2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΛΙΛ VS ΜΠΑΤΕ ΜΠΟΡΙΣΟΦ 1-1 ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΡ.

  Συνερχεται η Τσελσι. - Μαα καλα τι ειχε;  Ειχε το βεβαρυμενο 1-4 της Ατλετικο Μαδριτης.  - Εεεε αυτη ολο 4αρες πεταει!  - Ναι αλλα εδω ηταν γκοτζαμ Τσελσι.
Τωρα με την Γιουβε που θελει να δειξει οτι επανηλθε;   Λοιπον αρχιζω!  Ενας Φαλκαο ασυγκρατητος τους τρυπησε 3 φορες στο μαγικο 1-4.   Η Γιουβε εχει ονομα ικανο να παρει την ομαδα επανω του;  Εχει.  Και μαλιστα δυο τρεις.   Ο Σκορακιας βλεπει σιγουρα γκολ της Τσελσι 1 η και 2.  Η Γιουβε θα κανει το γκολ 1 φορα σιγουρα και μπορει να αιφνιδιασει εκ νεου σε συντομο χρονικο διαστημα.  Αν πουμε οτι το 2-2 θα κυλαει εδω θα εχουμε την Τσελσι να πιεζει για το 3-2 και την Γιουβε να παιρνει αυτη τον αγωνα.  2-3 ο Σκορακιας.      ***  Κριμα μιας και ενω ισοφαρισε σε 2-2 η Γιουβε ειχε δοκαρι στο 87' να κανει το 2-3!  ΚΡΙΜΑ,
  Η Σελτικ με την Μπενφικα και το σετακι στο 3,30 - 3,20 - 1,90.  Καλη η Σελτικ μα πιο καλη η Μπενφικα.  Απλα 2πλο.  Παιζει και το Χ (δεν το γραφουμε για δικαιολογια).
  Η Λιλικα καλη και μ' αρεσει ομως εδω διαφαινεται το 1-1.  Μακαρι να μην σας παρω στο λαιμο μου.  Θα παιξω το 1-1 αλλα και το Χ.   ***   1-3  Γερο χαστουκι στην Λιλικα.
  Σεφιλντ Γουεν. και Χαντερσφιλντ με τα ποσοστα να βγαζουν 2πλο (μην ρωτας γιατι και πως) ομως ο Σκορακιας αναλυοντας μας οδηγει στο 2-2.   Περυσι 4-4.


ΩΡΑ  18.30.
  Η Ιπσουιτς με την Γουλβς σε ενα ματς οπου η Γουλβς θα θελησει να κρατησει το 0-1 σαν τελικο ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ.   Το Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ θα βρει την Ιπσουιτς να ισοφαριζει και ισως παμε στην ολικη ανατροπη του 2/1 ημιχρ. τελικο.  Η παιρετερω αναλυση μας οδηγει ομως στο Χ ΤΕΛΙΚΟ δηλ. 2/Χ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΤΕΛΙΚΟ.
  Λεστερ και Μπερνλι με την φιλοξ/νη να ειναι καλυτερα και να θελει να βρει το σερι της.  Ευκαιρια και για εμας να παρουμε το 3,75 , οχι οτι ειναι και τοσο δα μεγαλο σημειο.  Ομως ειναι καλο!  2ΠΛΟ.    ***  ΟΧΙ.

Καλο απογευμα και κατα συνεπεια καλο βραδυ.
Ευχες για το καλυτερο.  Το αξιζετε ολοι.   Παμε με την χημεια ο καθενας μας η αντιγραφη τα παντα ολα και βουρ στον πατσα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................








Δεν υπάρχουν σχόλια: