2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΑΣ ΡΩΤΑΤΕ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ.

Τι θα γινει το Μπαγερν Βαλενθια;  σε 45' απο τωρα;
  Η Βαλενθια περασε απο το Μπερναμπεου και απο την Μπαρτσελονα και μας εδειξε οτι δυσκολα δεχεται γκολ.   Θεωρω ομως την νικη των Γερμανων δεδομενη και βαζω λιγο πιπερι στην συνταγη μου.    Θα καει η Βαλενθια που αρχισε να βγαζει κακη εικονα.   Θελω η Μπαγερν να πετυχει 4!!!  γκολ.  Γινεται;   Εεεε αν δεν γινεται μου κανει και το 3-1 δηλ. 4-6 γκολ.  WShat can i said.   ***   2-1 Τελικο αποτελεσμα ενω η στηλη προτεινε 3-1 .  Μπραγκα και Εκομαξ Κλουζ με τις δυο ομαδες να κινουνται επιθετικα.  Η Εκομαξ μπορει να κλεισει ημιχρονο προηγουμενη και η Μπραγκα να ισοφαριζει αλλα σε 2-2 μας λεει ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ.
  Σαχταρ με Νορτζελαντ.  Θελω γκολ και απο την φιλοξ/νη που να πω οτι δεν την χωνευα διολου.  Την ειδα ομως σε μερικα παιχνιδια και βλεπω οτι δεν ειναι αμπαλη οπως ηταν πριν δυο χρονια , λεω εγω!!!   Η Σαχταρ ξερουμε ποια ειναι.   ΑΝ σας βοηθησα..........
  Μαν. Γιου με Γαλατα.  Η Γαλατα αν πετυχει (χαχαχα) γκολ η Μαν Γιου , θα βαλει και αυτη τουλαχιστον 2 στο Β' μερος!!!  Στο πρωτο μερος θα βαλει;   Οοοοοοχι δεν παω για νικη της επι της Μαν Γιου.   Παω ομως με ενα σκορ στο 3-2 της εδρας.   Τι ειπατε;   4-2;   Εεεεε παιξτε το 4-2.   Εγω δεν επεμβαινω στο να σας πιασω και το χερι με το ζοριιιι !
  Μπαρτσελονα Σπαρτακ Μοσχας.     Κατσε δες και ενα ματσακι βρε αδερφε μου και μην το πονταρεις για να μπορεσεις να το γουσταρεις σε περιπτωση που εχει εναλλαγες στο σκορ!      Αααααα το 'πιασες το υπονοουμενο!!!       ***  1-0.   1-1.   1-2   2-2.    3-2.

Αυτα πρωταθλητη μου.   Παμε και αν ειμαστε τυχεροι τους ξεβρακωνουμε κιολας.
Αυτη ειναι η δευτερη στοιχηματικη ενημερωση για σημερα.   Κι αυτο γιατι εσεις ρωτατε και εμεις απανταμε.


***   ***   ***
5 ΣΚΟΡ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑ 2-5 ΚΟΣΤΙΖΕΙ 3,30 Ευρω.
Διεκδηκησαμε 297 Ευρω , καθως το 2-3 της Γιουβε δεν εγινε ποτε ενω το 1-3 της Χαντσερσφιλντ δεν εγινε ποτε 2-3 και παρεμεινε εως την ληξη.   Αυτη και μονο η δυαδα εδινε 297 Ευρω.
Στο ματς με την Γιουναιτεντ η Γαλατα με 3 δοκαρια εμεινε στο μηδεν και η Μαν Γιου εχανε εξ επαφης γκολ.   Ετσι εμεινε το στειρο 1-0 !!!

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: