Μπαινουμε κατ' ευθειαν στο θεμα μας γιατι εχει αποδειχθει οτι τα πολλα τα λογια ειναι φτωχεια.Παμε λοιπον στα σημεια μας.
185. Πορτσμουθ - Σκανθορπ. 2. 2,50.
181. Λειτον Οριεντ - Ντονκαστερ. Χ. 3,20.
174. Μπολτον - Κρισταλ Παλας. 2. 4,75.
256. Χερενφεν - Μπρεντα. Χ. 3,75.
262. Χερακλες - Ντεν Χααγκ. Χ. 3,60.
Δυνατα σημεια που σιγουρα οπτικα θα σας φοβισουν. Σε ενα συστημα με 4 στα 5 και πολ/στη 2 περιμενουμε.
Περιμενουμε να δουμε το ματς Αρσεναλ Τσελσι. Ξεμπουκωσε για τα καλα η Αρσεναλ καθως εκανε συντηρηση τα κανονια της και βαρανε σκορπωντας τρομο και φοβο. ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ ομως καθως διαιτητης της συναντησης θα ειναι ο γνωστος Μαρτιν Ατκινσον. Ποιος ειναι αυτος; Ποιος ειναι αυτοοοοος ; Ειναι αυτος που εχει σφυριξει την Τσελσι 16 παιχνιδια και η Τσελσι εχει σε αυτα τα παιχνιδια 13 νικες 03 ισοπαλιες και ο (μηδεν) ηττες. Τα γκολ δε ειναι 33-02. Αυτα για οποιον παει με τους κανονιερηδες. ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ !!!
Εχω ενσταση στο Αζαξιο με την Μπρεστ. Οι Κορσικανοι πανε τρενο και ολοι θα πλακωσουν με τα μουτρα στην εδρα. Κατι υποπτευομαι..................
Η Ρεντινγκ με την Νιουκαστλ. Οι της Νιουκαστλ να νικησουν με 1-2 σκορ μας λεει ο κυριος σκορακιας. Φοβαται το 1-1 ομως περιμενει να γινει το 1-2.
Χερενφεν με Μπρεντα μας το δινει 1-1 σκορ και το συνδιαζει με το 2-0 του Ατρομητου.
Εξετερ με Μπριστολ Ροβερς με την εδρα να μιλαει. Οι << Ελληνες >> να νικησουν.
Νικη της Μπαγερν οχι για το 1,50 αλλα για ενα καθαρο σκορ (0-5;) της Μπαγερν. ΑΣ ΕΚΤΕΘΟΥΜΕ.
Σπορτινγκ Λισσαβωνας - Εστοριλ. Προσοχη. Εδω εχει 2πλο ημιχρονο και η Σπορτινγκ θα το γυρισει 100/% διοτι η Εστοριλ δεν μπορει να κρατησει (διαχειριστει) το σκορ! Αν βγαλουμε το ημιχρονο 2πλο τοτε εχουμε σιγουρη ανατροπη στον 1σσο. 2/1 Ημιχρονο Τελικο που μπορουμε να το ενταξουμε στα σκορ και να κανουμε παρολι.
***** ***** Απιστευτο............ Το 0-1 ημιχρονου της Εστοριλ εγινε 0-2 ενω η ισοφαριση εγινε σε 2-2. Στο 93' εγινε φαση παρατεταμενη με τρεις φορες σουτ για γκολ που ΔΕΝ μπηκε ποτε!!! Χαμος , πιεση αλλα εληξε Χ. Κριμα που δεν μπορεσαμε να σας χαρισουμε μια ακρως διαβασμενη ανατροπη. Το 2πλο ημιχρονου ομως; Τσεπουαοοοο.
Αυτα προς το παρον.
Ετσι απλα καλο μεσημερι και να ειμαστε ολοι μαζι για νεα ευστοχα νικηφορα δελτια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ και παντα καλες προβλεψεις ευχομαι στον συνεργατη και φιλο με το ψευδωνυμο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ , οσο και στον φιλο GIOUL BET. Το παραπονο των παικτων φιλε Gioul ειναι οτι βαζεις μονον κωδικους και οχι την ομαδα που θελεις να νικησει. Ετσι δυσκολευονται να ψαξουν την ομαδα που προτεινεις.
Τα λεμε ξανα στην διαρκεια της ημερας...........................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου