2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Η ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΜΙΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...

Παναιτωλικος - ΑΕΛ Καλλονης.  Το σημειο της εδρας κατ εμας δεν ειναι ξεκαθαρο.  Αυτη την στιγμη ο Παναιτωλικος ειναι καλυτερος και η Καλλονη δεχθηκε  ξεσιγυρισμενη στραπατσο απο την Ξανθη.  Ολα αρχισαν απο τον Μανουσο οπου και βρεθηκε θετικος σε ελεγχο ντοπινγκ.  Απο 'κει και περα η ομαδα εχασε την συνοχη της.  Δεν παιζει ουτε ο Περονε καθως εκτιει ποινη και ο στοπερ της ομαδας Γκασιτς .  Οι γηπεδουχοι δεν δεχθηκαν γκολ εντος εδρας.  Ολα αυτα μας προτρεπουν στην εδρα.  Θα παμε λογικα σημερα καθως συνηγορουν τα παντα υπερ της ομαδας του Αγρινιου. 
Θα παιξω Χ/1 Ημιχρονο Τελικο.  Η Καλλονη εχει ξεκουραστει απο τα συνεχη ταξιδια της και αναμενεται πιο φρεσκια.  Το 1-0;   Προσοχη  Ετσι εκτιμουμε εμεις σημερα τον αγωνα αυτον.

Εσμπιεργκ - Ααρχους.  Πηγαινεις για κοντρολ παιχνιδι μεσα στην Εσμπιεργκ;  Σε καθαρισε σαν αυγο.  Μεχρι να αλλαξεις συστημα τελειωσε το Α' Ημιχρονο.  Η Εσμπιεργκ ομαδα της κοντρας θα κανει ευκαιριες στον αγωνα.  Θα παρω Εσμπιεργκ με 1 Ημιχρονο. 

Κασιμπασα - Τραπεζουντασπορ.  Καλη ομαδα η ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ  εκτος ομως σχετικα λιγη.  Δεν παιζουμε εδρα γι' αυτον τον λογο αλλα γιατι η Κασιμπασα ειναι γρηγοροτερη ομαδα και αιφνιδια.
Οι Τραπεζουντιοι για να παρουν κατι καλο απο τον αγωνα αυτον πρεπει να αλλαξουν τελειως τον τροπο παιχνιδιου τους.   Δεν νομιζω να προλαβαινουν.   Εχουμε συνεπως την Κασιμπασα να κερδιζει και να μας αποδιδει το σημειο 1 το καλο 2,25.

Εργκριτε - Λιουγκσκιλε.  Με πιεση ηγ Εργκριτε αλλα με ποθο για σωτηρια θελει τριποντο με την επικινδυνη Λιουγκσκιλε.  Αλλο τροπο παιχνιδιου οι δυο ομαδες , λειπει αυτο το κατι απο την γηπεδουχο για να κερδιζει.  Περασε ομως ολοκληρη σεζον και φορτωθηκε με ηττες και ισοπαλιες (4-12-12).   Η υστατη στιγμη για την Εργκριτε.  Τι λετε;  Να την δωσουμε ψηφο;  Η οχι;   Θα παιξω το παιχνιδι και θα δωσω νικη για την Εργκριτε.    Εκτος αν μπερδευτει και τα κανει ολα σκ......... αντε να μην πω τι !!!

Σημερα θαυμασαμε τα παιδια μας στην Καλαμαρια Θεσσαλονικης (παραλιακη) και νιωσαμε υπεροχα.  Σε αυτο συνετελεσε και ο καλος καιρος ενω μετα απολαυσαμε καταπληκτικες μπριζολιτσες και αφθονη ρετσινουλα οικογενειακα και απλα.
Το ΟΧΙ της κοντινης εποχης εγινε σημερα ΝΑΙ και οτι αλλο θελησετε - οριστε παρτε τα ολα.
Τοτε μολις εχαναν τις θεσεις τους απο τον κατακτητη (Γερμανο) αυτοκτονουσαν οι Στρατηγοι μας λογω ηττας και οπισθοχωρησης.  Τωρα;   Χαμογελανε και ζουμε αναμεσα μας συνεχιζοντας να κανουν κακο στον Ελληνικο λαο και στο Ελληνικο εθνος.
Οταν βλεπω την σημαια να κυματιζει στα μπαλκονια των πολυκατοικιων πραγματικα αισθανομαι Ελληνας περηφανος και γενναιος.   Αντε τωρα αυριο να πληρωσω την δοση της εφοριας το χαρατσι και να τα βγαλω περα με τετοιο χαος που επικρατει.  
Καλο βραδυ και αν σας στενοχωρεσα μακαρι να βγαλουμε μια ωραια χημεια στα σημερινα παιχνιδια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΥΨΗΛΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ.............................


*******Η θυγατρικη σελιδα μας χτυπησε και παλι.  Ειναι η σελιδα που ελεγχουμε και δημιουργηθηκε κατοπιν δικης σας εισηγησης.   ΔΕΙΤΕ ξανα σε συντομο διαστημα τι εκανε σημερα !!!  http://man-bet-show.blogspot.gr/*******

312.  Καρλσρουη - Μοναχο 1860.  Εδω θα επιλεξω την ισοπαλια.  Η Μοναχο 1870 δεν παταει καλα εκτος εδρας και οι γηπεδουχοι αναμενεται να τους πιεσουν.  Η προιστορια ειναι μοιρασμενη και αναμενουμε ενα κλειστο παιχνιδι.  Το 2-3 γκολ επιλογη μας.  Λεμε οτι θα ανοιξει η Μοναχο 1880 αλλα οχι τωρα.  Στα επομενα ματς αναμενουμε.

318.  Μπορντο - Μονπελιε.  Θα παμε με την ισοπαλια.  Η Μπορντο νικησε 2-1 στο φιναλε το ΑΠΟΕΛ.   Αναμενουμε να παιξει με θρασος η Μονπελιε παντως!!!  Το ματς αυτο θα το δω.  Ευχομαι μην κανει την ζημια η Μονπελιε.    Το Χ με 3,15 αποδοση.  2-0 το χασαμε.

320.  ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - Πλατανιας Χανιων.   Δειχνει οτι μας τελειωνει ο Πλατανιας ομως αλλο τοσο εδειχνε οτι μας τελειωνε και ο ΑΡΗΣ.   Κατατρεγμενη ομαδα απο τα διαιτητικα ανθρωπινα λαθη δεν μπορει ακομη και τωρα οπως ειναι με απαγορευση παικτων και με αυτα τα χαλια τα οικονομικα του συλλογου. να ορθοποδησει.   Αι ανωτεραι δυναμεις καθιστουν αναγκαιο την καθηλωσιν στα χαμηλας θεσεις της βαθμολογιας μας.   Να κανει 3 στα 3;   Να γινει ακομη μια επεμβαση  << χειρουργικη >> ;    Το ωραιο ειναι να μπει απο 0-1 γκολ και γεια σας.  Ο κοσμος ομως;   Θα σπρωξει την ομαδα στην νικη;  Η θα δουμε το 0-1 και μετα τρεχα να ισοφαρισεις;   Δυσκολο ματς.  Το 0-1 γκολ επιλεγω.

329.  Κιεβο - Φιορεντινα.  Θα δωσει πολλα η Κιεβο σημερα ωστε να αποσπασει κατι θετικο.  Δεν ειναι και τοσο ξεκαθαρο το 2πλο της Φιορεντινα!!!  Ο Σκορακιας ωμα μας το βγαζει 1-2 παντως. 
Δεν δεχεται ευκολα γκολ η Κιεβο , η προιστορια ειναι σαφως υπερ της φιλοξενουμενης.
Τα νεκρα διαστηματα της Φιορεντινα με προβληματιζουν.  Γκολ η Κιεβο θα πετυχει.  Η Φιορεντινα επισης.  Μαχη για το OVER και το ποιος θα πετυχει το γκολ............ Εν πασει περιπτωσει παω με πιο πολλες πιθανοτητες στο σημειο 2 και να πανε ολα καλα.

340.  Πανθρακικος - ΠΑΟΚ.    Με απιστευτη δυναμη εκανε ενα ημιχρονο που θα το θυμαται για παντα ο καθε οπαδος.   Το 0-2 εκανε σμπαραλια τα ασπρομαυρα κομαντος στην κερκιδα της Τουμπας απο τους Ισραηλινους.  Και ομως!  Αυτο αλλαξε.  Το 0-2 και μεσα σε 16' δεν θυμαμαι ποσα λεπτα εγινε 2-2 ενω θα μπορουσε να παει 5-2!!!    Ανα λεπτο και με τρομερη ορεξη για μπαλα εγινε το 2-2 και με δυο χαμενα πεναλτυ του Στοχ ομως και με ενα δοκαρι και χαμενες ακομη ευκαιριες  εκανε τους φιλαθλους να παρουν ξανα τα επανω τους.   Αυτος ειναι ο ΠΑΟΚ.   Ομαδα με τσαγανο και με θεληση για νικη.    Στην Κομοτινη θα παει να βρει ενα Πανθρακικο καλογυμνασμενο και με καλη ποδοσφαιρικη σοφια.    Ο Πανθρακικος θα σκοραρει λεμε εμεις κυριως λογω αμυντικης γραμμης του δικεφαλου.    Ο ΠΑΟΚ θα βαλει γκολ οπως και να 'χει οποτε παμε με το 1-1 σαν τελικο αποτελεσμα.   Αν ανοιξει το σκορ θα ανοιξει και απο τους δυο.   Το Χ επιλεγουμε με 3,20 αποδοση.
Σε εξι ματς μεταξυ τους , ο ΠΑΟΚ τα πηρε ΟΛΑ.

347.  Τσελσι - Μαντσεστερ Σιτι.  Τι ομαδες πραγματι.  Και ποιος δεν θελει να δει αυτο το ματς!!!
Παμε να το δουμε μαζι.  Η Τσελσι παιρνει αυτο που θελει με στησιμο καλο της ομαδας και με δουλεμενες επιθεσεις βγαινει ανετα στα γκολ.  Η Μαν. Σιτι παρορμητικη με στοχο να κερδιζει ομως εκτος εδρας χανει την δυναμικη της.   Αυτο θα εκμεταλευτει λεμε εμεις η Τσελσι και θα δωσει τελος στα ονειρα των << Πολιτων >>.   Ο Σκορακιας λεει 2-1.

Ειπαμε πολλα για σημερα Σαββατο και παμε τωρα να απολαυσουμε καφεδιτσιους με την μεγαλη παρεα του SIMOSSHOW.
Να δωσω χαιρετισμους στους φιλους της σελιδας και να ευχηθω οτι καλυτερο.
===============================================
===============================================

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ..............................

173.  Το Αννοβερο να νικησει οσο δυσκολο και αν ειναι (2-1) την Χοφενχαιμ.   θελει προσοχη η Χοφενχαιμ και μετα ραπισμα.  Με Χ Ημιχρονο.

175.  Μαιντζ - Μπραουνσβαιγκ.  Θα σκοραρει η φιλοξ/νη και θα σκοραρει επισης η γηπεδουχος.  Το 2πλο στο 5,00 μας γυαλιζει.  Αρκει το γκολ γκολ.

180.  Σαλκε - Ντορτμουντ.  Σαν να λεμε Θεσσαλονικη Επανωμη δηλαδη.  35 χιλιομετρα αποσταση με το 2πλο στο 1,75.   ΔΕΝ θα βγει το 2πλο!!!   Παρε παικτη το Χ τελικο και να παμε παρακατω ε;  Το Χ με αποδοση στο 3,55.   Η Σαλκε θα βαλει γκολ.  Το 1 Ημιχρονου;   Δεν ξερω μεγαλε.   Το Χ τελικο; Ναι λεμε.......

193.  Γουολσολ - Κοβεντρι.  2.  2,35.  Νικησε με δυναμη την Λειτον Οριεντ 3-1 και μας οδηγει στο σημειο ενω παραλληλα και η Γουολσολ εκανε μεγαλο ματς μεσα στην Σουιντιν 1-3.   Η Κοβεντρι αν ολα πανε καλα θα παρει το ματς και ο σκορακιας συνενει ωστε να γινει ενα ματς ποιοτικο και με γκολ.  Το βγαζει 2-3 σαν τελικο.   Αυτος εχει την ευθυνη στα ειδικα στοιχηματα , εμεις στο σημειο.

189.  Μπλακπουλ - Μπλακμπερν.  Την ισοπαλια επιλεγω με 3,25 αποδοση.  Με 1/Χ η επιλογη για ειδικο στοιχημα..........

Μεγαλη η πιεση του κοσμου που εχει κατακλισει την σελιδα και θελει εναγωνιως τα σημεια της ημερας.
Θα δουμε και αλλα ματς οσο η ωρα περναει.  Μεινετε μαζι μας.
===========================================
===========================================

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.................................................

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ.............................



Μπιλεφελντ - Κολωνια.   Πως να εμπιστευτεις την Κολωνια αν και πρωτη αφου σε αυτην την εδρα δεν μπορει οσο και στα μεταξυ τους παιχνιδια μετραει βαριες ηττες με συνολο 6-2-2.  Το 2-3 γκολ θα επιλεξουμε ενω φοβομαστε μην παρει διαστασεις το σκορ.  Εχουν μεγαλα σκορ μεταξυ τους.

Σαν Παουλι - Σαντχαουζεν.  Σε μια εδρα που δεν << λεει >> καλειται η Σατνχαουζεν να κανει ζημια.  Προτιστως εχουμε σαν σημειο το Χ στο 3,50 ενω και για το γκολ γκολ δεν λεμε οχι.  Για 2 σημεια παιρνουμε το Χ2 Διπλη ευκαιρια.

Ναντ - Λιλ.  Στο ματς αυτο θα εχουμε απο ενα γκολ στο Α' Ημιχρονο.  Συνεπως θελουμε το Χ Ημιχρονου.  Για την τελικη επικρατηση μαλλον η Ναντ θα δωσει ρυθμο για να παρει το ματς.  Εχει να νικησει την Λιλικα απο το 2004.    Το 2-3 γκολ οριακα.   Θεωρουμε οτι θα απειλησει το 4-6.   Με γυμνο οφθαλμο το UNDER φανταζει υπεροχο.   Ειπαμε λοιπον Χ Ημιχρονο και 1-1 (ημιχρονου).

Αρλε - Ντιζον.  Η Αρλε μαχεται η Ντιζον σταθερη.   Την ισοπαλια επιλεγουμε.

Στουτγκαρδη - Νυρεμβεργη.  Ποια Στουτγκαρδη ρε μεγαλε.    Μεγαλο το σημειο στο 2πλο.  Οι λουζερς θα χασουν σημερα απο τους Νυρμπεργκς.   Η Νυρεμβεργη εχει συνολικα 9 νικες και 10 ηττες με αυτους.   Παμε για το σημειο 2 και 4,75 αποδοση.

Εχθες θυγατρικο σαιτ μας   http://man-bet-show.blogspot.gr/  εκανε πολυ καλα την δουλεια του.
Με τους διαχειριστες φυσικα να πανηγυριζουν για την μεγαλη επιτυχια.
Με λιγα λογια προχωραμε και τα κεφαλια κατω.   Παμε - παμε..........................

http://cms.simosshow.webnode.gr/  ειναι η νεα μας σελιδα οπου πρεπει να κανετε προσθηκη στα αγαπημενα

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ......................................

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΣΤΙΣ 20.00 ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΑΘΛΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ Ο Π.Α.Ο.Κ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ.

Ανζι Μαχατσκαλα - Τρομσο.  Καιρος να μπει στις νικες η Ανζι με την Τρομσο.   Εχει κακιστο μομεντουμ και ισως εκμεταλευτει η Τρομσο το γεγονος.  Οχι δεν το λεμε για να εχουμε αλλωθι.  Το λεμε μπας και δωσουμε ενα γκολ στην Τρομσο.   Η Ανζι να παρει το ματς , το OVER να βγει και τα χαμογελα να επιστρεψουν.  Ξεχασαμε ποτε νικησε για τελευταια φορα η Ανζι.   Το 1,40 ειναι μικρο;   Παρτε το 1/1 Ημιχρονο Τελικο.  Λιγο μεγαλωσαμε το σημειο ε;

Μπετις - Γκιμαραες.   Αν δει αδυναμιες στην αμυνα η Γκιμαραες θα σκοραρει απο το ημιχρονο.  Εμεις λεμε οτι θα δει ομως δεν γνωριζουμε αν προλαβει.  Θα παιξουμε ομως σημειο Ημιχρονου 2πλο.  Το σημειο 2 στο Ημιχρονο.

Γκενκ - Ραπιντ Βιεννης.  Με Χ/1 Ημιχρονο Τελικο θα πορευτουμε.    1/X  εληξε.

Ελφσμποργκ - Εσμπιεργκ.  Παντα ετσι κανει η Εσμπιεργκ.  Παραμονες Ευρωπαικου αγωνα βουλιαζει.   Ενταξει , ποτε δεν ειχε εδρα δυνατη.  Εκτος εδρας χανει με απιστευτη ευκολια.
Τωρα παιζει με την Ελφσμποργκ και λεμε εμεις οτι απο την αρχη θα παρει κεφαλι.  0-1 & 0-2.  Δεν βγαζω σκορ.  Το σημειο 2 επιλεγω περιμενοντας να δω την ομαδαρα.  Μην παρασερνεστε ομως εσεις.  Εξετασετε το σημειο.   Αν δεν μπορειτε ακολουθατε.   Το σημειο 2.

Βαλενθια - Σεν Γκαλεν.  Δεν με (μου) δειχνει ξεκαθαρα τον νικητη!!!   Με το ματι;   Χαιρω πολυ ρε μεγαλε.   Με το ματι.  Ομως στα ισια;   Θα πουλησει ακριβα το τομαρι της η Σεν Γκαλεν.   Το Νο 10 παιζει με το Νο 186 για την δευτερη θεση.  1,35 η εδρα 4,10 το Χ και 6,00 το σημειο 2.   Ισοπαλια οσο αυστηρο κι αν ακουγεται....................................  Φυσικα παιζει και το Χ2 Διπλη ευκαιρια.

Π.Α.Ο.Κ - Μακαμπι Χαιφα.   Επιτελους με κοσμο ο ΠΑΟΚ στον θεσμο της Ευρωπης.   Γλεντι κανονικο με τους παικτες του δικεφαλου να εχουν ψυχολογια στα υψη.  Με τον κοσμο του παιζει θαρρεις καποιος να τον σπρωχνει στην επιτυχια.   Με αυτα και μ αυτα απο μεριας του ΠΑΟΚ εχουμε 2 η 3 γκολ για σημερα.   Η Μακαμπι Χαιφα αν συνελθει μπορει να σκοραρει.   Το ημιχρονο με προβληματιζει ομως θα δωσουμε 1 Ημιχρονου και 1-0 ειναι καλο.   Το 2-0 στο Β' Ημιχρονο (λεμε εμεις) θα κανει τον ΠΑΟΚ να επαναπαυθει και εκει λεμε εμεις θα ανεβει η Μακαμπι'   Το θελουμε το OVER.   2-1 ;  3-0;  2-1 ΣΑΝ ΤΕΛΙΚΟ.   

Αυτα θα παιξουμε.   Η ωρα εφτασε 18.00 και κλεινουμε για σημερα.
Πεντε ολοκληρες ημερες θα ειμαστε μαζι με ποιο πολυ σκεψη και διαβασμα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ..........................................

Στο Ντα Λουζ σε ενα δυσκολο γηπεδο 65.500 θεσεων καλειται ο Ολυμπιακος να ξεπερασει την πιεση της εδρας και αν μπορει να βγει ωστε να κανει αυτο που ξερει καλα.    Παντως μπορει να προβαλλει αντισταση με αξιωσεις ειδικα δε οταν θα βλεπει την αδυναμια των γηπεδουχων να παρουν την νικη.    Ο Ολυμπιακος ειναι αδυναμος ναι - πισω και θα κινδυνευσει.  Το θεμα ειναι αν μπορει η Μπενφικα.   Το γρηγορο τεμπο θα τους κουρασει κιολας.   Παντως θα εχουν κατα νου εκεινο το 5-1 του 2008 που κατατροπωθηκαν απο τους Πειραιωτες.  Πρεπει να χειριστει εξυπνα το ματς αν θελει να παρει καλο αποτελεσμα.     Τον εχουμε ικανο να σκοραρει.   Αν σκοραρει θα παρει θετικο αποτελεσμα.    Το Χ2 Διπλη ευκαιρια θα παρουμε..........................

Λεβερκουζεν - Σαχταρ.   Ολα πιθανολογουμε θα γινουν στο Β' Ημιχρονο.  Εκει οπου δυναμωνουν και οι δυο οι ομαδες και ριχνονται στη μαχη της νικης.   Θελω το 4-6 γκολ η το 2-2 σκορ η το Χ Τελικο.    Λεμε  0-0 Ημιχρονο.    Θα δουμε εδω ωραιο ματς.......................

Ρεαλ - Γιουβεντους.   Το 0-2 εγινε 4-2 στο Ιταλικο πρωταθλημα και αυτο μας δενει τα χερια.   Οχι ομως οτι δεν μπορει να σκοραρει;   Παμε με το να σκοραρουν και οι δυο τους.   Παντως οι Γιουβεντινιοι εχουν στην φαπα την Ρεαλ.    Ισως να δουμε ενα τελειως διαφορετικο ματς απο οσο ονειρευομαστε.   Ειδικα στο Α' Ημιχρονο.   Να παρουμε το 2πλο Ημιχρονου.   Το Χ σαν τελικο αποτελεσμα.......................................   2-1.

ΤΣΣΚΑ - Μαντσεστερ Σιτι.   Να παρει το Α' Ημιχρονο η Μαν Σιτι ενω και στο Β' Ημιχρονο να δουμε κατι απο το Α'....................................

Καλο βραδυ............................................

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.

Σημερα ειναι η ημερα του ποδοσφαιρου.

Παμε στο Εμιρειτς της Αρσεναλ οπου η Ντορτμουντ καλειται να δειξει οτι μπορει να ανταπεξελθει στα τρομερα παιδια της Αρσεναλ.      Ενα ματς που μας ελκυει το ενδιαφερον και η εδρα ειναι ετοιμη να μας δωσει το σημειο.  Ολα αυτα ομως αναμενουμε να τα δουμε στην πραξη.

Μαρσειγ - Ναπολι.  Κατι δειχνει η Ναπολι πλεον.   Η Μαρσειγ με μικρες ομαδες δειχνει την δυναμη της.   Καλο θα ηταν να παμε με την ισοπαλια στο παιχνιδι.  

Σαλκε - Τσελσι.  Η σταθερη αξια της Τσελσι και η ανοδικη ταση της Σαλκε οπου εστρωσε την ομαδα της.  Ποιο πεισματαρα η Τσελσι να παρει το ματς.  Με 1-2 ο σκορακιας.

Σελτικ - Αγιαξ.  Δεν ακουμπαω το ματς.  Ναι στην Σελτικ του Σαμαρα ομως ναι και στον Αγιαξ.   Να σκυψει και απο την Σελτικ;   Δε νομιζω Τακη !!!   Θα μπουνε γκολ;  Ναι θα μπουνε πανω απο 3 γκολ.

Με αυτα τα λιγα την κανουμε με ελαφρα πηδηματακια...............
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

ΙΣΟΠΑΛΙΑ Η ΚΡΙΣΤΑΛ ΠΑΛΑΣ ΚΑΙ 2-3 ΓΚΟΛ Η ΜΠΙΛΜΠΑΟ....

Καλμαρ - Τζουργκαρντεν.  Το ματς βγαζει νικητη.  βλεπω δεξια αλλα θα επιμεινω στο OVER.

Σοντερισκε - Οντενσε.  Θα κοιταξει με το πονηρο της παιχνιδι η Σοντερισκε να χτυπησει το ματς.  Η Οντενσε παιζει κοντρολαρισμενα οποτε και θα παρει λογικα τα ηνια του αγωνα.  

Λοκομοτιβ Μοσχας - Αμκαρ.  Αντιθετοι στην εδρα παρ ολο που οι Μοσχοβιτες εχουν τσαγανο.  Θα σκοραρει η Αμκαρ λεμε εμεις.   Μπορει να το κανει και στο ημιχρονο.   Να παρουμε το 2πλο ημιχρονου.   Η λογικη λεει παντως ξεκαθαρα εδρα.   Επιμενουμε πως η Αμκαρ μπορει να κανει ζημια.  G.G  2/Χ.

Σιενα - Παλερμο.  1.  2,20.  Να σκοραρουν και οι δυο.  OVER...................
 

Μονο ο ΑΡΗΣ και χτυπησαμε καλα.    Η νικη ηταν εμφανης.   Οταν τρως 6 απο τον Ολυμπιακο δεν μπορεις να λες οτι εισαι ομαδα καλη παρ ολο που εδειξες δειγματα.  Να με συγχωρουν οι της Βεροιας ομως η ευκαιρια δεν επρεπε να παει χαμενη.    Ο Βοσκακης παντως εκανε τα αδυνατα δυνατα να αλλαξει αυτο το σκορ και το αποτελεσμα.   Η να αποδεκατισει τον ΑΡΗ ποιος ξερει το γιατι.    Ολοι το ξερετε ε ;;;;;   Γατονιαααααα.

Μπορει ο Πανιωνιος να περασει απο τον ΠΑΣ ;     Θα ριξουμε ενα ψιλο και θα αναμενουμε....... 
1-1 φωναζει ο σκορακιας......................
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................


Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΜΕΤΑ ΤΙΣ 16.00.............................

Βεροια - ΑΡΗΣ.  Οσο και αν συνηλθε η Βεροια , οσο και αν προσπαθησει θεωρουμε οτι ο ΑΡΗΣ θα βρει ρυθμο με τους 6.000 φιλαθλους του που θα καταθεσουν σημερα το λαρυγγι τους και θα κανουν Κλ. Βικελιδης το γηπεδο της Μακεδονικης ομαδας.  Το σημειο 2 παρακαλω!!!  Η αποδοση στο 2,95.

Αμβουργο - Στουτγκαρδη.  Το σημειο 1 με αποδοση 2,25.

Σεντ Ετιεν - Λοριαν.  2-3 γκολ.

Λουκερνη - Γιουνγκ Μποις.  2.  3,10.

Αργοτερα και παλι μαζι................................

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.........................

Γιοκοχαμα Μαρινος - Χιροσιμα.  Ματσαρα ο δευτερος με τον πρωτο!  Αν παιξουν αναλογα των ονοματων τους θα δουμε και πολλα γκολ.  Υπερεχει σε νικες η Γιοκοχαμα.   Δεν χανει η Χιροσιμα.

Σιμιζου - Τοσου.  Δειτε το ματς.   Ιδιες οι ομαδες με στυλ φουλ επιθεση απο κοντρα κυριως.   Θα δουμε και εδω ευελπιστω γκολ (4-6).

Ομιγια - Τρινιτα Οιτα.  Αλλη μια ομαδα που τρεχει πολυ και αφηνει κενα πισω.  Εδω μπορει απο πρωτη γκολ την Τρινιτα και κατοπιν να τουμπαρει τον αγωνα η Ομιγια.

Κασιβα - Βεντφορετ Κοφου.  Θα επιλεξουμε το OVER.

Κασιμα - Ουραβα.  Χ.  Μπορει η Ουραβα να παρει θετικο αποτελεσμα.  Το OVER βγαινει.
=============================================
=============================================
185.  Λεστερ.  OVER.
189.  Mπολτον.  1.  1,75.
184.  Ιπσουιτς.  Χ.  3,25.
198.  Ολνταμ.  Χ.  3,35.
211.  Τσελντεναμ.  Χ.  3,25.

Αυριο Σαββατο θα κανουμε συνδεση στις 18,30.      Ως τοτε γεια και χαρα σας............

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ....................................

Ζενιτ - ΤΣΣΚΑ Μοσχας.  Μεταξυ τους νικες με 2 γκολ διαφορα.   Καλυτερη τωρα η Ζενιτ ομως η ΤΣΣΚΑ εχει την εδρα.   Με τσαμπουκα στο OVER.   Καλο και το γκολ γκολ.  

Ααλεν - Μπιλεφελντ.  Ναι στο γκολ γκολ και στο 2-3 γκολ.

Κοτμπους - Ουνιον Βερολινου.  Αν η Ουνιον πετυχει πανω 2 γκολ πηρε και τον αγωνα.  Θα παιξω 2πλο και 1-2 σκορ.  Η Κοτμπους ναι ειναι καλη ομαδα ομως την δινω εως ενα γκολ να σκοραρει.   Το 1-1 σε 1-2 τελικο για την Ουνιον Βερολινου.    0-0........

Παντερμπορν - Φ.Σ.Β Φρανκφουρτης.  Το σημειο 2 οριακο.  Θα το επιλεξω ναι , με αποδοση στο 2,50.   4-2....

Νανσι - Κλερμον.  Χ.  3,15.  Την Νανσι να κυνηγαει στο σκορ.

Ααρχους - Νορτζελαντ.  Τι κανεις εκει κατω βρε Νορτζελαντ;   Δεν εχεις λιγο δυναμη να αντιδρασεις;  Λιγο;   Ενω παιζει σχετικα καλα στην εδρα της εχοντας το κεντρο και δειχνει ομαδα με καλη παρουσια , εκτος εδρας χανεται ΠΑΝΤΕΛΩΣ!!!   Εχει 0-0-5 και γκολς 2-11.   Δινουμε δικαιωμα να αντιδρασει μεσα στην Ααρχους και λεμε αν σκοραρει μπορει να παρει και το ματς!!!  Το 2-3 γκολ επισης.   Το 80 εως 90 ποντερνεται αν δεν καθαρισει η μπουγαδα.

Τελος για σημερα Παρασκευη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΑ.

Θα ειμαστε μαζι αυριο Παρασκευη καθως η σημερινη ημερα κρινεται απο εμας ανουσια.
Ως εκ τουτου καλα να περνατε και να κανετε υπομονη.   

ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΗΜΕΡΕΣ κι αυτο ειναι σιγουρο.
Δειτε - ακουσετε το βιντεο που σας παραθετουμε και δωστε γελιο στην καθημερινοτητα......γιατι αλλιως!!!    Ου-α-ου  χαχαχαχαχαχα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......



...................................

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΥΤΑ............................................

Σαντος - Ιντερνασιοναλ.  Η Σαντος ειναι παρεπιπτοντως η ομαδα του 2-1 η Ιντερνασιοναλ ειναι στα χαλια της καθως δεν παταει καλα οποτε δινουμε δικαιωμα απο ενα γκολ στην καθε ομαδα.  Το 1-1 ο σκορακιας και το Χ εμεις με αποδοση στο 3,10.

Γκρεμιο - Κορινθιανς.  Και εδω βλεπουμε ενα μεγαλοπρεπες χιναρι.  Απο ενα γκολ ο σκορακιας και 1-1.  Εμεις;  Το Χ με 3,10.

Φλαμενγκο - Μπαια.  Θα παρουμε η το Χ σαν τελικο η το Χ2 Διπλη ευκαιρια.  Δεν λενε την αληθεια οι αριθμοι των αποδοσεων!!!

Προς το παρον τελειωσαμε.   Μπορει στην συνεχεια να δουμε κατι , οποτε και θα το κανουμε αναρτηση σαν συνεχεια του αρθρου.
Καλημερα χωρις παλι να παιρνουμε το απολυτο εχθες αφου στο 90' χαλασανε τα σχεδια μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Ε.........ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ......................

Λιθουανια - Βοσνια - Ερζεγοβινη.  Γνωμη μας ειναι οτι θα σκοραρουν και οι δυο τους , το πανω απο 2 γκολ θα βγει ενω νικητρια θα ειναι η φιλοξενουμενη που ειναι μια ανασα απο την απευθειας πτηση για Βραζιλια.   Σιγα να μην αφησει την ευκαιρια δηλαδη η Βοσνια εδω που εφτασε.
---------------------------------------------------------
Λετονια - Σλοβακια.  2.  2,00 αποδοση.    Το 0-2 εγινε 2-2.  Στο 90 χασαμε το δελτιο.
---------------------------------------------------------
Νορβηγια - Ισλανδια.  Χ.  3,45.
---------------------------------------------------------
Βουλγαρια - Τσεχια.  2.  2,65.
---------------------------------------------------------

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

Ο ΜΑΝΤΗΣ ΣΤΑ ΧΝΑΡΙΑ ΣΗΜΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ SIMOSSHOW.

265.  Γιονγκ Αγιαξ - Φορτουνα Σιταρντ.  Νικη για τους νεαρους με το σημειο 1 και την εδρα να δινει πλεον 2,45 απο 2,55.
266.  Γιονγκ Αιντχοφεν - Φολενταμ.  Εδω συγκρουονται οι αποψεις!  Απο 2-1 σε 2-2 και Χ ο SIMOSSHOW ενω ο  *** ΜΑΝΤΗΣ απο 2-2 σε 2-3 λογω του οτι θελει το τριποντο για την περιοδο που ζηταει νικες για τα πλει οφφφφφ.   Παιρνουμε τα σκορ 2-2 και 2-3!!!
267.  Γιονγκ Τβεντε - Ντορντρεχτ.  Χ.  3,35.   Ο Σκορακιας παει κατευθειαν στο 1-1 εκτος ΟΠΑΠ.  Εμεις στο Χ το κλειδωνουμε.
268.  Ντε Μπος - Μααστριχτ.  Κατ εμας ειναι δυο φοβισμενες ομαδες που αν πανε σε γκραν γκινιολ ματς , θα το αφησουν στην ισοπαλια.  ' '  Φοβαται ο Γιαννης το θεριο και το θεριο τον Γιαννη  ' '.  Το Χ με αποδοση στο 3,30.   Καλο και το  1-1.  
========================================
========================================
264.  Σαντεφιορντ - Μιονταλεν.  Υπο αλλες συνθηκες δηλ. λιγο πιο δεμενη να ηταν η γηπεδουχος θα βαζαμε αβιαστα το 1-0 σαν τελικο αποτελεσμα.   Με την φιλοξενουμενη να παιζει καλυτερα θα παμε με αυτην ακομη και να χανει στην διαρκεια του αγωνα.  Το 1-2 σαν τελικο αποτελεσμα θα πρεπει να βγει.        ***  Ο ΜΑΝΤΗΣ δινει ισοπαλια και προτεινει να τον ακολουθησετε.   Το Χ στο 3,25.
269.  Καρπι - Νοβαρα.  Ακομη δεν χαρισε χαρα η Καρπι στην εδρα της εστω τουλαχιστον ενος γκολ.   Ομως ακομη και αυτο να πραξει υπαρχει αντιδραση απο την Νοβαρα .  Σε καποιο σημειο του αγωνα θεωρουμε σιγουρο το 1-1 και χερι - χερι.     Αρα λοιπον και σε πληρη συνεργασια με τον ΜΑΝΤΗΣ εχουμε ενα ακομη Χ με αποδοση στο 2,90 και 1-1 σκορ παρακαλω.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
========================
========================
Τα 2πλα τα  <<πετατε>> αν θελετε.

Ο Απολλων Καλαμαριας με 2-0 ημιχρονο εχθες δεν κουραστηκε ιδιαιτερα στον αγωνα και τελειωσε ετσι το ματς.    Με 3 στα 3 προχωραει και δινει χαρα στους απανταχου Ποντιους.
Το καμαρι του Ποντου προελαυνει στην Β' Εθνικη.
Καλο απογευμα σε ολους .
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................................

264.  Χ. (2).
265.  1.
266.  Χ. (2).
267.  Χ.
268.  Χ.
269.  Χ.

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΛΛΩΝΑΡΑ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΜΕ ΒΑΤΑΝΙΑΚΟ............................

H  Στρομεν να νικησει την Κονγκσβιγκερ με το φτωχο 1,65 στην εδρα.
Η Βαρεζε με την Τραπανι υπαρχει αισιοδοξια στο Χ τελικο και 3,15.
Η Γιουβε Σταμπια επισης στο Χ με 2,95.  Τσεζενα η αντιπαλος!
Η Λατινα με την Μοντενα στο Χ και 2,95 αποδοση.
Το ιστορικο Μπαρνετ να νικησει την Ρεξαμ.

Απλα χαιρεταμε και φευγουμε να δουμε τον Απολλωνα Καλαμαριας με τον Βατανιακο.
Το 2 στα 2 και μαλιστα εκτος εδρας μας δινει δυναμη για ακομη καλυτερη συνεχεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΜΕΤΑ ΤΩΝ 17.00 .........................................

194.  Σπετσια - Μπρεσια.  Χ.  2,90.
203.  Ρετζινα - Εμπολι.  Χ.  2,95.
191.  Λουγο - Κορδοβα.  1.  2,10.
196.  Ρεαλ  Β - Ουελβα.  2.  2,50.
193.  Μουρθια - Χιρονα.  Χ.  3,25. 

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

ΕΛΛΑΔΑ VS ΣΛΟΒΑΚΙΑ ΣΤΙΣ 21.45.

105.  Τουρκια - Ελλαδα U21.  Το σημειο 2 θελουμε με 2,90.
116.  Ουκρανια - Πολωνια.  2.  3,90.
117.  Δανια - Ιταλια.  Χ.  3,20.
127.  Σλοβενια - Νορβηγια.  Χ.  3,10.

Η Ελλαδα χωρις πολλα πρεπει να αποδειξει με μεθοδικοτητα οτι εχει το πανω χερι σε ενα ακομη δυσκολο ματς με τους δυσκολους Σλοβενους.    Η τακτικη και μονο του Σαντος μας ωθει στο Χ/1 Ημιχρονο Τελικο.   Μαθανε ολοι πλεον αυτο το μισο μηδεν του και το κανουν πραξη με μιας.
Εμεις θα πουμε μακαρι να νικησουμε και πραγματι ας ειναι με μισο μηδεν.  

Στις 08.15 αισθανθηκαμε σεισμικη δονηση εδω στην Καλαμαρια Θεσσαλονικης χωρις ομως να γνωριζουμε την ενταση του.
Αυτα για σημερα απο την σελιδα.  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................................

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΛΚΜΑΑΡ ΜΕ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ


Ευχαριστω για την αφιερωση απο το γηπεδο της Αλκμααρ.
Τα ηρωικα Παοκια εκαναν τα παντα για οτι καλυτερο με τους Ολλανδους.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................................

ΠΑΛΙ ΑΡΓΑ ΜΕ ΒΡΑΖΙΛΙΑ...............

Να νικησει η Πορτουγκεσα την Γκοιας.  2-1 προτεινεται απο εμας.
Μεγαλο Χ το Φλαμεγκο με την Ιντερνασιοναλ κατ εμας.  Η Ιντερνασιοναλ μεχρις εκει.

Δυο ματσακια σημερα ενω αυριο θα δουμε με διαφορετικη προσεγγιση τα παιχνιδια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ.

  .Η Κοριτιμπα να νικησει την Σαντος.   Διπλασιες νικες η Σαντος στα μεταξυ τους , συνεχεις ηττες η Κοριτιμπα.  Ομως;   Εδρα και 2,10.  Ο Σκορακιας 2-1.
  .Μπαια - Βιτορια Μπαια.  Χ.  3,20.
  .Ποντε Πρετα - ΑτλετικοΜινειρο.  Χ.  3,25.
  .Χιουστον -Κανσας.  1.  2,25.

Μην βαζεις αλλο με (μου) λεει ο SELEO.   Ολη την ημερα δεν εχει αγωνες και αρχιζουν μετα τις 24.00 δηλ. αυριο !!!
Σταματαμε εδω και το βραδυ ξενυχταμε.  Το χουμε και δεν κανουμε πισω.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................
  .


Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΑ........................................

Απογευμα πλεον της σημερινης ημερας που εφυγε χωρις να καταλαβω ποτε , καθως οι εξωτερικες εργασιες ησαν τοσες που ετρεξε η ημερα ολη σαν το νερακι.
Ο νταλγκας μας εχει σειρα τωρα με το κουπονι να εχει στην τιμητικη του την Μεγαλη Βρετανια.
103.  Πορτ Βειλ.  Χ.  3,35.  0-1  τελικο.
108.  Μορκαμ.  Χ.  3,25.  0-0 τελικο.
109.  Πορτσμουθ.  2.  2,90.  1-2 τελικο.
117.  Κεμπριτζ.  2.  2,50.  0-1 τελικο.

Θα παρακολουθουμε λεπτο προς λεπτο τα παιχνιδια ουτως ωστε να εχουμε μια εκτιμηση οσον αφορα την διαμορφωση στο σκορ.
Καλο απογευμα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΛΟΓΩ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

406.  Γιονσεπινγκ - Ασιρισκα.  1.  1,90.
408.  Σουντσβαλ - Φαλκεμπεργκ.  2.  2,80.
410.  Φορτουνα Ντ. - Γκροιτερ Φιρτ.  Χ.  3,15.
410.  Αρλ - Λανς.  2.  2,75.

ΟΙ  ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ  ΜΑΣ.
======================
Gioulbet:Δευτερα 7/10:κροτονε χ,κολον χ,γκιμαραες 1,γοδοι 1,λανους χ.

Επι τροχαδην...........................................................

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

ΤΡΕΞΙΜΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ.

Οι υποχρεωσεις μας αναγκαζουν να φορτσαρουμε για σημερα και να φευγουμε αρον αρον , φυσικα και απο την σελιδα.
Ομως λιγο πριν ας ανεβασουμε σημεια.
315.  Μονπελιε - Λυων.  Φουλ της ισοπαλιας η γηπεδουχος .  Παει τρενο οπως εκεινα με το καρβουνο που πηγαιναν σιγα σιγα.  Η Λυων οφειλει να κανει ενα κλικ παραπανω απο αυτο και να παρει το ματς.  Το σημειο 2 στο 2,85.
317.  Σαουθαμπτον - Σουονσι.  Δυσκαταβλητη η Σουονσι.  Το σημειο 1 Ημιχρονου θελουμε.
360.  Πανθρακικος - ΟΦΗ.  1.  2,15.
361.  Νασιοναλ Μαδειρα - Μπραγκα.  Χ.  3,25.

Καλη Κυριακη και καλα ματσακια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΕΝ ΟΨΕΙ ΜΕ SABBATIANO.

Ο SABBASA λεει......
Κρετειγ -Ανζε.  OVER.  1,80.
Μπερμιμχαμ - Μπολτον.  OVER.  1,60.
Λαχτι - Μαριεχαμν.  4-6 γκολ.  2,40.    Παντως η Μαριεχαμν ειναι μια πεισματαρα ομαδα που θελει να νικαει και παντα προσπαθει κυριως οταν δεχεται γκολ ανταποδιδει.  Η Λαχτι επισης.  Ομαδες με στανιο.  Θα κυνηγησω και το 2-2 σκορ.   Βουρρρρρ.
Αστερας Τριπολης - Ατρομητος Αθηνων.  Χ Ημιχρονου.  Δεν σε καλυπτει;  Παρτο Χ τελικο.  Ουτε αυτο;  Παρε 0-1 γκολ.  Κατι αλλο;

Ο ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ.
171.  Σαλκε - Αουγκσμπουργκ.  Μαθηματικα μας βγαζει  1-1 σκορ και Χ με αποδοση στο 3,65.  Οι διστακτικοι το 2-3 γκολ.
Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ.
172.  Στουτγκαρδη - Βερντερ Βρεμης.  Και η Βερντερ θα σκοραρει , ομως η Στουτγκαρδη θα παρει το ματς.  Βγαινει οποτε και το OVER. Το σημειο 1 με αποδοση 1,70.  (2-1).
Ο  ΣΕΝΤΕΡ ΦΟΡ.
170.  Μαιντζ - Χοφενχαιμ.  Μολις δεχτει γκολ η Μαιντζ χανεται.  Ποτε αραγε θα επιστρεψει στις νικες η γηπεδουχος και στις καλες εμφανισεις;   Ως τοτε ομως ας παρουμε το σημειο 2 για μια Χοφενχαιμ που παιζει με στοχο να νικαει η τουλαχιστον προσπαθει.  Αυτη η Μαιντζ δεν στριβει.......
Το σημειο 2 θελουμε με 2,70 αποδοση.
Ο  ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΣ.
167.  Καισερισπορ - Γκαζιαντεπσπορ.  2.  2,95.
Ο  ΣΕΡΙΦΗΣ.
155.  Αβελινο - Μπαρι.  Χ.  2,95.

]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Πανιωνιος - ΑΡΗΣ.  Να μεινει στην ισοπαλια το ματς παρ ολοπου οι φιλοξνοι καιγονται για βαθμους.  Αν ηταν μαγκες ας ειχαν νικες εως τωρα.    Ο Πανιωνιος;  Θα νιωσει την απειλη σημερα και θα αρκεστει στο Χ.

Εργοτελης - Πλατανιας.  Κρητικατσι και συντεκνοι.  Μια νικη εδω ο ενας και μια στον αλλο γυρο ο αλλος.  Τι λετε;   Απο τρεις βαθμους ο καθενας στα δυο τους παιχνιδια. Ο τολμων νικα.  Το σημειο 1 με αποδοση στο 1,95.  

Παρ ολα τα σημεια προσεγγισαμε ελαφρως τα σημεια.
Για σημερα τελειωσαμε.   Δεν προχωραμε παρακατω.
Την καλησπερα μας με την ελπιδα να γινει μπαμ.  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

AΠΟ ΤΟΝ SE LEO ...

129. Ακαδεμικα  Χ  3.15
114. Ντιζον  2  3.25
123. Αννοβερο  Χ 3.35
100 Μπιλεφιλτ  1  3.15

Τα λεμε ... se leo 

ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ...........................

Προς στιγμην εχθες το TSAT να παρει << φωτια >> με εναν χρηστη που το ψευδωνυμο του χαρακτηριζει τον ανθρωπο.     Καλο ειναι να μην ξανακανει χρηση με τετοιο ονομα γιατι προκαλει , υπαρχουν αντεγκλισεις και ετσι ξεφευγουμε ολοι σε ακροτητες χανοντας την ουσια.
Δεν επαναλαμβανω ξανα για την πορεια μας.  
Οποιος δεν γνωριζει ας ενημερωνεται καλυτερα.    Υπαρχει σαιτ μας με μικροτερα παρολι που δινει τριαδες και βγαινουν συνεχως!!!     Εδω χτυπαμε πενταδες και οτι αφορα τον δυνατο στοιχηματισμο με οσο το δυνατον λιγοτερο τιμημα.     Το σλογκαν μας ειναι.......λιγα βαζουμε , πολλα παιρνουμε.
Μπαινει μια στην χαση μια στην φεξη και θελει να παρει παπελια με μιας.  Χαχαχαχαχα
Η προσπαθεια συνεχιζεται ,προχωραμε παρακατω.
Λιγη ωριμοτητα στο TSAT.   Μην υβριζετε και μην ανταπαντατε με ακροτητες.
Δωστε βαση στον νταλγκα μας και ολα καλα.      Το TSAT ειναι μεν ενα ελευθερο μερος για θεματα και αποψεις.    Την αποψη του καθενος την κρινουν ολοι.   Τα θεματα επισης.     Κανετε λοιπον το δικο σας παρολι δηλ.- το δικο σας θεμα για να εχουμε και εμεις μια αποψη ωστε να την παραθεσουμε και εμεις.   Αρνητικα η θετικα.     Το TSAT προστεθηκε για να βοηθηθει απο εσας η σελιδα και οχι να χτυπηθει με βολες.  
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Για το συμβαν και μονο σημερα δεν θα εχουμε προταση.
Εαν θελει ο συνεργατης της στηλης μας , ο θρυλικος SE LEO μπορει να κανει παρεμβαση και να δωσει σημεια κατα την διαρκεια της σημερινης ημερας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ Π.Α.Ο.Κ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΚΜΑΑΡ.

ΑΛΚΜΑΑΡ  -  Π.Α.Ο.Κ.   Γνωριμοι οι δυο τους με την Αλκμααρ να εχει νικησει και τις δυο φορες που αγωνιστηκαν μεταξυ τους.  Με 2-1 το 2004 και στον επαναληπτικο 2-3 μεσα στην Τουμπα.     Με αλλο προσωπο ο ΠΑΟΚ στην Ευρωπη καλειται να παει σκληροτραχηλα και να παρει θετικο αποτελεσμα.    Αν θυμηθουμε τον Ατρομητο δεν νομιζουμε να απειλησε και πολυ η Ολλανδικη ομαδα.   Με την αμυντικη διαταξη του ΠΑΟΚ που ειναι σχετικα κακη , ομως τα αμυντικα χαφ το κεντρο και την επιθεση στην κοντρα θεωρουμε οτι ο ΠΑΟΚ θα αποφερει πληγμα στην Α.Ζ.    Κακο το οτι ειναι τιμωρημενος ο Στεφενς και δεν θα ειναι στον παγκο.    Η τελικη μας στοιχηματικη λεξη ειναι η ισοπαλια με σκορ 1-1 οσο δυσκολακι αν ερθει.   Ευκαιριες θα εχουμε εκατερωθεν σε ενα γρηγορο ματς που θα διαδραματιστει στο γηπεδο ΑΦΑΣ Σταντιον.    Ω ω ω ω Παοκαρα εχω τρελα μεσ στο μυαλο ο ο ο.............

Λυων - Γκιμαραες.  Θα παρω παικταραδες το Χ Ημιχρονου με το Β Ημιχρονο να με κανει να μπερδευομαι.  Στο Ζερλαν  ενα σκορ απο τον σκορακια ειναι αυτο του 2-1.   Αν ειναι ετσι , τοτε X/2 Ημιχρονο Τελικο.

Τραμπζονσπορ - Λατσιο.  Αν θεωρειτε μεγαλη ομαδα την Τραπεζουντα τοτε δωστε απλοχερα νικη στο Αβνι Ακερ.   Η Λατσιο παιζει καλα με μικρομεσαιες ομαδες.   Λεμε γκολ της Τραπεζουντας στο Α Ημιχρονο και γκολ στο Β Ημιχρονο.   1/1 Ημιχρονο Τελικο.

Λεγκια - Απολλων Λεμεσου.   Θελω να παρω ευθεως το Χ σαν τελικο , σας παραθετω το 2-3 γκολ στον αγωνα , ο σκορακιας παιζει το 2-1 σκορ.    Εμεις γεννημενοι επιθετικοι παικτες παμε με το Χ2 Διπλη ευκαιρια.   Ο Σκορακιας επεμβαινει ξανα.  Απο 3-1 το πηγα στο 2-1 μας λεει.   Τα συμπερασματα δικα σας.   Εμεις;   ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ.  Χ2 Διπλη ευκαιρια.

Καλη συνεχεια και να απολαυστε βλεποντας πιο βαθια τα ματς ωστε να βγαζετε συμπερασματα για το μελλον.  Η αλλιως αφηστε το σε εμας.  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Α Ρ Ε Ν Α ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΠΑΣΑΛΙΔΗ.

Πρωι πρωι μαζευομαστε για καφε και αναλυουμε τα παιχνιδια κυριως ομως που περασαν.   Ετσι για να περναει η ωρα με τον καφε.     Το ξεμουδιασμα ειναι λογικο και σιγα σιγα προσεγγιζουμε τα σημερινα ζευγαρια στο κουπονι.

Γιουβεντους - Γαλατασαραι.  Η μεγαλη κυρια με την Γαλατα που την ξεπατωσε η Ρεαλ 1-6.   Αλλαγη προπονητη με τον Μαντσινι να αναλαμβανει.    Η Γαλατα καλειται να αλλαξει προσωπο αφου καταφερε και εδιωξε τον προηγουμενο κοουτς Φατιχ Τεριμ.    Λεμε λοιπον οτι η Γιουβε δεν τραβαει και τοσο , η δε Γαλατα θα ανεβασει τεμπο οποτε εχουμε γκολ εκατερωθεν , πιεζουμε στην Γαλατα να κανει εμφανιση του κοντινου της παρελθοντος οποτε μπορει να στεναχωρησει την Γιουβε που αν δεν βρει ρυθμο θα εχουμε κουλο.     Θα επιλεξω το Χ2 Διπλη ευκαιρια 3,49 και ας χασω.   Εχω σκεψη που την παραθετω και δεν φοβαμαι.   Οσοι το καλοβλεπουν ας κανουν τα κουμαντα τους.

Μαντσεστερ Σιτι - Μπαγερν Μοναχου.   Θελω νικη της Μαν. Σιτι.   Η Μπαγερν γνωστη και μη εξαιρετεα.   Το σημειο 1 με αποδοση 3,15 η τουλαχιστον το σημειο 1 Ημιχρονου.

Λεβερκουζεν - Σοσιεδαδ.  Το σημειο 1 με 1,70.

Παρι Σεν Ζερμεν -Μπενφικα.  Την ισοπαλια σαν επιλογη μας.  Το Χ στο 3,40.

Αντρελεχτ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Πειραιως.   Ο δικος μας Ολυμπιακος ετοιμος για κατι θετικο και μαλιστα επι μιας Αντρελεχτ που σκοραρει με πυκνοτητα ομως με μικρες ομαδες και ενα πρωταθλημα υποδιαιστερο.   Μπορει να βγαλει το λαδι του Θρυλου , ομως ο Ολυμπιακος μας θα σκοραρει.   Και αν σκοραρει θα παρει θετικο αποτελεσμα.    Να πληρωσω το Χ2 και να περιμενω η το Χ στο 3,20 η το 2πλο στο 2,70.    Εισαι στο μυαλο ο ο ο κατι μαγικο ο ο ο.............

Τελειωσαμε για σημερα σχετικα νωρις οποτε και ειμαστε ετοιμοι για το βραδυ.
Εχθες λοιπον πηγαμε καλα. Πολυ καλα.   Μακαρι καθε ημερα να ειναι ετσι.   Ομως οπως τον καιρο εχουμε καιεμεις γυρισματα.  Απο ζεστη κρυο και απο
χειμωνα καλοκαιρι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...........

Ξερετε κατι παικταραδες;   Εμεις εδω δεν πηδαμε σαν τα κατσικια απο την χαρα μας πιανοντας εναν αγωνα και μετα βουρ για διαφημιση στα FACEBOOK και καλα δηλαδη πιασαμε ενα OVER η εστω ενα σημειο η και δυαδα ακομη.   Εμεις εδω παμε κατευθειαν για τετραδα πενταδα με μονο σκοπο να ζεστανουμε την τσεπη μας.    Ουτε και εχθες ειμαστε ικανοποιημενοι παρ ολο που πηγαμε σχεδον τελεια.     Αυτη ειναι η γραμμη πλευσης οσον αφορα τον τροπο προσεγγισης των σημειων μας και την ρυθμιση αν ειναι να κανουμε παρολι η συστηματακια.
Θα πανηγυριζουμε οταν βγουνε ποιημα - νερακι τα σημεια αναρτησης μας , Ο-ΛΑ !
Στο διαστημα της ημερας θα δουμε τα παιχνιδια και θα ειμαστε σε θεση οδηγου κατα τις 12.00.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ και παντα με υγεια.
Προς το παρον , χαιρεται......................

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΓΗΠΕΔΑ.

Παικταραδες εγνωσμενης αξιας θα εχουμε την τιμη να δουμε σημερα εκτος του Μεσσι που δεν θα αγωνιστει στην Σκωτια.  Η Σελτικ σκεφτεται πως να χτυπησει στην κοντρα το ματς.
Με την ευκαιρια λοιπον αυτη θα θελησω να προσεγγισω το παιχνιδι αυτο με Χ Ημιχρονου.  Το κλειδωνω το Χ Ημιχρονου.    Με φοβιζει η συνεχεια  γιατι μαρσαρει η Σελτικ και η Μπαρτσλονα θα χασι σιγουρα εστω και λιγο απο την δυναμικη της.   Το 2-1 το 2012 δινει ελπιδα στην Σελτικ ωστε να κοιταξουν ξανα στα ματια τους Καταλανους και γιατι οχι να τους κανουν ζημια τοσο αυτους οσο και το αστειο 1,33 στο 2πλο.     Το δευτερο Ημιχρονο θα το δω χωρις αγχος αφου ομως πιασω πρωτα το Χ Ημιχρονου.  Το 2-3 γκολ και αυτο επιλογη μας.

Αγιαξ - Μιλαν.  Μεχρι τωρα δεν υπαρχει Αγιαξ.  Τον εχουν κανει τ αλατιου.  Η Μιλαν θελει να κερδισει αλλα μπορει;   Το Χ/X Ημιχρονο Τελικο διαλεγω.  Το κανω δυαδα με το ως ανω Ημιχρονο. το Ημιχρονο του Αιαντα.

Βασιλεια - Σαλκε.  και Στεαουα - Τσελσι θα τα παιξω 2πλα με το 2πλο της Σαλκε στο 2,60 ενω το 2πλο της Τσελσι στο 1,60.

Αρσεναλ - Ναπολι.  Να σκοραρουν και οι δυο.  Μια φορα εφεραν 2-2.  Να το ξαναφερουν.  Το Χ επιλογη μας με δυο ομαδες κανονια ειδικα αυτην την περιοδο.  Ισως γερνουμε λιγο εδρα (2-1) ομως τελικα το παμε στο 2-2 και στο Χ με 3,35 αποδοση.  Οι πιο ψυχραιμοι στο 4-6 γκολ λεμε εμεις.   Αποκλειω η Ναπολι να μην αντιδρασει στην πιεση της Αρσναλ.   Θα αντιδρασει και οι ικανοι παικτες θα βρουνε τροπο να ανεβασουν τον δεικτη του σκορ.

Με κωδικους.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
101.  Αγιαξ - Μιλαν.  Χ Ημιχρονου .   Χ/Χ Ημιχρονο Τελικο.
102.  Αρσεναλ - Ναπολι.  Ρεαλιστικα.  2-1 η 2-2 σκορ.  Το Χ ομως επιλογη μας με 3,35 αποδοση.
103.  Βασιλεια - Σαλκε.  2.  Τελικο.  2,60.
106.  Σελτικ - Μπαρτσελονα.  Χ Ημιχρονου.  2-3 γκολ.
107.  Στεαουα - Τσελσι.  2.  Τελικο.  1,60.  Χ/2 Ημιχρονο Τελικο.

Με τα χρωματα τα ιδια το δσιμο στο κουπονι.
Τα τελικα θα ειναι και τα σημεια στο παρολι μας.

O  GIOUL  BET  μεσω FACEBOOK στην ομαδα μας   https://www.facebook.com/groups/SIMOSSHOW/
Gioulbet:ΤΡΙΤΗ 1/10.καλό μηνα.για σημερα:αγιαξ χ(1~1),αρσεναλ χ(2~2),βασιλεια χ(2~2),πορτο χ(1~1)....εξτρα σημεια:ντορτμουντ 4~6,σελτικ αντερ.καλη επιτυχια!
Προς το παρον χαιρεται.................................

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΥΡΙΟ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΑΙ ΒΡΟΧΕΣ...........

Πλατανιας - Πανθρακικος.  Αν δεν μπει ανωτερη δυναμη θα εχουμε ενα Χ που θα μας αποφερει 3,10 σαν ποσοστο.  Δυναμικος ο Πανθρακικος και μετριος με επιφυλαξεις στο παιχνιδι του ο Πλατανιας.

Σεντ Μιρεν - Αμπερντιν.  2.  1,85.  Ολα δειχνουν οτι θα περασει η Αμπερντιν μεσα απο τους Αγιους.

Σετουμπαλ - Ζιλ Βιθεντε.  Πιθανολογω στο 2πλο ρισκου για την Ζιλ ΠΟΥ ΕΔΩ ΧΑΝΕΙ Η ΚΕΡΔΙΖΕΙ.

Τσεζενα - Πεσκαρα.  1.  2,25.  Πιστευω στην δυναμικη της Τσεζενα.  ( 2-1 ) ο σκορακιας.

Γραναδα - Μπιλμπαο.  Με  πιστη για την ισοπαλια στο ματς αυτο.  Μια Γραναδα που θελει νικη εντος εδρας καθως μετραει τρεις διαδοχικες ηττες αλλα ολες με 0-1.  Με την Μπιλμπαο θα κανει αρχη;   Οχι λεμε εμεις.  Γκολ θα πετυχει και το θεωρουμε δεδομενο.  Γκολ γκολ και γιατι οχι 2-2 ;   Μας λεει ο κυριος σκορακιας παρ ολο που εχουμε ενσταση καθως το ματς θα παει σοβαρα και με απολυτη προσοχη.     Ο Σκορακιας λεει οτι οι παρορμητικοι Ισπανοι θα δωσουν ρυθμο θελουν δεν θελουν.
Παροντος σκορακια κανουμε πασσο.
Αυτα για σημερα Δευτερα.

Στην φωτο οπως με μεταμορφωνουν φιλοι της σελιδας οπου με E-MAIL επικοινωνουν και στελνουν αυτα τα οποια βλεπετε.   Αντε να δουμε αλλο τι θα με κανουν!!!

Μιλησα για το Κλ. Βικελιδης και ειπα οτι θα ειμαι αυστηρος.    Ναι λοιπον.   Με επεισε  ο ΑΡΗΣ οτι με την εμφανιση του οδηγειται μαθηματικα στην Β Εθνικη.     Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ειναι μια ομαδα με τεραστια προβληματα γεματα με παικτες που δεν ειναι μεταξυ τους τοσο γνωριμοι και μαλιστα δειχνουν οτι ειναι απομακροι.     Δεν μπορουν να πεισουν τον κοσμο οτι ειναι ομαδα Α Εθνικης κατηγοριας με τιποτε.   Ολοι ειναι πλεον σε απογνωση και εφεραν τον κοσμο στο κατωφλι του γηπεδου αλλα οταν μπαινει μεσα να θελει αμεσα να φυγει ξανα.....................
Αυστηρος κριτης ομως η αληθεια ειναι αυτη και οσους ποναει ας πονεσουν.     Πρεπει να αλλαξουν πα α α αρα πολλα στην ομαδα ωστε να γινει μια καινουρια αρχη.    Χανεται ομως πολυτιμος χρονος που δεν γυριζει πισω.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ.

Κοινωνικες υποχρεωσεις μας κρατησαν μακρια απο το πρωι , ενω σε λιγο θα ειμαστε παροντες πιθανολογω στην πρωτη για εφετος νικη του ΑΡΗ.   Και επι τη ευκαιρια θα μιλησω αυστηρα μετα τον αγωνα θετικος η αρνητικος δεν με ενδιαφερει το αποτελεσμα.   Αυτο που με ενδιαφερει ειναι το οραμα των φιλαθλων , στην προκειμενη περιπτωση των φιλων του ΑΡΕΩΣ.     Μα και μονον που ο παικτης βλεπει την διψα για νικη των φιλαθλων - οπαδων , πρεπει να δωσει το 150 εως 200 τοις εκατο των δυναμεων του ειτε φυσικων ειτε οπως θελετε παρτε το.    Ωρα για νικη επιτελους ΑΡΗ και αυτο ας ειναι μονο η αρχη.

Ο.Φ.Η - ΠΑΟΚ.  Στο Γεντι Κουλε θα θελε ο ΟΦΗ να το κανει Γλεντι Κουλε σημερα με τον ΠΑΟΚ που εκτος χανει μερος θαρρεις απο τις δυναμεις του.   Εμεις λεμε απο ενα γκολ στο ματς και να ξεπροβαλλει η ισοπαλια.  

Στοουκ - Νοριτς.  Εδρα με γιατι οχι Χ/1 Ημιχρονο Τελικο.  Το σημειο 1 με 1,80.

Κοβεντρι - Μπρεντφορντ.  Θα παρω Κοβεντρι με 1 και 2,10.

Σατχαουζεν - Μποχουμ.  Θα παμε με την ισοπαλια γνωριζοντας οτι η Μποχουμ ειναι καλυτερη.  Το Χ στο 3,15.

Κατανια - Κιεβο.  Με 1 Ημιχρονου ................

Και τωρα αναχωρουμε για τον αγωνα ΑΡΗΣ - Παναιτωλικος.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................

Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΟΡΑΜΑ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΑΣ.


Εδω βλεπετε τον SIMOSSHOW το 2055 ! ! !

181.  Μιλγουολ - Λιντς.  Χ.  3,25.  1-1 Σκορ.  2-3 γκολ.
184.  Μπορνμουθ - Μπλακμπερν.  Χ.  3,20.
186.  Σεφιλντ Γουεν. - Ντονκαστερ.  2.  1-2 Σκορ.
190.  Κρου - Τζιλιγχαμ.  Χ.  3,20.  2-2 Σκορ.
194.  Μπριστολ Σιτι - Κολτσεστερ.  Χ.  3,30.  1-1 Σκορ.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...............................

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΑΜΕΙΟ ΜΕ ΤΡΙΑΔΑ ΣΤΟ TSAT ΜΑΣ.

Ο φιλος της στηλης μας με το ονομα  ΚΑΦΚΑΒΟΥΑΣ εκανε ταμειο με τριαδα πειστικη.
Ειχε δωσει λοιπον εχθες την Νορκεπινγκ την Μπιλμπαο και την Ατλετ. Νασιοναλ.

Ααλεν - Κολωνια.  2-3 Γκολ.
Κοτμπους - Μπιλεφελντ.  Γκολ Γκολ.
Σογκνταλ - Στρομσγκοντσεντ.  Γκολ Γκολ.
Ιστρ - Τρουα.  Γκολ Γκολ.
Νιμ - Κλερμον.  1.
Καεν - Χαβρη.  1.

Γρηγορα παμε να παιξουμε.........................

ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ SE LEO KAI TOY SIMOSSHOW ...

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

ΗΣΥΧΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ......................

234.  Ιντερ - Φιορεντινα.  1.  1,90.  Ναι στην Ιντερ.
237.  Χεταφε - Θελτα.  2.  2,85.  Η Θελτα απο ημιχρονο.
235.  Μονπελιε - Ρεν.  Χ.  3,20.
227.  Μιαλμπι - Αντινταμπεργκ.  1.  2,00.
231.  Ζυριχη - Ααραου.  Χ.  3,50.  Υπαρχει ελπιδα της ισοπαλιας και θα παμε ως τα ακρα.


Gioulbet:ΠΕΜΠΤΗ 26/9:...227 μιαλμπι 1,229 τζουργκαρντεν 1,233 μολντε2,234 ιντερ 4~6,236 βιγιαρεαλ 4~6.......232 μπιλμπαο 4~6,235 μονπελιε χ,237 χεταφε 4~6,239 ιντερνασιοναλ 4~6.......225 οβερ,232 οβερ,234 οβερ,236 οβερ,237 όβερ........ΑΚΡΙΒΗ ΣΚΟΡ:ΜΠΙΛΜΠΑΟ 3~2,ΙΝΤΕΡ 3~2,ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ 3~2,237 ΧΕΤΑΦΕ 2~2....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!


Sep 26 2013, 5:50 PM
Guest375 (guest)BILBAO -NORKEPING - ATLET.NASIONAL Απο Καφκαβουας


Αυτο ειναι το στοιχημα και αυτο το περασαμε πολλες πολλες φορες.
Θα κανουμε απλα σαν να μην συνεβει ποτε και τιποτε προχωροντας με οσο το δυνατον ηρεμο τροπο για την συνεχεια..........................
Δεν απαντησα στα Ε-ΜΑΙL σας επειδη θελω ηρεμια και ρυθμο.
Να εχετε μια ομορφη συνεχεια της ημερας.  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟ. (XAXAXAXA)

190.  Γραναδα - Βαλενθια. Χ.  3,35.
188.  Σιον - Λωζανη.  2.  5,25.
176.  Ναντ - Νις.  Χ.  3,10.
177.  Τουλουζ -Λοριαν.  Χ.  3,10.
217.  Ποντε Πρετα - Ντεπ. Παστο.  2.  3,75.

]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΥΤΗ Η ΤΡΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΝΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ......

126.  Γουεστ Χαμ - Καρντιφ.  Ακομη και στις λεπτομερειες θα περιμενουμε την Γουεστ Χαμ να νικησει την δυσκαταβλητη Καρντιφ.   ***  3-2 στο τελος......
130.  Μπερνλι - Νοτιγχαμ.   Δυνατη η εδρα ενω η φιλοξνη αξια εκτος κυνηγαει την ισοπαλια.  Χ/1 Ημιχρονο Τελικο.  Το σημειο 1 με 2,20 αποδοση.   ***  2-1........
138.  Γουοκινγκ - Λουτον.  2.  1,95.   ***  0-4.
146.  Χερεφορντ - Λουτον.  Χ.  3,20.   ***  0.1 στο 85¨                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
149.  Ουντινεζε - Τζενοα.  Χ2 Διπλη ευκαιρια 1,84.  ***  1-0


Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ.,..........

Απολλων Λεμεσου - Ομονοια.  Το σημειο 2 με 2,40 αποδοση.
Ξανθη - ΑΡΗΣ Θεσ/νικης.  Το πολυ να κυνηγησει την ισοπαλια ο ΑΡΗΣ.  πως ομως;  Η αμυνα του ειναι για κλαμματα.   Επειδη ομως δεν υπαρχει χρονος για τους Θεσσαλονικεις το Χ θα παρουμε με 3,10 αποδοση.
Καισερισπορ - Τραπεζουντα σπορ.  Μια ισοπαλια στο 3,15 βλεπουμε.
Σαν Παουλι - Φορτουνα Ντισ.  Ισοπαλια επιλεγουμε.  Με το σταγονομετρο αλλα σκοραρει η Σαν Παουλι.   Η Φορτουνα τι γυρευει εκει κατω;   Εκτος εδρας εχει 0-1-2 και γκολ 4-7.  Προιστορια.  11-3-2.

Με αυτα κλεινουμε για σημερα ελπιζοντας οτι θα εχουμε μια καλη εβδομαδα για ολους εμας πρωτιστως ομως να ειμαστε γεροι και να ανταπεξερχομαστε στις οποιες δυσκολιες και υποχρεωσεις μας οπως μπορει ο καθενας μας.
Απο ακρη σε ακρη εναν χαιρετισμο σε ολους εσας που ειστε μαζι μας.  

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΡΙΤΟ 10ΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ...............

Πρεπει να βγαλουμε τα καυσιμα του χειμωνα.   Καθως η ωρα πλησιαζει και ολοενα ερχεται η απειλη
λογω οικον. κρισης εμεις θα κατσουμε να βγαλουμε καλους , ομως πρεπει και επιβαλεται να μπουνε παπελια στις τσεπες μας.   ΠΡΟΣΟΧΗ ομως ε;   Λιγα βαζουμε πολλα παιρνουμε.  Μην ξεχναμε το δογμα μας.
Σημερα βλεπουμε τις ισοπαλιες ........

323.  Γκρασχοπερς - Τουν.  Χ.  3,45.  1-1 Σκορ.
326.  Λοριαν - Μπορντο.  Χ.  3,10  2-3 γκολ.
334.  Αταλαντα - Φιορεντινα.  Χ.  3,25.  Προσοχη στην Φιορεντινα.  Υποψια μεγαλου σκκορ;   Τι μεγαλου;  4-6 ασερφε !
336.  Κατανια - Παρμα.  Χ.  3,15.  1-1 Σκορ.

  .Η Στανταρ με την Λοκερεν.  Τρεχει ενα σερι τρελο η Στανταρ.  Της το σπασαμε με την Εσμπιεργκ.  Παμε να κανουμε το ιδιο και με την Λοκερεν.   Αν δεν μας βγει;   Παιρνουμε το Χ2 Διπλη ευκαιρια η σκετο το Χ με 3,75 αποδοση.
  .Λεβαδειακος - Πας Γιαννενα.  Αντε ντε.   Εσυ σαι που το λες;   Καντο πραξη!!!   Ο Λεβαδειακος κακη ομαδα.  Να χασι απο τον Πας που δειχνει καθε τοσο οτι ειναι ομαδα με το Ο κεφαλαιο.  Τρελα στον 1σσο εχουν.    Εμεις λεμε 2πλο και 2,65.
  .Ρομα - Λατσιο.  Κατι χρωσταει η Ρομα.  Εδω δεν ξεχναμε εμεις θα ξεχασουν οι Ρωμαιοι;  Να γινει ομως το κουλο ημιχρονου με την Λατσιο στο τιμονι και κατοπιν η Ρομα να γυριζει το ματς.   Καλη ανατροπη νομιζω.   2/1 Ημιχρονο Τελικο.
  .Φ.Σ.Β  Φρανκφουρτης - Ινγκλονσταντ.  Καλο το Χ ημιχρονου.
  .Κλαμπ Μπριζ - Αντρελεχτ.  Θα παιξω στο Live ανατροπες αλεπαλληλες.  Θεωρω οτι θα μπουνε γκολ εκατερωθεν.  Ετσι το βλεπω αυτο λεω.  Οποις βαλει πρωτος γκολ να κανει ο αλλος ανατροπη , κατοπιν ο αλλος και οτω καθ εξης.  Που με οδηγει αυτο το σεναριο;  Σε ενα μεγαλο σκορ.  Πολυ μεγαλο.4-3 - 3-4 !!!.

Ο  GIOUL  BET.
----------------------------
----------------------------
Gioulbet:Συνεχεια......341 φραιμπουργκ γκολ/γκολ,356 θελτα γκολ/γκολ,359 χιρονα γκολ/γκολ,371 στανταρ γκολ/γκολ,400 βαλενθια γκόλ/γκολ,405 νεα υορκη γκολ/γκολ......ΒΟΜΒΕΣ:371 ΛΟΚΕΡΕΝ,354 ΒΑΛΕΝΣΙΕΝ,387 ΚΕΡΕΤΑΡΟ..........330 ΜΠΡΙΖ 4~6,341 ΧΕΡΤΑ 4~6,350 ΑΓΙΑΞ 4~6,356 ΘΕΛΤΑ 4~6,360 ΝΑΣΙΟΝΑΛ 4~6......

Δεν θα ασχοληθουμε αλλο.
Θα κλεισουμε για σημερα ελπιζοντας να περασει το υπολοιπο της ημερας σας ευχαριστα και με διαθεση τετοια που θα σας δωσει ο νταλγκας μας ωστε να ειμαστε ολοι ακομη καλυτερα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΚΤΟΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ.

Και βεβαιως θα δωσουμε σημεια , ομως αλλο ειναι να εισαι απο πανω απο τους αγωνες και αλλο να μην εχεις καν επαφη με τα παιχνιδια ως προς την ροη τους.
Τι να κανουμε ομως.
Ξεκιναμε με ενα Ιταλικο Β κατηγοριας αυτο αναμεσα στην Μοντενα και την Τραπανι που αν και νεοφερμενη εχει τρελλανει κοσμο με τις σουπερ εμφανισεις της.  Εμεις δεν λεμε να μην βαλει γκολ.  Εμεις λεμε απλα να την σταματησει η Μοντενα γιατι αρκετα μα εβγαλε τα ματια.  Ηρθε η ωρα να κανει μια σταση.    Κωδικος 169.  παιζουμε εδρα και ΜΟΝΤΕΝΑ ΜΕ 2,15 ΑΠΟΔΟΣΗ.  2-1 Σκορ.

Μαιντζ - Λεβερκουζεν. Δυνατες και οι δυο ομαδες.  Να μην επιβληθει καμμια απο τις δυο.  Το σημειο στο Χ με 3,35 αποδοση.

Νυρεμβεργη - Ντορτμουντ.  Μα τι στον εξ απ εδω πια;  Εχουν προιστορια  9-13-9 ενω περυσι εφεραν 1-1.   Πως με δινετε το 2πλο στην αποδοση του 1,30;   Ερωτησις ρε μεγαλε!!!   Απαντησις;   Δεν το παιζω.  ΑΝ ΕΠΑΙΖΑ ΘΑ ΕΒΑΖΑ 2-3 Γκολ.  Πιθανον 1-2 Σκορ.

Ρετζινα - Νοβαρα.  Θα διαλεξω το Χ με αποδοση 3,00.  Το 1-1 Σκορ.

Γ.  Μποις - Λουκερνη.  Ειναι 1σσος για την γηπεδουχο.  Μικρο το 1,75.

Γκρονινγκεν -Βααλβαικ.  Χ.  3,60.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Γουεστ Χαμ - Εβερτον.  Τα ζαχαρωτα παιζουν μπαλιτσα καλη το ιδιο ομως και τα σφυρια.   Θα πανε στην ισοπαλια με παθος και δυναμικη. Μην μας εκπληξει το 2-2.

Μπλακπουλ - Λεστερ.  Χ.  3,20.

Ντονκαστερ - Νοτιγχαμ  Χ.  3,20.

Τζιλιγχαμ - Μπραντφορντ.  2.  2,10.

Ακριγκτον - Ροτσντειλ.  Χ.  3,20.

Καλη συνεχεια ενος ποδοσφαιρικου Σαββατου που δινει πολλα.   Παρα πολλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................



Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ΒΡΑΔΥ ΠΡΩΙ............











100.  Ιντερ Τουρκου - Βαασα.  1-2 Σκορ ο Σκορακιας μας.  Το σημειο 2.   YES.  1-2 Σκορ.
101.  Καρσλουη - Κοτμπους.  Εμεις θελουμε το Χ με 1-1 Σκορ.
103.  Ουνιον Βερολινου - Γκροιτερ Φιρτ.  2-3 γκολ ειναι καλο;  ΝΟ  2-4.  Παντως 2πλο.
109.  Καρντεμιρ Καραμποκ - Καισερι Ερσιγεσπορ.  Εκβιαζουμε την ισοπαλια εδω.  Το 1-1 θελουμε.
119.  Σατορου - Χαβρη.  Εν οσω κυλαει λεμε εμεις το 1-1 απο 0-1 θελουμε την Χαβρη να τιναξει το πλεκτο και να βγει το 1-2.   Πρεπει ομως η Χαβρη να παιξει μπαλα.  Οχι μακακιες ε ; ; ; ;   2-2  ΝΟ
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....................................

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΟΥΠΕΡ ΦΑΒΟΡΙ Ο ΠΑΟΚ ΣΗΜΕΡΑ.

Το νουμερο 68 της Ευρωπης παιζει με το νουμερο 330.   Για να μην λετε οτι ο ΠΑΟΚ εχει μικρο ποσοστο στο στοιχημα.   Ετσι οπως μας το παρουσιαζουν τι ερχεται να παξει η Σαχτιορ Καραγκαντι ;Μηπως να στα ματησουν την θυσια με τα προβατα μην χασει κι ο τσομπανης το ποιμνιον του τζαμπα και βερεσε ;     Ας αφησουμε το καλαμπουρι στην ακρα και ας το ψαξουμε λιγο!
Δεν ειναι κακη η εικονα της Σαχτιορ.   Εχει ενα ατου οτι θα παιξει στην αδεια Τουμπα ξερει οτι οποιος ερχεται εδω φευγει καθαρα νικητης  ( ηδη μετραει δυο ηττες ο ΠΑΟΚ στην Ευρωπη ) ειναι απο την Τριτη στην Θεσσλονικη και εχει δει ολους τους αγωνες του ΠΑΟΚ , δηλ. τον τροπο αναπτυξης του και θα παιξει αναλογα.  Βεβαιως λεμε εμεις θα μπει παθητικα η Σαχτιορ οποτε το γκολ για τον ΠΑΟΚ ειναι θεμα χρονου.   Ποσο δεν ξερουμε , ομως λεμε εμεις με Στοχ και Σαλπιγγιδη και με Κλαους αν παιξει αυτος τοτε παμε σε ενα επι μερους σκορ της ταξης του 2-0.   NO  2-1 Τελικο   Δεν την ξαναπαταει ο ΠΑΟΚ αρκει βεβαια να μην αιφνιδιαστει.   Μαλλον δεν θα γινει αυτο γιατι η ομαδα της Θεσσαλονικης τρεχει πολυ στον αγωνα.   Να μεινει απο δυναμεις αποκλειεται , οποτε παμε στην παραβιαση της εστιας της Σαχτιορ, δις λεμε εμεις.

Σεν Γκαλεν - Κουμπαν.  Η Σεν Γκαλεν μας εβγαλε τα ματια.  Η Κουμπαν θα δει με ιδιαιτερο ενδιαφερον το φαινομενο αυτο και θα μπει υποψιασμενα.   Το Χ Ημιχρονου μας βγαινει , οσοκαι το Χ Τελικο.   Παντως η Σεν Γκαλεν θα ειναι πιο επικινδυνη. 2-3 γκολ για δυτερη επιλογη.

Απολλων Λεμεσου - Τραπεζουντα σπορ.  Στο Γ.Σ.Π παιζει ο Απολλων και αυτο ειναι που μας δινει δικαιωμα στην ισοπαλια.   Δεν ειναι και τοσο καλα οι Τραπεζουντετες  οποτε θα κυνηγησουμε το Χ στο 3,20.  Στο live ισως εβαζα ψιλα σε κοκκινη-ες καρτα-ες.   Ξεχωριζουν τετοια ματς απο δυναμικη και παθος.   1-2 Τελικο.

Στανταρ Λιεγης - Εσμπιεργκ.  Θα κοντραρω την Στανταρ που βεβαιως ειναι τρενο , ομως εχω την Εσμπιεργκ που παιζει πρωτιστα να μην δεχτει γκολ και κατοπιν να χτυπησει το ματς.   Η Στανταρ χτυπαει στην εκκινηση και αυτο θα θελησει να κανει 1-5 και 45-50 για το live.   Η Εσμπιεργκ αργα αλλα σταθερα ανεβαζει στροφες και θα την περιμενουμε λεμε εμεις στο Β Ημιχρονο.  Επειδη το θελω 2πλο , καλο ειναι να δουμε το Χ/2 σε ημιχρονο τελικο.   Σκεψεις τυπου 1/2 τις περναμε εξτριμ και τις απορριπτουμε.

Κλεισαμε την ημερα σημερα εκτος εαν στην διαρκεια εχουμε και κατι ακομη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ................

Δεν εκανε αυτο που γραψαμε ο Ολυμπιακος!!!   Δεν αιφνιδιασε.  Η μαλλον , αιφνιδιασε και μαλιστα πολυ καλα , επαιξε μπαλαρα στο Α Ημιχρονο και αξιζε εως το 30-35 του αγωνα να εχει 2.-3 γκολ.
Το 1-4 δεν αδικει κανεναν.   Ειναι ενα σκορ που δειχνει πραγματι τα μεγεθη η μαλλον τον βαθμο ετοιμοτητας των ομαδων.   Ας μην μιλησουμε αλλο για κανεναν και για τιποτε.   Αναλυση εγινε , προσεγγιση εγινε , σας βαλαμε στο κλιμα του αγωνα εως ενα σημειο.   Γνωριζαμε οτι θα μπει ο Θρυλος να κανει γρηγορο γκολ και να παιξει μπαλα τετοια που θα κανει τον αντιπαλο της να τρομαξει.  Αυτο εγινε για λιγο ομως καθως μετα δεν αντεξε η 11αδα του Πειραια.

141.  Μαρσειγ - Αρσεναλ.  Με Χ ημιχρονο και 2 Τελικο.  Η Αρσεναλ να ανεβασει στροφες στο τελος.  2-3 γκολ.
144.  Ναπολι - Ντορτμουντ.  Εχει κενα η Ντορτμουντ ομως κυριως ειναι μηχανη του γκολ.  Η Ναπολι θα σκοραρει οπως και η Ντορτμουντ.  Αν αντεξει η ΝΑΠΟΛΙ εχει καλως.   Το σημειο 2 οπως την Αρσεναλ.
139.  Αουστρια Βιεννης - Πορτο.   Μπορει η Αουστρια να σκοραρει.  Η Πορτο παντως σιγουρα.  Σπρωξε σπρωξε να παμε στο 4 εως 6 γκολ.

Gioulbet:Τεταρτη 18/9:αρσεναλ χ,μπαρτσα 4~6,ναπολι 4~6,ατλετικο 4~6,τσελση 2~3.....

[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ.

Μπαγερν - ΤΣΣΚΑ Μοσχας..  Η ΤΣΣΚΑ ειναι στρωμενη ομαδα και ετοιμη να δειξει στην Μπαγερν οτι δεν θα ερθει για πλακα.    Εχει απουσιες  λογω τραυματισμων ομως εχει και ελπιδα για κατι καλο σημερα.   Θα προσπαθησει ειναι η αληθεια να κλεψει κατι απο την μεγαλη Μπαγερν ομως δεν θα τα καταφερει.   Η Μπαγερν ειναι μχανη που ισοπεδωνει στο Μοναχο και μαλιστα απο το ημιχρονο.
 Βγαζει ομως οριακες νικες και εκει θα παμε να κλεψουμε εμεις μια καλη αποδοση απο το ματς αυτο.
Θα διαλεξουμε το 2-1 σκορ.   Ναι ... η Μπαγερν ειναι χειμμαρος ναι μπορει να πιασει αποδοση τετοια που θα γουσταρουμε τηλεοπτικη αναμεταδοση , ομως απεναντι θα εχουνε τους Μοσχοβιτες που θα κοντραρουν την ολη προσπαθεια.  Ετσι το βλεπουμε εμεις.    Θελουμε ενα γκολ στο Α Ημιχρονο και δυο γκολ στο Β Ημιχρονο.

Σοσιεδαδ - Σαχταρ Ντονεσκ.  Οσο και να μας πειθει η Σοσιεδαδ οσο γρηγορη επιθεση και αν εχει , ακομη και να προηγηθει και στο Ημιχρονο θα βρει αντισταση απο την εμπειροτατη στα μεγαλα σαλονια του Ευρωπαικου ποδοσφαιρου Σαχταρ και η ισοπαλια ειναι αυτη που θα κανει την εμφανιση της.  Ο κυριος Σκορακιας δινει 1-1 σκορ και ενημερωμενος απο μεγαλους παικτες διαβασε οτι προτεινουν 4 εως 6 γκολ και και και.........πανδαισια του επιθετικου ποδοσφαιρου.   Μα τι στην ευχη , ολα θα μπουνε μεσα;   Η Σαχταρ να μην κανει και την ζημια λεμε εμεις!!!   Ομως κατασταλαξαμε στο 1.1 και στην ισοπαλια.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ - Παρι Σεν Ζερμεν.   Εισαι στο μυαλο κατι μαγικοοοοο ... Θρυλε ολε ολεεεεε ..... αρχισαν να τραγουδουν οι Πειραιωτες για το καμαρι τους.   Οι ισοβιοι πρωταθλητες εντος Ελληνικων τοιχων δεν θα εχουν σημερα ευκολο εργο καθως θα βρουνε μπροστα τους μια ομαδα με ρυθμο με αγωνιστικη αξια και παντα επικινδυνη.    Η Παρι σκοραρει και παιρνει στο τελος την ουσια.   Ο στοχος της εκπληρωνεται.   Ο Ολυμπιακος με τον Μητρογλου μπροστα κανει οργια και εχει γρηγορο ρυθμο αναπτυξης.     Μπορει να παρει το κεντρο ο Ολυμπιακος και γιατι οχι να στριμωξει απο την αρχη την Παρι.   Αν θα την αιφνιδιασει κιολας καλο θα ειναι.    Περιμενουμε αντιδραση ομως απο τους Γαλλους οποτε στο Β Ημιχρονο θα δουμε ποιος θα κανει το τριποντο.    Θα χτυπησουν οι Γαλλοι την αμυντικη γραμμη των Πειραιωτων;   Εκτιμηση μας ναι.      Αν συμβει αυτο τοτε θα εχουμε αμεση αντιδραση των Πειραιωτων.   Οσο το ματς θα κυλαει χωρις γκολ θα πηγαινουμε σε παθητικο ποδοσφαιρο.
  Ανακεφααλαιωση.   Αν ο Ολυμπιακος αιφνιδιασει παμε καλα μεχρι και 1 Ημιχρονου.
Αν η Παρι σκοραρει θα εχουμε αντιδραση του Θρυλου και θα ανοιξει το σκορ της ταξης ενος καρα - OVER λεμε εμεις.   Καπου εδω επεμβαινει ο Σκορακιας.  Μας λεει λοιπον ... 2-2 τελικο σκορ.  Εμεις θα παρουμε το Χ λοιπον και θα ρισκαρουμε.

Μπενφικα -Αντρελεχτ.   Μεχρις εδω καλα τα πηγαμε.   Και αυτο γιατι απο δω και μπρος αναλαμβανει η τρελα.   Στο Ντα Λουζ παμε να τα κανουμε πο@τ@ν@ εδω και τωρα.   Θα ξεκινησουμε απο την Αντρελεχτ που σκοραρει και δεχεται γκολ.       Θα βοηθησει την Μπενφικα αυτο να σκοραρει σχετικα ευκολα ομως πισω πως θα κρατησει η γηπεδουχος;    Οι της Αντρελεχτ μπορουν να σκοραρουν εως 2 γκολ λεμε εμεις.    Το Χ Ημιχρονου μας κανει ενω πιεσεις μας αναγκαζουν να δωσουμε τελικο αποτελεσμα.    Το σημειο Χ επιλεγω η την διπλη ευκαιρια στο Χ2 της.

Με τις ευχες μου για καλη μπαλα και απολαυση.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................





Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

ΩΡΑ ΓΙΑ ΒΕΤ......................

Αυτο ειναι το στοιχημα.   Σε ριχνει την ψυχολογια με τις επαναλαμβανομενες αποτυχιες και σε κανει να μην θελεις να παιξεις ξανα για αρκετο διαστημα.   Η τουλαχιστον αυτο ισχυριζονται παικτες οι οποιοι εχουν τελειωσει το μαξιμουμ των χρηματων τους χανοντας και τα τελευταια τους Ευρω στον αγωνα για ταμειο.
Η στηλη συνεχιζει και δεν μασαει απο τετοια γνωριζοντας οτι αυτο συμβαινει.
Με ρυθμους καθημερινους προχωραμε.

403.  Κολωνια για 2πλο.   2,35 αποδοση.
400.  Κασιμπασα.  Χ.  με 3,25 αποδοση.
406.  Ρομα για 2πλο στην Παρμα.  2,15 αποδοση.
405.  Τερνανα Χ με την Μπρεσια και 2,90 αποδοση.

Απο το βημα των συνεργατων μας.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Sep 16 2013, 4:38 PM
Guest406 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...397 ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ 2,398 ΝΟΡΤΣΕΛΑΝΤ 2,402 ΕΛΤΣΕ 1,400 ΚΑΣΙΜΠΑΣΑ 1...!

Gioulbet:Δευτερα 16/9:.....397 πας γκολ/γκολ,403 κολωνια 2,406 ρομα 2,407 σουονσι 1,408 θελτα 2.....400 κασιμπασα 1,402 ελτσε 1,404 όσερ χ,405 τερνανα χ,409 χιμνασια χ......


Καπως ετσι θα περασουμε την σημερινη μας ημερα και με την ελπιδα να βγουμε και παλι στον αφρο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΕ ΛΙΓΟ ( 22.00 ) ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΔΑ.

Ατλετικο Ραφαελα - Εστουντιαντες.  2.  2,30  στις 22.00 .
Βασκο Ντα Γκαμα - Σαο Παολο.  Χ.  3,10.
Ποντε Πρετα - Φλαμενγκο.  Χ.  3,15.
Μπετις - Βαλενθια.  1.  2,45.

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((.))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ ΚΑΙ 2,05 ΕΔΡΑΣ ΛΕΜΕ.

Ειναι η ωρα που ο ΑΡΗΣ τα εχει πλεον ολα.   Απο προπονητες , τρεις ζωη να εχουν , μεχρι κοσμο ( δειψασμενο ) για νικη εκκινησης.  Το σημειο 1 και 2,05 αποδοση.

Λιβορνο - Κατανια.  Λεμε να μην μπορεσει να νικησει το Λιβορνο.  Το σημειο Χ λεμε εμεις.

Αμκαρ - Ρουμπιν Καζαν με το σημειο 2.

Φολο - Μιονταλεν στο σημειο 2.

Σαουθαμπτον - Γουεστ Χαμ.  1.

Προς το παρον αυτα ειναι τα σημεια της Κυριακης.
Στις 17.00 περιπου θα ειμαστε σε θεση να δωσουμε νεα σημεια εαν και εφ οσον βρεθουν.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................

ΑΚΥΡΟ ...

ΑΚΥΡΟ Η ΣΚΑΝΘΟΡΠ ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ ... ΤΗΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ...