Και ενω η ωρα ειναι 23.59 η Μπαρτσα θα μπει στο Β' Ημιχρονο να ισοφαρισει. ΑΝ ισοφαρισει σχετικα γρηγορα θα υπαρξει περιπτωση ανατροπης.
Η στηλη βλεπει σιγουρο γκολ της Μπαρτσα στο 75 περιπου καθως σε εκεινο το χρονικο σημειο σφιγγει τον αντιπαλο οποιος και να ειναι. Η Σεβιλλη δεν θα μπορεσει να σκοραρει εκ νεου.
Οτι εκανε το εκανε στο Α' Ημιχρονο. Δεν λεμε οτι θα πεσει στις ορεξεις της Μπαρτσελονα ομως θεωρουμε σιγουρο το 1-1. Αν μπει νωρις τοτε θα εχουμε ανατροπη. Αν μπει στο 75' περιπου τοτε θα παμε στο Χ τελικο και 1-1 σκορ. Αυτο παιξαμε στο live.
Για να δουμε τι ψαρια θα πιασουμε!!!!
Και επειδη τα γραπτα μενουν..........2-0 στο 49'. Μπατσα στην Μπαρτσα.
Η Σεβιλλη εις απαντηση μας πετυχε οσο πιο γρηγορα μπορουσε γκολ η γηπεδουχος εκ νεου.
2-1 στο 53' και μπαινει ξανα στο κολπο η Μπαρτσα ομως με γιομες προσπαθει να σκοραρει(;)
Τελευταιο δεκαλεπτο το παρτυ αναψε. Η Μπαρτσελονα εκανε την ανατροπη σε 2-3 και μας δικαιωσε.
Απλα επρεπε να σας καθοδηγησω ωστε να παρετε αυτο που σας ανηκει. Ο καθενας στο LIVE χτυπησε αναλογα.
Τωρα μπορουμε να κοιμηθουμε ησυχα. Ο στοχος επετευχθη. Καλο ξημερωμα...............
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου