2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΡΥΘΜΟ.

125.  Νορθαμπτον - Μπριστολ Ροβερς.  Αν ολα πανε καλα θα μας βγει το 3-2 σκορ.  Οι φιλοξ/νοι τα δινουν ολα στο Β' Ημιχρονο (λεμε εμεις) και αναμενονται τα 4-6 γκολ με αυτο το σκορ.  ***   1-0 βγηκε και περασε η εδρα.

118.  Σκανθορπ - Στιβενειτζ.  Το 1-1 μας οδηγει σε ενα παιχνιδι που αν η Στιβενειτζ ειχε καλυτερο φεγγαρι θα πηγαιναμε με αυτην ως την νικη.   Ομως τωρα θα παμε με το 1-1.   ***  1-0 Τελικο.

121.  Τρανμιρ - Νοτς Καουντι.  Το 2-2 θα ζητησουμε εδω.   Και η Νοτς μπορει να πετυχει γκολ εως δυο και η Τρανμιρ , ας παιζει κυνηγοντας το σκορ.   Το 2-2 επιδιωκουμε.   ****  1-0 στο 30'.  1-1 Τελικο.  Το Χ επικρατησε.

123.  Γουιμπλεντον - Πλιμουθ.  Μπορει να κανει αντεπιθεση διαρκειας η Πλιμουθ στο Β' Ημιχρονο και να παρει το ματς.  Σκορ που επιλεξαμε;  Ειναι το 1-2.  Το 1-1 θα υφισταται και μας δειχνει οτι μπορει να κατσει.  Ομως μας βγαινει το 1-2 και θα πορευτουμε με αυτο.    ****  Στο 25' το 0-1 στο 27' το 1-1.  Κολλησε το 1-1.
===========================================================
===========================================================
Και σαν σημεια μπορειτε να τα δειτε και να αγωνιστειτε μαζι μας.
Εαν εως το απογευμα δουμε κατι ακομη θα κανουμε εκ νεου συνδεση για να σας δωσουμε οτι νεοτερο.
Καλημερα σας απο την ηλιολουστη πλεον Θεσσαλονικη.   Τα ξημερωματα μας ταραξε με τους κεραυνους - αστραπες και το χαλαζι σε διαφορες περιοχες , εκανε μονο κακο.

Μπαρτσελονα και Ρεαλ δεν θα εκφερουμε γνωμη.   Παντως φοβουμαστε το 4-6 γκολ και μεγαλη διαφορα τερματων μεταξυ τους.   Οπως ομως και να'χει δεν θα ασχιληθουμε με αυτο το ματς.

Εγω θα επαιζα ευχαριστως την Μπαρνετ να νικησει την Σαουθεντ.   Ετσι το βλεπω μονον οπτικα χωρις καν να το αναλυσω.  Εδρα !   ***  2-0.

Αρσεναλ Σαραντι με Ατλετικο Μινειρο.  Την ισοπαλια θα παιξουμε!    ***  ΟΧΙ.  2-5.

Πενιαρολ και Βελεζ.   Θα παιξω over αλλα επειδη δεν πρεπει να κρυφτω πισω απο τα τρια γκολ , θα δωσω την νικη στην Βελεζ.   Το σημειο 2 επιλεγω.  (1-2).

Η ωρα ειναι 22.05.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............και οσοι προλαβαν , προλαβαν.

ΚΡΙΜΑ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΡΙΑΔΑ.

Ο Μπαλε απο 40 μετρα τιναξε τα δυχτια της Γουεστ Χαμ στο 90' και μας χαλασε το 2-2.  Η Τοτεναμ πανηγυρισε το 2-3 και εμεις σαν φιλαθλοι των σφυριων κατεβασαμε τα αφτια μας και γκρεμιστηκαν τα ονειρα μας.
Προηγουμενως αφησαμε το Χ/Χ της Ουντινεζε και πιασαμε δουλεια με το Χ/1 της Χερτα.
Κατοπιν πηγαμε με το 2-1 της Μονακο , για την ακριβεια ειπαμε οταν χανει η Λανς το κανει με 2-1.
Το τριτο ματς το βγαλαμε με το διαβασμα στο 2-2 και οταν στο 75' ισοφαρισαν οι της Τοτεναμ εγω δεν χαρηκα.   Ηξερα (ημουν βεβαιος) οτι η Τοτεναμ θα το εκαμνε 2-3.    Στο 90' σφιχτηκα ειναι η αληθεια , αλλα το σουτ ηταν τελειο.   Το 2-3 μας εφερε να παμε ταμειο με 2 στα 3 και με τον πολ/στη που παιξαμε να παιρνουμε (αυριο) ψιχουλα.
Ας ειναι κι' ετσι.    Δεν τελειωσε ακομη ο μηνας.   Εχουμε δυο ημερες ακομη.

Και ενω η ωρα περασε μολις την δωδεκατη (24.00) νυχτερινη σας αφηνω για ονειρα γλυκα.
Καληνυχτα σας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................

Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΘΕΣΗ ΜΑΧΗΣ.


Feb 25 2013, 10:52 AM
Guest287 (guest)ΠΟΝΥΡΗ αναλυσηηηη....αν ομως ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εδινε ετσι απλοχερα παιχνιδια μες το ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΙ θα ητανε τελευταιος και λιντζαρισμενοςςςςςςςςς.......
Feb 25 2013, 2:38 PM
Guest8 (guest)Συμφωνω αλλα καπως ετσι φτιαχνουν και τις ανατροπες και εκδηλωνουν τις σχεσεις τους. Απλα εχασαμεν!!!Στο στοιχημα. s/show

Καπως ετσι νιωσαμε ολοι μας οταν και χασαμε το μεγαλο σημειο.   Ο φιλος της σελιδας Guest287 στις 10.52 εγραψε οτι ο Ολυμπιακος δεν θα εδινε το ματς.   Εμεις ειχαμε κανει μια εικασια και πανω σε αυτην πλασαμε το σεναριο.     
Προχωραμε στην σημερινη ημερα και βεβαιως να ευχηθω καλη εβδομαδα.

329.  Χερτα - Καιζερσλαουτερν.  Χ/1  Ημιχρονο Τελικο.
330.  Μονακο - Λανς.  2-1 σκορ.
331.  Γουεστ Χαμ - Τοτεναμ.  2-2 σκορ.

Η σημερινη επιλογη παιζει με 2 στα 3 συστημα.  

Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΣΤΙΣ 19.00 ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ VS ΑΡΗΣ.

Μεινετε δυνδεδεμενοι καθως στις 19.15 θα σας πουμε σχετικα με το παιχνιδι του Ολυμπιακου με τον ΑΡΗ Θεσσαλονικης.
Παντως σε πρωτη φαση φανηκε η αηδια να πω(;) του ποδοσφαιρου μας καθως η Βεροια λεει νικησε μεσα στην Ξανθη με 0-2.  Ποια Ξανθη;   Τουμπα;  κ.λ.π.   Απο την αλλη ειχαμε την παραιτηση απο την ΠΑΕ Βεροια του ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΔΗ.  Ποιος ειναι αυτος;   Αρειανος της παλιας διοικησης δεν ειναι;   Τι εμαθε αραγε ο ανθρωπος και παραιτηθηκε(μαλλον εις βαρος του ΑΡΗ).   Εφυγε απο την διοικηση της Βεροιας για προσωπικους οπως ανεφερε λογους.  Δηλ. αφησε να εννοηθει οτι η Βεροια με τον ΑΡΗ που θα στειλει 10.000 κοσμο στον Νομο Ημαθιας θα παιξει παιχνιδι ζωης και θανατου.  Οποτε να μην κατηγορηθει σαν Αρειανος δηλ. σε αλλη ΠΑΕ.  Ετσι το εκλαμβανω εγω και μαλλον αυτος ειναι ο λογος που μας λεει.      Οχι οτι η Ξανθη ντουμ ντουμ με την Βεροια για να δυσκολεψει κι' αλλο ο ΑΡΗΣ στην υποθεση πλεον σωτηρια.     Ατιμα παιχνιδια;    Θυμιζει αλλες εποχες;   Καλαμαρια ΠΑΟΚ;   που εχασε ο παοκ και επεσε ο ΑΡΗΣ;     Τι σας τα λεω;    ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ.
Δεν παιζουμε τετοιες ομαδες που κανουν τα παντα στον βωμο της σκοπιμοτητας.    Να μην χανουμε εμεις στον νταλγκα μας και αν ειναι να τους πιασουν στα τυχον στησιματα τους ας τους πιασουν.
Και το ματς Ολυμπιακος ΑΡΗΣ θα το πουμε εξω απο τα δοντια στις 19.10 με +15.

Τοσα και τοσα γινονται λοιπον στο πρωταθλημα μας.  Εαν υπαρχει ενας λογος να μεινει ο ΑΡΗΣ στο πρωταθλημα θα ειναι και ο μοναδικος.  Ολυμπιακος μιλαει.  Οτι πει.   Κανουμε μια εικασια.   Σσσσσσ μην μας ακουσουν!!!    Δωμου εμενανε τον Γιαννιωτα , εχεις τους δυο που σου 'δωσα , παρε και το ΤΡΙΠΟΝΤΟ και εγω θα βρω τροπο να τους ηρεμησω τους δικους μου.   Στο κατω κατω παρακαλανε αλλοι ποσοι απ εξω να μπουνε μεσα ψαχνοντας μια θεση στον κοκκινο ναο.   Το Καραισκακης με μια ηττα (ακομη) δεν παθαινει τιποτε.    Η Λαρισα πηρε διπλο (μαιμου) εδω για να βγει Ευρωπη (και να μην βγει ο ΑΡΗΣ τοτε) γιατι να μην παρει ο ΑΡΗΣ εναντι δεσμευσης (χαχαχαχα) ενα τριποντο;   - Και οπως ειπαμε ε ΑΡΗ;     Καπως ετσι θα την ψαξουμε σημερα!!!
Διπλο για τον ΑΡΗ κι' ας τον χωσει 6 γκολ.   Παμε λαιμαργα να παρουμε το 8.75.
Γνωριζω και εχω σωας τα φρενας μου.    Δεν στεκει να κοντραρουμε το σημειο.       Εμεις ομως + ολα αυτα που σκεφτηκαμε (σσσσσσσστ) παμε με το σημειο 2.    Δεν μπορουσα να περιμενω την ωρα να παει 19.00.   Ετσι , στις 17,30 δημοσιοποιω την σκεψη μου παντα στοιχηματικα και με πονηρια μπας και τους τα παρω.   Το 8,75 ειναι μπουτι με κρεας.   Συν του οτι ο ΑΡΗΣ παιζει την ιδια του την υπαρξη.  Την σωτηρια του.  Και θα την πουλησει πολυ ακριβα.    Οσο παει.    Μπορει οπως κανουν οι αλλες ομαδες.       Μπορει και οχι.      Ομως στην θεση που ειναι;      
Φανταστειτε και ενα πρωταθλημα χωρις ΑΡΗ.  Χωρις δηλ.20.000 κοσμο.    Τετοιο κοσμο.  Με τετοια αγαπη. Διαρκειας.     Και τα συνδρομητικα καναλια να δειχνουν ντουβαρια και διαφημιστικες πινακιδες και οταν μπαινει γκολ να πανηγυριζουν απο τα γυρω σπιτια μαζεμενοι με κυαλια που βλεπουν την αγαπημενη τους ομαδα μη δινοντας ουτε ενα Ευρω.
Αυτα ηθελα να πω για το ματς του Πειραια.      
Τα λε,με μετα το ματς.

283. Σαουθαμπτον. Χ.
293. Γκεντσεμπερλιγκι. Χ.
306. Νασιοναλ Μαδ. Χ.
295. Ραπιντ Β. Χ.
277. Τουν. Χ.

Μια πρωτη πενταδα με 4 στα 5.   Τον πολ/στη τον επιλεγετε εσεις.

Σατχαουζεν με Παντερμπορν.   Μας δειχνει οτι μπορει να κανει 1 ημιχρονου η γηπεδουχος.  
Ατρομητος με Πας Γιαννενα για Χ ημιχρονο.
Ουτρεχτη και Ροντα για 2 ημιχρονο.



Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

ΒΕΡΟΝΑ.ΜΠΟΛΤΟΝ ΣΤΟ Χ & ΣΑΟΥΘΕΝΤ 2(πλο).

Η Στουτγκαρδη με την Νυρεμβεργη.   Απο ενα γκολ καλα ειναι.  Ειπαμε.  Η Στουτγκαρντ εντος συνορων πεφτει ποιοτικα και δεν κανει απολυτως τιποτε.  Παμε με αυτη την φιλοσοφια.  1/Χ Ημιχρονο Τελικο.

Χαντερσφιλντ με Ιπσουιτς και ζηταμε το σημειο 2 με 2,50 αποδοση.

Σεφιλντ Γουενσντει και Κρισταλ Παλας.  Δεμενες ομαδες αλλα θελουμε νικητη την Κρισταλ Παλας με το σημειο 2 να ειναι στο 2,30.

Μπαρνετ και Ροτσντειλ στην ισοπαλια γερνουμε.  Μονο να μην πεσουμε (χαχαχα).   Με 1-1 συντηρητικα καλα ειμαστε.

Σριουσμπερι και Στιβενειτζ.   Το Χ μας δινει  3,20.

Συγκεντρωνω.
=============
=============

152.  Χ.3,25.   &  1/Χ Ημιχρονο Τελικο  &  1-1 σκορ.
171.  2.  2,50.
165.  2.  2,30.
186.  Χ.  3,25.  &  1-1 σκορ.
182.  Χ.  3,20.
=============
=============

139.  Χ.  3,10
161.  Χ.  3,25.
184.  2.  2,50.
=============
=============
 O Μηνας Εδεσσα εγραψε μεσω TSAT.   Δειτε την σκεψη του.

Feb 23 2013, 11:41 AM
minasedessa: 134 x 148 1 147 x 152 x 176 x 185 x 202 x

******************************************************
******************************************************
******************************************************
Ωρα  16.10.
=================
=================
234.  Νεουσταντ - Ριντ.  Θα επιμενω οτι η γηπεδουχος ειναι ψοφιμια παικτικως και δεν μπορουν.  Ναι στο σημειο 2 με 2,10 αποδοση.

252.  Νανσι - Σεντ Ετιεν.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,00.

240.  Ζυριχη - Γιουνγκ Μποις.  Χ.   3,20   Θα παιξω και Χ ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ.

241.  Σερβετ - Λωζανη.  2.  2,75.

250.  Βαλενσιεν - Τουλουζ.  Χ.  2,95.

Πενταδα για 4 στα 5.

Καλο Σαββατοβραδο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΚΗ Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΑ.

Δεν περασε η εδρα του Ολυμπιακου και πανηγυρισε πολυς κοσμος , οχι γιατι εχασε απο πικα και μονο αλλα γιατι η Λεβαντε πληρωνε καλα.    Επαιξε σημαντικο ρολο και η βροχη ομως γενικα μοιαζει αψυχος τον τελευταιο καιρο ο Θρυλος στην μπαλα.   Τι φταιει;    Δεν μπορω να κανω τον ψυχολογο.

Μεσα σ' ολα ειχαμε και τον Αγιαξ να μας χαιρεταει.   Ομαδες που εμειναν θαρρεις μονο τα ονοματα τους και δεν τρομαζουν αντιπαλο πλεον.   Για την Στουτγκαρδη ειπαμε !!!   Μολις παιξει Γερμανια για το πρωταθλημα την χτυπαμε αλλυπητα.   Στην Ευρωπη πως αλλαζει ουτε και 'γω ξερω.   Την μαθαμε ομως ε;  

Σημερα Παρασκευη ειδαμε και σας παραθετουμε τα εξης παιχνιδια.

107.  Κλερμον - Ντιζον.  Χ.  3,00.
109.  Νιορ - Λε Μαν.  1.  1,95.
112.  Σενταν - Τουρ.  Χ.  3,00.
123.  Φραιμπουργκ - Αιντραχτ Φρανκφουρτης.  1.  1,90.
ειναι και το Εξελσιορ - Ντροχεντ στον Κωδ,  116.  οπου εαν θελετε το κανετε πενταδα.   Το σημειο 2 με 2,45 αποδοση.   Αλλιως;   Τετραδα καρφι η με συστημα 3 στα 4 επι πολ/στη οσο θελουμε.

Η Παρασκευη μας αποχαιρετα με καλα στοιχηματικα παιχνιδια ενω αυριο ειναι η ημερα του καφε και της στοιχηματικης παρεας μας.    
Δεν γνωριζουμε ακομη ποια ωρα θα μπορεσουμε αυριο να σας δωσουμε σημεια.    Υπολογιζουμε τουλαχιστον μετα τις 11.30 ωρα Ελλαδας (πρωινη).
Θελουμε ενα ταμειο ακομη πριν φυγει ο κουτσοφλεβαρος.    
Να ειστε προσεκτικοι και να μην βιαζεστε στις επιλογες σας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2013

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΚΑΙ ΦΟΥΛ ΕΠΙΘΕΣΗ.

Μεχρι και εχθες κατασταλαξα σε ενα σκορ της ταξης του 3-1.   Ναι ..... κι' ομως το 3-1 σε αυτπ το ματς του παει γαντι.    Το ενα (1) γκολ του Λεβαντε μας τα χαλαει ε;   Μακαρι να μην δεχθει γκολ.
Ετσι οπως αναλυθηκε το ματς ο Ολυμπιακος τρια γκολ θα τα πετυχει.    Βαρυ σας ακουγεται ε;   Και μενα βαρυ μου (με) ακουγεται ομως πιστευω στην δυναμη αυτης της ομαδας.  
Σημαντικο ρολο θα παιξει ο κοσμος οπου θα στηριξει την προσπαθεια ανατροπης του πρωτου αγωνα.
Οσο μικρος και αν ειναι ο Ασσος οσο και αν παιζει το 4-6 γκολ.   Εμεις καλουμαστε να παιξουμε το 3-1 σαν Σκορ.    Γιατι οχι μαγκα μου να μην παιξεις εσυ και 3-0 αν θελεις.  Παιξε και 5-0.  So what.
Δειτε ποσο δινει το 3-1 και παμε.....   Παντως ο Ολυμπιακος χρωσταει ενα μεγαλο παιχνιδι.

Γκενγκ - Στουτγκαρδη.     Οι Γερμανοι ειναι αστα να πανε.   Οποιοι ειναι Στουτγκαρδη το νιωθουν αυτο.   Ομως εχουν μια ιδιαιτεροτητα.   Αλλαζουν τελειως στα Ευρωπαικα ματς!   Για τον λογο αυτον θα παιξω 1-1 Ημιχρονο (δηλ.Χ Ημιχρ) και 2-3 Τελικο.   Θα επιλεξω το σημειο 2 παρ' ολο που η Γκενγκ ειναι αηττητη 10 Ευρωπαικα παιχνιδια εχοντας 5-4-0.   Επιλεγουμε 4-6 γκολ.

Μεταλιστ και Νιουκαστλ.  Γιατι οχι 2πλο Ημιχρονου;   Μετα;   Δεν νιαζομαι για μετα.  Αν ομως πιεστω θα δωσω 1-1 Τελικο.   Το σημειο 2 Ημιχρονου.

Λατσιο με Γκλαντμπαχ.   Ναι στο να σκοραρουν και οι δυο ομαδες .   Την ισοπαλια επιλεγω χωρις να θελω το 4-6 γκολ.  Αρα;   1-1 Σκορ.

Αννοβερο και Ανζι Μαχατσκαλα.  Μπορει να βγει το 4-6 γκολ.  Ποιο συγκεκριμενοι αν θελουμε να γινουμε;   Δυο γκολ το Αννοβερο!!  Κι' αλλο;  Δυο και για την Ανζι!

Δυσκολη η ημερα σημερα ομως θα τολμησουμε.  Τι λετε;

Ολυμπιακος - Στουτγκαρδη - Νιουκαστλ Ημιχρονου - Ισοπαλια την Λατσιο και ισοπαλια το Αννοβερο.




***  Αμφιβολια ως προς την Βασιλεια.  Το σημειο 2 στο 4,50.   Παρτο παιχτη και πεσε μαχωμενος αν ατυχησεις.   Συνδιασε το με την Λεβερκουζεν για διαδα που θα αποφερει καλα παπελια.  Το διπλο της Λεβερκουζεν στο 3,55.   Βαλε και το διπλο Ημιχρονου της Γκλαντμπαχ.  Αν φοβασαι παιξε Χ2 πληρωμενη την Λεβερκουζεν.   Εμεις;   Καρφανταν. ***




Καλο απογευμα.
Τελειωνει ο Φλεβαρης και ο Μαρτης δηλωνει την ανοιξη.   Οχι την οικονομικη ανοιξη.  
Εκει μας εχουν ντουρντουβακια και μας αρμεγουν με φορους φορους φορους ....................
Ανεργια σαν κυμα απο τσουναμι εκανε τον περηφανο Ελληνα μεσα σε πολυ λιγο χρονικο διαστημα περιγελο της Ευρωπης.
Ειλικρινα δεν το αξιζει αυτο ο Ελληναρας και κριμα που τα σχεδια καποιων περιλαμβανουν την Ελληνικη ψυχη και την Ελληνικη γη.  
Οπως και να' χει εμεις εδω στην χωρα μας , σας περιμενουμε το καλοκαιρι να περασετε αξεχαστες διακοπες και να νιωσετε την Ελληνικη ζεστασια , βεβαιως και της ζεστης του ηλιου.






ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................................


ΔΥΝΑΤΑ Ο GIOUL BET ΣΤΗΝ ΜΑΧΗ.


Feb 21 2013, 2:33 PM
GIOULBET333ΠΕΜΠΤΗ 21/2:ΡΟΥΜΠΙΝ 1,ΓΚΕΝΚ 1,ΠΛΖΕΝ 1,ΝΙΟΥΕΛΣ 2,ΣΤΕΑΟΥΑ 1....ΝΤΙΕΠΡ ΟΒΕΡ,ΑΝΝΟΒΕΡΟ ΟΒΕΡ,ΝΑΠΟΛΙ ΟΒΕΡ,ΟΣΦΠ ΟΒΕΡ,ΑΓΙΑΞ ΟΒΕΡ,ΛΑΤΣΙΟ ΟΒΕΡ,ΛΥΩΝ ΟΒΕΡ


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ....................

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

ΕΜΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΜΙΛΑΝ.

Θελω να παιξω ανατροπη την Λιντς με την Μπλακπουλ.  Δηλαδη στο Α' Ημιχρονο να προηγηθει η Λιντς και στο Β' Ημιχρονο να γυρισει το ματς σε διπλο η Μπλακπουλ.

Κρου με Κοβεντρι θελω νικη της φιλοξ/νης καθως την εχω να κανει διπλο.  Το σημειο 2 στο 2,40.

Σαουθεντ και Λειτον Οριεντ με νικητη ποιον ομως;   Η Λειτον Οριεντ θελουμε να παρει το ματς.
Το σημειο 2 στο 2,40.


Feb 20 2013, 4:26 PM
GIOULBET333ΣΑΟΥΘΕΝΤ 1,ΚΟΒΕΝΤΡΙ 2,ΓΑΛΑΤΑ 1,ΜΙΛΑΝ 4-6,ΜΠΛΑΚΜΠΟΥΛ 2

Η ωρα πηγε 19.20 (Ελλαδος) και καπου εδω σας αφηνουμε.
Χρησιμοποιητε το TSAT και μιληστε με τα δικα σας πιστευω.
Καλη τυχη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................


Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

επιλογες τεταρτης απο εμας για εσας ...

144. ΣΑΛΚΕ  2  2.90
145. ΜΙΛΑΝ  1  5.25
146. ΛΙΝΤΣ  1  2.20

τα λεμε ...

ΑΡΣΕΝΑΛ VS ΜΠΑΓΕΡΝ.

Καλημερα με Τσαμπιονς Λιγκ.
Ποσες αγωνιστικες αηττητη ειναι η Μπαγερν;  Ανατρεξετε να δειτε.   Ομαδα μοντελο σκορπαει τρομο!     Θα παει να χτυπησει την ομαδα του Βενγκερ.    Στο κατω κατω Μπαγερν ειναι αυτη!
Θα παει δηλ. να παιξει μπαλαρα και απλα να παρει το ματς.    Και η Αρσεναλ θα χασεει γιατι δεν μετραει μπροστα της και...και....και.... και.
Τσαμπιονς Λιγκ ωρα μηδεν.   Περασε η Μπλακμπερν και γενικα με το ζορι παει η Αρσεναλ.  Κατι σαν μπαχαλο.       Μπαινουμνε στο παιχνιδι τους.   Η Μπαγερν δειχνει να καθαριζει τα ματς με σχετικη ανεση και αυτο θα θελησει να πραξει απο την αρχη(;)    Θα φυγουν 20' λεπτα στον βωμο της σκοπιμοτητας και απο 'κει και περα θα αρχισει ο αγωνας.    Η Μπαγερν θα θελησει να σφιξει την Αρσεναλ και να την πετυχει πρωτη γκολ.
   Αυτο θελουμξε να γινει.   Στο Β' θα δωσουμε δικαιωμα για το 1-1 και απο 'κει και περα να μεινει ετσι το σκορ μεχρι την ληξη.    Αυτο βλεπουμε συν τις οποιες φασεις του αγωνα. 

Για πρωτη φορα θα δωσουμε OVER σε ενα ματς οπου με μπερδευει.   Το λιγοτερο θα ηταν να πω εδρα και τελος.  Ακομη ομως και ετσι να γινει ωστε να στηριξουμε Πορτο , απο την αλλη εχουμε μια Μαλαγα που ειναι επιθετικη ομαδα και δεν ξερεις μεχρι που μπορει να φτασει.  Κανα δυο η Πορτο και κανα δυο η Μαλαγα = 4 γκολ δηλ. ειναι καλα για εναν αγωνα που σιγουρα θα αρεσει στο ευρυ κοινο.   Ο Σκορακιας λεει 3-1.

Ιπσουιτς Γουοτφορντ.  1-2 Σκορ.
Νοτιγχαμ - Χαντσερσφιλντ.  2-1 Σκορ.
Μπριστολ Ροβερς - Ροδεραμ.  2-1 Σκορ.

Χωρις τιποτε αλλο σε μια βροχερη ημερα με εντονο το αισθημα της ευθυνης απεναντι στον παικτη αφηνω την ηλεκτρ. πενα και συνεχιζω την απολαυση του καφε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................





Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.

288.  Βεροια - Αστερας Τριπολης.  2.  2,50.
286.  Ραπιντ Βιεννης - Αουστρια Βιεννης.  Χ.  3,15.
297.  Νουμανθια - Χερεθ.  Χ.  3,20.
272.  Λεβαδειακος - Ατρομητος.  Χ.  2,75.

Υπαρχει περιπτωση να δωσουμε και αλλα σημεια κατα την διαρκεια της ημερας.
Ο Σκορακιας σημερα απεχει.  Εχει το δικο του στυλ και βαδιζει σε ενα τεμπο.
Να διαβαζετε το TSAT οπου εκει παραθετουν τις δικες τους σκεψεις φιλοι της σελιδας που τολμουν.

261.  Σπορτινγκ Χιχον - Ελτσε.  Ανεβασμενη λιγο η Χιχον ομως οχι σε σημειο να νικησει την Ελτσε.  Γι' αυτο;  Χ και 1-1 Σκορ.

266.  Δυναμο Δρεσδης - Σαντχαουζεν.  Χ.  3,35.  Σοβαρη περιπτωση το 1-1 Σκορ.

269.  Λουκερνη - Ζυριχη.  Χ.  3,10.

273.  Ορντουσπορ - Μπουγιουσιχτιρ. (χαχαχα).  Χ.  3,10.   Αναλυση μας δειχνει οτι η Μπουγιουκσεχιρ θα προηγηθει και η Ορντουσπορ θα αναλαβει τα ηνια να ισοφαρισει.  Αν και δεν την εχει την ομαδα αυτην θα προσπαθησουμε να κανουμε ανατροπη.  2/1 Ημιχρονο Τελικο.

Αυτα φιλοι της σελιδας που τολμαει να κανει υπερβαση.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................


Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Α.Ε.Κ VS Π.Α.Ο.Κ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ Χ ΔΗΛ. 1-1 ΣΚΟΡ.

Πω πωωωω!!!
Φτερα και πουπουλα στο ΟΑΚΑ.
Παντως ειναι ενα γηπεδο που πρεπει να μαθει καλα ο ΠΑΟΚ γιατι εχει βλεψεις , τουλαχιστον τα τελευταια χρονια να θελει να το τιγκαρει.   Θελει σωνει και καλα να παει τελικο κυπελλου , ωστε να αποδειξει οτι εχει περισσοτερους φιλαθλους απο τον ΑΡΗ.
Περαν της πλακας , που ομως εμπεριεχει αληθεια , ο ΠΑΟΚ θα προσπαθησει να παρει το ματς αλλα η ΑΕΚ συνηλθε πλεον για τα καλα!!!
Το τελικο 1-1 κρινουμε οτι θα ειναι σαν σκορ.   Αυτοι που θελουν το σημειο παιζουν 2-3 γκολ.
Παντως θα γινει καλο παιχνιδι με δυνατα μαρκαρισματα.    Ο ΠΑΟΚ ειναι καλος εκτος εδρας και ακομη πισω στο σκορ να ειναι δεν θα χασει.    ***  Η ισοπαλια βγηκε και το σημειο Χ στο 2,90 επισης.

Μονς - Γανδη.  Το σημειο 2 με 2,50 αποδοση για μια Γανδη που δειχνει οτι μπορει.   0-2.

Σιον - Σεν Γκαλεν.  Το σημειο Χ με αποδοση στο 3,20.   ***  1-0 χαθηκε το σημειο

Ροντα - Αλκμααρ.  Χ.  3,30.

Καλο βραδυ και αργοτερα κατι θα βρουμε να πουμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΝΑΣΑΣ.

136.  Γκινγκαμπ - Ναντ.  Χ.  2,90.
138.  Βαρεζε - Γιουβε Σταμπια.  Χ.  3,00.
142.  Ρετζινα - Παντοβα.  Χ.  2,90.
148.  Βερντερ Βρεμης - Φραιμπουργκ.  Χ.  3,40.
150.  Μαιντζ - Σαλκε.  Χ.  3,35.


Feb 16 2013, 2:13 PM
Guest89 (guest)Γουιλετον -Μπραντφορντ.1-2 // Μπερι -Κοβεντρυ. 1-2 // Γουολσολ -Νοτς Καουντι. OVER //Ροτσντειλ - Τορκι. Χ ////.

Με βγαινει το Γουιμπλετον Μπραντφορντ στο 1-2 , και η Τορκι στο 2-2. Γκινγκαμπ Ναντ στο 1-1. Μπερι Κοβεντρι 1-2.

Feb 16 2013, 2:39 PM
kotsos (guest)κιεβο Χ,μπρεντα Χ,μπαστια 1,μπρεστ Χ και μαρσειγ 4-6γκολ.Καλη επιτυχια σε ολους..

Και επειδη χιλιοι καλοι χωρανε , σας παραθετουμε την σκεψη φιλου μας της σελιδας που εγραψε πριν λιγο στο TSAT.   Δειτε και διαλεξετε.......................

Κατοπιν με παιχνιδια μετα τις 19.00.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................................


Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

ΕΝΑΡΞΗ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΘΙΣΗ ΣΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ.

Ρεγκεσμπουργκ - Μπραουνσβαιγκ.   Ενα παιχνιδι που δωσαμε βαση και αναλυσαμε.
  Καταληξαμε ως προς το Ημιχρονο να ειναι ματσαρα και απο τις δυο ομαδες , ωστε να πετυχαινουν απο ενα γκολ.   Ναι .... μπορει η γηπεδουχος να πετυχει γκολ στο Α' Ημιχρονο καθως παιζει πολυ καλα.   Το ιδιο εξαισια παιζει και η πρωτοπορος με μολις μια ηττα Μπραουνσβαιγκ.   Ομως στο Β' Ημιχρονο χανεται η φιλοξ/νη.   Ευκαιρια λοιπον για επιθεση διαρκειας απο την γηπεδουχο και τελικο σκορ το 2-1.   Ετσι διαβασαμε το σημειο και ετσι θελουμε να παει.   Αυτο μας εδειξε αυτο σας παραθετουμε.   ***  0-1 απο Ημιχρονο.

Χαβρη - Ανζε.  .   Δια γυμνου οφθαλμου παμε με την Χαβρη και τα λοιπα.      Η αναλυση μας εδω ομως μας δειχνει την Ανζε να μην υποκυπτει στην δυναμικη της εδρας και αυτο γιατι η Ανζε δεν αφηνει περιθωρια για να την κανεις ζημια!   Στο Β' Ημιχρονο διαχειριζεται το ματς και παιρνει αναλογα αυτο που θελει.  Εδω χωριζουμε τα τσανακια μας.   Εμεις παμε με το Χ/Χ Ημιχρονο Τελικο.    Το σημειο Χ με αποδοση στο 3,00.    Ενσταση του Σκορακια που αποριπτεται.   Φωναζει για το 2-1 σκορ.

Λανς - Σατορου.   Χωρις καν να διαβαστει το σημειο ζηταμε την ισοπαλια με 3,05 αποδοση.   ***  4-3 Τελικο......

Λαβαλ - Σενταν.  Οτι κανει η γηπεδουχος , θα το κανει στο Α' Ημιχρονο.  Και αυτο γιατι μπαινουν μεσα οι της Σενταν σαν γατακια.    Η Λαβαλ απο την ανυπαρξια της Σενταν στο Α' Ημιχρονο θελουμε να πετυχει ενα (ενα) ενα γκολ.  Δωστο μωρη Λαβαλ το 1-0 Ημιχρονου!!!  Στο Β' Ημιχρονο η Σενταν αλλαζει προσωπο.  Θεωρουμε το 1-1 δεδομενο απο τωρα και για να σας πονοκεφαλιασω σας λεω οτι μπορει ακομη και να ανατρεψει το Σκορ.   Καλοβλεπουμε εδω μια ανατροπη της ταξης του 1/2 Ημιχρονο Τελικο.    Χαχαχαχαχααα   τρωγονται ο Σκορακιας με το 1-1 Σκορ και ο Ημιχρονοπουλος Τελικιδης στο 1/2 Ημιχρονο Τελικο.    Για ειδικο στοιχημα προτεινεται!   ***  Απο 0-0 σε 3-0.  
Παιζουμε μονον ΟΠΑΠ και γουσταρουμε την μυρωδια της νικης.

Ιστρ - Οσερ.   Κλαιν μαιν δηλαδη!!!   Εν πασει περιπτωσει το Α' Ημιχρονο να κλεισει με 0-0 δηλ. Χ ενω το Τελικο 1-0 να δωσει την νικη στην γηπεδουχο.   Αυτο θελουμε αφου αυτο βγηκε.   ***  0-3.
Αποριες στο TSAT οπου εχετε την δικη σας φωνη.

Κλεισαμε για σημερα την προταση μας.
Αν θελετε το παιχνιδι που σας βασανιζει γραψτε το να το δουμε και να δωσουμε τα φωτα μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................................    

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ.

Το 1-1 της Ρεαλ με την Μαν. Γιου , το 2-1 της Σαχταρ με την Ντορτμουντ και το 1-1 της Ινβερνες με την Κιλμαρνοκ αδικησαν τον Σκορακια!   Κι' αυτο γιατι η ομαδα με τα κιτρινα η Ντορτμουντ δηλαδη , ισοφαρισε την Σαχταρ σε 2-2 και δεν εδωσε το απολυτο.   Παλι με 2 στα 3 ο Σκορακιας , ενω το 1-1 Ημιχρονου στο LIVE της Σαχταρ εκανε θραυση.   Το χτυπησε αρκετος κοσμος!

Αμεσως πιο κατω ο Σκορακιας χτυπησε ξανα.  Το 1-2 της Πενιαρολ βγηκε και εδωσε νεες πνοες στους παικτες.   Μακαρι να συνδιασατε τα Σκορ.   Ο Σκορακιας επαιξε μονο του το Σκορ της Πενιαρολ (1-2) και δεν το κοτσαρησε με τα αλλα να κανει πανηγυρι.


<><><><><><><><><><><><><><><>
<><><><><><><><><><><><><><><>

Ανζι Μαχατσκαλα - Αννοβερο.  Να δωσουμε αντισταση απο το Αννοβερο τουλαχιστον στο Α' Ημιχρονο.   Οτι ομως και να γινει , η επαναληψη θα ειναι της Ανζι.   Ο Σκορακιας μας τα μπερδευει ομως με ρυθμο τρελο οπως παει μας λεει οτι μπορει να κατσει στο 3-2 υπερ της γηπεδουχου.
Εμεις εδω οι υπολοιποι λεμε 2-1 Σκορ και φυσικα στηριζουμε το σημειο της εδρας.   Η εδρα ειναι στο φτωχο 1,55 και δεν θα παιξουμε σημειο.

Ζενιτ - Λιβερπουλ.  Ειναι περιπτωση η νικη της Λιβερπουλ.  Θα παμε με το σημειο 2 και αποδοση στο 2,75.     1-3 Σκορ ειναι καλο!!!

Λεβαντε - Ολυμπιακος.   Η Ελληνικη ομαδα αν κανει ανοιχτο παιχνιδι (που θα κανει) μπορει να την πληρωσει ακριβα.  Κι' αυτο γιατι η Λεβαντε μπροστα ειναι πολυ καλη ομαδα με αυτοματισμους.
Μαλλον θα προσεξει ο Ολυμπιακος και θα παει το ματς στο κεντρο.   Εκει οπου θα καταναλωθει ολη η δυναμη των ομαδων.    Η μελετη μας δειχνει 2-1 υπερ της Λεβαντε και ο Σκορακιας μας λεει 2-2.
Εμεις;   Θα παρουμε το Χ σαν σημειο και ενα Σκορ στο 2-2 θα το τιμησουμε.

Ντιναμο Κιεβου - Μπορντο.   Ετσι οπως τους κοβουμε , παμε με εως και δυο γκολ (under) και 1-1 Σκορ.  

Η Ωρα ειναι 18,35.   Ειναι η ωρα του πρακτορα.   Παμε τωρα να παιξουμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................



Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΡΕΑΛ VS ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ.

Παιζουν το Νο 4 με το Νο 3.
Τσαμπι Αλονσο , Μπενζεμα , Κρ. Ροναλντο , Σερχιο Ραμος , Ντι Μαρια , εναντιον των Φερντιναντ , Εβρα , Βαλεντσια , Φαν Περσι , Γιανγκ , Ρουνει.
Πολυ φτωχο το σημειο της εδρας με μολις 1,55 και 3,75 το Χ.  Το 2πλο στο 4,75
Ρεαλ και Μαν Γιου στην ισοπαλια με 3,75.   Αυτο το ματς τα 'χει ολα λενε τα γατονια.   Εμεις αποριπτουμε το 2πλο και θεωρουμε οτι η φιλοξ/νη ΔΕΝ θα χασει.

Σαχταρ Ντονετσκ - Ντορτμουντ.   Θα παμε με το 1-1 Ημιχρονου και στο αλλο μισο του αγωνα θα δωσουμε την νικη στην Σαχταρ.  Βεβαιως και το βλεπουμε OVER.  Το σημειο εδρας.   1 και 2,35.

****************************************
****************************************

Ινβερνες - Κιλμαρνοκ.  Χ.  3,40.  θΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΜΕ.   Απο ενα γκολ και στοπ.   Εν πασει περιπτωσει.  Χ.......

Ικικε - Πενιαρολ.  Πανω απο 2,5 γκολ εχουμε και νικη της Πενιαρολ.  Θα παει σε γρηγορο ρυθμο το ματς.  Ομαδα της Χιλης με ομαδα της Ουρουγουαης.  Σκορ 1-2.

Κιλμες - Τιγκρε.  Με γκολ και απο τους δυο και νικη της Τιγκρε (2πλο) θα κλεισουμε για σημερα τα σημεια μας.   Εσεις δεν εχετε παρα να τα δειτε καλα καλα και τοτε να τα κανετε  στην πραξη δελτιο.

21.20 εχει παει η ωρα.   Παμε τωρα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................................

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ GIOUL BET.


Feb 12 2013, 5:40 PM
GIOULBET333TRITH:ΓΕΟΒΙΛ 1,ΝΤΟΝΚΑΣΤΕΡ 1,ΓΟΥΙΚΟΜ 1,ΚΙΝΤΕΡ 2,ΜΑΝΣΦΙΛΝΤ 2

ΣΕΝΤΑΝ - ΝΤΙΖΟΝ.  2.  0-1 .
ΜΙΝΤΛΕΣΜΠΡΟ - ΛΙΝΤΣ.  2.  1-0 .
ΓΕΟΒΙΛ - ΠΡΕΣΤΟΝ. 1.  3-1 .
ΤΟΡΚΙ - ΡΟΔΕΡΑΜ.  2.  1-3 .
*******************************
*******************************

Βαλενθια - Παρι Σεν Ζερμεν.  Την ισοπαλια επιλεγουμε και γκολ εκατερωθεν.   Με προηγουμενη την Βαλενθια (Ημιχρονο) και Χ Τελικο.   Λεμε εμεις.

Σελτικ - Γιουβεντους.   Θα προσεξει η Γιουβε να μην δεχθει γκολ στο Α' Ημιχρονο και να μπει δυνατα στο Β' Ημιχρονο.   Ο Σκορακιας το δινει 2-1 καθως θεωρει οτι η Σελτικ θα παρει το ματς.   Με τα γκολ ολα στο Β' Ημιχρονο παμε να αγωνιστουμε.    Ειναι προκληση να νικας την μεγαλη κυρια.   Πιρλο φωναζει ο συνεργατης μου.  Πιρλοοοοο.    Σαμαρας του λεω εγω και με αγριο κοιταει!!!      Οχι ο Αντωνης Σαμαρας κυριε συνερ-γατα.  
Ο Σαμαρας της Σελτικ που θα δωσει αερινο ρυθμο και θα θελησει να τρυπησει τα Ιταλικα διχτυα.   Στο κατω κατω το 'χει το παλληκαρακι.

Καθως η ωρα πλησιαζει 20.30 σας αφηνουμε και ετοιμαζομαστε να δουμε τα παιχνιδια του Τσαμπιονς Λιγκ.
Καλο βραδυ σε ολους εσας.  Τους φιλους και γνωστους της σελιδας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ VS ΑΡΗΣ ΣΤΙΣ 19.30.

Ο Αγγελος Αναστασιαδης αν χασει , κατα πασαν πιθανοτητα ανηφοριζει μαζι με την αποστολη των κιτρινων.   Παιζει τα ρεστα του και αν χασει χανεται.   Απο την αλλη παιζει με εναν ΑΡΗ που δεν εχει νικησει εδω και πολλους μηνες εκτος εδρας.   Τωρα θα με πειτε , μααα καλα ; εχει κερδισει εντος;
Δεν εχετε και αδικο!      Στο πρωτο παιχνιδι αιφνηδιασε ο Πλατανιας Χανιων και μεσα στου Χαριλαου πηρε τεραστιο διπλο!    Το ματς αυτο δεν θα ειναι ιδιο με εκεινο της Θεσσαλονικης!
Εμεις λεμε οτι το 0-0 θα κυλαει και καπου στο τελος ο ΑΡΗΣ θα <<κλεψει>> την νικη!
Ο Σκορακιας λεει οτι θα ληξει ο αγωνας με νικη του ΑΡΗ 1-2.  
Φευγουμε απο τα Χανια της Κρητης και παμε στην Γαλλια οπου..................................
η Ανζε θα παιξει με την Λανς.   Δειχνει οτι η Ανζε παιζει καλυτερο Β' Ημιχρονο ομως και η Λανς επισης.   Θεωρουμε το ματς OVER και νικη της γηπεδουχου.
Παμε Ιταλια μερια οπου εχουμε την Εμπολι με το Λιβορνο.   Εκει οπου θα κριθουν ολα στο Β' Ημιχρονο και που δειχνει οτι οι κομμουνιστες θα παρουν την νικη   Το σημειο 2 λοιπον!
Η Μπετις με την Βαγιαδολιδ με Χ/Χ Ημιχρονο Τελικο.   Θα παιξουν καλο Α' Ημιχρονο (πιθανο 1-1) και το Β' Ημιχρονο θα ληξει ετσι.  Αυτο βεβαιως θελουμε.  Αλλο τι θελουμε και αλλο τι μπορουμε (-νε).

Η Δευτερα σηματοδοτησε την νεα εβδομαδα του Φλεβαρη.   Καλη εβδομαδα λοιπον.
Να δωσω χαιρετισμους στον Μιχαλα τον φιλο μου στην Επανωμη Θεσσαλονικης που λεει οτι ειναι συνδεδεμενος με την σελιδα.   SIMOSSHOW λεει και διαλαλει.  
Οι χαιρετισμοι μου φτανουν σε ολη την επικρατεια και στους φιλους της σελιδας που συμμετεχουν στην παρεα μας απο το εξωτερικο.
Καλο βραδυ και με υγεια.  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................

Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΣ ΑΠΟ 16.30 (ΤΩΡΑ).

Αουκσμπουργκ - Μαιντζ.  Χ.  3,25.

Κερκυρα - ΑΕΚ.  Χ.  2,85.

Πανθρακικος - Λεβαδειακος.  Χ.  2,95.

Ρεν - Τουλουζ.  Χ.  3,05.

Σαραγοσα - Σοσιεδαδ.  Χ.  3,25.
<><><><><><><><><><><><><><><>
<><><><><><><><><><><><><><><>

Τολουκα - Τιγκρες.  Χ.  3,05.
Νουμανθια - Μιραντες.  1.  1,95.
Λυων - Λιλ.  1-1 Σκορ.  Το Χ με 3,15.

Καλο απογευμα λεμε !!!

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ.

Κορτραικ - Γανδη.  2.  2,40.

Σερβετ - Γκρασχοπερς.  2.  1,95.

Νις - Λοριαν.  1.  1,90.

Αστερας Τριπολης - Ολυμπιακος.  2.  1,75.

Λοκερεν - Ζουλτε Βαρεγκεμ.  2-3 σκορ.  Το σημειο 2 με 2,65.

Η ωρα ειναι πλεον 19.10 και ξεκιναμε τωρα!
Καλο βραδυ ....................

ΤΕΤΡΑΔΑ ΓΙΑ ΖΕΣΤΑΜΑ ΝΩΡΙΣ - ΝΩΡΙΣ.

130.  Τοτεναμ - Νιουκαστλ.    Με 2-1 σκορ πηγαινουμε.  Ο Σκορακιας λεει 3-2.
138.  Μπαρι - Βαρεζε.  1/2   Ημιχρονο Τελικο.
141.  Σπετσια - Ασκολι.  1-1 Σκορ.
139.  Παντοβα - Μπρεσια.  Χ.  2,90.

Συνδεση θα γινει εκ νεου μετα τις 18,00.
Εν αναμονη των σημειων απο τους συνεργατες μας μεσω TSAT.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ.

100.  Αουε - ΦΣΒ Φρανκφουρτης.   Σοβαρο ενδεχομενο 2πλου ημιχρονου και 1σσου τελικου.
Οπως και να' χει παιζουμε over.

104.  Κλερμον - Λε Μαν.  Χ.  3,00.

107.  Νιορ - Ιστρ.  Χ.  2,90.

120.  Τσεζενα - Τερνανα.  Αυτο το ματς μπορει να παει και 2-2.  Το Χ στηριζουμε με αποδοση στο 3,00.

Αυτα για σημερα.  
Θα ειμαστε μαζι το βραδακι νετα τις 21.00 ωρα Ελλαδας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΗΤΑΝ ΑΠΟΛΑΥΣΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΗΜΕΡΑ.

Μονον ο καιρος σταθηκε εμποδιο , μα παρ' ολα αυτα στα γηπεδα της Μικρας εγινε το ΤΟΥΡΝΟΥΑ ποδοσφαιρου της ΕΠΣΜακεδονιας οπου ομαδες σαν την Μικτη Καλαμαριας (παικτες απο Μεντεκα Μαραθωνα Αριστοτελη Ποσειδωνα) τον Αγροτικο Αστερα τον ΒΑΟ την Αναγεννηση Επανωμης και τον Καμπανιακο συμμετειχαν.  Απο τον πρωτο ομιλο περασε στον τελικο με 4 βαθμους η Μικτη Καλαμαριας με 4 βαθμους και απο τον δευτερο ομιλο ο Καμπανιακος επισης με 4 βαθμους.
Η Μικτη Καλαμαριας νικησε με 4-1 την Αναγ. Επανωμης και εφερε 1-1 με τον Αγρ. Αστερα.
Ο Καμπανιακος με 6-0 υπεταξε τον ΒΑΟ και με 0-0 με την ΕΠΣΜ περασε στον μεγαλο τελικο.
Ο Καμπανιακος καλυτερη ομαδα νικησε δικαια και πηρε την πρωτη θεση του τουρνουα οπου επικρατησε με 2-0 την Μικτη Καλαμαριας.
Τα παιχνιδια εγιναν υπο βροχην και το εργο των παιδιων ηλικιας του 2000 ηταν εξαιρετικα δυσκολο.
Αρκει να σας αναφερω οτι διαιτητης των αγωνων (οχι ολων) ηταν ο γνωστος Καλοπουλος που προσφατα τερματισε την διαιτητικη του θητεια.   Μεγαλα ονοματα της δημοσιογραφιας και του ερασιτεχνικου ποδοσφαιρου και οχι μονον.
Απο τις 14,00 εως τις 18,30 κρατησε η ολη εκδηλωση με πολλους θεατες που επιβραβευαν τα παιδια αυτα.
Ηταν μια μεγαλη εμπειρια και μια απολαυση οπου χωρις σκοπιμοτητες και διαφορα αλλα μας εκαναν να αισθανθουμε οτι βλεπαμε το μελλον του Ελληνικου μας ποδοσφαιρου.
Ενα ευγε σε ολους οσους συνεβαλαν να γινει αυτη η γιορτη ποδοσφαιρου με πρωταγωνιστες ηλικιας απο το 2000.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΕΛΛΑΔΑ VS ΕΛΒΕΤΙΑ ΣΤΙΣ 21.30.

117.  Νορβηγια - Ουκρανια.  Στο Ολυμπικο της Σεβιλλης οι νΝορβηγοι σε διεθνες φιλικο με την Ουκρανια.   Κρινουμε οτι θα μπουνε απο ενα γκολ στο ματς αυτο.  Το 1-1 θελουμε.

118.  Σλοβενια - Βοσνια.  Το σημειο 1 με 2,50 αποδοση.

123.  Τουρκια - Τσεχια.  Αν ολα πανε καλα θα δουμε ενα 0-0 να προδιαγραφεται στο Ημιχρονο.    Εν πασει περιπτωσει η Τσεχια κρινουμε οτι ειναι καλυτερη και εχει τον πρωτο λογο.  Το 0-1 γκολ;  η το σημειο 2 και 3,00 αποδοση;   Το σημειο 2 .

127.  Αγγλια - Βραζιλια.   Που ειχαμε μεινει;  Ααααα ναι!!!   Οτι η Αγγλια κανει καλο Α' Ημιχρονο και στην επαναληψη τα κανει ολα θριψαλλα.  
Να πουμε δηλ. οτι θα πετυχει γκολ στο Α' Ημιχρονο και μαζεμενη οπως ειναι να φερει στο Β' Ημιχρονο Χ καθως οι της Βραζιλιας θα ισοφαρισουν.   Ο Σκορακιας μας το δινει 1-1 και ο Ημιχρονοπουλος  Τελικιδης 1/2 Ημιχρονο Τελικο.



Feb 6 2013, 2:29 PM
DOXAER114. MALI 1 3.25 ///126. GANA X 3.05 /// ELVETIA 2 3.00


Feb 6 2013, 4:43 PM
GIOULBET333ΤΕΤΑΡΤΗ 6/2:ΒΟΣΝΙΑ 2,ΡΟΥΜΑΝΙΑ 1,ΗΠΑ 2,ΠΟΛΩΝΙΑ 2,ΟΥΑΛΙΑ 1....ΙΤΑΛΙΑ Χ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ Χ,ΝΟΡΒΗΓΙΑ Χ,ΜΑΛΙ Χ,ΓΚΑΝΑ Χ

Η Ελλαδα με την Ελβετια.  
Υπαρχει ενδεχομενο να μας αιφνηδιασουν οι Ελβετοι.  Ομως οπως και να γινει θελουμε να πιστευουμε οτι στο τελος θα παρουμε την νικη.    Εχουμε προπονητη που δεν << παιζει >> στην δουλεια του και ουτε κοροιδο πιανεται!   Θελει την νικη ακομη και με γυναικες αντιπαλους.
Γι αυτο;   Το 2-1 σκορ υπερ μας.  
Καλη τηλεθεαση.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................................

ΝΑΙ.....ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.








Ενω κατοπιν φτασαμε στα δυο γκολ του Ανγκανθο και το τελικο 2-2 μας αφηνει παραπονουμενους γιατι χαλασε η συνταγη εξ αιτιας του ρεφερυ Βοσ-αριδη.   Αν εδινε το πεναλτι - χερι - τσαμικο - πασα στον τερματοφυλακα δικην χειροσφαιρισης τοτε θα ειμασταν κορυφαιοι και με τα παπελια στην τσεπη.
Οσο για το πρωτο πεναλτι ;  
Δειτε παρακατω.  Δειτε και ΚΡΙΝΕΤΕ.......................




Σαββατο 2 Φεβρουαριου ειχαμε γραψει οτι καθε ξενος αστερας παικτης του ΑΡΗ αναλαμβανει την ευθυνη και οδηγει εκ του ασφαλους τον ΑΡΗ σε νικες.    Το σκορ εμεινε στο 2-2 ΚΑΚΩΣ.
Υπευθυνα το λεμε αυτο απο την σελιδα μας γιατι ο ΠΑΟΚ εχασε την μαχη στο Β' Ημιχρονο.

Ολα αυτα τα δειχνουμε επειδη κατοπιν γραφουν για τον εκαστοτε STAR του ΑΡΗ που παιρνει στις πλατες του την ομαδα και την οδηγει οπως ειπαμε εκ του ασφαλους.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ΜΕ ΚΟΛΤΣΕΣΤΕΡ ΚΑΙ ΓΕΟΒΙΛ.

Την Κολτσεστερ να την παιξουμε 1 Ημιχρονου ενω και την Γεοβιλ επισης ομως επειδη ειναι φιλοξ/νη θα παιχτει 2πλο Ημιχρονου.
Η Στιβενειτζ στο Χ Ημιχρονου με την Νοτς Καουντι.

Αργοτερα θα κανουμε συνδεση ξανα.
-------------------------------------------------------------

Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013

ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΕ ΑΡΕΣΕ Η ΠΡΙΝ ΗΜΕΡΕΣ ΔΗΛΩΣΗ ΣΑΡΡΗ.

Λεβαδειακος - Πας  Γιαννενα.   Το 1-1 πιστεψτε με θα κυλαει με εκατερωθεν ευκαιριες.   Τελικα η θα το πετυχει ο Πας το νικητηριο γκολ (1-2) η θα μεινει στο 1-1.  Παιζουν οι τολμηροι 2-3 γκολ.

Μοναχο 1860 - Καιζερσλαουτερν.  Θα ορκιζομουν (;) οτι η Λαουτερν θα αποσπασει το Χ.   Μα καλα...θα με πειτε .... η φιλοξ/νη ειναι καλυτερη!!!   Εγω δινω μαχη για να κρατησει το Χ και σεις λετε οτι θελετε.   Το Χ με αποδοση στο 3,15.

Αρλε - Μονακο.  Σε χαμηλο τεμπο εχει τυχη η Αρλε.  Αν ομως δωσει γρηγοραδα η Μονακο και παρει διαστασεις το ματς τοτε σιγουρη η νικη της φιλοξ/νης.   Ομως ;   Αααν!!!    Η Αρλε;  Εως Χ.
Και μην νομισετε!   Απλα η Μονακο δεν κανει καθολου πρωτο ημιχρονο εν αντιθεσει με την Αρλε που παιζει καλυτερα στο Α' Ημιχρονο και στο Β' ενω δειχνει οτι βουλιαζει δεν παιζει και τοσο δα ασχημα!   Η αναλυση βγαζει 1-2 σκορ με τα ζορια στο φουλ ενω παιζει και το Χ/2 Ημιχρονο Τελικο.

Τζιλιγχαμ - Γουικομ.   Θελουμε να προηγηθει η Γουικομ και η Τζιλιγχαμ να ισοφαρισει στο τελος του αγωνα.   1-1 παιζουμε.  Σε οποιανδηποτε αλλη περιπτωση το 2-3 γκολ.

Αυτα φτανουν.

2-3 γκολ την Τζιλιγχαμ , 2-3 γκολ τον Λεβαδειακο , 2-3 γκολ την Μοναχο 1870 , και 2-3 γκολ την Μονακο.

Λεβαδειακος Χ.
Μοναχο 1880 Χ.
ΜΟΝΑΚΟ.  Χ/2 Ημιχρονο Τελικο.  Η σκετο 2πλο!
Τζιλιγχαμ Χ.
====================================
====================================
****  Βγηκε λοιπον και τι μας ειπε ο Σαρρης της ΕΠΟ.   Δεν θα αδικηθει ξανα ο ΑΡΗΣ.
Δυο φορες ηδη ειναι απο κατω.   Η δευτερη ειναι το χερι τοσο ΤΕΝ - ΤΩ - ΜΕ - ΝΟ  που ενω χτυπαει η μπαλα , απο παραλληλη σεντρα χτυποντας στο χερι παει στον τερματοφυλακα υπο μορφην πασας.  Και ενω ειναι στα 5-6 μετρα και το βλεπει ο Βοσκαριδης μας λεει παιζετε.  
Εμεις;   Απλα χασαμε το 3-2 σκορ.
Τιποτε αλλο.    Μονον να υπενθημισω σε ολους αλλα και σε αυτου που βγαζουν τα ποσοστα οτι ειναι ντερμπι αυτο το ματς και επρεπε να παει φιφτι φιφτι στα ποσοστα αν οχι να δινει λιγοτερο στον ΑΡΗ που εχει 8-9 χρονια να χασει απο τον ΠΑΟΚ.
Τελος να πω γιατην τοποθετηση μας , οτι δηλ. με ξενο αστερα ο ΑΡΗΣ (βλεπε Νιρεν Ντεμπα Κοκε Καμπορα κ.α) νικαει τον ΠΑΟΚ.    Προσθετουμε και τον Αγκανθο , οπως ειχαμε πει (γραψει) με τα δυο του γκολ .   Τελεια ολα αλλα μας εκλεψαν το 3-2!!!
Ο ΠΑΟΚ;   Καλη - κακη ομαδα τι μας νιαζει εμας!   Εμεις εδω;   Μα στοιχημα παιζουμε.
Αν πεσει ο ΑΡΗΣ;   Ας κοιταξει να σηκωθει.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................





ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ.

O  DOXA  ER  ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ.
<><><><><><><><><><><><>
<><><><><><><><><><><><>


Feb 4 2013, 12:55 PM
DOXAER313 Λεβαδειακος Χ 2.95
315. Μονακο Χ 2.95
318. Ρεαλ μαδριτ. Β Χ 3.20

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΜΑΣ........

274.  Παλερμο - Αταλαντα.  Θα ζητησω την ισοπαλια περιμενοντας αντιδραση απο την φιλοξ/νη.  Καλο το 1/Χ Ημιχρονο Τελικο.   Δυσκολο ξεδυσκολο θα το κυνηγησουμε.  Το σημειο Χ στο 3,10.

284.  Βεροια - Πανθρακικος.  Χ.  3,00.  Η Βεροια το θελει και με την πιεση που θα εχει θα δυναμωσει το αγχος της.

296.  Ολανενσε - Ακαδεμικα.  Χ.  3,00.  Μας μπερδευει η Ακαδεμικα που δειχνει ομαδα ανισοροπη ομως θα παμε με το Χ που πιστευουμε θα κυνηγαει στο τελος να το κανει.  Η Ολοανενσε μαλλον δεν μπορει νικη.

303.  Πουμας -  Σαντος Λαγκουνα.  1.  2,15.

300.  ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΠΑΟΚ.  1.  2,75.

*********************************************
*********************************************
TA  ΣΗΜΕΙΑ  ΤΟΥ  GIOUL  BET.
<><><><><><><><><><><><><>


Feb 3 2013, 3:57 PM
GIOULBET333ΚΥΡΙΑΚΗ 3/2:MONARKAS 2,POYMAS 1,ΜΟΝΤΕΡΕΙ 2,ΑΤΛΕΤΙΚΟ 2-3 ΓΚΟΛ,ΑΡΗΣ 1....ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ Χ,ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ Χ,ΧΙΜΠΕΡΝΙΑΝ Χ,ΜΟΡΤΟΝ 2...ΒΟΜΒΕΣ:ΒΑΓΙΕΚΑΝΟ 2,ΛΟΥΓΚΟ 2,ΜΑΓΙΟΡΚΑ 2


Feb 3 2013, 5:20 PM
Mandes286-χ 290-χ 298-2ημ 307-χ

Καλο απογευμα...............................

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ VS ΠΑΟΚ.

Ενα στοιχειο που δεν εξελαβαν αυτοι που θα παιξουν στο στοιχημα το ντερμπι.
Και βεβαια ειναι παιχνιδι για αλλο σκοπο απο τον καθενα.  Ο ΠΑΟΚ θελει νικη για να ειναι σταθερα σε πορεια για Τσαμπιονς Λιγκ ενω ο ΑΡΗΣ Θεσσαλονικης θελει νικη για να ανεβει στην βαθμολογια και να διαφυγει απο τον κινδυνο υποβιβασμου που ειναι πλεον ορατος καθως εχει σφιξει προ πολλου.
Χρειαζεται οξυγονο (τριποντα) ομως του τα στερουν με τετοιο τροπο που ειναι καθαρα προκλητικος.
  .Το στοιχειο λοιπον ειναι......
Οταν ο ΑΡΗΣ Θεσσαλονικης εχει ξενο αστερα στην συνθεση του (βλεπε Νιρεν Ντεμπα Κοκε Καμπορα κ.α) κερδιζει με χαρακτηριστικη ανεση τα παιχνιδια με τον ΠΑΟΚ στο γηπεδο Χαριλαου , το Κλεανθης Βικελιδης.    Σε αυτο συναινει και η εχθρικοτατη κερκιδα οπου θυμιζει Νταχαου και κανει την αντιπαλη ομαδα (στην προκειμενη περιπτωση τον παοκ) να πεφτει αισθητα στην αποδοση του.
Και βεβαια να πουμε οτι ο ΠΑΟΚ του Δωνη (παιζεται η θεση του αν χασει) θα κοιταξει να χτυπησει στα ευαλωτα σημεια τον ΑΡΗ.    Στο κεντρο ομως βγαζουμε οτι ο γηπεδουχος υπερτερει οποτε με Τατο (ποιος ξεχναει τις ασιστ με τον Ατρομητο για το κυπελλο που εβγαζε παρτο-βαλτο στον Μητρογλου ) και Ανγκανθο προβλεπεται μεγαλη ζημια.    Αν συντελεσει και η νευρικοτητα των αντιπαλων τοτε το εργο θα γινει ευκολοτερο.        Ομως κατι με (μου) λεει οτι επειδη δεν μπορει να διαχειριστει το σκορ νικης ο ΑΡΗΣ Θεσσαλονικης  θα κανει τον ΠΑΟΚ επιθετικοτερο και να προσπαθει.   Τι ;   Μα να κανει το καμ μπακ.
Και επειδη καποιοι μπερδευτηκαν σιγουρα λεω και λαλω.
Νικη του ΑΡΕΩΣ και βαθμολογικη ανασα.
Οι αιωνιοι αντιπαλοι χωρις αναισθητικο.    Ο ενας θελει να κατασπαραξει τον αλλον.
Υπαρχει και ο πρωτος αγωνας που θα δωσει εξτρα(;) κινητρο στους γηπεδουχους που ομολογουμε οτι δεν ειναι καλα.    Μα , ειναι καλα ο ΠΑΟΚ;   Οι του ΑΡΕΩΣ λενε ...... ΝΟ PENALTI - NO GOAL.    Εκτος απο το ματς με την Καλλιθεα ολου την συνετριψε με 6-0 και αυτο γιατι οι Αθηναιοι τολμησαν να κανουν ονειρα προκρισης μετα το 2-0 στο λεκανοπεδιο.

Δεν θα γραψουμε κατι αλλο.    Οποιοι καταλαβαν και πηραν κατι καλως.    Εμεις κραταμε το σημειο εδρας που ειναι ο ασσος.
Αυριο μετα τις 15.00 θα ειμαστ6ε μαζι.
Εν αναμονη του Doxa Er και του GIOUL BET απο το TSAT.
Καληνυχτα σας.

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΑ ΤΟΥ TSAT.

Δεν καταφεραμε κατι πιο πριν και μειναμε εκτος διεκδικησης.
Ολα εμοιαζαν ευκολα ομως δεν εδειξε αυτο που περιμεναμε.
Μια ημερα χαμενη (απογευματινα) και συνεχιζουμε.
Καλο βραδυ......................

ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΙ' ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ. (15,10).

149.  Χοφενχαιμ - Φραιμπουργκ.  Οτι τεμπο και να δωσει η γηπεδουχος θα χασει.  Ετσι τουλαχιστον λεμε εμεις!   Το σημειο 2 στο 2,50.

180.  Γουιμπλεντον - Μπερτον.  1.  2,50

181.  Εξετερ - Ολντερσοτ.  1.  1,90.

151.  Γουεστ Χαμ - Σουονσι.  2.  2,75 με γκολ και απο τους δυο.

201.  Ρος Καουντι - Χαρτς.  Χ.  3,20.

Τα πρωτα πεντε σημεια κανουμε συστημα.    Γιααααα να δουμε;

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ............................

Ασσος ο Αστερας ...

παμε για φραπα ... se leo ...
232. Αστέρας  Τρίπολης  1  2.45
247. Σοσο  Χ  305
157. Ρεντινγκ  1  2.20

Τριαδα του Σαββατου ...

====================
http://doxaer.blogspot.gr/, 
====================

ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΕ - - - - - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!


Feb 1 2013, 7:46 PM
Guest769 (guest)2-1 την Βερντερ 2-2 Μπιλμπαο 2-2 το Μπαρνετ (οταν χανει το κανει με 2-1)          

ΑΑυτα εγραψα στο TSAT οταν και μιλουσα με τον Mandes και φυσικα επαιξα τα τρια Σκορ του Σκορακια.  Ομως;     Δεν μπηκε το γκολακι του Αννοβερου.   Η Βερντερ στο τελος εκανε το 2-0 και εληξε ετσι.   Το Μπαρνετ εχασε πραγματι 2-1 ενω η Βαγιαδολιιιιιδ εχει αγαπημενο Σκορ το 2-2 , οπως και το Μπιλμπαοοοοοο !!!

Συνεχιζουμε και δε μασαμε !!!   Παρακολουθατε SHOW Σκορακια σχεδον καθημερινο !!!

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

ΑΡΓΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΩΡΕΣ.

108.  Λαβαλ - Οσερ.  Χ.  2,90.  Πιστευω οτι το 1-1 θα ειναι και το τελικο σκορ.

107.  Καεν - Νιμ.  Πολλα γκολ πιστευουμε στο παιχνιδι αυτο!!!  Και η Καεν οφειλει και πρεπει να σκοραρει ομως και η Νιμ που εχει δειξει τι μπορει να κανει.   Το 4-6 γκολ και ας ληξει και 0-0 που λεει το φιλαρακι μου.  Ποιος ειναι αυτος;  Χαχαχαχαχα   Μιστερ Α-ΛΑ Φρανς.

115.  Ντεν Μπος - Γκοου Αχεντ Ιγκλς.  2.  2,25

113.  Βααλβαικ - Χερενφεν.  Χ.  3,30.

Τα σημεια του Mandes..........


Feb 1 2013, 7:08 PM
Mandes:emen2karabok2barnet2

Καλο βραδυ..................................

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ... 1 ΦΛΕΒΑΡΗ ΣΗΜΕΡΑ

Πάμε γρήγορα στα σημεία μας ...

102. Ουνιον Βερ .  Χ  3.75  και 2 - 2 τελικό σκορ .-
106. Ανζε   2  2.70
123. Σεφιλτ Γιουν.  1  1.95

========================
http://doxaer.blogspot.gr/, 
========================


Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΕΦΙ.

Καλημερα απανταχου παικταραδες.
Σημερα μετα λυπης μου και θα σας λυπησω ομως δεν εχει κατι που να δειχνει οτι μπορουμε να παιξουμε εστω και τριαδα.
Το να πεις οτι περιμενεις αντιδραση του Αγιαξ και OVER το Λεστερ με την Γουλβς μαζι με το 2πλο της Τραπεζουντας ειναι κατι;
Δεν πειθουν  οι αγωνες και μενουμε απλοι θεατες.
Τελειωσε και η αδεια σημερα οποτε θα πρεπει να μπουμε σε αλλους ρυθμους πλεον.
Αυριο Παρασκευη θα ειμαστε μαζι ετοιμοι για την εναρξη της μαχης του τριημερου.

Το παιχνιδι εχθες μεταξυ Αρσεναλ με Λιβερπουλ εβγαλε πολυ γελιο στους συντελεστες της σελιδας.
Ηταν οπως ακριβως διαβασαμε την ροη του με μικρη , πολυ μικρη αποκλιση.
Το 2-2 φανταζε απο την αρχη για εμας σιγουρο  οποτε και το τελικο σκορ μας εφερε ολους σε πληρη ικανοποιηση.   Αυτο ηταν ομως.  Μετα το γαλα εκοψε.   Παντως για μια ακομη φορα ο τιτλος ηταν ΣΩΣΤΟΣ!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ με υγεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

ΑΡΣΕΝΑΛ VS ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ.

Θα δουμε ενα κα-τα-πλη-κτικο (;) παιχνιδι;   Θελουμε να πιστευουμε πως ναι.
Παμε στην μερικη αναλυση.
Πρωτη γκολ η Λιβερπουλ στο Α' Ημιχρονο.  Κατοπιν η θα ισοφαρισει στο πρωτο 45λεπτο η Αρσεναλ η στις αρχες του Β' Ημιχρονου.  Κατοπιν μπορει και δευτερο γκολ η γηπεδουχος με τα κανονια να παιρνουν κεφαλι στο σκορ.   Και επειδη κανει καλο Β' Ημιχρονο και η Λιβερπουλ , την δινουμε δικαιωμα 2ου γκολ και το κοντερ να σταματαει στο 2-2.   Αυτα απο το ματς που δεν πρεπει να απομακρυνθουν οι ομαδες αλλο , απο τις θεσεις που οδηγουν Ευρωπη.

Η Σεντ Τζονσον με την Αμπερντιν.  Αν δεν μας γελασε το διαβασμα , τοτε θα παμε με πρωτη γκολ την Αμπερντιν και κατοπιν οσο κι αν αργησει η γηπεδουχος να κανει το 1-1 και να ληξει το ματς ετσι.   Εεεεεεετσι!!!

Σεντ Μιρεν με Ινβερνες.   Πρεπει και οφειλει να ανοιξει η Ινβερνες (στο Β' Ημιχρονο) και να παρει το ματς ετσι οπως το ειδαμε με 1-3!!!   Παιζουμε 2πλο και 1-3 σκορ.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...................................

Over akia ...


134. Aρσεναλ  1  2.20 και OVER  1.55
136. Τοττεναμ  OVER 1.60
146. Ρεαλ Μαδρ. OVER   1.40

Kαλη μερα ...

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΑΠΕΧΕΙ Ο GIOUL BET ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΑΜΕΙΟ.

Ειναι λογικο να υπαρχει πιεση οταν οι συνεργατες δεν ειναι στην θεση τους για τον οποιονδηποτε λογο.
Περιμενουμε με αγωνια την ελευση του GIOUL BET και την δυναμικη του ως προς τα σημεια.

ΣΤΟΟΥΚ στο Χ η UNDER. ΛΑΤΣΙΟ στο Χ η UNDER. ΜΑΔΕΡΓΟΥΕΛ στο 2-1 σκορ και OVER. X...X...1. ///under under over ///ΜΑΔΕΡΓΟΥΕΛ. 2-1 ΣΚΟΡ. By SIMOSSHOW.  

ΩΡΑ  15.40
O GIOUL  BET  με επιθετικο σχημα.
===========================
===========================

GIOULBET333ΤΡΙΤΗ 29/1:ΠΡΕΣΤΟΝ Χ,ΣΟΥΟΝΣΙ Χ,ΛΑΤΣΙΟ Χ,ΤΙΓΚΡΕ Χ....ΣΑΟΥΘΠΟΡΤ Χ2(DE),NORTHAMPTON 2,NTANTI GIOYN 2,ΟΞΦΟΡΝΤ 1,ΧΕΡΕΦΟΡΝΤ Χ...  

Τους χαιρετισμους στον NTAVATZIS που απ' οσο φαινεται απεχει μιας και ειναι εκτοε δρασης τουλαχιστον δυο εβδομαδες.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ......................


Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΤΑ ΑΡΕΙΑΝΑ.

Η ωρα ειναι η πλεον δυσκολη για τους κιτρινους του Βορρα.
Οι Θεσσαλονικεις αν και απορουμε ακομη και εμεις για το ποιος -οι θα σκοραρουν , εν τουτοις μας οδηγει η θεληση τους για το σημειο 2.   Θα επιλεξουμε το σημειο 2 λοιπον με αποδοση στο 2,40.   Και βεβαια να πουμε οτι αλλο τοσο καιγεται για βαθμους η Κερκυρα!   Επιλεγουμε το 1-2 σαν σκορ.

Η Εξετερ με το ιστορικο Τορκι.    Οι Ελληνες (Εξετερ) δεν μας αφηνουν αδιαφορους και ζηταμε το σημειο εδρας δηλ. το 1 με αποδοση στο 1,90.

Γιουβε Σταμπια και Μπρεσια θα ρισκαρουμε στο Χ που ετσι κι' αλλιως η φιλοξ/νη αγαπαει.   Αν δεν αγαπουσε το Χ δεν θα ειχε μονο μια νικη!!!    Το Χ στο 2,90.

Ντιζον με Λανς!   Ωραιο παιχνιδι.  Η Λανς θα δει χωρους και θα ανεβει για γκολ.   Την Ντιζον την εχουμε ικανη για πολλα οποτε παμε με γκολ και απο τους δυο (over).   To 2,05 της εδρας θα επιλεξω με το σημειο 1.

............................................................................................

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΚΕΡΔΙΖΕΙ Η ΜΙΛΑΝ & ΙΣΟΠΑΛΙΑ Η ΜΠΕΤΙΣ.

273.  Βαγιεκανο - Μπετις  Χ.  3,25.
258.  Αταλαντα - Μιλαν.  2.  2,00.   Ας ιδρωσουμε εως το τελος!!!   Θα περιμενουμε το 2πλο οσο χρειαστει.

252.  Σεντ Ετιεν - Μπαστια.  Αυτο θα το παιξουμε 2/1 Ημιχρονο Τελικο.   ***  Ηταν σε ειδικο στοιχημα.

260.  Κατανια - Φιορεντινα.   Αν εχετε ικανη την Φιορεντινα να κανει 3 γκολ , τοτε δωστε την δικαιωμα νικης.   Αδυνατον ομως ε;   Εμεις παμε με την Κατανια που εχει εδραρα γνωριζοντας σαφως τις δυναμεις της Φιορεντινα εκτος εδρας.  Ομως ;  Ειπαμε πιο πριν.  Γινεται;    2-1 Σκορ ζηταμε.

292.  Παρι - Λιλ.  Για 1-1 Σκορ και το Χ με αποδοση στο 3,85.

251.  Αμπερντιν - Χιμπερνιαν.  Χ.  3,25.  Το 1-1 σκορ Σκορ με την Αμπερντιν να μην πειθει για νικη και την φιλοξ/νη να ειναι σφιχτη και να μην βγαινει μπροστα με προθεση το γκολ αλλα οσο οσο για να περναει η ωρα.

ΠΑΡΟΛΙ.
**********

273.  Χ.  3,25.
292.  Χ.  3,85.
251.  Χ.  3,25.   0-0 Τελικο.
267.  2.  2,20.
258.  2.  2,00.   0-1  Τελικο.

Καλο υπολοιπο Κυριακης και ολοι να παμε ταμειο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................