Συνερχεται η Τσελσι. - Μαα καλα τι ειχε; Ειχε το βεβαρυμενο 1-4 της Ατλετικο Μαδριτης. - Εεεε αυτη ολο 4αρες πεταει! - Ναι αλλα εδω ηταν γκοτζαμ Τσελσι.Τωρα με την Γιουβε που θελει να δειξει οτι επανηλθε; Λοιπον αρχιζω! Ενας Φαλκαο ασυγκρατητος τους τρυπησε 3 φορες στο μαγικο 1-4. Η Γιουβε εχει ονομα ικανο να παρει την ομαδα επανω του; Εχει. Και μαλιστα δυο τρεις. Ο Σκορακιας βλεπει σιγουρα γκολ της Τσελσι 1 η και 2. Η Γιουβε θα κανει το γκολ 1 φορα σιγουρα και μπορει να αιφνιδιασει εκ νεου σε συντομο χρονικο διαστημα. Αν πουμε οτι το 2-2 θα κυλαει εδω θα εχουμε την Τσελσι να πιεζει για το 3-2 και την Γιουβε να παιρνει αυτη τον αγωνα. 2-3 ο Σκορακιας. *** Κριμα μιας και ενω ισοφαρισε σε 2-2 η Γιουβε ειχε δοκαρι στο 87' να κανει το 2-3! ΚΡΙΜΑ,
Η Σελτικ με την Μπενφικα και το σετακι στο 3,30 - 3,20 - 1,90. Καλη η Σελτικ μα πιο καλη η Μπενφικα. Απλα 2πλο. Παιζει και το Χ (δεν το γραφουμε για δικαιολογια).
Η Λιλικα καλη και μ' αρεσει ομως εδω διαφαινεται το 1-1. Μακαρι να μην σας παρω στο λαιμο μου. Θα παιξω το 1-1 αλλα και το Χ. *** 1-3 Γερο χαστουκι στην Λιλικα.
Σεφιλντ Γουεν. και Χαντερσφιλντ με τα ποσοστα να βγαζουν 2πλο (μην ρωτας γιατι και πως) ομως ο Σκορακιας αναλυοντας μας οδηγει στο 2-2. Περυσι 4-4.
ΩΡΑ 18.30.
Η Ιπσουιτς με την Γουλβς σε ενα ματς οπου η Γουλβς θα θελησει να κρατησει το 0-1 σαν τελικο ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ. Το Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ θα βρει την Ιπσουιτς να ισοφαριζει και ισως παμε στην ολικη ανατροπη του 2/1 ημιχρ. τελικο. Η παιρετερω αναλυση μας οδηγει ομως στο Χ ΤΕΛΙΚΟ δηλ. 2/Χ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΤΕΛΙΚΟ.
Λεστερ και Μπερνλι με την φιλοξ/νη να ειναι καλυτερα και να θελει να βρει το σερι της. Ευκαιρια και για εμας να παρουμε το 3,75 , οχι οτι ειναι και τοσο δα μεγαλο σημειο. Ομως ειναι καλο! 2ΠΛΟ. *** ΟΧΙ.
Καλο απογευμα και κατα συνεπεια καλο βραδυ.
Ευχες για το καλυτερο. Το αξιζετε ολοι. Παμε με την χημεια ο καθενας μας η αντιγραφη τα παντα ολα και βουρ στον πατσα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου