2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ ΤΗΝ ΡΕΑΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΛΑΝ.


***  Για LIVE BET καθως η ωρα ειναι ΤΩΡΑ 18.45 Γιβασκιλα πρωτη γκολ και Χονκα πρωτη γκολ.  Δινει τωρα στην ΒΕΤ 365 Γιβασκιλα 1,72 και Χονκα 2,30.  Χονκα νικη ημιχρονου 4,00
ΤΩΡΑ.



Φυσικα και δεν θα ακουμπησω αυτες τις τεραστιες ομαδες.
 Η Μιλαν εχει την Αντρελεχτ αντιπαλο που αν και υπαρχει διαφορα δεν τολμαω να βαλω την εδρα.   Η φιλοξ/νη ομως με μεγαλες ομαδες δεν μπορει.
 Η Αρσεναλ ξαφνικα οχι απλα βρηκε διχτυα αλλα ειναι και πολυβολο.   Η Μονπελιε ειναι πεσμενη μετα την περυσινη της σεζον οπου θριαμβευσε και στην Ρεαλ εχουμε φαγωμαρες και μπαχαλο.   Οποτε θα παει η Μαν Σιτι και μπλα μπλα μπλα μπλα.    Ας αφησουμε τα χαζα και ας συγκεντρωθουμε κιγο.   Τι ζηταει ο παικτης;   Τα 1,40-50-60;   Αν αυτα ζηταει ας στρωσει τον ποπο του να τα βγαλει τα σημεια.   Το ιδιο ομως και εμεις .  Στρωσαμε τον ποπο μας και ομως δεν μπορεσαμε να βγαλουμε παρα ενα ματς ικανο να σπασει.

 Η Μιλαν εχει σιγουρα τον πρωτο λογο και θεωρουμε οτι μπορει ακομη και απο μονη της το OVER.
 Η Αρσεναλ στο Μοσον της Μονπελιε χωρητικοτητας 33.000 φιλαθλων θα παει σαν φαβορι ομως πρεπει να το δειξει κιολας.  Αν ψαρωσει η Μονπελιε καηκε ζωντανη,  Ειναι ομως προκληση μεγαλη. Γκοτζαμ Αρσεναλ και δεν θα τα δωσει ολα για ολα;   Εχει επιθεση με φλογες.  Γνωριζουν οτι η αμυντικη γραμμη ειναι προβλαματικη και εκει δουλευουν (-εψαν) για το παιχνιδι αυτο.  Το καζο της Ρεμς με 3-1 τους εγινε αραγε μαθημα;  2-3 γκολ αλλα ποιος θα ειναι ο νικητης;  Η Αρσεναλ να νικησει με 1-2 σκορ.   Το ημιχρονο;   1-1 το ημιχρονο.  Αυτο ειδαμε αυτο ειπαμε.
 Η Ρεαλ εχει φαγωμαρες εχει εσωτερικες προστριβες εχει ... εχει.   Ομως τετοιες ομαδες δεν κρατανε μανιατικα και αντιμετωπιζουν αμεσα τα προβληματα.    Θεωρω οτι θα κερδισει την Μαν. Σιτι.  Αν θα βαλει πολλα η λιγα γκολ δεν γνωριζω μπορω ομως να πω οτι δεν θα πετυχει γκολ η Σιτι.
 Μαλαγα και Ζενιτ σε παιχνιδι που θα κανει μπαμ οσον αφορα την ποιοτητα των ομαδων αυτων.   Η Ζενιτ επεσε στο πρωταθλημα της μετα τις ηττες και απλα λιγο μας μπερδεψε.   Η Μαλαγα ειναι τσαμπουκας και θα πιεσει να βαλει γκολ.   Θα παιξει καλα και διαφαινεται αυτο ομως θα αντεξει τις επιθεσεις της Ζενιτ;  Αυτο δεν σημαινει οτι θα μπουνε και πολλα γκολ η λιγα!  Παντως θα πω την αμαρτια μου.   Θελω και θα παιξω καπου σε αυτο το ματς σιγουρα το 2πλο ομως σε Ημιχρονα Τελικα θα βαλω το 1/2.  Την Ζενιτ να παιζει καλυτερα στο Β' Ημιχρονο και να πετυχαινει περισσοτερα γκολ.    Παραπηρα αερα και παυω εδω και τωρα.
 Ολυμπιακος και Σαλκε.  Το Νο 33 με το Νο 18.  Ολα θα κριθουν στο Β' Ημιχρονο.  Εκει οπου και ο Θρυλος και η Σαλκε τα δινουν ολα για ολα.   Περισσοτερα γκολ στο Β' Ημιχρονο και 2-2 σκορ.   Το Χ στο 3,10.   ΟΧΙ.  Δωσε πασα στον Μητρογλου ρε Τζιμπουρ!  Ακομη περιμενει να την σπρωξει στα διχτυα!!!

Αυτα προς το παρον και αν σας μπερδεψα συγνωμη.   Διαβαστε κρινετε και αποφασιστε.  Αξιζει τον κοπο;

ΤΡΙΑΔΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ.
************       ******************
************       ******************
************       ******************
Παμε τβρα να δουμκε αν οντως η Μπριστολ Ροβερς ειναι <<πατος>> εφετος και ειπαμε να την κοντραρουμε!!!
 135.  Πλιμουθ - Μπριστολ Ροβερς.  1.  2,20  παρ' ολο που τα ποσοστα βγαζουν το 2,55.  Ειπαμε ομως.   ΟΧΙ.  1-1.
 124.  Πορτσμουθ - Σουιντον.  2.  2,25.  Οι νικες της γηπεδουχου επι της Σουιντον ηταν ολες επιβλητικες.  Τωρα ειναι ευκαιρια που για μενα η Σουιντον ειναι καλυτερη να την πατησει μεσα στο σπιτι της.  2πλο!!!     ΝΑΙ  1-2.
 120.  Λειτον Οριεντ - Γεοβιλ.  Και οι δυο μ' αρεσουν εξ ισου.  Η Γεοβιλ με βγαζει πιο πολυ σαν ομαδα.  Παω με αυτην και την επιθετικοτητα των δυο!!!   Θελω πολλα γκολ.  Θα παιξω στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ πολλα γκολ και των δυο σσσσσσστ.  Ξερετε εσεις απο ποσα ε;   Τοσα που δινουν 200 αποδοση χαχαχαχαχα.    Παντως σαν σημειο θα παρω το 2πλο.   ΟΧΙ.  4-1.
 Καμ ον Κουιν οφ Σαουθ............*** Απο 0-1 σε 2-1 και τελικο 2-2...........3-4 στα πεναλτι.  Σημειωνετε την ομαδαρα.....
Τιποτε αλλο.  Αρκετα σας φουσκωσα.
Μην ζοριζεστε.  Μερα ειναι με καλη μπαλα.  Ας την απολαυσουμε ομως και το δελτιο μας στο χερι ε;    Η ωρα ειναι τωρα που σταματαω την γραφη 19.30.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................

Δεν υπάρχουν σχόλια: