2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.

Σημερα η προταση ειναι τλμηρη κατα το ημισυ.

220.  Φ.Σ.Β Φρανκφουρτης - Μποχουμ.  Η φιλοξ/νη ειναι δυνατη ομως μας κανει κλικ η εδρα και θα πονταρουμε το σημειο 1 με 2,25.   Το 2/1 ημιχρονο τελικο συνισταται.
216.  Κοτμπους με Σαντχαουζεν οπου τολμαμε στην ισοπαλια με το Χ στο 3,75 για την πεσμενη φιλοξ/νη που ομως δυο φορες (η μια στο κυπελο) την νικησε.
215.  Κολωνια - Χερτα.  2-3 γκολ με 1,90 αποδοση.
211.  Χαρτς - Χιμπερνιαν.  2-3 γκολ στο 1,80 ενω θελουμε και το σημειο 1 στο ντερμπι της περιοχης.
218.  Παντερμπορν - Μοναχο 1860.  Ο Σκορακιας μας το δινει 2-1 και εμεις θα το παιξουμε OVER και 1,75.   Με  Χ/1 για ειδικους.

Ο  GIOUL BET εχθες ειχε δοκαρι και διαβασετε πως περιγραφει την ομαδα που εχασε.
Ζει με τον δικο του μοναδικο τροπο τα παιχνιδια που επιλεγει.
Καλο δρομο εχει παρει και αξιζει της προσοχης μας.

GIOULBET333KYRIAKH 12/2:ΤΖΕΝΟΑ 1/2......ΠΑΡΙ 2,ΖΥΡΙΧΗ 2,ΝΙΟΥΚΑΣΤΛ 2,ΚΟΛΟΝ ΟΒΕΡ,ΟΣΦΠ(ΜΠΑΣΚΕΤ) 1.....ΝΤΕ ΧΑΑΓΚ 2,ΚΛΑΜΠ ΜΠΡΙΖ 2,ΝΙΣ 2,ΡΕΑΛ Β2,ΑΝΤΕΡΛΕΧΤ 2...ΚΑΛΜΑΡ Χ,ΣΑΝΤΕΡΛΑΝΤ Χ,ΠΑΤΕΡΜΠΟΡΝ Χ,ΑΣΙΡΙΣΚΑ Χ...Υ.Γ:ΠΑΛΙΟ....ΤΑΝΑ ΠΑΚΟΣ.4 ΣΤΑ 5 ΧΘΕΣ.ΚΡΙΜΑ!!


Καλη επιτυχια..............................

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

τετραδα σημερα ...

132. Βερντερ  1  2.00
136. Μαιντζ  Χ  3.35
143. Κιλμαρνοκ  2  2.30
144. Αμπερτιν  2  2.30

Συστημα 3 στα 4

τα λεμε ... se leo ...

Παρασκευή 10 Μαΐου 2013

ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΜΑΗ.

Με δοση αρκετου χιουμορ αντιμετωπιζουμε τα πειραγματα σας.  Ειναι πασιφανες οτι δεν μπορουμε να αντιμετωπισουμε το << τερας >> το οποιο μας ξαφνιαζει με τον τροπο που αποφευγει.
Ξεκιναμε το δευτερο δεκαημερο του Μαη με ησυχια και απολυτη ηρεμια.

100.  Νορτζελαντ - Οντενσε.  2-3 γκολ.  1,90.
101.  Νορκεπιγκ - Ελφσμποργκ.  2.  2,10.
108.  Οσερ - Ανζε.  Αν βαλει ενα γκολ η Οσερ θα παρει και το ματς!  1.  2,50.
105.  Ιστρ - Ντιζον.  Εστω και με βραχεια κεφαλη η Ντιζον θα παρει το ματς.  2.  2,70.
104.  Γκιωγκαμπ - Λανς.  2-3 γκολ.  1,80.

Του  GIOUL  BET.
Μετα τα αμνοερειφια κυριε GIOUL επιστρεψατε για να καταστρεψουμε το << θηριο >>.  Αντε γιατι αρχισε να μας δαγκωνει και το ταιζουμε καλα!!


May 10 2013, 3:34 PM
GIOULBET333ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10/5:ΓΚΑΖΙΑΝΤΕΠ Χ,ΑΝΖΕ 2,ΚΛΕΡΜΟΝ Χ,ΙΣΤΡ Χ,ΤΟΥΡ Χ


Δεν μιλαμε πολυ πλεον.  Μεχρι να ανακτησουμε δυναμεις θα ειμαστε χωρις πολλα πολλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................................

Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑ..................

159.  Μιονταλεν - Κριστιανσουντ.   Φυσικα και δειχνει εδρα ομως οι νεοφωτιστοι πολλα υποσχονται. Το Χ στο 3,45.

156.  Σπαρτα Σαρτσμποργκ. - Σαντνες.  Χ.  3,40.

150.  Μιλικοσκι - Γιαρο.  Χ.  3,40.

152.  Μπραγκε - Χαμαρμπι.  Χ.  3,10.

Με 3 στα 4 παιζετε (εσεις) το δελτιο.  

Νεοτερα σημεια;    Αργοτερα.....................
Προς το παρον χαιρεται.

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

ΚΑΘΕ ΚΑΤΕΡΓΑΡΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ....................................

Τελειωσαν ολα.  
Πανε τα κατσικια , τα αρνια τα κουτρα κοκορετσια και μας εμειναν μονο τα βαμμενα κοκκινα αυγα.
Το αβγο τα αυγα!!!   Μας εμεινε μονο η μαγειριτσα και κατι απο τζατζικι και ρωσικη.
Η χωλιστερινη θελει προσοχη και πρεπει με μιας να κοψουμε αυτον τον αγωνα προς την καταστροφη.
Καλα ολα ομως ηρθε η ωρα να ταμπουρωθουμε στον ανισο αγωνα με την εφορια και τα μπηχτικα μετρα που μας ταλανιζουν εδω και καιρο.  Μα οπως φαινεται δεν θα μας αφησουν ευκολα.
Αρχισε να γεμιζει το κουπονι με αγωνες.   Σε μια προσπαθεια για ξεσκαρταρισμα φτασαμε να δουμε μερικα παιχνιδια.

112.  Λουκερνη - Σεν Γκαλεν.  Θα παλαιψει για το σημειο 2 η Σεν Γκαλεν και βλεπουμε οτι θα το παρει.   Η Λουμερνη;  Ναι , ενα γκολ το 'χει.   Το σημειο 2 με 2,60 αποδοση.

118.  Κουινς Παρκ - Πιτερχεντ.  Μπορει να κανει αβερτα νικες η φιλοξ/νη;  Σκορπαει φοβο και τρομο με τις συνεχεις νικες της.   Ακομη μια λεμε εμεις οσο κι αν μας βγαινει Χ.  Το σημειο 2 (1-2 σκορ) με αποδοση στο 2,15.

122.  Ιντερ - Λατσιο.  Με 1 Ημιχρονου θα παμε σε αυτο  το ματς.  Με αυτο το ματς + 2 αγωνες ακομη και φινιτο αλα μουζικα.

120.  Τσελσι - Τοτεναμ.  Το Χ επιλεγουμε καθως η Τσελσι εχει τελικο Γιουροπα Λιγκ.    Να την πιασουμε στον υπνο.  

Αυτα τα ολιγα για σημερα.



Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΜΟΥΔΙΑΣΜΑ..................................

Η Σταρτ να νικησει την Μολντε που δεν το εχει καταφερει απο το 2006!    Και ομως τωρα πιστευουμε οτι εχει την ομαδα να το κανει.     Οσο οριακο και αν ειναι το σημειο 1 με αποδοση  στο 2,25.

Γκεφλε και Καλμαρ με το σημειο 2 στο 2,55.   Δεν παιζω Γκεφλε , μια ομαδα που καπου καπου θυμαται να παιξει μπαλα.  Το Καλμαρ στηριζουμε.   Οταν παιζει η Καλμαρ μπαλα το κανει με τις καλυτερες προυποθεσεις.  Δηλ. παιζει την ναντεπιθεση.  Και επειδη στο ιδιο στυλ παιζει και η Γκεφλε ομως χανεται.  θα παιξουμε το 1-2 σαν σκορ.

ΑΙΚ με Γκετεμποργκ σε ματς οπου οι κιτρινομαυροι δεν θα μπορεσουν να κανουν κατι.  Θεωρουμε οτι η Γκετεμποργκ θα κανει επιθεσεις διαρκειας και θα παρει το ματς.  Το σημειο 2 στο 2,55.     Με μεγαλο σκορ το 1995 οπου νικησαν οι φιλοξ/νοι 1-5.      Απο τοτε νικουν οριακα.  

Σαντερλαντ και Στοουκ οπου εχουμε σκορ προτεινομενο το 2-1 και το σημειο 1 με αποδοση στο 1,90.

Αυριο μετα τις 17,00.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................................

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Καλή ανάσταση ... και χρονιά πολλά

Καλή ανάσταση σε όλους του φίλους μας της σελίδας αλλά και σε όλο τον κόσμο Χρίστος ανέστη ...
Από σήμερα δίνουμε σημεία για σήμερα αλλά και αύριο ...

================================
Επιλογες  για μεγαλο Σαββατο

137. Ιγγκολσταντ  2  2.10
141. Μπερνλι  1  2.00
163. Αστον Βιλλα  Χ  3.15
181. Μαλαγα  2  2.45

=================================

Επιλογες Κυριακη Πασχα

234. Μπεσικτας  2  2.30
259. Ακισασπορ  Χ  3.00
236. Λιλεστρομ  2  2.80
237. Μπραν  2  2.60
247. Σετουμπαλ  Χ  3.10

===================================

Τα λεμε ...

se leo ...

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ & ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.

Να θυμαστε δε , οτι εμεις ειμαστε μια σελιδα που δεν αντιγραφει και υποσχεται με τον εκπληκτικο Σκορακια και με τους λοιπους  συντελεστες μας μεγαλα ταμεια και σκοραρισμα διαρκως.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ.


Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

Μ. ΠΕΜΠΤΗ 02/05/2013.

Σημερα .........

110.  Μπραντφορντ - Μπερτον.  Χ.  3,15.
111.  Νορθαμπτον - Τσελτεναμ.  Χ.  3,15.
114.  Σαο Παολο - Ατλετικο Μινειρο.  2.  2,85.
115.  Εμελεκ - Φλουμινενσε.  Χ.  3,15.

Εμελεκ Χ/2 Η.Τ και Κιλμες με Σ.Λορεντζο 1-2 σκορ.

************************************
************************************

Αυριο ..........

122.  Αρλ.  1.  2,50.
130.  Γκλαντμπαχ.  Χ.  3.30.
131.  Γεοβιλ.  2.  2,95.
132.  Θελτα.  1.  2,10.
135.  Σαν Λορεντζο.  2.  2,85.

============================
============================

Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΓΕΡΝ ΔΙΑΣΥΡΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΤΟ ΚΑΜΠ ΝΟΥ ΤΗΝ ΜΠΑΡΤΣΑ.

Η  Μπαγερν με ταχυτητα ιδια οπως στον πρωτο αγωνα του Αλλιανς Αρενα που ειχε κατατροπωσει με 4-0 τους Καταλανους , μπηκε και στο Καμπ Νου.    
Απο την αρχη εδειξε οτι αργα η γρηγορα θα χτυπησει την αμυντικη γραμμη των μπλαουγκρανα που ΚΑΙ σημερα βασιστηκε στην παλληκαρια του Πικε οπου μονος του κρατουσε ολη την αμυνα της Μπαρτσελονα.    
Με 0-0 το Α' ημιχρονο δεν εδωσε χαρα στους φιλους του Βασιλια των Σπορ.
Ομως με την εναρξη του Β' ημιχρονου η Μπαγερν αμεσως πηρε κεφαλι στο σκορ και φυσικα κλειδωσε μια και καλη την υποθεση προκριση , την υποθεση τελικο.   
Το 0-2 ακολουθησε και το 0-3 , ενω αυτην την στιγμη παιζουμε το τελευταιο δεκαλεπτο του αγωνα και τα δακρυα στις κερκιδες αρχισαν μιας και οι καμερες συλαμβανουν οπαδους της Μπαρτσα να βουρκωνουν.
Δυο παιχνιδια με τα Παντσερ και οι Καταλανοι δεν μπορουν να σκοραρουν.  (4-0 &  0-3 =  7-0).
Η Μπαγερν αξια στον τελικο οπου ειναι καθαρα Γερμανικη υποθεση.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ VS ΜΠΑΓΕΡΝ

107.  Μπαρτσελονα - Μπαγερν.  Ηρθε λοιπον η ωρα οπου η πολυπληθεστερη ομαδα της Μπαρτσελονα να θελει να προσπαθησει να ανατρεψει το ολο σκηνικο που προδιεγραφει στην Γερμανια , οταν και η Μπαγερν  κατενικησε με 4-0 την ομαδα πλευ στεισον.
Σιγα σιγα θα δουμε το παιχνιδι και ξεκιναμε λεγοντας οτι και με 2-0 γρηγορα γρηγορα υπερ της Μπαρτσα , οι Γερμανοι παλι θα βρουνε ευκαιριες να σκοραρουν και να παγωσουν το Καμπ Νου.
Δυσκολο ματς και οσοι δεν ξερουν - μπορουν να παιξουν στοιχηματικα το παιχνιδι αυτο α, ας το απολαυσουν ωστε να νιωσουν ποδοσφαιρομαγκες.   Με κρυα μπυρα και πατατακια η πανδαισια του ποδοσφαιρου ειναι εδω.
Λεμε λοιπον................................
Η Μπαρτσελονα θα πιασει απο τον σβερκο την Μπαγερν και αν ... αν η Μπαγερν φοβηθει την γηπεδουχο τοτε το γηπεδο θα γειρει.    Ενα γρηγορο γκολ και ενα ακομη οπως αναφεραμε στην αρχη (2-0 ημιχρονο) θα κανει το γηπεδο να ειναι οχι απλα καζανι αλλα στην κυριολεξια να βραζει.
Το δευτερο ημιχρονο θελουμε να δουμε την Μπαγερν να κανει γκολ και εκει να τελειωνουν ολα.   Κατοπιν ακομη ενα (2-2) και τα μαντηλια τα ασπρα να βγαινουν για διαμαρτυρια.  Ομως εδω δεν βγαζουν ασπρα μαντηλακια.  Εκτος αν τα βγαλουν για τα 90.000(;) κοσμο που θα κλαινε !!!      Με αλλα λογια δεν πιστευουμε στην εδρα και δεν παιζουμε το σημειο 1.     Το 4-6 στηριζουμε και το 2-2 σαν σκορ.
Οτι και να γινει ομως , χασουμε κερδισουμε στοιχηματικα το παιχνιδι αυτο , ας το δουμε μεχρι την τελευταια λεπτομερια και να δουμε την προσπαθεια των Μπλαουγκρανα στο δυσκολοτερο εργο τους προς τον απομακρο οντως τελικο μετα το 4-0 του πρωτου αγωνα.

Ακομη και αυριο θα ειμαστε << εδω >> στον χωρο οπου τα λεμε πιο δυνατα οσο κανενας αλλος.
Μετα θα κανουμε συνδεση την δευτερη μερα ισως μετα το Αγιον Πασχα των Ορθοδοξων Χριστιανων.

Μεγαλη Τεταρτη  1  Μαιου 2013.

Καλο μηνα και καλη πρωτομαγια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

REAL MADRIT VS NTORTMOUNT.

Ρεαλ Μαδριτης - Ντορτμουντ.  Εκτιμουμε οτι η Ρεαλ θα κανει και αυτη 4-1 , οποτε θα παμε σε παραταση! ! !      Το 4-1 δινει στον ΟΠΑΠ 17,00 αποδοση.   Αυτο πιστευει η στηλη μας.

Το παιχνιδι θα πρεπει να ειναι σημερα της Ρεαλ.    Θα πρεπει δηλ. σημερα να δειξει οτι παραμενει μεγαλη και τρανη η Βασιλισσα και ειναι εδω.  Ετοιμη ακομη και με αυτο το εις βαρος της σκορ στην Γερμανια , το 4-1 απο τους της Ντορτμουντ να κανει το εντος εισαγωγικων ποδοσφαιρικο θαυμα.   Και σιγα το θαυμα δηλαδη.   Τι να πει και η Μπαρτσελονα;

ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................ 

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ΜΕΓΑΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ....................................

.  Δεν θα συμπεριλαβω στα πλανα μου τον αγωνα του Ελσινκι με την Μιλικοσκι.   Παντως η Μιλικοσκι δεν νικαει εδω μεσα με τιποτε μας λενε οι αριθμοι.   Για το κυπελο η Ροβανιεμι παντως , αν και νεοφωτιστη τους << πεταξε >> εκτος θεσμου με 1-0 και μαλιστα ηταν και καλυτερη της πρωταθλητριας.   Αυτο και μονο αυτο δινει ωθηση στον παικτη να ψαξει την ισοπαλια με 4,75 αποδοση.   Προσπερναμε ομως το ματς.
.  Μιντινλαντ - Ααλμποργκ.  Ποιος θα νικησει με 2-1 μας λεει ο σκορακιας;  Μπορει η Ααλμποργκ να περασει;   Εμεις λεμε ναι και παιζουμε το σημειο 2 στο 2,55.    Δικαια λετε οτι ξερετε το προσφιλες σκορ της Ααλμποργκ που ειναι το 2-2 ομως αυτες οι ομαδες ισοπαλια δεν φερνουν θαρρεις και την απεχθανονται.
.  Χαουγκεσουντ - Φρεντρικσταντ.  Το σημειο 2 ειναι στο 1,80.  Μικρο για εμας και συνεχιζουμε.
Πιστευουμε στην τελικη επικρατηση της φιλοξ/νης.
.  Σενταν - Μονακο.  Το θελει το ματς και θα το παρει η Μονακο.  Επιτελους ανοδος και στεριωμενη να ειναι η ομαδαρα ευχομαστε!!!   Ιδιο ματς θα δουμε δηλ. οποιος παρει το κεντρο με λιγες φασεις.
Το 0-1 λεμε εμεις θα κρινει τον αγωνα στο τελος του αγωνα.  Αν συμφωνειτε παιξτε Μονακο.  Η Σενταν;   Καιγεται................
.  Αστον Βιλα - Σαντερλαντ.  Μας βγαζει 2/Χ Ημιχρονο Τελικο.   Οι χωριατες θελουν ομως δεν μπορουν.  Οι μαυρες γατες ονομα και πραμα !!!   Σκορ που εμπνεει την Αστον Βιλα ειναι το 2-2.
.  Μπετις - Λα Κορουνια.  Το σημειο 2 γιατι η Μπετις εντος εδρας δεν βγαζει καλη εικονα.  Η Λα Κορουνια θελει τριποντο ελπιδας.   Το σημειο 2 στο 3,40.  

Ξεκινησε η εβδομαδα των παθων των Ορθοδοξων Χριστιανων.
Ειναι καλο να παρακολουθησουμε ολη αυτην την Μεγαλη Εβδομαδα και να εκκλησιαστουμε τα παθη του Χριστου.   Να χαλαρωσουμε και να γινουμε λιγο ακομη πιο ανθρωποι.
Καλη Μεγαλη Εβδομαδα , ενω το σιγουρο ειναι οτι θα << κοψουμε >> αυτες της ημερες το στοιχημα.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................................

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ.....................

287.  Λυων - Σεντ Ετιεν.  Χ.  2,95.   Παντως για τους ριψοκινδυνους ειναι η ωρα ακομη και για 2πλο. Η Προιστορια ειναι κατα πολυ υπερ της γηπεδουχου.   Με 2/Χ Ημιχρονο τελικο και 1-1 σκορ παμε στο ματς αυτο.
294.  Κιεβο - Τζενοα.  Χ.  3,15.  1-1 Σκορ.   *** 0-1 ΝΟ.
303.  Μαιντζ - Αιντραχτ Φρ.  Χ.  3,15.
311.  Αρσεναλ - Μαντσεστερ Γιουν.  1.  2,00.
318.  Ριο Αβε - Μπειραμαρ.  Χ.  3,20.

===================================
===================================

Σταμπαεκ  2πλο , Λαντσκρονα  1σσος , Μποντο Γκλιντ  2πλο , Σαλκε .. γιατι οχι Χ και 4,00 αποδοση;

Καλο απογευμα με ευστοχα αποτελεσματα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................................

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ VS ΠΑΟΚ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ ...........................

226.  Βακ Πελετς - Στουρμ Γκρατς.  Χ.  3.20.  Παιζουμε και το 0-1 γκολ.
231.  Αστερας Τριπολης - ΠΑΟΚ.  1.  2,35.  Αν και δειχνει να σκοραρει ο ΠΑΟΚ στο 90λεπτο.  Για 2-1 σκορ.
244.  Λιρς - Μονς.  2.  2,00.
238.  Σερβετ - Σιον.  Καλυτερη η Σιον.  Το σημειο 2 στο 2,20.  1-2 σκορ
228.  Ραπιντ Β. - Σαλτσμπουργκ.  2.  2,10.

Στην Τριπολη ο ΠΑΟΚ δινει το δευτερο παιχνιδι για να παει στον τελικο κυπελου Ελλαδος.
Το 2-1 της Τουμπας τον δινει ψυχολογικη ωθηση , μαζι και οι εκδρομεις οπαδοι του (1.200) που κατεβηκαν να φερουν την προκριση.  
Οι Αρκαδες του Σακη Τσιωλη εχουν την ομαδα να κανουν ιστορικη προκριση για τον τελικο , δεν εχουν ομως τετοια εμπειρια.    Θα παμε με τον ενθουσιασμο τους και με την καλη λειτουργια που εχει η ομαδα τους.      Σιγουρα θα γινει κοκορομαχια και ο πιο ικανος θα περασει.
Σκοπος ειναι να δουμε ενα καλο ματς και η διαιτησια να μην αδικησει κανεναν.
Να δουμε λοιπον σκεψη πρωτη.   Τον θελουν τον ΠΑΟΚ στον τελικο;  Θελουν δηλ. να γινει πεδιο μαχης η Αθηνα;   Θελουν να γινονται παρατεταμενα επεισοδια στον τελικο;    Ολα αυτα με βαζουν σε πληρη σκεψη και λεω πως ΟΧΙ.
Με αυτο το δεδομενο για εμας βαλαμε νικη - προκριση τον Αστερα Τριπολης.    Επαναλαμβανω ομως οτι ο ΠΑΟΚ ειναι μεταλο και θα προσπαθησει να διαλυσει ολα τα σεναρια που (λεμε εμεις) θα πανε να τον πλασουν ουτως ωστε να τον πεταξουν εξω.  
Μεγαλο ματς.   Δειχνει ενα γκολ ο ΠΑΟΚ (εδω ο ΑΡΗΣ εβαλε γκολ) και υπερ-προσπαθεια των Αρκαδων να παρουν την προκριση αυτοι.    Ο Σκορακιας μας παει παραταση με 2-1 Σκορ και εκει μας λεει νικη του Αστερα.   Εμεις ετσι πηραμε το σημειο 1 και το 2-1 Σκορ.

Ολοκληρωση του αρθρου  Ωρα 19.10.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................................


ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 18.00.

137.  Αουε - Ντουισμπουργκ.  Χ.  3,25.
139. Σεντ Τζονσον - Ινβερνες.  Χ.  3,20.
161.  Ιπσουιτς - Μπερμιγχαμ.  2.  2,95.

Μετα τις 18,00 θα ειμαστε σε θεση βολης.
----------------------------------------------------------------


Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΟΡΑΜΑ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.

Ατυχη αποτελεσματα ως προς την σκεψη μας φερνουν πισω και ψαχνουμε φορμα.
Σημερα ενω η ωρα εφτασε 17.00 βγαλαμε παιχνιδια με δυνατα σημεια.
Τα καταθετουμε ευθυς αμεσως!

101.  Ινγκολσταντ - Μπραουνσβαιγκ.  Χ.  3,10.  Ο Σκορακιας 1-1 σκορ.
104.  Σιλκεμποργκ - Εσμπιεργκ.  Χ.  3,15.  Ο Σκορακιας 1-1 σκορ.
110.  Λε Μαν - Αρλε.  Χ.  3,00.  Ο Σκορακιας 1-1 σκορ.
115.  Χερενφεν - Αλκμααρ.  Χ.  3,25.  Ο Σκορακιας 2-2 σκορ.
==============================================
117.  Γκροιτερ Φιρτ - Αννοβερο.  Μεχρι το 100' θα περιμενουμε το Αννοβερο να κανει το 1-1 σε 1-2. Αυτο βγαζει το διαβασμα.
118.  Ντανταλκ - Κορκ.  Χ.  3,10.  2-2 ;  Αυτο θα παιχτει.
123.  Σεντ Πατρικς - Ντερι.  2.  2,85
***********************************
***********************************


μπεις εδω ειμαι!!! 21.52.
Apr 26 2013, 4:10 PM
Guest933 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...ΙΝΓΚΟΛΣΤΑΝΤ,ΟΥΝΙΟΝ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ,ΣΑΝΤΧΑΟΥΖΕΝ,ΕΣΜΠΙΕΡΓΚ...?



Apr 26 2013, 4:39 PM
GIOULBET333ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/4:ΚΟΡΚ Χ,ΡΟΣ ΚΑΟΥΝΤΙ Χ,ΝΤΕΡΙ Χ,ΜΟΝΑΡΚΑΣ Χ.....ΓΚΙΓΚΑΜΠ 2,ΛΑΒΑΛ Χ,ΑΡΛ 2,ΝΙΜ Χ,ΝΑΝΤ 2.....ΣΑΒΒΑΤΟ 27/4:LINTS X,MPLAKMPERN X,KARLAIL X,ROTSNTEIL X


Σε καλη σχετικα ωρα παμε να πιουμε καφεδακι με ακομη πιο πολυ αναλυση των σημερινων παιχνιδιων.   Για αυριο;   Εχει ο Θεος.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΓΚ.

120.  Γκετεμποργκ - Μαλμε.   1.   2,05.
121.  Φαλκεμπεργκ - Χαμαρμπι.   Χ.   3,20.
122.  Βασιλεια - Τσελσι.   2.   2,20.
123.  Φενερμπαχτσε - Μπενφικα.  Χ.  3,15
******************************
******************************

Μαθαμε εχθες λοιπον οτι 4+4 μας κανουν 8.  
Οι Γερμανοι κατατροπωσαν τους Ισπανους σε συλλογικα επιπεδα και τους πεταξαν στους τεσσερεις οριζοντες.
Θα δουμε με ενδιαφερον τους δευτερους αγωνες αν μπορεσουν να κανουν κατι που για εμας θα ειναι θαυμα!!!

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ VS ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ.

Στο Βεστφαλεν σταντιον η Μπορουσια του Ντορτμουντ υποδεχεται την μεγαλη και κραταια Ρεαλ Μαδριτης.
Να μπουμε απ' ευθειας στο θεμα.       Η Ρεαλ θα παιξει ΜΠΑΛΑ.   Ειμαστε σιγουροι.    Ολοι παιζουν μπαλα ομως αυτη η Ρεαλ θα παει (πιστευουμε) να νικησει και θα το κανει.
Οι Γερμανοι θα επιδιωξουν να αποδειξουν οτι μπορουν να παρουν νικη τετοια που θα τους δωσουν ελπιδα προκρισης.   Την Ρεαλ ομως την ρωτησαν;    Ξεκαθαρα να πουμε οτι βλεπουμε 1/2 Ημιχρονο Τελικο.   Δηλ. να μπει δυνατα και να σκοραρει η Μπορουσια , ομως χρονο με τον χρονο η Ρεαλ να ανεβαζει στροφες και να παιρνει αυτη στο τελος το ματς.   
Ο Σκορακιας μας λεει οτι θα ληξει 2-3.
================================
================================

Ρεν - Τρουα.  2-0 σκορ.
Σεντ Ετιεν - Αζαξιο 2.  7,50.
Χοντ - Χαμ Καμ.  Χ.  3,40.
Γκρισμπι - Νιουπορτ Καουντι.  2.  2,70.

Καλο βραδυ και χαιρετισματα σε ολη την μεγαλη παρεα της αγωνιστικης σελιδας μας.
Παμε τωρα να κανουμε την χημεια πραξη.
Η ρα ειναι 19,20.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Ιαπωνία ... από νωρίς

109. Κασιμα  1  1.95
115. Χαουγκενσουντ  1  1.75
113. Ρεν  1  1.70



http://doxaer2.blogspot.gr/

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ VS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ; ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ ........... 2-1 ΣΚΟΡ ΛΕΜΕ. ( Η 1-0 ;;;)

Ηρθε λοιπον η ωρα στο ALLIANZ  ARENA  η Μπαγερν να θελει να κατεβασει απο την κορυφη την Μπαρτσελονα των Αστερων.    Με ταχυτητα φωτος και φουλ γκαζια και φορμα στο 100% οι Βαυαροι ετοιμοι να κατατροπωσουν τους μπλαουγκρανα.      Βεβαια οι της Μπαρτσα δεν θα κατσουν να χασουν κιολας ε;   Θα το παλαιψουν ρε παιδι μου!!!
Ποσο ομως να το παλαιψεις μεγαλη Μπαρτσελονα;     Σε αυτο το γηπεδο ακομη νικη δεν εκανες και θα κανεις τωρα;
- Πω πωω τι τραβαω για να σας πεισω να παιξετε ασσο για την Μπαγερν!    Το Νο 2 παιζει να νικησει και να παρει την θεση της Μπαρτσα στο ΝΟ 1.   Εμεις αλλωστε απο τον Γεναρη λεμε Μπαγερν.
Θεωρουμε αν και δεν παιζει ο Μαντζουκιτς η Μπαγερν θα σκοραρει.
Η στηλη παιζει το 2-3 γκολ και δινει νικη στην Μπαγερν με 2-1.    
Θα καθησω να απολαυσω με ρετσινουλα τον μεγαλο αυτον αγωνα με δυο τεραστιους συλλογους να θελουν να μας διδαξουν τα συγχρονα μυστικα της μπαλας,     Δεν ειναι μονο να το 'χεις παικτη μου το τοπι.   Εδω ειναι κινησεις γκραντ μαιτρ θαρρεις σε μια παρτιδα σκακι με κορυφαιους αντιπαλους.
σε ματς που κοβει την ανασα.      Παντως οσοι ειναι μεσα στο καλυτερο γηπεδο κατ' εμε (κατασκευαστηκε το 2006) ειναι οι πλεον τυχεροι.    Αναμενεται εκτος συγκλονιστικου απροοπτου να απολαυσουν μια ποδοσφαιρικη πανδαισια με αντιπαλες οπως ειπαμε τις καλυτεροτερες ομαδες του θεσμου και οχι μονον.    Το 2-1 σκορ η επιλογη μας.  
 Ημιχρονο Τελικο;   Ως προς το ημιχρονο δεν θελω να ρισκαρω.  
  Ομως συνεργατης της στηλης μας λεει οτι θα ειναι Χ/1 και 1-0 σκορ.   Ειναι ο Ημιχρονοπουλος Τελικιδης.

===========================================
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
===========================================

Ρεξαμ - Κιντερμιστερ.  Στην ισοπαλια καθως η γηπεδουχος θα ειναι αυτη σε θεση ισχυος , ομως δεν θα μπορεσει να καμψει την αντισταση των φιλοξ/νων.   Το Χ με 3,15.

Κροουλι - Πρεστον.   Με δειχνει εδρα ομως θα παρω την ισοπαλια θεωροντας οτι θα δωσει δυναμη η Πρεστον και δεν θα χασει.   Παντως η βαθμολογια αλλα μας λεει.   Εμεις το Χ με 3,15.

Κρου - Σεφιλντ Γιουν.  Χ.  3,25.    Το 1-1 σαν σκορ.

Σριουσμπερι - Ολνταμ θα παρουμε το Χ Ημιχρονου.

Σας αφηνουμε για σημερα και αυριο την ιδια ωρα (18.00 -  19.00) θα ειμαστε πιστοι στο ραντεβου μας.
Καλο βραδυ και μην ξεχασετε την ΜΑΤΣΑΡΑ για το Τσαμπιονς Λιγκ.
Ελπιζω να μην εκανα εχθρους που ταχθηκα υπερ της Μπαγερν του Μοναχου.   Αλλωστε ουτε Μπαγερν ειμαι απο Γερμανια ( Στουτγκαρδη ) ουτε Μπαρτσελονα απο Ισπανια ( Αθλετ. Μπιλμπαο ).
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................................

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗ....................................

Ολοι ξερουμε οτι υπαρχει αποκλιση στα σημεια ως προς την δυναμικη μας  και αυτο οφειλεται στην αδυναμια υπερασπισης του σημειου με αποτελεσμα να μας ζωνουν φιδια και ετσι να βγαινει αυτη η εικονα προς τα εσας.  
Με οργανωση και σωστη διαχειριση ολα μπορουν να διορθωθουν.
Παμε να δουμε τα παιχνιδια της σημερινης ημερας.

386.  Εσμπιεργκ - Μιντιλαντ.   1.  2,10.
391.  Συριανσκα - Νορκεπινγκ.  Χ.  3,15.
394.  Εργκριτε - Μπραγκε.  2.  2,55.
395.  Ντουινσμπουργκ - Κολωνια.  Χ.  3,00.
397.  Χιμπερνιαν - Αμπερντιν.  2.  2,30.

Η Ξανθη δεν εδωσε τα παντα ολα στον αγωνα ζωης και θανατου με τον ΑΡΗ.   Γιατι αλλωστε να το κανει;  Οι τελευταιες εμφανισεις του ΑΡΗ ηταν θετικες , η ακριτικη ομαδα εντος εδρας δεν εβγαζε ουτως η αλλως εικονα δυναμικη οποτε το Χ βγηκε και λυτρωσε τους 1.200 ασταματητους φωνακλαδες SUPERADES στα Πηγαδια.
Η Α.Ε.Κ με γκολ στο 93' επιασε πατο και μας αποχαιρετα.   Λυπηρο ειναι η αληθεια ομως παει για Β' Εθνικη και θα ανανεωσει απλα πιστευω ακραδαντα το ραντεβου της με την Α' Εθνικη σε εναν χρονο ανανεωμενη πιστευω και ευελπιστω για το καλο του ποδοσφαιρου μας αλλα και ολων μας.  Ο Ατρομητος λοιπον την εριξε ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ και τελος τα παντα ολα στην ποδοσφαιρικη Ελλαδα και τα σαλονια των μεγαλων με φιεστα στο Γ. Καραισκακης για τους 40 τιτλους με τα τεσσερα αστερια και το κοσμο να απολαμβανει τα διαφορα χαπενινγκς.
Σας αφηνουμε για σημερα...........................................
Καλημερα σας.

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΣΟΥΠΕΡΛΙΓΚ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ.

Ατρομητος - Α.Ε.Κ Το σημειο ειναι 2 με 2,70 αποδοση.   Ξεκιναει σε 4' λεπτα.

Ξανθη - ΑΡΗΣ.  Γριφος το ματς.  Με τα τοσα που ακουει ο ΑΡΗΣ λιγο χαλαρα να μπει μπορει να τρεχει και να μην φτανει.    Η Ξανθη ακρως επικινδυνη αν τα δωσει θα δυσκολεψει τον ΑΡΗ που κραταει ενα ημιχρονο εκτος εδρας και κατοπιν καταρρεει.    Με αυτο το δεδομενο παμε με το Χ ημιχρονου.   Τελικο αποτελεσμα;   Ενα γκολ η Ξανθη το εχει.   Ενα και ο ΑΡΗΣ οποτε παμε στα τελευταια λεπτα οπου θα βλεπουν και τα αλλα παιχνιδια πως βαδιζουν.    Αν η Ξανθη δεν το κτυπησει τοτε το 1-2 σκορ μπορει να βγει.   Αυτααααα!!!

Παναθηναικος - Βεροια.  1.

Αστερας Τριπολης - ΟΦΗ.   Στην ισοπαλια φτανουμε.  Το Χ επιλεγουμε.

ΠΑΟΚ - Πας Γιαννενα.   Ισως η κουραση να δωσει το συνθημα αντεπιθεσης των Γιαννιωτων.
Παντως εμεις 1σσο δεν βλεπουμε.   Τα Γιαννενα κατι θα τσιμπησουν.  Η πονταλακι η το ματς.   Παμε στο σημειο 2 και ας μην μας παρεξηγουν οι φιλοι μας.

Ολα αυτα γραφτηκαν ακριβως επειδη δεν ηθελα να μπερδευσω κοσμο και κοσμακη.

Ετσι κι αλλιως δεν παιχτηκαν τα παιχνιδια αυτα λογω προχωρημενης ωρας............................

ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.......................................

290.  Χεταφε - Εσπανιολ.  Χ.  3,15.
291.  Αλκορκον - Ελτσε.  2.  2,65.
294.  Ραντερς - Νορτζελαντ.  2.  2,20.
305.  Ναιμεγκεν - Τσβολε.  Χ.  3,30.

1,55 ο ΑΡΗΣ !!!   Οσοι παιζανε με τον ΑΡΗ πιο πολυ ποσοστο δεν επαιρναν και τωρα πονταρει ο κοσμος νικη του ΑΡΗ και μαλιστα εκτος εδρας στο 1,55 ;    Μπρααααααβο!
Παντως βγηκε απο το τελμα με καλες παρουσιες στα τελευταια παιχνιδια του και με εναν κοσμο που ομοιο του δεν βαζεις!     Αυτοι οι οπαδοι ειναι πιστοι στο ραντεβου τους.   Δεν αφηνουν την ομαδα μονη.     Τα 1.200 τικετς στην Ξανθη τα πηρε ο ΑΡΗΣ και τα εδωσε στον κοσμο του.
Δεν θα πουμε για τον νικητη της συναντησης μα ουτε και για τον νικητη του Ατρομητου με την ΑΕΚ.
Θα πουμε ομως μετα τα παιχνιδια και αφου δουμε την ολη εικονα της διαιτησιας , αν δηλ. οντως μαγειρευουν κατι και γινουμε διεθνως ρεζιλι.    Ολα αυτα μετα τα παιχνιδια της Σουπερ Λιγκας.
Μεχρι τοτε;    Χαλαρα.
Καλο βραδυ (24.00) και αυριο με υγεια.  (σημερα).
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................





Σάββατο 20 Απριλίου 2013

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΣΕ ΛΕΩ.

234.  Ααρχους - Χορσενς.  1.  2,10.
238.  Πονφεραντινα - Χιχον.  Χ.  3,15.
241.  Μπραν - Βικινγκ.  Χ.   3,25.
237247.    Νταρτφορντ - Νονιτον Ταουν.  1.  2,30.
250.  Χαιντ - Λινκολν.  2.  2,50.

Με τα ματς απο τις 18,00 ξεκιναμε........................

Ο  GIOUL  BET  ΚΑΙ  ΟΙ  ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΤΟΥ.
==================================

Apr 20 2013, 4:40 PM
GIOULBET333ΣΑΒΒΑΤΟ 20/4:ΕΒΕΡΤΟΝ Χ,ΣΟΥΟΝΣΙ Χ,ΜΠΡΑΙΤΟΝ Χ,ΧΙΧΟΝ Χ....ΓΟΥΛΒΣ 2,ΠΡΕΣΤΟΝ 1,ΡΟΤΣΝΤΕΙΛ 2,ΤΣΕΛΤΕΝΑΜ 2,ΚΡΟΟΥΛΙ 2....ΣΤΑΝΤΑΡ ΛΙΕΓΗΣ 2,ΡΙΝΤ 2,ΑΚΙΣΑΣΠΟΡ 1,ΠΑΚΟΣ 1,ΡΟΝΤΑ 2...ΔΙΑΛΕΧΤΕΕΕ

ΩΡΑ ενημερωσης νεων σημειων  19,15.

270.  Ουντινεζε - Λατσιο.  Με εδρα θα παμε και την Ουντινεζε με 1/1 Ημιχρονο Τελικο.  Σε καθε περιπτωση 1 και 2,15.

273.  Ν. Γουαδαλαχαρα - Ουεσκα.  Χ.  3,25.

259.  Πακος Φερειρα - Ριο Αβε.  1.  1,90.

262.  Βιλεμ - Ροντα.  Μπαινουνε γκολ στα παιχνιδια μεταξυ τους.  Το θελει πιο πολυ η Ροντα ομως αν και ο σκορακιας μας το δινει 1-2 εμεις θα παμε με την ισοπαλια.  Το Χ ζηταμε με 3,35.  Πως να κερδισει η Ροντα;   Αφου το παει στο 1-2 ο Σκορακιας , εμεις το δινουμε 2-2.  Χαχαχαχα. Χαλαστρα που κανουμε ε;
Τελος για σημερα Σαββατο.    Το βραδυ θα δωσουμε αυριανα σημεια γιατι θα ξεπλεξουμε απο την εργασια μας κατα τις 16,00 , ομως ο Απολλων Καλαμαριας εχει φιεστα στο γηπεδο και αμεσως θα κατευθυνθουμε στο γηπεδο.    Αργοτερα θα δουμε τα παιχνιδια της Ελληνικης Λιγκας οπου μερικα παιχνιδια αξιζουν να τα δουμε τεμπο τεμπο.
Καλο βραδυ σας ευχομαι και καλα ταμεια!!!

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................

Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ.

Ααλεν - Ουνιον Βερολινου.  Το σημειο επιλοιγης ειναι το Χ με αποδοση στο 3,20.
Ανζε - Καεν.  1.  2,20.
Αρλε - Ιστρ.  1.  2,15.  Παμε για 2-1 σκορ.
Μονπελιε - Λυων.  1.  2,10.
Νταντι Γιουν. - Μαδεργουελ.  2.  2,35.

==============================
==============================

Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ VS ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ.

Τον αγωνα της Θεσσαλονικης τον << ειχαμε >> ακριβως οπως κυλησε.  Δεν μας εφυγε ουτε το Ημιχρονο Τελικο ουτε και το Σκορ το 2-1.    Αλλωστε τι Σκορακιας θα ηταν αν δεν μπορουσε να αναλυσει τον καθε αγωνα που πιανει.
Σημερα ο Ολυμπιακος που αν βγει το σημειο δινει 1,10 παιζει με τον Πανθρακικο τον πρωτο αγωνα στον Πειραια.   Ουτε σημειο ουτε σκορ δεν δινει η στηλη.   Φυσικα ο λογος ως προς το σημειο ειναι ο ασσος , γι αυτο και δεν παιζουμε.   Και ο Σκορακιας δεν κανει παρεμβαση για τον αγωνα αυτον.
Περιμενει παντως συντριβη.   Τιποτε αλλο για το Γ. Καραισκακης.   ***  6-2.  ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ  ΣΥΝΤΡΙΒΗ ! ! !
==============================================
==============================================
Καλμαρ - Ελφσμποργκ.  Στο 2,15 η νικη της Ελφσμποργκ.   Το σημειο 2.   ***  1-1.

Μιαλμπι - Γκεφλε.  Χ.  3,20.   ***  1-0.

Νορκεπινγκ - Χελσινγκμποργκ.  2.  2,50.  1-2 σκορ.   ***  1-4.

Εσμπιεργκ - Μπροντμπι.  Χ.  3,20.   ***  1-1.

Καλημερα σε ολους τους φιλους της σελιδας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Π.Α.Ο.Κ VS ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.

Και επειδη πολλα γραφτηκαν να τα πουμε με το ονομα τους.
Δηλ. επρεπε ο Αστερας Τριπολης να χτυπησει το ματς με τον ΑΡΗ στο Κλ. βικελιδης ;   Και να παει κουρασμενος την Τεταρτη (σημερα) στην Τουμπα να χασει απο τα αποδυτηρια;   Να αφησει το κυπελο;
Μηπως και ο ΠΑΟΚ το ιδιο δεν επραξε στην Λειβαδια;   Χωρις πολλα πολλα ειναι αστοχο αυτο που λενε στην Κλεανθους παρα μονον για να φανατισουν τον κοσμο.    Ο Αστερας Τριπολης μια καλογυμνασμενη ομαδα με καλη παρουσια εκτος εδρας θα παιξει σημερα με μονο σκοπο να παρει αποτελεσμα τετοιο που θα μπορεσει να ανατρεψει στην Τριπολη.  Με αλλα λογια η σελιδα αποριπτει το σημειο 2!    Η δυναμικη της εδρας του ΠΑΟΚ γνωστη ανα τον κοσμο και μη εξαιρεταια.    Παντως εδειχνε οτι χωλαινε και εκαμνε νικες με το ζορι , ομως με τις νεες προσθηκες που μπηκαν στον ρυθμο της ομαδας εδειξε οτι ειναι τουλαχιστον δυο κλικ επανω.   Μονο με αυτον τον παραγοντα δινω προβαδισμα στον ΠΑΟΚ και λεω οτι 2 γκολ θα τα πετυχει ο δικεφαλος.   Γριφος ειναι αν δεχθει γκολ.    Η σελιδα βλεπει το 2-3 γκο, και εμεις θα παιξουμε η το 2-0 η το 2-1 σαν σκορ.   Με πειθει η δυναμικη του Αστερα και βλεπω οτι ενα γκολ ειναι ικανος να πετυχει και να βαζει θεμελια κι αυτος προκρισης.   Για την προκριση εχουμε καιρο να πουμε.  Ως προς το σημειο ειναι 1 και ο σκορακιας θα παιξει 2-1.    Αναμενεται καταμεστο το γηπεδο Τουμπας που και αυτο θα συμβαλει στο σημειο εδρας.   Η σελιδα παιζει 2-1 σκορ και 1/1 Ημιχρονο Τελικο.
--------------------------------------------------------------------------
Χαλμσταντ - Ατβιντανμπεργκ θα πιεσουμε για το σημειο 1 με 2,15 αποδοση.  ----
--------------------------------------------------------------------------
Λιβορνο - Νοβαρα.  Με τρομερη φορμα η Νοβαρα , ομαδα που δεν εγκαταλειπει την νικη η γηπεδουχος.  Αρκετα παιχνιδια που πετυχε γκολ ακριβως στην ληξη του , οποτε παμε με το σεναριο του γκολ νικης στο τελος της γηπεδουχου.  Οι φιλοξ/νοι σαφως και μπορουν να σκοραρουν , οχι ομως να φυγουν μακρυα στο σκοραρισμα.   Το σημειο 1 με αποδοση στο 1,95.  ----
--------------------------------------------------------------------------
Λανς - Μπορντο.   Μπορει να κατσει η ισοπαλια και να μας δωσει απλοχερα το Χ με αποδοση 2,90.  ----
--------------------------------------------------------------------------
Μεχρι στιγμης αυτα ειναι τα παιχνιδια μας.   Αν δουμε κατι αλλο θα επανελθουμε.  Κι ως τοτε;  Γεια σας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................

Τρίτη 16 Απριλίου 2013

ΜΕ ΑΓΓΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΙΤΑΛΑΚΙΑ ΣΗΜΕΡΑ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

107. Ιπσουιτς - Κρισταλ Παλας.  (2,30-3,15-2,50).  Την Ιπσουιτς θελω νικητρια και το 2,30 να βγει ως προς το ημιχρονο.  Ξερετε το 2,50 σαν ποσοστο βγαινει στον φιλοξ/νο , ομως με 3,15 στο Χ οχι.   Πιο πολυ παει στην ισοπαλια,  Σε ειδικο στοιχημα βαζω 1/Χ ημιχρονο τελικο.   ***  3-0.  ΟΧΙ
110.  Λιντς - Μπερνλι.  1.  2,20.  Παμε παρακατω.
112.  Μιντλεσμπρο - Νοτιγχαμ.  Αν πιασει η Μιντλεσμπρο παιχνιδι τρεχα να κρυφτεις.  Ομως που να δεις τετοιο ενδεχομενο παικτη.  Με την φορμα που εχει ουτε απο το μυαλο περναει κατι τετοιο.  Ειναι και η Νοτιγχαμ καπως σαν βαρυ πεπονι στα τελευταια της σχεδον βγηκε απο τα πλει οφ (βγηκε).  Με νικη βαζει ξανα μπρος.  Αιντε δινουμε το εναυσμα.  Εχει και κατι επανεμφανιζομενους οποτε παμε με το σημειο 2 και 2,30.  *** ΟΧΙ. 1-0.
115.  Μπριστολ Σιτι - Μπερμιγχαμ.  1-2 σκορ το βγαζει ο Σκορακιας αλλα μην νομιζετε οτι θα ειναι ευκολο ματς.   Βεβαιως το θελουμε 2πλο.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,30.
138.  Μοντενα - Μπαρι.  Χ.  2,80.  

Κλεισαμε την σημερινη μας ημερα με τα πεντε αυτα παιχνιδια.

16/04/2013.

.?
Apr 16 2013, 4:31 PM
GIOULBET333ΤΡΙΤΗ 15/4:ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΚΟ ΦΕΓΓΑΡΙ,ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ.ΑΡΑ:ΧΑΛ 2,ΝΟΤΙΓΧΑΜ 2,ΜΠΕΡΜΙΓΧΑΜ 2,ΓΟΥΙΚΟΜ 1,ΜΠΡΑΝΤΦΟΡΝΤ 1....ΤΕΡΝΑΝΑ Χ,ΜΟΝΤΕΝΑ Χ,ΠΑΝΤΟΒΑ Χ,ΣΑΣΟΥΟΛΟ 2,ΤΣΕΖΕΝΑ 2....ΒΟΜΒΕΣ:ΤΣΑΡΛΤΟΝ 2,ΜΠΡΕΙΝΤΡΙ 2,ΝΤΑΜΠΑΡΤΟΝ 2



Μια καμψη ηρθε να μας ταρακουνησει και οπως βλεπετε ο εφησυχασμος ειναι κακος.
Σφιχτα ξανα και παμε με δυναμη.   Εχουμε αναγκη απο επιτυχιες.
Καλο βραδυ και αυριο παλι μαζι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................................


Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ.

Μεγαλο κριμα που εγιναν αυτα τα μεγαλης εκτασης επεισοδια.
Αστραπιαια εγιναν ολα τοσο γρηγορα που δεν προλαβαν να τρεξουν ολοι μεσα στα αποδυτηρια να κρυφτουν , παικτες και των δυο ομαδων , παραγοντες των συλλογων και το δαιτητικο τριο.
Εκατονταδες φιλαθλοι της Ενωσης ετρεχαν με μονο σκοπο να βλαψουν την σωματικη ακαιρεοτρητα ολων οσων , ,με καντρινια σηδιρολοστους και οτι αλλο αιχμηρο αντικειμενο.
Καποιοι δεν καταφεραν να διαφυγουν και δεχτηκαν αγρια επιθεση με αποτελεσμα να τραυματιστουν.
Ηταν το 88' οταν ο Μπογαιδης εκανε το αυτογκολ και το 0-1 σημανε την γενικη επιθεση.
Ο αγωνας δεν τελειωσε ποτε και τον λογο εχει τωρα η αθλητικη δικαιοσυνη.
Η Α.Ε.Κ ειναι πλεον δυσκολα και αυτο μονον αν εισαι οπαδος της μπορεις να καταλαβεις.
Το χειροτερο σεναριο εκτιλυχθηκε μιας και η Ενωση εδειχνε να τα ειχε καταφερει.  Ομως η μοιρα της επεφυλαξε ασχημο τελος.     Το θεμα ειναι να μπορεσει η ΑΕΚ να βρει τον τροπο να σταθει στα ποδια της και να κανει ξεκινημα νεο και ουσιαστικο με μονο σκοπο και στοχο την ομαλη λειτουργεια του ιστορικοτατου αυτου συλλογου.    Αλλιμονο αν ομαδες οπως το ΜΕΓΕΘΟΣ της ΑΕΚ δεν ειναι στην επικαιροτητα , δεν ειναι στην μαχη τιτλων , δεν ειναι στην μεγαλη Εθνικη κατηγορια.
Ευχη ολων των υγειως σκεφτουντων ειναι να μπορεσει να βρει την ακρη και να ξεκινησει μια νεα αρχη για νεες νικες νεα τροπαια νεα γενια γεματη υποσχεσεις για ενα λαμπρο χρυσο δικο της μελλον.
=====================================
=====================================

---Στις 20.00 η Νορτζελαντ πρωταθλητρια Δανιας παιζει για να κανει νικη επι της Κοπεγχαγης και ουσιαστικα να μειωσει την διαφορα απο την φιλοξ/νη ουτως ωστε να προσπαθησει να βγει αυτη στα επομενα ματς πρωτη.    Η φορμα ειναι με το μερος της γηπεδουχου , εχουμε και την Κοπεγχαγη ελαφρως πεσμενη στην αποδοτικοτητα της οποτε σκεφτεσαι παικτη και λες.  -- Παω με την εδρα.
Εμεις ομως δεν λεμε αυτο.   Τα παιχνιδια τους δεν εχουν Χ και δινουν ενα στοιχειο που θα δει η Κοπεγχαγη ως προς το να μην χασει για να κρατησει την διαφορα.   Ειναι τοπικο ντερμπι και ολα παιζονται.        Η Κοπεγχαγη περναει με σαρωτικες νικες απο εδω και γιατι οχι να μην το επαναλαβει ξανα!      Με 9-4-0 και γκολ 32-9 οι γηπεδουχοι και με 5-5-2 και γκολ 20-16 οι φιλοξ/νοι.    Γιατι οχι λοιπον μια ισοπαλια ;    Αποκλειουμε να νικησει η Κοπεγχαγη και αυτο για να κατασταλαξουμε καπου.  Εξηγημενοι να 'μαστε.  Ματσαρα θα ειναι η θα μπει χερι να δωσει τον τιτλο;   Ειδωμεν.
Το σημειο Χ (σπανια βγαινει με δαυτους) στο 3,15.   ***  2-3 τελικο.

---Ελφσμποργκ και Γκετεμποργκ.  Υπαρχουν δειγματα γραφης που δειχνουν τον παικτη οτι ηρθε η ωρα να κανει 2πλο η Γκετεμποργκ οντας καλυτερη ως προς την εκινηση.   Ειναι και το ποσοστο στο σημειο 2 που μας δινει το δικαιωμα να κυνηγησουμε.   Το σημειο 2 στο 2,95.  Εχουμε ωρα να ασχοληθουμε με την ομαδαρα που σε 20' μονο (τοσο χρειαζεται σε ματς) καθαριζει.  Οι κιτρινομαυροι σαφως και θα μας απασχολησουν κατοπιν.   ***  0-0 τελικο.

---Ερεμπρο - Σουντσβαλ.  Θα παμε με την εδρα.   Ο Σκορακιας μας λεει.  Οταν χανει η Σουντσβαλ , χανει με 2-1.  Εσεις λεει εχετε την Ερεμπρο ικανη για 2 γκολ;  Τοτε καντε το.   Το σημειο 1 με αποδοση στο 1,90.   ***  3-0 τελειωσε.

---Αουε με Καιζερσλαουτερν με την ισοπαλια λογω ανικανοτητας να νικησει η μια την αλλη.  Ρισκαρω και μονο που το αναλυω με κινδυνο μην εκτεθω.    Οπτικα;   Λαουτερν.   Διαβαζοντας το σημειο;   Χ και 3,25 σε λεω!!!

---Σατορου με Ναντ στο παιχνιδι οπου εχουμε την Ναντ να κλεινει 2 Ημιχρονου (σκοραρει) ενω αν θελουμε τελικο σημειο θα παρουμε το Χ καθως η Σατορου θελουμε να κανει το 1-1.  Το σημειο Χ με αποδοση 2,95.   ***  Με κοκκινη καρτα δεν μπορεσε η Σατορου και υπεταχθει,

---Μαγιορκα και Θελτα στο παιχνιδι του πατου της βαθμολογιας.  Οκτω αγωνιστικες ακομη και θα προσπαθησουν να φυγουν απο τον << βουρκο >> που τους τραβαει στην κατω κατηγορια.
Ο Σκορακιας μας δινει το 2-2 σαν σκορ βλεποντας οτι δεν μπορουν να νικησουν αν και θα κανουν μια υστατη προσπαθεια οι μεν και οι δε.   Το 2-2 ειναι της Θελτα και θα παμε με αυτο.   Το Χ στο 3,30.

Οι φιλοι μας μεσω TSAT με τον συνεργατη μας γνωστο πια GIOUL BET εδωσαν για σημερα τα επιλεγμενα τους παιχνιδια.


Apr 15 2013, 3:13 PM
GIOULBET333ΝΟΡΤΖΕΛΑΝΤ 1,ΜΠΟΝΤΟ ΓΚΛΙΜΙΤ 2,ΝΑΝΤ Χ,ΕΡΕΜΠΡΟ Χ,ΚΙΛΜΕΣ Χ


Apr 15 2013, 5:07 PM
Guest930 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...ΘΕΛΤΑ,ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ,ΑΟΥΕ,ΛΑΤΣΙΟ Χ,ΝΑΝΤ...?
Apr 15 2013, 5:16 PM
Guest930 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...ΚΟΠΕΝΧΑΓΗ,ΣΑΝΤΕΦΙΟΡΝΤ,ΕΝΤΕΡΣΟΥΝΤ,ΕΡΕΜΠΡΟ Χ,ΓΚΕΤΕΜΠΟΡΓΚ...?


Καλο βραδυ να εχετε και οσο για εμας;  Παμε να απολαυσουμε εναν καφετζικο στο στεκι μας για να πουμε και καμμια κουβεντα βρε αδερφε!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................................


Κυριακή 14 Απριλίου 2013

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΑΣ.

Η  Κοτμπους να νικησει με 2-1 σκορ μας λεει ο κυριος σκορακιας.
Η Κιεβο με την Κατανια στο 1-2 σκορ.
Η Στουτγαρδη με την Γκλαντμπαχ με 1/2 Ημιχρονο τελικο σε μια εδρα που μπορει η γηπεδουχος ως προς το ημιχρονο ενω κατοπιν αν τους καταλαβουν οι φιλοξ/νοι ακομη και την ανατροπη μπορουν.
Νις - Σοσο.  2-1 σκορ.
Αιντχοφεν - Αγιαξ.  2-3 σκορ.
====================================
====================================

307.  Κιεβο - Κατανια.  2.  2,95.
309.  Τζενοα - Σαμπντορια.  2.  2,65.
306.  Καλιαρι - Ιντερ.  2.  2,30
321.  Αιντχοφεν - Αγιαξ.  2.  2,80.

Τελος για σημερα.
Παιζουμε επανω τα σκορ.  Με συστημα 4 στα 5 σε ειδικο.
Στο κατω παιζουμε 3 στα 4 τα σημεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

ΕΣΚΕΜΕΝΑ ΕΚΤΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥ ΝΗΣΙΟΥ (17.00 ).

Χωρις να δουμε τα παιχνιδια αυτα (κυριος ογκος) του κουπονιου  παμε να πιασουμε τα μετα των 18.00.
Την Μπαγερν να μην  μπορει να νικησει την αντιπαλο της (Νυρεμβεργη) και η τολμη να μας αμοιβει στο σημειο Χ μα και στο σκορ στο 1-1.  Καπως ετσι το περιμενουμε.
Την Μπλακπουλ με την Μπερνλι στην ισοπαλια , ενω την Αλοα με την Φορφαρ και αυτην στην ισοπαλια με το Χ να πληρωνει αισιως το 3,40 (2-2).
Αυτα αν προλαβενετε τα παιζετε αμεσα.  Η ωρα ειναι 16.20 τωρα!!!

=====================================
=====================================

Σαλκε - Λεβερκουζεν.  Χ.  3,35 και να το παρει με την ψυχη στο στομα η φιλοξ/νη.  2-2 η επιλογη του σκορ μας.   ***  YES.   2-2  εληξε.

Μπρεντα - Ναιμεγκεν.  Χ.  3,25.  Καλο ματς για ισοροπια.

Κορτραικ - Μονς.  Ενα 2πλο που βλεπουν ολοι.  Μια Κορτραικ χαλια χωρις τροπο για γκολ. Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,70.

Λοριαν - Μπαστια.  Χ.  3,25.  Το 2-3 γκολ επισης.   Μας προβληματιζει ο σκορακιας στο 1-2.  Η επιλογη δικη σας.  Εμεις;  Χ.

Εβιαν - Ρεν.  1.  2,30.

=====================================
=====================================
Ειχε γραψει στο TSAT ο τρομερος συνεργατης μας GIOUL  BET.
Να δουμε μαζι την σημερινη του πορεια προς το ταμειο και την δυναμικη του'


Apr 13 2013, 1:29 PM
GIOULBET333SABBATO:BILA 1,ΜΠΑΡΝΣΛΕΙ 1,ΚΟΛΤΣΕΣΤΕΡ 2,ΓΟΥΟΛΣΟΛ 2,ΓΕΟΒΙΛ 2....ΚΑΡΝΤΙΦ Χ,ΠΙΤΕΡΜΠΟΡΟ Χ,ΚΑΡΛΑΙΛ Χ,ΣΟΥΙΝΤΟΝ Χ....ΤΣΕΛΤΕΝΑΜ Χ,ΤΣΕΣΤΕΡΦΙΛΝΤ Χ,ΠΟΡΤ ΒΕΙΛ Χ,ΛΕΙΤΟΝ Χ....ΑΛΜΕΡΙΑ 2,ΚΙΝΤΕΡΜΙΝΣΤΕΡ 2,ΒΑΝΚΟΥΒΕΡ 1,ΝΤΑΛΑΣ 1,ΑΤΛΑΣ 2....ΔΙΑΛΕΧΤΕ

Τελος.  
Αργοτερα μπορει να δουμε κατι ακομη.
Προς το παρον αυτα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................................


Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

ΚΙ ΑΛΛΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.

--Θα επαιζα ευχαριστως ισοπαλια το ματς μεταξυ της Ινγκολνσταντ και της πρωτοπορου Χερτα.
--Εμεις λεμε ναι στην Ουνιον ομως η αναγκη για νικη και ουσιαστικα παραμονη κατηγοριας μας κανει να δουμε νικη της Δυναμο Δρεσδης.   Για να γινει αυτο θελει κοπο και σοβαροτητα.   Η Ουνιον ειναι εντος εδρας δυνατη.  Ε και;  Το σημειο 2 με 3,15.
--Σατχαουζεν - Μπραουνσβαιγκ.  Το σημειο 2 με 1,80.  Και με μισο γκολ. Η φιλοξ/νη δεν ειναι καλα τελευταια.  Και η αναγκη για βαθμους δινει στην γηπεδουχο πιοτερη δυναμη.   Ελπιζω να μην μετανοιωσω.   Εσεις;   Προσεξετε.   Δειτε αν μπορει η Μπραουνσβαιγκ η αν μπορει η Σατχαουζεν.  Επισης αν πρεπει να το βγαλετε απο την τετραδα και να παιχτει τριαδα.
--Τραπεζουντα και Ορντουσπορ να πετυχουν απο ενα γκολ και το Χ να δινει 3,40.  Η αναγκη για βαθμους θα δωσει δυναμη στην φιλοξ/νη και η αδυναμια τελευταια της Τραπεζουντας ισως μας δωσει το Χ.   Αυτο θελουμε.

Ηταν μια ακομη προσπαθεια για τον παικτη να παει ταμειο.
Καλο βραδυ σε ολους και να θυμαστε.   = Καθε μερα μαζι ..... Το δυνατο χτυπημα στο στοιχημα......
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................

WWW.SIMOSSHOW.GR

107.  Σιβασπορ - Γκεντσλερμπιρλιγκι.  Το Χ εμφανες.  Τωρα , το σκορ θα παει μαλλον στοπ 2-2.  Θα φυγει απο το 1-1 και θα παει 2-2!!!

104.  Σιλκεμποργκ - Ααρχους.  Θα ζητησουμε ισοπαλια με το Χ να ειναι στο 3,15.

111.  Κλερμον - Χαβρη.  Χ.  2,90.

112.  Λαβαλ - Αρλε.  1.  1,90.

124.  Φραιμπουργκ - Αννοβερο Χ.  3,50.  Πρεπει να βγει αυτο το σημειο με το Αννοβερο να προσπαθει παρ ολο που τον << τρωει >> στα μπουτια.  Εχει χαρτινη αμυνα εκτος , ομως θα παρει το Χ.
=====================================
=====================================
Θα κανουμε εκ νεου συνδεση αργοτερα με ενδιαφεροντα ακομη παιχνιδια.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.......................................................

Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

Ο ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ......................................

Ρουμπιν Καζαν - Τσελσι.   Στον πρωτο αγωνα το 3-1 υπερ της Τσελσι εδωσε αερα και ταυτοχρονα την εικονα οτι η Τσελσι ειναι καλυτερη.  Ολα αυτα στο μεγαλο νησι.    Η στηλη πιστευει οτι η Ρουμπιν Καζαν θα νικησει τον αγωνα αλλα με 2-1 καθως ο Σκορακιας προτρεπει αυτο να γινει.   Οπως και να 'χει εμεις παιζουμε το σημειο 1 με αποδοση στο 2,45.
***  YES.  Εγινε ανατροπη απο 0-1 σε 3-2.

Βασιλεια - Τοτεναμ.    Μεγαλο ματς!!!   Τι εχει η Τοτεναμ;   Τιποτε απολυτως (θα ελεγα) με απουσιες που κανουνε διαφορα.  Η Βασιλεια;  Κατακεφαλα δεν θα παει.   Αυτο θα ωφελησει ειναι η αληθεια τους2 γηπεδουχους , οποτε μεχρι να το αντιληφθουν το Α' Ημιχρονο θα πεταξει.
Με την επαναληψη η διαφορα θα μεγαλωνει.    Επισημαινω ομως οτι η Τοτεναμ μπορει να κανει γκολ Α' Ημιχρονου.    Με 0-1 στο Α' Ημιχρονο απλα δεν υπαρχει στο Β' καθως θα μεινει πισω να διαφυλαξει.   Εκει θα επελθει η πιεση.    Θελουμε ανατροπη και νικη της Βασιλειας.   Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,15.   ***  2-2 τελικο....τελικα.

Λατσιο - Φενερμπαχτσε.   Με 2-0 στο πρωτο παιχνιδι η Φενερ εχει αβανταζ.   Εχει και ενα γκολ στην Ιταλια.   Η Λατσιο;   Θα προσπαθησει να κανει μπαμ ομως εχει απεναντι της μια εξυπνη ομαδα που βγαινει στα ισια και δεν μασαει.     Με 2 η 3 γκολ της και παλι η Λατσιο δεν περναει μιας και η Φενερ γκολ θα βαλει.    Την εδρα επιλεγουμε και εδω με το σημειο 1 στην αποδοση του 1,80.     Η Φενερ μας εδειξε οτι ειναι καλη ομαδα.   Ας περασει λοιπον.
***  Ειχαμε ειναι η αληθεια ενα γκολ ακομη για την Λατσιο.
Νιουκαστλ - Μπενφικα.    Ισοπαλο κρινουμε το ματς με το Χ στο 3,20.   Η Μπενφικα οπως ειναι τωρα ειναι απαιχτη ομως δεν θα σκασει κιολας αν φερει Χ!!!    Η Νιουκαστλ θα δειξει οτι ειναι καλη ομαδα ομως μεχρι εκει.  Ισως ενα γκολ.   Το 1-1 πιο εφικτο.

Τελος και για σημερα με αρκετη αργοπορια.
Ειναι η εργασια τετοια που μας κραταει αρκετα εκτος σελιδας.
Αυριο θα ειμαστε ετοιμοι πολυ πιο νωρις.   Να εχετε τον νου σας.

Η χθεσινη δυαδα του Τσαμπιονς Λινγκ παιχτηκε μετα μανιας.   Καλουτσικη ητανε.    Τσεπουαο καναμε και παμε για αλλα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ........................

Γιουβεντους - Μπαγερν Μοναχου.   Στην εδρα της Γιουβε πλεον ερχεται το δικο τους Β' Ημιχρονο.  Να θυμησουμε το 2-0 στο Μοναχο (Αλ. Αρινα) και το ποσο κολακευει το σκορ την Μεγαλη Κυρια!
Ετσι λοιπον στο Γιουβεντους Αρενα του Τορινο 41.000 θεατων τα παντα θα κρινουν την ομαδα που θα περασει στην επομενη φαση του θεσμου.   Η Γιουβεντους ειναι η αληθεια ευκαιριες θα κανει.
Το θεμα ειναι αν κανει γκολ!   Η Μπαγερν πιστευουμε οτι θα ελεγξει εν μερει το ματς και θα βρει ακομη και χωρο να κανει γκολ μπροστα.     Σταματω εδω.    Το 0-1 οσο κι αν η προιστορια μας λεει οτι με Γερμανικες ομαδες η Γιουβε εχει το πανω χερι.   ***  Βγηκε το σημειο 2 με 2,35.

Μπαρτσελονα - Παρι Σεν Ζερμεν.  Πιανουμε την Μπαρτσελονα και προσπαθουμε να δουμε τι θα κανει.   Παντως με πιανουν τα γελια.  Αυτοι δεν χαραμιζουν σουτ γιατι θελουν να το κανουν γκολ χωρις καν να βγει κορνερ απο αποκρουση.  Αν και τωρα τελευταια βγαζουν και κανενα κορνερ παραπανω.   1ον παιζουμε λιγα κορνερ να παρει η Μπαρτσα.    Στο επιμαχο θεμα!!!
Η Μπαρτσα θα πιεσει , η Μπαρτσα θα σφιξει , θα κονιορτοποιησει θα ταρταγανησει θα θα θα θα......
Μενει να δουμε ποσα γκολ θα πετυχει!   Λεμε 2 γκολ.   Στο αλλο στρατοπεδο οι της Παρι θα θελησουν να δειξουν οτι εχουν για οπλο τους την κοντρα και οτι τα κενα της αμυνας της Μπαρτσελονα ειναι αρκετα μεγαλα.    Με το φτωχο μου το μυαλο πλαθω σεναριο του οτι ενα (1) γκολ θα πετυχει η Παρι.    Αν μπορεσει να πετυχει κι αλλο;    Μμμμμμμμμ νομιζω οτι , ναι μπορει.
Παω λοιπον να το κανω 2-2.   Θα αστειευεσαι μου λενε ηδη οι περιτρεχαμενοι μου.
Να λοιπον λεω!   Υπο τυπου αστειοτητος και το γεγονος οτι δεν γεμιζει αρκετα το ματι η Παρι , θα παρω το 2-2 σαν τελικο ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ουτε και γαιδαρος ειμαι που ξεστομιζω κατι τετοιο.
Θελω παραταση στον αγωνα αυτον!!!   Ποιος θα προκριθει;    Μααα  αφηνουν αυτοι την ομαδα κολλοσο εξω;    ***  Βγηκε το Χ με αποδοση  4,85.

Αυτες ειναι δυαδες για ταμειο - ταμειο - ταμειο - ταμειο.
===============================================
===============================================
Ανναν Αθλετικ - Κουινς Παρκ.  Δεν ξερω αν ληξει με 0-1 η 1-2 αυτο το ματς (μαλλον το 2ο) ξερω ομως οτι θα βγει το σημειο 2 με αποδοση στο 1,90.   Αυτο θα παιξω,

Κρου - Μπρεντφορντ.  Νετα σκετα!   Η Κρου Αλεξαντρα ειναι η ομαδα του 2-2.  Φοβασαι παικτη;
Εδω δεν φοβουμαστε,  Εδω παιζουμε για να σκοραρουμε.   Και επειδη θα μας πουνε οτι παιζουμε Λοττο .......... παιξε εσυ το Χ με 3,30.

Ροτσντειλ - Σαουθεντ.  Εχουμε λιγο κατω την φιλοξ/νη ομως το 1-1 θα επιλεξουμε.  Δεν δινουμε ποσοστο νικης στην γηπεδουχο.  Θα βγει το Χ με 3,25 αποδοση και το 1-1 σαν Σκορ.  Παντως αυτο που φοβαται ο Σκορακιας ειναι το 1-2 υπερ της Σαουθεντ.   Για να δουμε λοιπον.
Τα σκορακια και τα σημεια σε δυο δελτια.
Καλο βραδυ και ολα να πανε καλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................


Τρίτη 9 Απριλίου 2013

ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥ ΑΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ....................

Γαλατασαραι - Ρεαλ Μαδριτης.  Μονον αν εισαι Τουρκος θα θελησεις να πιστεψεις πρωτον σε ανατροπη σκηνικου - προκριση εναντια στην μεγαλη Ρεαλ      Ειναι και αυτα τα πεναλτι που ζητησε η Γαλατα και τους κανει να θελουν να κανουν μια προσπαθεια.     Ο λογος και μονον αυτος μας ωθει ωμα στο Ημιχρονο εδρας.   Το μονο ευκολο ειναι να γραψω μιση σειρα και να πεταξω ενα διπλο να τελειωνουμε.   Ομως;     Η Γαλατα ειναι ομαδα.   Πιεζει καλυπτει τρεχει πρεσαρει σκοραρει.   Ωραια τα λεει ο μαστορας , ομως εδω εχει απεναντι τους Γκαλακτικος.      Ναι αλλα 52.000 Τουρκοι θα κανουν τα αδυνατα δυνατα.    Εμεις;   Παμε με την εναρξη στην εδρα με το σημειο 1 Ημιχρονου.    Τι θα εδινα τελικο;   Ευχαριστως να απαντησω.    Ισοπαλια θα εδινα παρ' ολο που θα παιξω Ημιχρονο ασσο.    Θα εβαζα κατι τις σε κοκκινη καρτα στον αγωνα.   Η ενταση ολο και κατι θα φερει.

Ντορτμουντ - Μαλαγα.   Θα δουμε οτι η Ντορτμουντ σιγα σιγα θα θελησει να πετυχει τερμα , η Μαλαγα να αμυνεται και αν παει ετσι θα επελθει ανησυχια απο τους γηπεδουχους.   Ομως!  Αν ανοιξει το σκορ , που θα ανοιξει , τοτε κλαφτα Χαραλαμπε.   Ναι , εχουμε γκολ και απο την Μαλαγα , ωστοσο την δινουμε τιμητικο γκολ.   Το σκορ;   Παιρνει ολο το βαρος ο Σκορακιας και μας λεει .............  4-1 !!!      Για να γινει αυτο μαλλον θα τα παρατησει η Μαλαγα.  Αλλιως δεν εξηγειται.     Οοοοχι μας λεει.   Οι Γερμανοι θα σαρωσουν.  Εγω παω με την τρελα του.  Ενταξει Ο.Κ με επεισε αλλα 4-1 δεν βαζω.  Εγω θα βαλω 3-1.

========================================
========================================

Εργκριτε - Φαλκενμπεργκ.  (1-2 σκορ).   Η ωρα να δειξει οτι απλα ειναι καλυτερη η τουλαχιστον ποιο εμπειρη ομαδα.   Η Εργκριτε εχει τον ενθουσιασμο αλλα οχι την εμπειρια.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 3,05.

Πρεστον - Ολνταμ.  Μας δειχνει ισοπαλια.    Η Πρεστον η ομαδα του 2-1 η 1-2 θα κατσει στο Χ με 1-1 σκορ.

Φορεστ Γκριν - Χερεφορντ.  Η ισοπαλια με δυνατοτητες μεγαλες.  Τα πρασινα δαση σε καμψη , οχι ομως τετοια που να μας ανησυχει για ηττα.  Οχι δα!   Το Χ με 3,35.

Λουτον - Λινκολν.  Χ.  3,35.  Μπορει η φιλοξ/νη να παρει το Χ.  Δειχνει οτι θα παει καλα σε αυτην την εδρα

Τελος για σημερα.
Κανουμε δελτιο και αναμενουμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................




Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

ΒΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ.

.......γιατι αν ειναι να πανε ετσι οπως πανε τα σχεδια τους , τοτε το σημειο 2 θα βγει ενω θα παιξουμε το 0-1 σκορ στον αγωνα Πας Γιαννενα με Α.Ε.Κ.   Κι ολα αυτα γιατι πρεπει και θελουν να ριξουν τ.......... ;    13 κοκκινες και 111 κιτρινες !!!   Αυτο ειναι ρεκορ ακαταριπτο.   Ειχε και πιο πριν ενα χρονο να παρει πεναλτι.......    Το σημειο 2 για την ΑΕΚ δινει 3,75.   Αυτο θα παιξουμε.   ***  2-0 Οχι.

Ααλμποργκ - Σιλκεμποργκ.  Να ενα παιχνιδι οπου επιτελους μπορει να το κερδισει η γηπεδουχος και να δωσει λιγη χαρα στους φιλαθλους της.   Η Σιλκεμποργκ γκολ θα πετυχει.  Το Α' Ημιχρονο το παμε στο 1-1 Σκορ.  Ο Σκορακιας μας λεει 3-1 τελικο.  Αυτο θα παιξουμε.

Εστερ - Χελσινμποργκ.  Ελα ρε Χελσινμποργκ κανε μας την χαρη!  Ενταξει ψιλο καλα παιζει η Εστερ ομως ποια η διαφορα;   Κανε μας την χαρη σε λεωωωω!   Ο Σκορακιας λεει 1-2 Σκορ ενω φοβαται μηπως η Εστερ μας χαλασει την δικη μας γιορτη.   Οχι λεμε εμεις!!!  Το σημειο 2 μεαποδοση στο 2,10.   ***  Εγινε απο 0-1 σε 1-1 στο 88'.

Μαν. Γιου - Μαν. Σιτι.   Παμε σε ενα ξεκουραστο 1-1 λεμε εμεις παρ ολο που τελευταια τα παιχνιδια τους βγαζουν κατι σαν σεξ.  Προσπαθει η μια ομαδα να διαλυσει την αλλη.  Για να δουμε λοιπον.  Το Χ με 3,30.

Μπουρσασπορ - Μπεσικτας.  Ο κυριος Σκορακιας μας λεει.  Μπορει να παει και 2-2 ακομη ακομη το ματς.   Ποιοτικοτερη η Μπεσικτας ομως η Μπουρσασπορ βγαζει καλη εικονα , εχει καλο κεντρο και πειθει για κατι καλο.   Σσσσσσσσ.   Ειδα οτι το 2-2 βγαινει στα ματς τους ειδικα εδω!!!
Το σημειο Χ με αποδοση 3,05.   Ο Σκορακιας λεει οτι στο τελος η Μπεσικτας θα ισοφαρισει.  Στο 100'.   ***  3-0 τελειωσε με την Μπουρσα να νικαει πανηγυρικα!!!

Ο GIOUL BET εδωσε μεσω TSAT τα σημεια του για σημερα.   Παμε να τα δουμε λοιπον και να αποφασισουμε αναλογα.

Apr 8 2013, 4:44 PM
GIOULBET333ΧΕΡΤΑ Χ,ΒΑΡΕΖΕ 2,ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ 1,ΚΑΕΝ 2,ΑΡΣΕΝΑΛ Σ Χ

Αυτα τα σημεια ειναι τα προτεινομενα μας και με αυτα θα αγωνιστουμε σημερα.
Να εχετε ολοι σας ενα καλο βραδυ και να περιμενετε ενα καλο δελτιο νικης.
Το Σαββατοκυριακο ειχαμε πιεση εργασιας και ισως αυτο επαιξε καποιο ρολο αρνητικο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................



Κυριακή 7 Απριλίου 2013

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Οσασουνα - Εσπανιολ.  Εμεις θελουμε το σημειο Χ Ημιχρονου με 2 Τελικο.

Κ.Π.Ρ - Γουιγκαν.  Χ.  3,35.

Καλμαρ - Χακεν.  1.  2,35.

Λιλεστρομ - Βικινγκ.  1.  2,10.

Σεν Γκαλεν - Βασιλεια.  2.  2,10.

Καλυτερα δεν γινεται.
Η ημερα ηταν δυσκολη και η εργασιακη μας σχεση απορροφησε πολλες πολλες ωρες.   Η απουσια εγινε αισθητη και η εισοδος στην σελιδα ακαριαια.


Apr 7 2013, 12:29 PM
minasedessa301 over / 302 2 / 314 over / 329 2 /


Apr 7 2013, 1:18 PM
GIOULBET333ΚΥΡΙΑΚΗ 7/4:ΧΕΡΕΝΦΕΝ 2,ΑΚΙΣΑΣΠΟΡ 1,ΡΑΝΤΕΕΡΣ 1,ΧΙΧΟΝ 2,ΣΙΕΝΑ 1.....ΤΟΤΕΝΑΜ Χ,ΜΑΙΝΤΣ Χ,ΕΣΚΙΣΕΧΙΡ Χ,ΤΟΛΟΥΚΑ Χ....


Apr 7 2013, 2:54 PM
kotsos (guest)ΜΑΙΝΤΖ Χ,ΟΣΑΣΟΥΝΑ Χ,ΚΠΡ Χ,ΣΙΒΑΣΠΟΡ Χ,ΑΤΛΑΝΤΕ Χ.


Apr 7 2013, 3:18 PM
Guest904 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...ΓΟΥΕΣΤ ΧΑΜ,ΑΚΙΣΑ ΣΠΟΡ,ΚΑΤΑΝΙΑ,ΑΝΓΚΕΛΧΟΛΜΣ Χ...?

Τα λεμε αργοτερα......
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................

Σάββατο 6 Απριλίου 2013

ΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ

149 ΝΤΙΝΑΜΟ ΔΡΕΣ.  Χ  3.25
150 ΡΕΝΓΚΕΝΜΠΟΥΡΓΚ  Χ  3,15
159 ΒΕΡΟΝΑ  Χ  3.50
164 ΜΟΝΤΕΝΑ  Χ  3.20
=======================
=======================

Λεμε ναι στην νικη του ΑΡΗ καθως σημερα παιζει το τελευταιο του ματς εκτος ααααν.  Γι' αυτο το αν και μονο και με ολους κοντρα , ακομη και με τον ιδιο του τον εαυτο παμε με το σημειο 2 στο 3,25.

Ρεν με Παρι.  Σκληρο ματς και θεωρουμε την ισοπαλια να βγαινει.  Το Χ ΜΕ 3,15 ΑΠΟΔΟΣΗ.

Ντερμπι - Ιπσουιτς.  2.  3,00.

Γουολσολ - Σεφιλντ Γιουν.  2.  2,35.

Μπορνμουθ - Νοτς Καουντι.  Χ.  3,50.

Ενα μεγαλο ευχαριστω στον φιλο SELEO &  DOXA ER για την ενημερωση της σελιδας μας (σας).

Η σημερινη ημερα ειναι αρκετα δυσκολη αφου με κρατησε εκτος ενημερωσης απο νωρις.
Παρ' ολα αυτα καναμε το καθηκον μας.

Τι μαγειρευει παλι σημερα ο παοκ με λεει φιλος της σελιδας.  Αν σας βοηθαει κατι δηλ. να θελει να ξεκανει τον ΑΡΗ τοτε θα βρει τροπο να δωσει κατι στην αντιπαλη του ομαδα.   Σκεφτομαστε οτιδηποτε που μπορει να αποφερει χρημα οχι μονο σε εμας αλλα και σ' αυτους.  π.χ. μεγαλο σκορ ανατροπη , διπλο κ.α.    Η σελιδα δεν μαινει στον κοπο να κανει σκεψη σε τετοιου ειδους παιχνιδια.
Αλλωστε αυτα παμε να αποφυγουμε και γενικα να αποφευγουμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................................

Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ............................

Ααλεν - Ινγκλονσταντ.  Οσο δυσκολα και αν ερθει ο ασσος εμεις θα τον περιμενουμε.   Η Ααλεν θελει να κανει καινουρια αρχη απο δαυτους.  Τους παιζει καλα εδω μεσα.   Δινουμε το σημειο 1 με 2,05 αποδοση.  Ο Mandes λεει 2-0.   ***  Το ματς εληξε 2-1.

Καιζερσλαουτερν - Κολωνια.  Εχουμε ματς για γερα νευρα.  Παικτη , το παιχνιδι παρ' ολο που η προιστορια γερνει στην γηπεδουχο οφειλει να ληξει Χ με Χ Ημιχρονο.  Το Χ με 3,10 ειναι κυκλανταν και παμε γι' αλλα!!!   ***  1/1 εληξε και 3-0.  Καλα να παθουμε!!!

Μποχουμ - Αουε.  Αυτο βγαζουμε αυτο σας καταγραφουμε.  Οποιος βαλει πρωτος γκολ.  Προσοχη!  Μετα την 6αρα της Μποχουμ στην εδρα της επι της Αουε , ηρθε η 6αρα της Αουε επι της Μποχουμ.  Δειχνει νευρο η Αουε με αυτους.  Παμε με το γεγονος οτι θα πετυχει πρωτη γκολ η Αουε και θα την στηριξουμε ως το τελος για νικη χρυσαφι.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 3,30.

Ααρχους - Εσμπιεργκ.  Φιλε , παρ' ολο που η Ααρχους σκοραρει γενικως εντουτοις δεν ειναι καλη ομαδα για να μας πεισει να την τιμησουμε.  Εχει κατηφορο και παιζει με ενα συγκροτημενο συνολο που ελεγχει πληρως τα νωτα του και κατοπιν πιεζει για να πετυχει νικητηριο γκολ.  Ααααααα το 'πιασες το υπονοουμενο!!!   Το σημειο 2 με αποδοση στο  2,65.    Ο Mandes μας λεει 0-1 θα ληξει.  Αποντως του κυριου Σκορακια σημερα , θα παιξουμε τον φιλο μας Mandes που δηλωνει παρον στα ευκολα και στα δυσκολα.   ***  0-1 εληξε.  YES.

Ανταλια - Κασιμπασα.   Κατ' αρχας να ξεκαθαρισουμε κατι.  Η Κασιμπασα εχει φορμα και οι αλλοι εχουν παραδοση.   Παιζει λοιπον η φορμα με την παραδοση.   Σε ειδικο συστημα παιχταρα μου βαλε το σημειο 2 Ημιχρονου οπως ερχονται με φορα , και στο Β' Ημιχρονο ξυπνημα απο τον ληθαργο και ΑΝΑΤΡΟΠΗ.    2/1 Ημιχρονο Τελικο.   Μπορει να βγει το 3-2 σαν Σκορ.   Αλλωστε που το παει η Κασιμπασα;   Και δεν θα την σταματησουν ανωτερες δυναμεις;  Λεμε εμεις!!!   ***  3-2 ΒΓΗΚΕ ΤΟ ΣΚΟΡ....

==========================
==========================

Λανς - Σενταν.  Το προδιαγραφομενο 1-1 και την Σενταν να προσπαθει στο τελος να παρει το ματς.  Ποια ομαδα απο τις δυο θα κανει το 2-1;  Παμε με την ..........   ΚΥΡΙΑΑΑΑ Σενταααν.  Κυνηγα ρε παικτη την αποδοση με το σημειο 2 στο εξωτικο , μαγευτικο συγκλονιστικο (....νηστικο) 4,15!!!  Αααα μα πιααα!!!   ***  Το εκανε απο 0-2 σε 1-2 και στο 90' με πεναλτι παικταρα μου χασαμε το σημειο καθως ευστοχα εγινε το 2-2 αλλα και το Σκορ........

Ιστρ - Λαβαλ.  Το σημειο 2 διχως σχολια.   Εεεεεεετσι !!!     ***   Οχι.  Χασαμε το σημειο καθως εληξε 2-2.

Μονακο - Νιορ.  2-1 Σκορ.   ***   Η Μονακο σκαλωσε και το ματς πηγε στο 1-1.

Αυτες ειναι οι προτασεεις μας.
Τελειωσαμε για σημερα.  Σας παμε σε ματς με αποδοσεις που θα κανουν αισθηση.
Μακαρι να διαβασαμε καλα τα σημεια.
Η εργασια εγινε οποτε δινουμε ενα τελος για σημερα Παρασκευη.
Αυριο και παλι μαζι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΝΤΟΜΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΝΤΟΠΑΝΤΕΛΟΝΑ.

Μπαινουν σιγα σιγα χωρες οπως η Σουηδια Νορβηγια Δανια και ειναι το μηνυμα οτι τα μεγαλα πρωταθληματα παιρνουν την τελικη τους ως προς την ληξη των υποχρεωσεων τους.
Αυτο ειναι καλο αλλα και κακο.   Ειναι δηλ. ενα σημα για παικτες του νταλγκα που παρατανε το αγαπημενο αυτο πλην ομως επικινδυνο παιχνιδι λογω καλοκαιρινης σεζον.
Οποιον μεγαλο παικτη και να ακουσεις θα σε (σου) πει το ιδιο.   Σιγα τα παιχνιδια ..... Μπρομαποικαρνα Σουντσβαλ Εστερ Μαλμε Γιονσεπινγκ Εντσεπινγκ Χονεφος Ραουφος Σαντεφιορντ (ομαδαρα) κ.λ.π.   Κι ομως ρε παιδια!!!   Υπαρχει λυση.   Με διαβασμα και επιμονη κυριως με μερακι και ζηλο μπορουμε να τους κανουμε να τσουξει και να πονεσει.
Εμεις θα ειμαστε εδω πρωτα ο Θεος να σας δωσουμε μια αλλη οψη οπως παντα γυρω απο τον καθημερινο μας νταλγκα.    

Απο τα ενδιαφεροντα αργα του κουπονιου ειναι οτι η Δε Στρονγκεστ εκανε νικη και παλι με 2-1.
Εχουμε τις σημειωσεις μας.   Την εχουμε να νικαει με 2-1 εντος εδρας.    Σημειωνετε.
Δεν υπαρχει περιπτωση να γραφουμε τα παντα ολα.   Ο Σκορακιας εκανε το μπαμ με το 2-1 μονο του.  Δεν πηρε και πολλα ομως ηταν που ηταν σκασμενος επανεφερε απλα το χρωμα του χαχαχαχα.
Πολλα ειπαμε πρωι πρωι Παρασευης , τωρα ηρθε η ωρα να πεσουμε με τα μουτρα στην δουλεια.
.................................................................

ΤΟΝΩΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΗ.........................

Σαν να μην συμβαινει τιποτε.
Παμε στην επομενη μερα να κανουμε την αντεπιθεση.
Δεν καναμε και κατι σπουδαιο.
Μια δολια τετραδα βγαλαμε , απλα το χαμογελο επεστρεψε.
Τα παιχνιδια της Παρασκευης θα τα δουμε με τον πρωινο καφε και ετσι θα εχουμε μια πρωτη εκτιμηση νωρις νωρις,
Καλο ξημερωμα................................