24,6 αποδοση εκανε ο συνεργατης μας στο TSAT ο γνωστος με το ψευδωνυμο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ,Ειχα γραψει λοιπον οτι εντεινουν τις προσπαθειες τους απο το TSAT οι συνεργατες μου , οπου με τα δικα τους πιστευω προσπαθουνκαι τα ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ πολυ καλα.
Η σελιδα συνεχιζει να σας πηγαινει ταμειο ειδικα αυτον τον μηνα , μαμιοντας.
Ειναι σιγουρο οτι παμε περαν του δεοντος καλα και ο στοχος μας ειναι να παμε ακομη καλυτερα.
Το πρωι του Σαββατου θα γινει το μιτινγκ οπου μαζι με τον καφε θα δουμε παιχνιδια που μπορουν να μας πληρωσουν. Ολα αυτα ομως αυριο. Μια καληνυχτα και μια υποσχεση. Να συνεχιζουμε να βαζουμε λιγα και να παιρνουμε πολλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου