2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ 3 ΣΤΑ 4 ................


1-1 την Γιαρο ο Σκορακιας ετσι απλα και μαθηματικα εβγαλε το σκορ.  Τσαλακωωωω!!!
================================


Ειπα και ελαλησα , ομως το χερακι μου παλι εκανε το <<θαυμα >> οσον αφορα το zong στο στοιχημα μου για εσας.
Μας εχει καταστρεψει ουκ ολιγες φορες το κωλο Ελσινκι και μην το σβησω!   Καναμε εβδομαδες ολοκληρες να το δουμε να νικαει ενω μας κατεστρεφε δελτια αβερτα.   Και ξαφνικα θυμηθηκε οτι πρεπει να αρχιζει να νικαει.   Ενω λοιπον μας εδειχνε οτι ειναι στην κυριολεξια μπαζο εκανε καμ μπακ και ξανα μανα ψηλα.    Τι στην οργη πηγε το χερι μου πια;   Ειχαμε και το Χ , μα και το 2-2 της Εβερτον γ.μ.τ.    Σας τα λεω για να μην συγχιζομαι μονος μου.     Τζαμπα Ευρα μας φευγουνε απο το παντελονι βρεεεε.   Θαρρεις και υπαρχει τρυπια τσεπη ενα πραμα.
Παιρνουμε παλι κατι τις , αναλογα με τον πολ/στη του ο καθενας μας.
ΜΑΣ ΧΑΡΟΠΟΙΟΥΝ οι πρωτοι φιλοι που μας λενε οτι απεφυγαν το Ελσινκι.   Οι αλλοι ομως;   Με τα ψιλα στο χερι.   Ειναι αραγε αυτο που λενε ... καλλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερει;   ΟΧΙ.   Θα (ΘΑ ) βαζαμε το Χ της Εβερτον.
Το γκολ της Μπετις δεν ηταν οφ σαιντ (οριακο) ενω αν εγινε λαθος εκτιμηση του τερματα  .. τι τον νιαζει τον σκορερ που απλα την εσμπρωξε στα δυχτια.   Αλλωστε το 2,95 (σσσσσσστ)βγαινει.
Αυτα για σημερα φιλοι της σελιδας και αυριο θα κανουμε συνδεση μετα τις 16.00.
Ολο και κατι θα αναλυσουμε μεχρι τοτε(ς).
Καληνυχτα σας...........................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: