομως ευστοχος (φτου σου παικταρα μου) οδηγει την σελιδα σε μονοπατια επιτυχιων.
Συγχαρητηρια για μια ακομη φορα , ενω ειναι της μοιρας γραφτο να συνεχιζουμε με τον ιδιο ζηλο σαν να μην συνεβει τιποτε απολυτως.
Βλεπουμε λοιπον οτι ακομη και σε κουπονι το οποιο δεν το κυνηγουν οι παικτες επειδη δεν εχει το απαιτουμενο ενδιαφερον ειτε λογω Κυπελλων ειτε λογω μικρου ογκου υπαρχει περιπτωση 100% επιτυχιας.
Δειτε και θαυμαστε!!!! Καλημερα σας!
GIOULBET333: TRITH 18/
Κοιταμε τα παιχνιδια της σημερινης ημερας.
Ουντινεζε - Φιορεντινα. Θα δουμε το παιχνιδι αυτο στο 2-3 γκολ και θα μας προβληματισει σιγουρα το 2-1 σκορ. Η Φιορεντινα νοικοκυρεμενη εκτος εδρας θα κοιταξει να μην χασει προτιστως και εχει τα φοντα να πατησει γκαζι στο αλλο μισο του αγωνα και να παρει το ματς. Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,00. (Συγνωμη κυριε σκορακια). *** 0-1 τελικο.
Χερενφεν και Φεγιενορντ με την ισοπαλια και εδω! Το 2-2 σαν σκορ και το Χ με αποδοση στο 3,35. Το ευλογημενο τι ωραια εκατσε στο 2-2 ε; Εδω κυριε Σκορακια σε παραδεχομαι !!!
Γκιμαραες με Μπραγκα. Θα παρω την νικη στο ημιχρονο. Το σημειο 1 ημιχρονου ειναι 3,50. *** Μια επιπολαιοτητα ενας ενθουσιασμος ισως , μα πανω απ' ολα επειδη ειναι παιχνιδι μισους με εκανε να καθαρισω απο το Α' ημιχρονο το ματς αυτο. Κριμα !!!
Καλημερα στην μεγαλη παρεα της σελιδας μας. Μεινετε μαζι μας καθως ο GIOUL BET μεσω ΤΣΑΤ θα κανει την εμφανιση του.
Ευλογημενα Χριστουγεννα να εχουμε και καλες γιορτες με υγεια σε ολους μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................
Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012
ΗΜΕΡΑ ΚΥΠΕΛΛΩΝ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ.
Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012
οι επιλογες του DOXA ER
ΠΑΡΟΛΙ 1
296. Ρετζινα 1 2.10
300. Λανς Χ 2.90
302. Ασκολι Χ 2.90
Σύστημα 2 στα 3 ...
===================================
http://doxaer.blogspot.gr/
===================================
Τα λεμε
296. Ρετζινα 1 2.10
300. Λανς Χ 2.90
302. Ασκολι Χ 2.90
Σύστημα 2 στα 3 ...
===================================
http://doxaer.blogspot.gr/
===================================
Τα λεμε
Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ VS Π.Α.Ο.Κ...........
Στις 19,30 ο Αγιαξ της Ηπειρου υποδεχεται τον ΠΑΟΚ. Περιμενουμε να δουμε ματσαρα καθως απο την αρχη εχουμε τον Πας Γιαννινα να αιφνιδιαζει τους μαυραετους. Ο Δικεφαλος κατοπιν να προσπαθησει και να καταφερνει το ματς στα ισια και καπου εχει χανομαστε. Λογικα θα παμε στην ισοπαλια. Το 1-1 και σαν σκορ ειναι αυτο που επιλεγουμε. Με 1/Χ ημιχρονο τελικο θα παμε.Καισερισπορ με Κασιμπασα και η νικη της γηπεδουχου επιβαλεται. Ποιο οργανωμενη ομαδα αν και δυσκολευεται τελευταια. Το σημειο 1 με αποδοση στο 1,90.
Μπραουνσβαιγκ και Ουνιον Βερολινου με την αναμετρηση να καταληγει στο Χ. Εδω ειναι μια εδρα που η Ουνιον ελεγχει. Μπορει το 1-1 να το παει ως το τελος.
Λανς με Γκινγκαμπ. Εστω και για λιγο εχω πιο πειστικη την Γκινγκαμπ. Γι' αυτο και μονο το 1-1 το κανω 1-2 τελικο ακομη και αν η Λανς εχει τον πληρη ελεγχο. Αυτο θα γινει και η Γκινγκαμπ θα κλεψει την νικη. Το σημειο 2 με αποδοση 2,90.
******* ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ τις προβλεψεις του GIOUL BET στο TSAT !!!
Τα παιχνιδια της Δευτερας που επιλεξαμε θα παιξουμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


.jpg)









.jpg)






