2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

AΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΑ........................

Παναιτωλικος - Εργοτελης να βγει ισοπαλο. Χ.
Βιρτους Λαντσιανο - Αβελινο.  Χ.
Μαιντζ - Σαλκε,  Χ.
Μπερνλι - Μπλακμπερν.  Χ,
Σαουθεντ - Σκανθορπ.  Χ.

Τα Χ-ηναρια απο την στηλη........ Στα Χ-ναρια με τα Χ-ηναρια.

Συνδεση δυστυχως μετα τις 20.00.
Ως τοτε;   Να περνατε καλα και να αγωνιζεστε μεχρι να τον βαλουμε στα σχοινια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................




Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΘΙΣΕ ΤΟ ΚΟΥΠΟΝΙ.

Ααλεν.  1.  2,35.  1-0 σκορ.
Ααλμποργκ.  2.  2,50.
Ααλεσουντ.  Χ.  3,25.
Αρλ.  Χ.  2,90.
Κρετειγ.  Χ.  2,90.

]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Gioul BET
Gioulbet:Παρασκευη και 13:Τζιφος και παλι χθες.αναγκαστικα συνεχιζουμε τον αγωνα.......για σημερα 4 προτασεις:114 ανζε 2,115 μετς Χ,116 νιορ Χ,117 Χ,118 οβερ........111 γαλατα 4~6,113 κρετειγ 4~6,118 τουρ 4~6,126 χερτα 4~6.......ΜΙΞ 5ΑΔΑ:114 ανζε 2,126 χερτα 4~6,133 τζοινβιλ 2,136 μπελγρανο οβερ,140 κλαμπ αμερικα 2.....ΒΟΜΒΕΣ:ΦΚ ΑΙΝΤΧΟΒΕΝ,ΕΞΕΛΣΙΟΡ,ΑΡΧΕΝΤΙΝΟΣ ΤΖ,ΑΤΛΑΝΤΕ.......

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΑ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ.

172.  Μιλικοσκι - Γιαρο.  Χ.  3,50.
171.  Γιβασκιλα - Βαασα.  2-3 γκολ.  1,80.
177.  Ατλετ. Μινειρο - Κοριτιμπα.  Χ.  3,45.
179.  Φλαμενγκο - Σαντος.  2.  3,35.

Αυριο θα εχουμε πλουσιοτατο κουπονι μιας και οι ομαδες μπαινουν επειδη τελειωσαν οι υποχρεωσεις των Εθνικων ομαδων.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................

Στο Facebook  ειμαστε στην ομαδα...........
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ ,,,, ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ.
 Εκει θα βλεπετε προτασεις και απο αλλους ικανους παικτες που μπαινουν αποφασισμενοι.
Η ομαδα σας περιμενει.........................

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ.

165.  Τοροντο - Σικαγο.  2.  2,25.
166.  Γκοιας - Κρουζειρο.  2.  1,90.
168.  Μποταφογκο - Κοριθιανς.  Χ.  3,20.
170.  Πορτουγκεσα - Βασκο Ντα Γκαμα.  1.  2,15.
163.  Κορδοβα - Λα Κορουνια.  1.  2,25.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΠΑΛΑ.


Λυπαμαι ανωνυμε.
Στα σχολια προηγουμενου αρθρου επεσημανε ο Ανωνυμος το 0 στα 5.
Αν βλεπεις οτι ειμαστε εκτος στοχου καλο θα ειναι να μην ακολουθας - ατε.
Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι δεν παμε και ταμειο;
Παραθετουμε χθεσινο ταμειο.
Δυστυχως δεν εγινε αναρτηση.  Και λεω δυστυχως γιατι αντιλαμβανομαι και εγω την δεδομενη στιγμη οτι ειναι λιγο δυσκολη η προσεγγιση.
Θυγατρικη σελιδα που ελεγχουμε εκανε τρια στα τεσσερα.   Το δελτιο αυτο που θα δεις εκανε το απολυτο.    ΔΥΣΤΥΧΩΣ.  Ομως;  Προχωραμε...............




280.  Βοσνια - Ερζεγοβινη - Αυστρια.  U 21.  1.  2,20.
282.  Ουκρανια - Κροατια.  U 21.  Χ.  3,20.
286.  Φ.Κ. Αιτχοφεν - Γιονγκ Τβεντε.  X.  3,35.
289.  Πρεστον - Ολνταμ.  2-3 γκολ.  1,80.
Και πολλα ειναι για σημερα Δευτερα.
Οι Εθνικες ομαδες εχουν την κυριαρχια στο κουπονι.
Καλημερα σας.

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.

Και σημερα παιζουμε .....................

248.  Ρανχαιμ - Κριστιανσουντ.  1.  1,95.
252.  Πονφεραντινα- Σπορτινγκ Χιχον.  1.  2,25.
254.  Ρεαλ Μαδριτης Β¨. - Μιραντες.  1.  1,90.
260.  Χαμ Καμ - Μπρινε.  Χ.  3,35.
264.  Παντοβα - Παλερμο.  Χ.  3,00.

Ηταν η πενταδα της Κυριακης.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................

Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

MADE IN ENGLAND.....................

159.  Ροδεραμ - Σεφιλντ Γιουν.  Χ.  3,15.
162.  Μπερτον - Οξφορντ.  Χ.  3,25.
166.  Πλιμουθ - Μπριστολ Ροβερς.  Χ.  3,20.
167.  Ροτσντειλ - Μπερι.  Χ.  3,20.
169.  Τσελντεναμ - Πορτσμουθ.  Χ.  3,20.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
162.  UNDER.
155.  OVER.
156.  OVER.
165.  OVER.
168.  OVER.

That's all.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ.

114.  Λετονια - Λιθουανια.  Χ.  3,20.
105.  Ιορδανια - Ουζμπεκισταν.  Οι του Ουζμπεκισταν γρηγοροι και ικανοι.  Οι Ιορδανοι ετοιμοι και αποτελεσματικοι.  Στα μερη αυτα θα πανε να θαυμασουν τον τοπο και θα φανε δυο γκολακια να θυμουνται συν τοι; αλλοις.   2-1 σκορ λεμε εμεις που βλεπουμε 2 γκολ απο τους γηπεδουχους.
127.  Πολωνια - Μαυροβουνιο.  Εμενα το Μαυροβουνιο δεν με πειθει ομως ...... αυτο το ομως ε ; .......ομως η αναγκη να κανει βαθμους με (μου) λεει οτι θα μπει στον αγωνα και θα παρει κατι.  Τι ;  Τον βαθμο της ισοπαλιας εστω!!!   Το Χ σημειο επιλογης με αποδοση 3,35.
128.  Σερβια - Κροατια.  Οι Κροατες δειχνουν να θελουν το ματς ομως δεν ειναι ετσι τα πραματα.  Να μην χανανε απο τους Σκωτσεζους.  Τωρα κατσε χασε απο την Σερβια που για να τα λεμε με το ονομα τους δεν με πειθει ουτε αυτη , ομως ντερμπι ειναι και οι Σερβοι θα γινουν πολεμιστες σημερα.  Οποτε;   Το σημειο επιλογης ειναι 1 και 2,40.

Με αυτην την επιλογη φευγει η ημερα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................................

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΕ ΣΥΝΤΑΓΗ MAN-BET-PAGE.

Ατλ. Παραναενσε - Σαντος.  Το 2-3 γκολ επιλογη μας.  Αν διαλεγα νικητη την Σαντος θα προτιμουσα.
Κολομπους - Χιουστον.  Χ και 3,20.
Πορτουγκεσα - Ποντε Πρετα.  1.  1,90.
Ατλ. Μινειρο - Φλουμινενσε.  2-3 γκολ.

Με τα ιδια υλικα παμε να φτιαξουμε συνταγη ταμειου.
Πιστοι στο καθηκον και στις επαλξεις με γνωμονα του...οσο με πληγωνεις , τοσο με πορωνεις.

Πιθανον αυριο να μην ειμαστε σε θεση ωστε να δωσουμε επιλεγμενα παιχνιδια.
Ως τοτε βλεπουμε ομως.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΗΡΕΜΙΑ.

Γκαις για το σημειο2 και 2,95 , την Γουικομ για το σημειο 2 και 3,10 , την Τζιλιγχαμ με την Λειτον Οριεντ στο Χ με 3,25 , την Μπραντφορντ μεσα στην Χαρτλπουλ για το 2πλο και τελος Σριουσμπερι και Ολνταμ στο Χ με 3,25 αποδοση.

ΟΙ  ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ  ΛΕΝΕ.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Sep 3 2013, 4:30 PM
Guest228 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...100 ΓΚΑΙΣ 2,102 ΝΤΑΝΓΚΕΝΑΜ 1,105 ΜΠΡΑΝΤΦΟΡΤ 2,111 ΝΟΡΘΑΜΠΤΟΝ 2...!

Θα δουμε σημεια και αργοτερα θα κανουμε συνδεση εκ νεου στην ιδια ενημερωση.
ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.....................................

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΤΙΣ 19.15 ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ ΑΘΗΝΩΝ VS ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

Ολο και κατι θα ειπανε οι παικτες του ΑΡΗ με τον προπονητη τους π.χ ας τους χτυπησουμε στην κουραση τους , να τους τρεξουμε να σκασουν απο δυναμεις , να κανουμε γρηγορο γκολ , να ΔΩΣΟΥΜΕ ΧΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ.  
Μεχρι εδω ολα καλα.   Μολις βαλει λεμε εμεις το γκολ ο ΑΡΗΣ μετα τι κανει;   Πως θα διαχειριστει το σκορ η ομαδα της Θεσσαλονικης;   Τι θα κανει στην συνεχεια;   Με αυτο το τεμπο παμε στο 1-1 και μετα;   Μετα δν βλεπω κατι αλλο.  Την ληξη του αγωνα.

Ο  Ο.Φ.Η με τον Πλατανια.   Ναι στην πρωτη εφετινη νικη του Ο.Φ.Η επι του Πλατανια Χανιων. Το ματς το θελουν οι του Ηρακλειου για να αποδειξουν στους Χανιωτες οτι ειναι τα αφεντικα του νησιου.
Με στανιο ο Πλατανιας ενα γκολ και αυτος.  Το 2-1 σκορ επιλογης μας..

Μπρινε με Σταμπαεκ.  Σε ενα ματς με πολλα γκολ κρινω εγω θα θελα ενα σκορ τυπου 4-3.  Το σημειο ;

Αρσεναλ Σαραντι και Αρχεντινος Τζουνιορς για 2-3 γκολ.

Ραντερς - Σοντερισκε.   Σακος του μποξ η Σοντερισκε;   ΟΧΙ σημερα λεμε εμεις.   Το 0-1 να κρατησει θελουμε εμεις!  

ΟΙ  ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.............

Sep 2 2013, 4:23 PM
Guest436 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...369 ΑΡΗΣ 2,408 ΣΟΝΤΕΡΙΣΚΕ 2,409 ΜΡΙΝΕ 1,414 ΚΑΙΖΕΡΣΛΑΟΥΤΕΡΝ 1,416 ΟΦΗ 1....!

Καλο απογευμα και καλες επιλογες.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΕΠΙΣΗΜΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ.

Βγηκε και ο τελευταιος μηνας ο Αυγουστος και μπηκαμε φαινομενικα στο Φθινοπωρο.
Αυτο δεν μας κοβει και την ανασα!  Οσο οκαλος Θεουλης κραταει την ζεστη και τον ηλιο σε εξαιρετικα επιπεδα θα εκμεταλευομαστε τις αποδρασεις για βουτιες στην καταγαλανη θαλασσα μας.
Γνωριζουμε οτι μας περιμενει μια πολυ δυσκολη συνεχεια και θα κανουμε τα παντα ωστε να μπορεσουμε να ανταπεξελθουμε.   Η αληθεια ειναι οτι απο σημερα πρεπει να ξεκινησουμε αλλου ειδους τροπο ζωης γιατι ο Χειμωνας θα ειναι με διαφορετικο προσωπο και των χιλιων προβληματων που θα μας επιβαρυνουν στα οικονομικα μας.
Παμε σημερα μαζι αφου καλοσωρισουμε τον Σεπτεμβριο να ευχηθουμε κατα πρωτον υγεια και καλο Φθινοπωρο.

Στα παιχνιδια μας.................
318.  Σεντ Ετιεν - Μπορντο.  Χ.  3,05.
319.  Γουεστ Μπρομ. - Σουονσι.  1.  2,35.
324.  Εσμπιεργκ - Μιντινλαντ.  2.  2,50.  Απο 1/2 Ημιχρονο Τελικο να μην μπορει να βγαλει το ματς λογω κουρασης λεμε εμεις.
335.  Νις - Μονπελιε.  Αν σταθει σαν Μονπελιε εκει μεσα την καπιε.  Ποια Νις;  Την ειδαμε με τον ΠΑΟΚ στο φιλικο........
337.  Εσπανιολ - Μπετις.  Παντα υπολογισιμη εκτος εδρας η Μπετις ομως κομπιαζω αν και δεν θα πρεπε.  Δεν μου αρεσι η Εσπανιολ αλλα το μοιραζω στο Χ και 3,35.  Κανονικα;  Θα επρεπε ενα 2πλο!
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Η Αρσεναλ με την Τοτεναμ σε δυσκολο ματς για τους κανονιερηδες.   Η Τοτεναμ θα παιξει για νικη.  Το σημειο 2 με 3,20.
Η Μιαλμπι με την Χακεν με βγαζει στα ποσοστα 2πλο.   Εγω ομως θα παω με την Μιαλμπι και το 2-1 σκορ.
Τζουργκαρντεν και Ελφσμποργκ με την φιλοξνη καλυτερη σαφως ομως η Τζουργκαρντεν να θελουμε νικη ημιχρονου και να παμε με αυτο στον αγωνα αυτον.
Με ενδιαφερον θα δω την Σεν Γκαλεν με την Λουκερνη.   Θελω το σημειο 2.
Λιβερπουλκαι Μαντσεστερ Γιουν. να ελκυουν το ποδοσφαιρικο ενδιαφερον στις 15.30.
Το 2-3 γκολ παιρνουμε και σαν φαβορι ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.  Το σημειο Χ.   Το 1-1 επισης.

Gioul bet:Λιβερπουλ χ,αρσεναλ χ,σεντ ετιεν χ,σοσιεδαδ χ,μαρσειγ χ.καλη τυχη

ΝΕΑ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ  GIOUL  BET.
========================  ΩΡΑ  18.35.
========================
Παιζουμε GIOUL BET.

Gioul bet volume 2:395 κορινθιανς χ,396 κοριτιμπα χ,397 μποταφόγκο χ,398 μαρσειγ χ......399 βαλενθια 1χ(δε),402 μποκα χ,403 αλκορκον 1,405 τολουκα 2,407 σαν λορεντζο οβερ........Fun bet:paok 2/1 και ολυμπιακος χ/2.αποδοση 100.........
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ......................

Και που να ξερατε!   Δεν ειναι οτι μας ριχνει το ηθικο το καμενο παρολι.    Ειναι κυριως που δεν σε (σου) δινει την δυναμη να φωναξεις σημεια , οπως αυτο της μεγαλης τεραστιας και σουπερ ομαδας (που θα μας πας μωρη) Πιτερμπορο.   Τι εκανε λοιπον η Πιτερμπορο;    Ανοιγε τον λακο στους παικτες και μολις τον ανοιξε και τον εκανε μεγαλο μας πεταξε ολους μεσα.   Ειπα λοιπον το πρωι......  κι αν χασει η Πιτερμπορο του 7 στα 7 σε ποιον θα λογοδοτησει;   2/2 Ημιχρονο Τελικο λοιπον.  Ποιος ομως και με τι δυναμη το δινει σε σενανε παικτη;     Και δευτερον ρε παικταρα !   Θα με πεις κατοπιν εορτης.    Ποια ειναι αυτη η Γκροντιγκ που θελει να την δινουν 1,45 για νικη της;  Δηλ.- η Νεουσταντ τι κανει;       Το 4-4 που παιζαμε μας εκανε εναν κομπο στο 84 οταν εγινε το 3-4.   Ομως γρηγορα πηγε και αυτο 3-6 οπως η Ααρχους.    Εχουν μοδα στα τελευταια να βγαζουν το 3-6.
Καποιοι οικονομουν παικτη χοντρα.    Εμεις απλοι παικτες με διαισθηση και μονο απλα προσπαθουμε.      
Ο φιλος και συνεργατης ι Apofraxeis Assos. ειδε την προσπαθεια την πρωινη να αποδιδει μεν ομως παλι να μην πληρωνει.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.   
ΧΩΡΙΣ ΣΚΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................

ΤΗΣ ΜΠΟΥΝΤΕΣΛΙΓΚΑ.....................

Αννοβερο.  Χ.
Βολφσμπουργκ.  2.
Γκλαντμπαχ.  Χ.
Νυρεμβεργη.  1.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Γουικομ.  Χ.
Μπερμπιγχαμ.  Χ.
Τζιλιγχαμ.  Χ.
Νοτς Καουντι.  Χ.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Ρεν - Παλερμο - Μπρεσια - Βιγιαρεαλ - Χιρονα.
Και Χ Πλατανιας , Χ Κροτονε , Χ Μαδεργουελ.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΡΥΘΜΟ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ.............

Ολα καλα και ολα ωραια , παιζουμε απελευθερωμενα ανετα και χωρις αγχος ωστοσο δεν ειμαστε σε θεση να ματωσουμε το πλεκτο.
Σημερα θα παμε με ............
104.  Οντενσε - Ααρχους.  1.  2,10.  Σταση Ααρχους.   Φτανει.
110.  Κλερμον - Κρετειγ.  Σαφεστατα εχουμε μια ομαδα που σκοραρει συνεχως και αυτη ειναι η Κρετειγ.    Η Κλερμον ομως παιζει επιφυλακτικα και σκεφτεται πολυ τα μετοπισθεν.  Με το γεγονος αυτο δηλ. που θα δωσει εμφαση πισω απο - και κλειουμε να κανει ζημια η Κρετειγ.   Με ελεγχο του αγωνα υπερ της Κλερμον , τι θελουμε εμεις παικταραδες μου ;   Γκολ γηπεδουχου.   Οι εμπειρια με  (μου) δειχνει 1-0.   Ο Σκορακιας ομως εχει φαγωθει ακομη δεν ηρθε να κανει μπασιμο και μας την λεει!!!   Να παιχτει 2-1 Σκορ μας προτρεπει.   Οποιον επεισε επεισε.   Αλλωστε εχει το FAN CLUB του.
115.  Ντιζον - Λαβαλ.   Υπαρχει διαχυτη αισιοδοξια να πιασουμε το μεγαλο Χ με 3,50 αποδοση.  Λιγο να σφιξει η Λαβαλ και ειναι ετοιμο!!!
114.  Νιορ - Αρλ.  Να παρει το 2πλο η Αρλε μεσα στην Νιορ που μας εχει πρηξει.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 3,25.
141.  Μοναρχας - Πατσουκα.  Η ισοπαλια ειναι με το Χ στο 3,20.   Στο 1-1 καταληγει ο κυριος Σκορακιας.

Ο ΝTAVATZIS  μεσω TSAT εδωσε τα δικα του πιστευω.
Για να δουμε τι ειπε.............
Aug 30 2013, 2:18 PM
Guest599 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ...101 ΦΟΡΤΟΥΝΑ 2,104 ΑΡΧΟΥΣ 2,106 ΚΑΣΙΜΠΑΣΑ 2,101 ΜΟΝΑΧΟ 1,103 ΦΣΒ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ 1...!

Αυτη ειναι η σημερινη μας επιλογη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013

ΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.

Αστρα Πλοεστι - Μακαμπι Χαιφα.  Γιατι πηρε καθοδικη πορεια η Αστρα Πλοεστι ;  Τι τον επιασε τον προεδρα και εστειλε την παικτουρα του στην Β ομαδα ;   Παμε με τους Εβραιους και την νικη τους μετα απο ολα αυτα που ετσι κι αλλιως η Αστρα δεν λεει τωρα σαν ομαδα.

Νις -Απολλων Λεμεσου.  Στην Κυπρο ο Απολλων Λεμεσου εκανε την στοιχηματικη εκπληξη και κατοπιν πηρε και δανεικο μια παικτουρα της Νις.     Μονο και μονο γι αυτο που εγινε εμεις παμε με την υποψια τους να εχουν κανει κατι μεταξυ τους.   Τι ;  Κατι σε εδωσα , κατι γυρευω!!!
Λεμε λοιπον εμεις 2-0 τελικο και στην παραταση ας γινει μαχη κανονικη.    Οποιος φοβαται το παραταει.  

Σεριφ Τιρασπολ - Βοιβοντινα.  Το σημειο 2.

Μπεσικτας - Τρομσο.  Μεχρι ανατροπη θα παιξουμε απο 2 σε 1 σε ειδικο στοιχημα - συστημα.

Αλκμααρ - Ατρομητος Αθηνων.  Εχουμε το γκολ γκολ.

ΑΠΟΕΛ - Ζουλτε Βαρεγκεμ.   Θα μπουνε γκολ στο καταμεστο Γ.Σ.Π για εμας ειναι σιγουρο.   Επισης θεωρουμε οτι παρ ολη την εμπειρια το ΑΠΟΕΛ κατι θα αφησει σημερα.   Αν ερθει 1-1 ο αγωνας παμε παραταση.  Αν ερθει 2-2 παπαλα ολα.  Εμεις εχουμε την ισοπαλια προτιστως.  Το σημειο Χ.

Στουτγκαρδη - Ριεκα.   Να δουμε η αλλαγη του προπονητη αν βοηθησει την Στουτγκαρδη να ειναι στην Ευρωπη.  Ευτυχως που εκανε στο τελος το 2-1 και εσωσε εν μερει την παρτιδα.   Αλλιως με 2-0 ηττα θα ειχε ακομη πιο μεγαλο προβλημα.   Ειχε πολλες πολλες ευκαιριες ομως ειναι αναποτελεσματικη.   Στο γηπεδο της εχει μεγαλυτερη τυχη ομως ο κοσμος δεν θα ειναι στο ματς καθως εχει κρυωσει.    Οι εμφανισεις της ειναι απογοητευτικες.    Βεβαια με την Ριεκα ειναι αλλιως λογω του φασματος αποκλεισμου ομως εμεις θα παμε με το Χ2 η εστω μονο με το σημειο Χ.
Πρεπει ομως να παιξουμε το Ημιχρονο σε ειδικο συστημα 2πλο.

Σεντ Ετιεν - Εσμπιεργκ.  ΝΑΙ για εμας μπορει η Σεντ Ετιεν να νικησει τον αγωνα , ωστοσο εχουμε ενσταση ως προς το σκορ.  Εδειξε βεβαια οτι σκοραρει ακαταπαυστα και ειδικα στην Εσμπιεργκ ομως οι Δανοι θα πανε διαβασμενοι και οσο να ναι αντεχουν στην πιεση κιολας!   Το 2-1 σκορ ειναι αυτο της επιλογης μας.     Ποιος περναει ;   Ας προσεχε............

Να δουμε καλα ματσακια και να εχουμε καλες επιλογες.
Το βραδυ τα ξαναλεμε.    Με οτι καλυτερο σα αφηνουμε καθως η ωρα ειναι πλεον 14.40.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2013

ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ.

Εν μεσω ακραιων φαινομενων και ενω απο τις βουτιες βρεθηκαμε μετα κοπων και βασανων στην στερια , φτασαμε στο βασιλειο του SABBATIANOS.
Κανουμε αναγκαστικα ηλεκτρονικη παρεμβαση απο την εξωτικη Καλλικρατεια.

Μιλαν - Αιντχοφεν.   Μπορει να βγει το OVER και μαλιστα με γκολ γκολ.   Η Αιντχοφεν θα απειλησει ομως στο τελος η Μιλαν να παρει την νικη.   LOS για 2-1 σκορ.

Σελτικ - Σαχτιορ Καραγκαντι.  Μαλωνουμε για το πως θα παει το ματς αυτο.   Ο SABBATIANOS λεει γκολ γκολ σιγουρα και 1-2 σκορ ενω εγω λεω καθαρο 2-0 σκορ!!!

Σοσιεδαδ - Λυων.  Για να πω την αληθεια με (μου) αρεσει η Λυων εκτος εδρας οποτε καθαρα θα ταχθω με την προσπαθεια της Ολυμπικ.    Θελω το σημειο 2 και 1-2 σκορ απο 0-2 ενω ο SABBATIANOS λεει OVER και 2-2 περικαλω.

Μαριμπορ - Βικτορια Πιζλεν.  2-2 προτεινει ο SABBATIANOS και OVER.   Το σημειο Χ με 1-1 λεμε εμεις.

Μην μπερδευεστε καν. 
Οσοι θελετε πηγαινετε με τις προτασεις του SABBATIANOS και οσοι θελετε επισης αλλαζετε και πατε με τον SIMOSSHOW.
Ενα μετραει.  Οταν συναντιουνται οι συνεργατες ανοιγουν οι ουρανοι.
Χαλασμος Κυριου στην Χαλκιδικη.
Να περνατε καλα και με υγεια.

Γουοτφορντ - Μπορμνμουθ.   Ελπιδα για το σημειο 2.
Νοτιγχαμ - Μιλγουολ.  Μια μικρη ελπιδα στην Μιλγουολ.
Τιποτε αλλο για σημερα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................



ΚΙ ΟΜΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΚΟΝΤΑ..................

Τραβα ο ΠΑΟΚ τραβα η Σαλκε τελικα οι Γερμαναραδες ηταν πιο δυνατοι παρ ολο που εμειναν και με 10 παικτες!!!    Μιλησε η εμπειρια.   Μιλησε και η ατυχια.  Ο Στοχ ηταν που περασε απο τα πλαγια και απο τα αριστερα μπηκε στην περιοχη αλλα το πλασε του ηταν α(Στοχ)o.
Στην προσπαθεια του ο ΠΑΟΚ να κανει το 3-2 αφησε ανοιχτες τις γραμμες του και με αντεπιθεση η Σαλκε εκανε το 2-3 βαζοντας τελος στο ονειρο που εμεινε στο σκοταδι.   Δεν ειχε αστερια σημερα στην Τουμπα.   Κι αν ειχε ποιος τα ειδε ;  
Η Σαλκε λοιπον πηρε το σεντονι και εφυγε με αυτο στις αποσκευες της παιρνοντας μαζι και τα 15 Εκκατομυρια Ευρω.  
Η πολη θα βρει παλι την ηρεμια της καθως υπηρχε διαχυτη αισιοδοξια προκρισης στους ομιλους του Τσαμπιονς Λιγκ.    Και παλι ομως ο ΠΑΟΚ θα ειναι ετοιμος να αγωνιστει , ομως στο Γιουροπα Λιγκ.
Ελπιδα για καλη πορεια και οτι καλο ας προκυψει.
Παντως να πουμε οτι η Τουμπα ειναι δυστυχως ενα ξεφραγο αμπελι που περνανε ΟΛΟΙ ενας - ενας.
Ηττα στην ηττα και δεν σωζωνται ουτε τα προσχηματα.  
Να δουμε ο τεχνικος του δικεφαλου τι θα κανει ωστε να σφιξει την αμυνα και να μην δεχεται τα γκολ σαν στραγαλια.   Δυο απο τον εναν τρια απο τον αλλον δυο απο τον αλλον εεεεεε !!!   Κατι πρεπει να γινει επιτελους.    
Καληνυχτα απο την Θεσσαλονικη.   Η κλασσικη μουσικη τελειωσε.   Παντως το σεντονι τεντωθηκε.  Ποιος ομως το ειδε ;  

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................

Τρίτη 27 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ - ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.

Πριν απο λιγο οι Γερμανοι εξεδωσαν ανακοινωση και ευθεως ριχτηκαν με δηλωσεις στην ουσια του αγωνα.
Να ριξουμε ειπαν 11 παικτες και να τους σκισουμε τον κ... τους !!!   Μεγαλη προκληση συναμα και προσβολη.
Καλειται ο μεγαλος ΠΑΟΚ να αποδειξει γιατι μπορει αυτα τα γατακια να τα καταπιει.
Απο την αρχη να μπει δυνατα και αμεσα να τους τιναξει τα διχτυα.    Ειναι πολλα , παμπολλα τα 15 Εκκατομυρια Ευρω και σιγα μην μας τα χαρισουν οι ξανθομαλλουσες των Γερμανων.  Αυτοι που δεν μας αφηνουν να κατσουμε ουτε στην σκια αυτοι που μας περιλαβαν στα μνημονια και μας εχουν παρει και τον αερα που αναπνεουμε.    Αυτοι λοιπον με καθε μεσο θα προσπαθησουν να παρουν την νικη , τα 15 Εκκατομυρια Ευρω και τα παντα ολα.     ΟΧΙ λεμε εμεις.   Πρεπει να αντισταθει ο ΠΑΟΚ και για την ακριβεια να σκισει αυτος τον κ... της Σαλκε και να την πληρωσει με το ιδιο νομισμα.
   . Ατυχοι οι φιλοι του ΠΑΟΚ που τεντωνει το σντονι και δεν θα ειναι μεσα να το χαρουν.   Η τιμωρια του γηπεδου απο βλακειες καποιων τους στερει αυτο το δικαιωμα.   Πρεπει ομως και οι παικτες να ορκιστουν και να πιστεψουν οτι οι Γερμανοι δεν ειναι τιποτε απολυτως , ωστε να δωσουν ενα μεγαλο μαθημα στην Γερμανικη ομαδα που θα το θυμουνται για χρονια πολλα.
Οτι δεν εκανε με την Μπαγερν , με τον Αγιαξ ας το κανει τωρα που ειναι η ωρα.    Και τα χρηματα χρειαζεται ο ΠΑΟΚ και την ταπεινωση των της Σαλκε.  
Η ωρα πλησιαζει.   Η σελιδα θα παιξει Ιντερνετικα 2-0 Ημιχρονου τον ΠΑΟΚ με γνωμονα τον αιφνιδιασμο που λεμε εμεις οτι θα πετυχει.   Στο Β Ημιχρονο ας βαλει και η Σαλκε 1 γκολ οποτε εδω μας βοηθαει και ο Κυριος σκορακιας που μας λεει.       Το 2-1 ειναι Σκορ επιλογης μου και φοβαμαι μην παει στο 3-1 !!!    Εσυ φοβασαι Σκορακια ομως οι Παοκτσηδες φιλοι που διαβαζουν την σελιδα σε ευγνωμονουν προκαταβολικα.  Εισαι ευστοχος και το ξερουν , οποτε τους δινεις μεγαλυτερη πιστη στην προκριση.    1/1 Ημιχρονο Τελικο.

Αουστρια Βιεννης - Ντιναμο Ζαγκρεπ.  Θελουμε νικητρια την Αουστρια Βιεννης.   Με 2-3 γκολ με 2-1 σκορ και φυσικα το OVER.

Αρσεναλ - Φενερμπαχτσε.  Το 0-3 του πρωτου αγωνα μας δινει την δυνατοτητα να κοντραρουμε τα κανονια.  Οχι ως προς την προκριση , αλλιμονο!   Ως προς την νικη του αγωνα.   ΔΙΠΛΟ για την Φενερ και μαλιστα με πολλα πολλα γκολ.  Λεμε εμεις.

Λεγκια Βαρσοβιας - Στεαουα.  Ποιος θα κατατροπωσει τον αλλον ;   Η Λεγκια εχει τον πρωτο λογο.   Εδρα εχει και θα τα δωσει ολα.   Το 2-3 γκολ πρωτιστως!!!    Νικη για την γηπεδουχο..........

Ο  GIOUL  BET  απο το Λιτοχωρο Πιεριας μας δινει....................μεσω E-MAIL.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Αουστρια 1.
ΠΑΟΚ.  Χ.
Αρσεναλ.  4-6 γκολ.
Λουντογκορετς.  Χ2 Διπλη ευκαιρια.

Αυτα τα ολιγα και για σημερα.
Καλο ειναι να συμβουλευεστε τις φιλικες μας σελιδες που βοηθουν τον παικτη.
Αυτες ειναι οι ......................
http://man-bet-show.blogspot.gr/
http://seleojunior2.blogspot.gr/
http://seleosavvas.blogspot.gr/
ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ

19:30Φράιμπουργκ - Μπάγερν ΜονάχουOTE Sport 1
21:30Φράιμπουργκ - Μπάγερν ΜονάχουOTE Sport 1
21:45ΠΑΟΚ - ΣάλκεNovasports 2 - HD2
21:45Άρσεναλ - ΦενέρμπαχτσεNovasports 1 - HD1
21:45Λέγκια - ΣτεάουαNovasports 3
21:45Αούστρια Βιέννης - Ντίναμο ΖάγκρεμπNovasports 7

ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΜΕ ΚΑΛΑ ΜΑΤΣΑΚΙΑ.

Καλη εβδομαδα να εχουμε με υγεια αλλα και στοιχηματικα να ειμαστε ευστοχοι.

  .Η Μαντσεστερ Γιουν. υποδεχεται την Τσελσι στις 22.00 και ειναι κοκκινο το ματς καθως προσφερεται απο τον ΟΠΑΠ και για LIVE στοιχηματισμο.   Ασχετα βεβαια αν θα βρεις ανοιχτο πρακτορειο ΠΡΟΠΟ.   Το θεμα ειναι ομως πως βλεπεις το παιχνιδι αυτο.   Να δουμε ποσο γατα ειναι ο Μουρινιο σημερα!  2,30 - 3,15 - 2,80.   Εμεις απο την μερια μας βλεπουμε γκολ εκατερωθεν και βγαζουμε ισοπαλια στο παιχνιδι.   Το Χ στο 3,15.

  .Σαν Παουλι με Δυναμο Δρεσδης.  Θα παρουμε το Χ Ημιχρονου καθως θεωρουμε οτι στο Β Ημιχρονο η Σαν Παουλι θα παρει το ματς.   Εμεις παιζουμε Χ Ημιχρονου.

  .ΚαισεριΕρσιγεσπορ - Μπεσικτας.  Να κοντραρει εστω για ενα Ημιχρονο η εδρα την ακαθεκτη Μπεσικτας.  Με νεοφωτιστους παιζουν.  Χ/2 Ημιχρονο Τελικο επισης!   Εμεις ;   Χ Ημιχρονου.

  .Τσεζενα - Βαρεζε.  Θα παμε με την ισοπαλια οπως και σχεδον ολοι οσοι θα παιξουν τον αγωνα αυτον.  Για εμας παντως αν καποιος θελει να σκοραρει και να παρει το ματς , αυτος θα ειναι ο φιλοξενουμενος.    Ομως εστω και 1-1 το ματς αυτο θελουμε και πρεπει να το βγαλουμε ισοπαλο!

  .Σαντεφιορντ με Μπρινε βγαζουμε ισοπαλια.   Οταν κατηφοριζουν οι Φαλαινες κατηφοριζουν για τα καλα.  Η ουρα της φαλαινα με τα ασπρα μπλε χρωματα πρεπει να ανακαμψει.  Προς το παρον ας παρει το Χ με 3,25 αποδοση επι της Μπρινε που ειναι δευτερη αλλα 8 βαθμους πισω απο την πρωτη Μποντο Γκλιμτ.

  .Κιλμες με Σαν Λορεντζο.  0-1 γκολ για το ματς αυτο.  Θεωρουμε παντως οτι η εδρα θα παρει το ματς!

Αυτα τα ολιγα για σημερα. Αυριο με νεες μαχες στο καινουριο κουπονι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................

Κυριακή 25 Αυγούστου 2013

ΤΡΕΧΑΤΕ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ.

306.  Φορτουνα Ντισ. - Μποχουμ.  2.  3,75.  Να σκοραρει επισης πρωτη η Μποχουμ.  1-2 σκορ παιζουμε.
309.  Σιον - Τουν.  Χ.  3,25.
311.  Γουοτφορντ - Νοτιγχαμ.  1.  1,90  Ολοι παιζουν Νοτιγχαμ.   Οχι ολοι ομως αυτο προτεινουν.
319.  Μπραουνσβαιγκ - Αιντραχτ Φρανκφ.  1.  2,50.

Αργοτερα και παλι μαζι...................

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ................................

ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΣΑΛΚΕ ΚΑΙ Η ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΦΙΛΟΥ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ.

Η  αφιερωση φιλου της σελιδας μας λιγο πριν την μαχη του Π.Α.Ο.Κ με την Σαλκε και το ελπιδοφορο του 1-1.

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

ΑΜΙΓΩΣ ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ............

Μετα τις 20.00.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
278.  Βαλενθια  2.
291.  Φλαμενγκο.  1.
263.  Π.Α.Ο.  OVER.
286.  Βιγιαρεαλ.  1.  Ημιχρονου.
Με αυτα τα σημεια σας αφηνω για σημερα και ενω στο ημιχρονο η ομαδα με τις μεγαλες προσδοκιες για εφετος και τις μεγαλες βλεψεις , ο ΠΑΟΚ ητταται με 2-0 στο αδειο απο φιλαθλους γηπεδο του Παναιτωλικου λογω τιμωριας απο περυσι.



238.  Αστον - Βιλα - Λιβερπουλ.  Μπασιμο οι χωριατες , γνωστη η Λιβερπουλ.   Μεχρι την ισοπαλια μπορουν να πανε και αν ανοιξει το σκορ ας σκαλωσει στο 2-2.  Το Χ στο 3,35.
210.  Νταντι Γιουν. - Σεντ Τζονσον.  Καλο ειναι το Χ τελικο με 3,25 αποδοση..
193.  Πλιμουθ - Ροτσντειλ.  Χ.  3,25.
170.  Μπλακπουλ - Ρεντινγκ.  Σφιξου Μπλακπουλ και το Χ ειναι εφικτο.  3,25 το σημειο.
173.  Τσαρλτον - Ντονκαστερ.  Το σημειο Χ στο 3,35.  Αναμενουμε να σκαλωσει η Τσαρλτον.
(((((((((( )))))))))) ((((((((((  ))))))))))  ((((((((((  ))))))))))  ((((((((((  ))))))))))  (((((((((( ))))))))))

Το Αννοβερο με την Σαλκε.  Εμεις ειμαστε που κραζουμε την Σαλκε που εγινε καρπαζο-εισπρακτορας και οποιος θελει την παιζει για πλακα ομως εχουμεπροαισθημα οτι  μπορει να νικησει.  Τα ποσοστα δειχνουν ακριβως αυτο και η προιστορια ειναι καλη σχετικα υπερ της Σαλκε.  2-2 ο σκορακιας και θα παιξω ειδικο στοιχημα μονο αυτο !!!  Σαν σημειο ;  ΝΟ ΒΕΤ.

Παναιτωλικος -ΠΑΟΚ.  Προκλιση για τον Παναιτωλικο να παρει το ματς και να νικησει μια ομαδα που εχει βλεψεις ακομη και για πρωταθλημα.   Ο ΠΑΟΚ για να εχει επικοινωνια στην κορυφη θα παει να παρει την νικη.  Μπερδμενο ματς μοιαζει να βγαινει ισοπαλο.   Απο το 0-0 και το 1-1 επιλεγω το 1-1 σκορ.

Μαιντζ - Βολφσμπουργκ.  Ποια ομαδα θα νικησι 2-1 ;  Λεμε εμεις!!!  Η Βολφσμπουργκ με 1-2.

Φορεστ Γκριν - Λουτον.  Μιλαμε για εδρα με το σημειο 1 στο 2,10.  Ντερμπι ειναι!

Μετα τις 20.00.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
278.  Βαλενθια  2.
291.  Φλαμενγκο.  1.
263.  Π.Α.Ο.  OVER.
286.  Βιγιαρεαλ.  1.  Ημιχρονου.
Με αυτα τα σημεια σας αφηνω για σημερα και ενω στο ημιχρονο η ομαδα με τις μεγαλες προσδοκιες για εφετος και τις μεγαλες βλεψεις , ο ΠΑΟΚ ητταται με 2-0 στο αδειο απο φιλαθλους γηπεδο του Παναιτωλικου λογω τιμωριας απο περυσι.

Τελικα δεν μας επηρεαζει διολου ενα ακομη χαμενο δελτιο.
Συνεχιζουμε ακαθεκτοι.

****Ειχαμε πει απο πριν...................
Αν ειμαστε καλα και αισιοδοξοι θα κανουμε συνδεση εκ νεου.   Αλλιωωωως !  Θα το κλεισουμε νωρις το μαγαζακι χαχαχαχαχα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

ΟΤΑΝ ΤΟ TSAT ΕΧΕΙ '' ΦΩΝΗ ''.

Ο φιλος της σελιδας και προσωπικος φιλος  SABBATIANOS κατεβασε στο TSAT μια δικη του προταση εντελως ψαγμενη και μαρκαρισμενη.    Ενω λοιπον εδωσε τριαδα εγραψε και τεταρτη ομαδα προσπαθωντας φυσικα να ανεβασει τα ποσοστα!   Χρησιμοποιησε δυο φορες την λεξη ..... και τελος ......  δειχνοντας ετσι οτι τσονταρει καθαρα και τεταρτο σημειο αυτο το γκολ γκολ που ηρθε 0-0.
Βλεπουμε λοιπον πως οταν το TSAT εχει την δικη του φωνη ¨¨ πυροβολαει ¨¨  καλα.
Ο μεγαλος GIOUL  BET ειναι παραλληλα και ο μεγαλος απων ενω ακομη ο φιλος της σελιδας και συνεργατης μας με το ψευδωνυμο NTAVATZIS παραθεριζει.   Ενας μηνας ειναι μεγαλη διαρκεια για τα σημερινα δεδομενα !!!
Με νεα αναρτηση θα ειμαστε μαζι σας για να πουμε τι ειδαμε σημερα.
Πλησιαζει η ωρα για τον πρωινο καφε στον Βρασιδα.     Ονομα ρε παιδι μου που σε εμπνεει.   Αν πεις ομως και για τον περιβαλοντα χωρο που ειναι μεσα στα πλατανια και κυριο χαρακτηριστικο του ειναι το πρασινο και η καθαριοτητα , τοτε σιγουρα σκεφτεσαι και λες οτι σε προδιαθετει να αγωνιστεις γενναια και να εισαι ετοιμος για την μαχη.  Την δικη σου μαχη της τετραδας της πενταδας και των πολλων επιλογων που ερχονται μεσα απο την αναλυση την σκεψη και την συζητηση σε ηπιο κλιμα χωρις φωνες και φασαριες.
Μεινετε μαζι μας.   Θα επανελθουμε , παντως σιγουρα μετα απο αρκετουτσικη ωρα.

Δειτε την σκεψη αναλυση του φιλου μας της σελιδας.

Aug 23 2013, 3:28 PM
Sabbas AsaridisΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ ΟΒΕΡ ΤΟ 101 ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Β ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΒΓΑΙΝΗ ΟΒΕΡ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 1.85 ΚΑΛΟΟΟΟΟΟ .ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟ 103 ΟΒΕΡ ΣΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ 1.65 ΚΑΛΛΟΟΟΟΟ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ 105 Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΕΤΕΙΓ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟΠΛΗΡΟΜΕΝΟ ΟΒΕΡ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΟΥ 1.85 ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ 119 Η ΓΑΛΛΙΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΚΟΛ/ΓΚΟΛ ΣΤΟ 1.75ΑΥΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ .ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΣΙΜΟΣΣΗΟΟΥ ΣΑΒΒΑΤΙΑΝΟΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ. Υ/Σ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΕΙ Ο
Καλο διημερο με υγεια και διαθεση.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΦΩΤΙΑ ΜΕ ΣΤΑΝΤΑΡ.

Σημερα κανουμε την εμφανιση μας επιθετικα με σχημα καθαρα νικητη.
Πρεπει να προσεξουμε και θα σκοραρουμε.
Τι ειδαμε................
100.  Αουε - Κοτμπους.   Αλλιως περιμεναμε την Κοτμπους και δεν μας ενθουσιασε.  Νομιζω οτι θα ερθει ισοπαλο το παιχνιδι   Το Χ σημειο επιλογης μας.
101.  Ινγκολσταντ -Μπιλεφελντ.  Δεν αρεσει η γηπεδουχος σε κανενα ματς που την ειδα εως τωρα.  Και τα στατιστικα της ειναι χαλια.   Με ψηνει πιο πολυ η φιλοξνη ομως δεν τρελενομαι κιλας!   Ειναι ομως καλυτερη απο αλλες χρονιες και θα παω με το σημειο 2.
102.  Σατχαουζεν - Καρσλουη.  Με γυμνο ματι λεμε Καρσλουη.  Με το σημειο 2 καθως θεωρουμε οτι η γηπεδουχος θα κυνηγαει στο σκορ και ενω δειχνει οτι τα καταφερνει εν τουτοις σημερα θα βρει προβλημα.  Πιο ποιοτικη η Καρσλουη.  Το σημειο 2.
103.  Ααρχους - Σοντερισκε.  1,90 - 3,35 - 3,05.   Βγαζουμε απο την σκεψη το σημειο εδρας και παμε να δουμε αν βγει Χ η 2πλο.  Στο Β Ημιχρονο που θα κριθουν ολα θα επελθει το σημειο Χ.   Με 2/X Hμιχρονο Τελικο παιζουμε.

Αν προλαβουμε θα δουμε και αλλα παιχνιδια.  Ενα ταξιδι αστραπη μας αναγκαζει να μην δουμε αλλα σημεια.
Προς το παρον παιζουμε με τα ματς των 19,30.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

ΚΑΤΑΛΗΓΟΝΤΑΣ ΤΑΚΑ - ΤΑΚΑ................

Ατρομητος Αθηνων - Αλκμααρ.  2 Ημιχρονου.
Θα το παλαιψει η Φεγιενορντ μεσα στην Κουμπαν ;   Παμε με την ισοπαλια του 2-2.
Μπορει η Νορκεπινγκ να νικησει την Τζουργκαρντεν ;  Ναι μπορει.
Εσμπιεργκ με Σεντ Ετιεν.  Παιζει πλεον καλα και στην εδρα της η Εσμπιεργκ οποτε κατα καποιο τροπο ενφοβουμαι το σημειο.   Με την Σετ Ετιενθα μπορεσει να βγει με αξιωσεις μπροστα ;  Οι Γαλλοι πιο σοβαροι να παρουν το ματς.  Το OVER αν θελετε κολλατε.
Ελφσμποργκ με Νορτζελαντ.  Το δινουν 2πλο ομως εμεις θα παμε με την γηπεδουχο.  Εδρα επιλεγουμε και καλα κανουμε.   Οτι γινει γινει.
Παρτιζαν και Τουν να βγει ισοπαλο το ματσακι.

Αυτα και γρηγορα γρηγορα την κανουμε με ελαφρα πηδηματακια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΤΑΜΕΙΟ Ο Π.Α.Ο.Κ ΤΟΥ ΤΣΑΜΠΙΟΝΣ ΛΙΓΚ.

Δεν νομιζω εμεις απο δω να τον προκαλουμε αγχος.  Οχι δα.  Δεν ειμαστε εφημεριδα ουτε στεκι ευρειας καταναλωσης.   Ειμαστε σελιδα της αναπτυξης του ποθου της προσμονης.
Απο εδω πιστευουμε στον δικεφαλο του Βορρα και τα υποτιμητικα ποσοστα , που ομως θα πουμε και ευχαριστω πολυ.    Ναι .   Θα παρουμε ευθεως το 2πλο , το σημειο 2.      
Θα παιξουμε ξερα 2πλο αφηνοντας το Χ η και την Διπλη ευκαιρια.     Να χασει ;   Δεν με ( μου ) περναει  καν απο το μυαλο.
Και να που το σεντονι των αστερων του Τσαμπιονς Λιγκ ειναι στρωμενο και τεντωμενο για τον Π.Α.Ο.,Κ.    Ειναι αυθεντικο και δεν ειναι Κινεζικο.    Η Σαλκε αρχισε με βασανα και οσοι την επαιξαν την ξυλοφορτωσαν με γκολ.   Το Γκριζενκιχελ θα εχει χρωμα ασπρομαυρο και θα μυριζει απο μακρυα οτι θα γινει μαχη γερη εν ονοματι της προκρισης.    1,50 -  4,50 - 6,75.    Εγω μαγκες τασομαι υπερ του Π.Α.Ο.,Κ και αν παιξουμε ολοι ξεχρεωνουμε το Ελληνικο χρεος.
Με πιο βαθια αναλυση λεει ο παικτης.     Μακακιες μας λεει ο SIMOSSHOW.     Ποιος Π.ΑΟ.Κ αφου η αμυνα του ...... το κεντρο του ......... απειρος ..........  ποσα θα φανε !!!  
Δεν εχεις δικαιο παικτη.   Ποτε ο ΠΑΟΚ δεν εδειξε σημεια αποσυνθεσης στην Ευρωπη.
Εχει ενα καλο κοστουμι και αυτο καλειται να φορεσει ξανα.    Σκληροτραχηλος και ποτε δεν διασυρθηκε.    Το κατι παραπανω που τον δινουμε εμεις εγκειται στο Ελληνικο στοιχειο της εξεδρας , στην πτωση ηθικου και στα απανωτα στραβα αποτελεσματα και οχι μονο της Σαλκε.    Αλλο αν αξιζε να παει στο Τσαμπιονς Λιγκ και αλλο αν μπορει να ανταπεξελθει στον αγωνα αυτον .
Πληρωσε μας ΠΑΟΚ και γιατι οχι να κανεις Ευρωπαικο ταξιδι με προσδοκιες και με οραμα.
===================================
===================================

Φενερμπαχτσε - Αρσεναλ.  Ιδανικο για εμας η ισοπαλια.  Αν μπουνε γκολ λεμε εμεις θα γινει αυτο στο Β' Ημιχρονο.   Η λογικη λεει Αρσεναλ ομως κλαταρε στην πρεμιερα της Πρεμιερ Λιγκ.  Χ και 3,25.

Λουντογκορετς - Βασιλεια.  Ευθεως στο σημειο 2 με αποδοση στο 2,10.  Αρχισε δειχνει η Βασιλεια.
Μονο συνεχομενες νικες η γηπεδουχος.  Υπολογιζουμε και στο OVER.

Ντιναμο Ζαγκρεπ - Αουστρια Βιεννης.  Οι φιλοξνοι θα προσπαθησουν να παρουν κατι θετικο ομως απο και κλειεται.  Οι γηπεδουχοι καθαρα θεωρουμε με ενα σκορ της ταξης του 2-0 θα παρουν το ματς.   ΕΣΥ εισαι που το λες;   Μας βγηκε αναποδα.  Με 0-2 σκορ γ.μ.τ.

Καλη τηλεθεαση και καλα αποτελεσματα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΑΞΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΙΚΗ Η ΣΕΛΤΙΝΓΚ ............

100. Σελτινγκ  2  1.95
101. Μιλαν  2  2.40
103. Σοδιεδαδ  2  3.25

ΧΑΙΡΕΤΑΙ ...............

ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ.

Ουτε εχθες ηρθε το απολυτο.    Συνηθεια που εγινε λατρεια ;    Στο κατω κατω ολα μεσα στο παιχνιδι ειναι.
Ματαια περιμενε ο καθε παικτης μας την Λανους να πετυχει το νικητηριο γκολ.  Και σιγα το 1,85 του ασσου δηλαδη.  Ειπαμε να  κλεισουμε με αυτην.   Ομως και οι μπουκ με αυτην εκλεισαν.  ]] Υπονοουμενο ; ]].
Αφησαμε μεγαλα σημεια και πηγαμε στο σκουπιδι !!!

Προχωραμε σημερα - μεινετε μαζι μας.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.............................

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΕΕΣ ΜΑΧΕΣ.

Εμφανως στεναχωρημενος και σκασμενος απο την χασουρα ειπα σημερα να μην δειχνω οτι ειμαι μπαρουτιασμενος απο την τις προταση -εις.  
Στο στεκι ειπαμε τα παραλειπομενα των αγωνων τα πολλα γκολ στα Ελληνικα παιχνιδια , το πεναλτι που ΔΕΝ εδωσε υπερ του ΑΡΗ ο ρεφερι και την καινουρια αρχη του Π.Α.Ο στο παλιο του σπιτι.  Εκει οπου γνωρισε απειρες χαρες και ατελειωτες .

Προχωραμε με τα σημερινα.............
397.  Καισερισπορ.  1.  1,90.   1-0.  Ναι.
407.  Θελτα.  Χ.  3,20.   2-2  Ναι.
408.  Ολ Μποις.  Χ.  3,10.   1-1  Ναι.
409.  Λανους.  1.  1,85.   1-1.  Οχι.

Με λιγα λογια για σημερα σας αποχαιρετω.
Ανανεωνουμε το ραντεβου μας αυριο πρωι πρωι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

ΒΡΟΧΗ ΤΑ ΓΚΟΛ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ.

Μειναμε με το 3-0 του ΠΑΟΚ στο χερι.    Δυστυχως δεν καναμε αναρτηση  το σκορ αυτο και βγηκε σαν ποιημα.
Στα παιχνιδια της Κυριακης εχουμε σταδιακα τον ΑΡΗ να παιρνει τα ηνια του αγωνα και να βγαζει το 2πλο.  0-2 ο Σκορακιας.
Κοτμπους με Ααλεν και νικη της γηπεδουχου.
Σεβιλλη με Ατλετικο Μαδριτης και το Χ να δινει 3,25.
Σαμπαντελ και Μαγιορκα με την φιλοξνη να σφιγγει την εδρα και να βγαζει το σημειο 2.
Μουρθια και Ουελβα να μας πηγαινει στο Χ του 3,10.
Εσκισεχιρσπορ με Μπουρσασπορ ειναι μια πρωτης ταξεως ευκαιρια να πανε ισοπαλοι.  Νομιζω δεν εχουν ισοπαλια και στο μουδιασμα επανω να αρκεστουν στο Χ.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι μετα τις 18.00 θα κανουμε εκ νεου συνδεση.
Μια δυσκολη ημερα εφυγε και μας αποκομισε εμπειριες στοιχηματικες.   Ντουε γκα μεις και σιξ εγγς Τουρκιας.   Προχωραμε και αυτο ειναι το μονο σιγουρο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................

ΚΑΛΗ ΣΕΖΟΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ....................

Απο σημερα ξεκιναει η Ελληνικη μαχη στο πρωταθλημα με ομαδες ικανες για το καλυτερο αλλα και για το χειροτερο.
Παμε να δουμε τι εδωσε ο φιλος μας ο GIOUL BET απο το εξωτικο Λιτοχωρο Πιερια οπου και απολαμβανει το καλοκαιρι.

Ειπε λοιπον ...... Πλατανιας , Ο.Φ.Η , Γιουβεντους και ισοπαλια τον ΑΡΗ.

Τα σημεια της στηλης μας.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

178.  Ντερμπι.  Χ.  3,25.
186.  Πορτ Βειλ.  Χ.  3,25.
187.  Μ.Κ.Ντονς.  2.  2,60.
207.  Φορεστ Γκριν.  2.  2,15.
218.  Σεντ Τζονσον.  Χ.  3,25.

Καλησπερα σας και καλη αρχη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η SUPERLEAGUE ΑΥΡΙΟ.

Μπορει να ξεκιναει αυριο το Ελληνικο πρωταθλημα ωστοσο σημερα εχει αγωνες αρκετους για να ασχοληθουμε και αργα να δουμε για τα αυριανα παιχνιδια και ποσα θα μας απασχολησουν. Λενε οτι απο σημερα ξεκιναει ο Χειμωνας. Ταχα δηθεν δηλαδη. Εχει ακομη αδειες ο κοσμακης σε εξελιξη. Λογου χαρην η δικη μου αδεια δεν ξεκινησ ακομη. Στις 25 Αυγουστου και για 11 ημερες θα με ψαχνετε με το κυαλι. Απο σημερα σας λεω οτι δεν θα δυναμαι να ανταπεξελθω στην ενημερωση της σελιδας. Αυτο που θα πραξω ειναι να σας παραπεμψω σε αλλη σελιδα εξ ισου δυνατη και τολμηρη. Ολα αυτα βεβαια σε 9 ημερες απο τωρα. Λεμε λοιπον κι εμεις καλο Χειμωνα , μονον ομως οσον αφορα το στοιχηματικο κουπονι. Συνεχιζουμε το καλοκαιρι και τις απολαυσεις του οποιες κι αν ειναι αυτες.
  .Μποχουμ - Σαν Παουλι. Κατι ειδαμε στην γηπεδουχο και θα παμε στην ισοπαλια. Δηλ. να τσιμπησει το Χ η Σαν Παουλι. .Ντονκαστερ - Μπλακμπερν. Θελει δυναμη να βαλεις για νικη της γηπεδουχου. Ψαγμενοι ολοι στην Ντονκαστερ πανε για νικη επι ενος δυνατου αντιπαλου. Αυτο θα φερει το αποτελεσμα. Χωρις προιστορια οι δυο τους. Το 2-1 σκορ επιλογης απο τον κυριο Σκορακια. Αντε βρε παιδι μου ξεκινα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! .Πακος Φερειρα - Μπραγκα. Αν αιφνιδιασει η Πακος τοτε υπαρχει περιπτωση να νικησει η εδρα. Ουτως η αλλως παμε με αυτην καθως λεμε οτι θα ξεκινησει με το αριστερο η Μπραγκα. .Αρσεναλ Σαραντι - Ολιμπο. Πιστευουμε στην Αρσεναλ Σαραντι καιπαμε με αυτην. Εδρα και εδω.
Σαντος Λαγκουνα - Τιγκρες. Ο σκορακιας εδω μας δινει 2-1 σκορ ομως εμεις παμε στην ισοπαλια. Προσεξτε. Αλλο το να παιζεις σκορ και αλλο να παιζεις σημεια. Τι θα γινει με την Γκοιανενσε ; Η Σπορτ Ρεσιφε να χασει στην εδρα της και το 5,00 αποδοση να βγει. Σαο Καετανο με Μποα ; Να παμε με την φιλοξνη που δινει 3,30. Χαιρετω την μεγαλη παρεα της σελιδας. Οπου και να ειστε να περνατε καλα. ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]


Η Μποχουμ ηρθε ισοπαλη με 2-2  , η Ντονκαστερ νικησε 2-0 την Μπλακμπερν , χασαμε την Πακος Φερειρα στο 0-2 απο την Μπραγκα , η Αρσεναλ Σαραντι 3-1 νικησε την Ολιμπο , νικησε τελικα και μαλιστα με 3-0 και οχι με 2-1 που ειπε ο σκορακιας η Σαντος Λαγκουνα την Τιγκρες , εχασε η Γκοιανενσε με 3-2 ενω την δωσαμε 2πλο με 5,00 αποδοση και τελος πιασαμε την Μποα που εφερε 2πλο μεσα στην Σαο Καετανο.   .........................

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ.

Αυριο 15Αυγουστος και οπως ειναι φυσικο τα πρακτορεια ειναι κλειστα και οι δικες μας επιλογες μενουν στο συρταρι. Μια βολτα εδω στην Β. Ελλαδα στην Παναγια Σουμελα αρκει για να δει κανεις την πιστη των Ελληνων την πιστη των Ποντιων της δικης τους Παναγιας. Της Παναγιας Σουμελα. Οσες φορες εκανα 15Αυγουστο στην Θασο ενιωσα θαρρεις το χαδι της Παναγιας που τιμουν οι ντοπιοι και φυσικα οι γυρω περιοχες Καβαλας Ξανθης και οχι μονο! Δεν λεμε για Τηνο κ.α που γινεται κυριολεκτικα πατεις με πατω σε. Οσοι μπορειτε να κανετε τον κοπο και να ειστε παροντες. Να μας βοηθαει σε αυτες τις δυσκολες στιγμες που βιωνουμε. Θα ειμαστε ξανα μαζι στις 16 η 17 του μηνος. Στο κατω κατω αρχιζει το Ελληνικο πρωταθλημα και η προσοχη ολων μας ειναι για το πως θα ξεκινησουν οι ομαδες που αγαπαμε και οι ομαδες που θα πονταρουμε εφ εξης. Τα επιλεγμενα σημεια για σημερα ειναι....................... 142. Νοτιος Αφρικη - Νιγηρια. 1. 2,25. 143. Αυστρια - Ελλαδα. 1. 2,15. 145. Ουγγαρια - Τσεχια. 2. 2,35. 150. Ιταλια - Αργεντινη. 2. 2,70. 156. Βελγιο - Γαλλια. Χ. 3,00. Τα χρονια πολλα στους εορταζοντες και στις εορταζουσες. ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΜΕ ΣΟΥΝΤΣΒΑΛ ΙΣΤΡ ΚΑΙ Χ ΤΗΝ ΛΑΟΥΤΕΡΝ.

Για να πουμε την αληθεια το 2,50 βγαινει σχεδον παντα ομως το διαβασμα μας παει στην εδρα.  Ετσι λοιπον καταληγουμε στον 1σσο.
Αν και απο τα ψηλα η Μπρεστ δεν εχουμε καμμια εκτιμηση προς αυτην.  Η Ιστρ αν μπει με τσαμπουκα που συνηθως μπαινει τοτε (2πλο).  Προσοχη ομως τα χ.λ.μ. ειναι πολλα.  Πααααρα πολλα.  Αυτο ισως παιξει ρολο στην εδρα και παει η νικη στην Μπρεστ.  Ολα να τα λεμε , ολα !!!
Γκροιτερ Φιρτ και Λαουτερν μας βγαζει αισθηση της ισοπαλιας και διχως αλλο αυτο θα επιλεξω.

Αν θελουμε να συνεχισουμε την βολτα στο κουπονι θα δουμε την Ανγκελχολμς την Ασιρισκα και την Χαμαρμπι.

Λεμε λοιπον νικη της Ιστρ εκτος αν τα χιλιομετρα παιξουν ρολο νικη της Σουντσβαλ ομως το 2,50 βγαινει και ειναι για την φιλοξενουμενη και Χ την Καιζερσλαουτερν.   Ανγκελχολμς Ασιρισκα και Χαμαρμπι.

Αυτα για σημερα Δευτερα φιλοι και φιλες της σελιδας.
Χωρις κατι αλλο σας χαιρετω και να εχετε ενα καλο μεσημερι και καλη συνεχεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................................

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

11 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.

Βραζει ο τοπος και ενω ολοι σκεφτονται πως θα γυρισουν , δηλ. την επιστροφη τους , ηδη καποιοι την κοπανανε ξανα για παραλιες.    Τρομερο αυτο που συμβαινει ομως ειναι η πραγματικοτητα.
Απολαυσεις δροσιας με βουτιες και ξαπλες.    Στο κατω κατω οσοι μενουν στις πολεις δουλευουν στο φουλ το AIR CONTITION.
Τραγικο το να εισαι στην πολη ομως αν δεν εχεις τα εξοδα εστω της μετακινησης καθεσαι μοιραια στην πολη σου σε ενα παρκο η κανοντας μια βολτα για καφε και τιποτε αλλο.    Οι μερες που σχεδον τα παντα κλεινουν εφτασαν.      Την περιοδο το 15Αυγουστου  ολοι φευγουν και ψαχνεις ακομη και το ψωμι να αγορασεις.
Οσο αντεχουμε παλληκαρια θα το παλευουμε.    

283.  Χαρτς.  Χ.
284.  Αουε.  Χ.   1-1 ΣΚΟΡ.
285.  Σαν Παουλι.  Χ.
288.  Τουν.  Χ.   2-2  ΣΚΟΡ.
294.  Ραντερς.  Χ.

304.  Μαδεργουελ.  2-1 σκορ.
303.  Σεντ Τζονσον.  1-2 σκορ.
299.  Μαιντζ.  2-1 σκορ.

295.  Over. την Γκεφλε.
296.  Kουοπιο.  Χ Ημιχρονο.
304.  2-3 γκολ την Μαδεργουελ.
305.  Ραπιντ Χ με την Αουστρια στο ντερμπι.
310.  Λεστερ 2-3 γκολ με την Λιντς.

Προτασεις υπαρχουν.  Απολυτο οχι!   Αυτο παμε να βρουμε και μολις μπει το νερο στο αυλακι ποιος μας πιανει.  
Χαιρετω ολους τους φιλους της σελιδας.   Χαρειτε το καλοκαιρι γιατι δεν εμεινε και πολυ.
Ελπιδα να υπαρχει και αισιοδοξια.   Μας χρειαζεται και να μην το βαζουμε κατω.
Ολο και κατι καλο θα ξημερωσει.   Πιστη στον Θεο και ελπιδα.
Εμεις εδω θα ειμαστε να τα λεμε και να προσπαθουμε για το καλυτερο.   Μας αξιζει και πρεπει να προσπαθουμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΕΡΑΣ ΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ.

159.  Γεοβιλ.  1.
166.  Μπερνλι.  2.
170.  Κολτσεστερ.  1.  2,15.  Εκκινηση για την γηπεδουχο.
175.  Πιτερμπορο.  2.
177.  Ροδεραμ.  1.  2,20.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
Ελφσμποργ και Καλμαρ για το Χ τελικο η αλλιως το Χ2 Διπλη ευκαιρια.
Εσμπιεργκ με Ααρχους και την γηπεδουχο να μην παιζει τοσο καλα εντος εδρας.  Η Ααρχους να περασει.   Το σημειο 2.
Ντεγκερφορς με Γκαις σε ισσοροπημενο παιχνιδι.  Το Χ σημειο επιλογης.

Τελος για σημερα.
Πλουσιο Σαββατο ομως ανωτερες δυναμεις με ωθουν για απολαυση.
Σαλουτι και καλες βουτιες σε ολους.
Τα λεμε με ορεξη και επιθυμια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΜΟΝΕΣ ΤΩΝ.

Δειτε την κληρωση των ομαδων.

Μπορειτε να βγαλετε τα πρωτα συμπερασματα.

Τοσο ο ΠΑΟΚ οσο και ο Αστερας εχουν ελπιδες γενναιες.
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Τα ζευγάρια είναι τα εξής:
Koύμπαν Κράσνονταρ-Φέγιενορντ
Απόλλων Λεμεσσού-Νις
Έλφσμποργκ-Νόρτζελαντ
Γιάμπλονετς-Μπέτις
Μόλντε-Ρούμπιν Καζάν
Ζούλτε Βάρεγκεμ-ΑΠΟΕΛ
Ακτόμπε-Ντιναμό Κιέβου
Σλασκ-Σεβίλλη
Ριέκα-Στουτγκάρδη
Βοϊβοντίνα-Σέριφ
Ραπίντ Βιένης-Ντίλα Γκόρι
Σουόνσι-Πετρολούλ
Σάλτσμπουργκ-Ζαλγκίρις
Τσερνομόρετς-Σκεντεμπέου
Τράμπζονσπορ-Κουκέσι
Τρόμσο-Μπεσίκτας
Ατρόμητος-Άλκμααρ
Καραμπάγκ-Άιντραχτ Φρανκφούρτης
Μακάμπι Τελ Αβίβ-ΠΑΟΚ
Έσμπιεργκ-Σεντ Ετιέν

ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ SIMOSSHOW.

Αποχαιρετησαν την Ευρωπη τοσο ο Αστερας Τριπολης οσο και η Ξανθη.
Και το ειπαμε.   Στην καλυτερη της η Ραπιντ 3 γκολ πετυχαινει ενω 1 και ο Αστερας θα πετυχει.   Μετα απλα το αλλαξα.  Εδωσα ελπιδες η μαλλον γιγαντωσα παραπανω την ομαδα της Τριπολης.
Η Ξανθη εχασε με 2-1 ενω η προταση μας ελεγε 4-1 !!!

Τα σημεια επιλογης μας ειναι αυτα στην Φωτο ετοιμα για διεκδικηση .
Θα κανουμε μεσημεριανη καταλυση και το απογευμα θα ειμαστε μαζι ετοιμοι για την δικη μας μαχη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝΤΙΟ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΑ.

Στανταρ Λιεγης.  Που πας καημενη Ξανθη  (καυμενη για τον Φοιβο) στο στομα του λυκου;   Αναποφευκτο ομως.   Η Στανταρ Λιεγης να νικησει με 4-1 το παιχνιδι.

Ραπιντ Βιεννης με Αστερα Τριπολης.    Η Ραπιντ ειναι απ ολα.  Αν βγει στην μερα της εως 3 γκολ μπορει.   Στον Αστερα ομως;   Θεωρητικα κλεινουμε με Χ Ημιχρονου.   Ελπιδες δινουμε πολλες ομως κακα τα ψεμματα.  Η Ραπιντ μπορει να κανει γκολ.   Παρορμητικοι γαρ δινουμε τον Αστερα να πετυχει ενα γκολ.   Καταλαβαινετε λοιπον οτι με αυτο το γκολ μπαινει στο κολπο.   1-1 το δινουμε χωρις φοβο και παθος!!!

Ζυριχη με Λιμπερετς.   Εχει χαρτινη αμυνα η Ζυριχη αλλα καλη επιθεση με φλογες!   Δεν θα μας χαλουσε ενα ανοικτο ματς και ενα σκορ της ταξης του 3-2.   Ετσι το βλεπουμε.

Τουν και Χακεν.    Εδω παμε με την φιλοξνη καθως εκτος παιζει εκστασιασμενα.   Και η Τουν ειναι δυνατη ενος εδρας ομως μας ωθει το γεγονος οτι πισω δεν προσεχει ΚΑ-ΘΟ-ΛΟΥ.   Για τον λογο αυτον.  2πλο και 4,75.   Αντε Χακεν να μην μας διαψευσεις.  

Υπο την καθοδηγηση του SELEO και υπο την απειλη της αποχωρησης του σας αφηνω και ευχομαι καλο απογευμα.  
Ο ΠΑΟΚ επεσε με ψηλα το κεφαλι (τα κεφαλια).
Ειναι ετοιμος να μπει στο Γιουροπα Λιγκ.   Το σεντονι δεν μπορεσαν να το τεντωσουν.   Το ειχαν ομως στα χερια τους.   Αγαλι αγαλι....................
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΠΑΟΚ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ.

Το παιχνιδι ειναι κομμενο ραμμενο για τους ασπρομαυρους.   Ειτε μεσω καταγγελιαςπριν το ματς ειτε παικτικα.    Ξερετε την σκεψη που κανω δεν φοβαμαι μην εκτεθω και μ΄ αρεσει το ρισκο.
Ρωσοι ειναι αυτοι τα βρισκουν οποτε γουσταρουν.   Εμεις λοιπον αν θελουμε να παιξουμε το παιχνιδι αυτο θα το παιξουμε 2πλο και προκριση στον ΠΑΟΚ.   Γιατι;   Μα .... εκει που ειναι να παει η προκριση στον επομενο αντιπαλο της Μεταλιστ , ας παει σε κοντοχωριανο.    Λεμε λοιπον οι της Μεταλιστ να κατεβουν χωρις στοχο και να δουμε αλλου ειδους ματς.   Η στηλη θα παιξει γενναια το σημειο 2 .    Ακομη και να κατεβει μενομενη η Μεταλιστ πιστευουμε οτι δεν μπορει και τοσο ξεκαθαρα να νικησει τον ΠΑΟΚ.   Δεν ειναι ομαδα που παραδιδεται στις ορεξεις των αντιπαλων του ο ΠΑΟΚ.

Ελφσμποργ - Σελτικ.  Η ομαδα μου η γηπεδουχος δεν ειναι καλα ωστοσο εχει δωσει ολη την προσοχη της στο Τσου Λου.   Για τον λογο αυτον εγω δινω νικη ημιχρονου για την Ελφσμποργ.
Η Σελτικ;   Θεωρουμε οτι θα σκοραρει.   Το OVER το θελουμε σιγουρα.    Καποτε η Εσφσμποργ παντα στο 20λεπτο ειχε ηδη 2 γκολ.   Που ομως τωρα να την εμπιστευτεις.   Παντως θα παιξω 1 Ημιχρονου.

Σεριφ Τιρασπολ - Ντιναμο Ζαγκρεμπ.  Θα παμε με την Σεριφ Τιρασπολ.  Την νικη της ζηταμε.

Ανζε με Λανς.  Η γηπεδουχος να νικησει την Λανς.  Αν αυτο γινει το 2-1 να ειναι το σκορ.

Αρχεντινος Τζουν. - Κολον Σαντα Φε.  Θα παιξουμε εδρα.  Η Αρχεντινος τους εχει.  Δεν κερδιζει βεβαια και ευκολα.   2-1 προτεινομενο σκορ.

Οτι πιασουμε σημερα.   Αυτες ειναι οι επιλογες μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ..............................

Προσπαθεια να κανουμε κατι καλο ομως ειμαστε πλεον λιγοι καθως ολοι μα ολοι οι συνεργατες παραθεριζουν σε μερη της Β. Ελλαδας.

Σημερα παιζουμε και παλι.
131.  Το Χ της Ντονκαστερ με το Ροντσντειλ στο 3,60.
134.  Ροδεραμ με Σεφιλντ Γουεν. στο 2 με 2,30.
135.  Σαουθεντ και γΕΟΒΙΛ ΣΤΟ χ ΜΕ 3,35.
140.  Τζιλιγχαμ και Μπριστολ Σιτι στο Χ με 3,25.
143.  Τσελντεναμ και Κροουλι στο Χ με 3,25..

=============================================
=============================================

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

ΣΕ 45¨ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ( 17.45 ).

314.  Η  Μιλικοσκι να νικησει μεσα στην Γιβασκιλα.  Πρεπει επιτελους εμεις να την δωσουμε ωθηση αυτην την ομαδα που χανεται εκτος εδρας.  Η Γιβασκιλα κανει ευκαιριες αλλα ειναι λιγο καπως!!!

315.  Τουρκου - Λαχτι.  Παρ ολο που το 3,75 βγαινει , εν τουτοις  θα παμε με την εδρα.   Το 3-1 σκορ ζηταμε.  

316.  Ντουισμπουργκ -Παντερμπορν.  Θα παρουμε εδρα.  Ζεβρες.......

317.  Ρεγκεσμπουργκ - Ουνιον Βερολινου.  Θα προτιμησουμε τα πολλα γκολ σε ενα ματς οπου η φιλοξνη θα βαλει 2 γκολ ενω και η Ρεγκεσμπουργκ επισης θα σκοραρει.   Το 4 εως 6 γκολ.

319.  Μποντο Γκλιμτ - Σαντεφιορντ.  Θα παρουμε την ισοπαλια του 1-1 η το Χ2 Διπλη ευκαιρια.   Η γηπεδουχος  εχει εδραρα!!!   Το ξερω οτι δν εχω πολλες πιθανοτητες.   Μπορω ομως να πετυχω πρωτος γκολκαι να το κρατησω για αρκετη ωρα.   Στο Β Ημιχρονο;   Αν παω ετσι θα παιξω καλυτερα και εχω τυχη μεγαλη.

Αυτα τα λιγα σημερα.
Τα λεμε μετα στα παιχνιδια που επιλεξαμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΑ ΜΕ ΜΠΑΛΑ...................

274.  Μπρει - Σελμπουρν.  Χ.  3,15.
279.  Γκετεμποργκ - Χακεν.  2.  3,05.  3-1.
280.  Βαασα - Μαριεχαμν.  Χ.  3,20.
285.  Χονεφος - Ααλεσουντ.  Χ.  3,20.  2-5.
295.  Μπροντμπι - Εσμπιεργκ.  2.  2,50.

Η Σεντ Τζονσον με την Χαρτς βγαζει 1σσο επειδη η Χαρτς διαβασατε ειναι χρεωμενη και με αφαιρεσεις βαθμων και και και ........   Φοβος να παιχτει με υποψια του Χ.
Στο ματς της Γκετεμποργκμε την Χακεν η φιλοξνη δινει αγωνα Ευρωπαικο και αυτο θα μα εβαζε φρενο.   Σε ενα ντερμπι αντιπαλοτητας ομως παρασερνεσαι.   Αν δεν γινει αυτο η Χακεν θα παιξει ισα να μην χασει.   Ομως ετσι θα χασει το ματς.  Οποτε θα δωσει κι αλλες δυναμεις και στο τελος θα παρει το ματς.   Κι εδω η λογικη λεει αργα το 1-0 κατοπιν το 1-1.    Με τον σκορακια ομως που μπλεξαμε και το δινει κατα πρωτον διπλο λογω αντιπαλοτητας και κατα δευτερον 1-2 αντε να ξεμπλεξεις.    Λεει οτι θα πεσει με τα μουτρα στον αγωνα η Χακεν και θα τους βαλει στο τερμα.
Λεω εγω.   Η Χακεν κραταει το ματς οσο να μην χασει και τρωει γκολ.  Κατοπιν ανεβαζει τεμπο και ισοφαριζει.  Λεει αυτος ( σκορακιας ).  Νικη της Χακεν με 1-2.   Για να μην σας μπερδευουμε.
Αισθηση προκαλει τον παικτη το ματς της Ροζεμποργκ με την Σογκνταλ.   Το 1,25 δεν ξερω αν λεει την αληθεια , μαλλον την λεει καθως υπαρχει προιστορια ομως παιζεται το Χ / 1 η και το 1-0 σκορ.  Παντως δεν ειναι ξεκαθαρο το σημειο.
Δεν υπαρχει αλλο ωρα να πουμε κατι παραπανω.
Σας αφηνω και καλο γυρισμο σ ολους με απολυτη ομαλη επιστροφη.

Το 4 στα 5 μας εμεινε σαν κληρονομια οπως φαινεται.   Υπαρχει ενας προβληματισμος ομως δεν γινεται να κανουμε τιποτε απολυτως παρα μονον αυτο που ξερουμε η τουλαχιστον αυτο που αγαπαμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΣΑΛΠΑΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΝΗΣΙ.

Ξεκιναμε στο μεγαλο νησι.   Η χαρα του παικτη.   Τα πολλα γκολ η πανδαισια του ποδοσφαιρου οι συντριβες οι εκπληξεις.
Μια πρωτη επαφη και προσεγγιση στις ομαδες που θα επιλεγουμε και οχι μονο.

153.  Μπορνμουθ - Τσαρλτον.  1.  2,10.
155.  Ντονκαστερ - Μπλακπουλ.  2.  2,60.
167.  Τζιλιγχαμ - Κολτσεστερ.  1.  1,95.   0-1.
171.  Μπερι - Τσεστερφιλντ.  2.  2,20.
172.  Νιουπορτ Καουντι - Ακρινγκτον.  1.  1,90.

Εν αναμονη των συνεργατων οπου και θα τους βρειτε στο γνωστο στεκι.      Στο TSAT απο οπου εκει δινουν την δικη τους μαχη.
Καλο Σ / Κ να εχετε.........................
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.

ΤΕΣΣΕΡΑ ΣΤΑ ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΤΟ TSAT.

Με 4 στα 5 ο συνεργατης της σελιδας μας γνωστος με το ψευδωνυμο NTAVATZIS παραλιγο να κανει το μπαμ.   Ο καημενος κοντευει να σκασει κι αυτο γιατι δεν ειναι η πρωτη φορα που ερχεται αυτο το τελος της ημερας.
Παμε γι αλλα ομως.
Ο αλλος μας συνεργατης ο γνωστος σας GIOUL BET βρισκεται στο Λιτοχωρο και παραθεριζει για ολη την σεζον.    Οταν βρει την ωρα ειμαι σιγουρος θα πιασει το κουπονι και θα μας τα πει χαρτι και καλαμαρι.    Τωρα εκει που βρισκεται το τελευταιο πραμα που σκεφτεται να πιασει ειναι ενα αψυχο χαρτι και μολυβι.   Κοροιδο ειναι;   Οχι παιζου,με.    Στην ουσια ομως παιζουμε.
Αυριο πρωι πρωι καφεδιτσιους στον Βρασιδα στην ΑΡΕΝΑ.
Καλο ξημερωμα καθως η ωρα εχει παει 01.00.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2013

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ.

Το κουπονι παιρνει πλεον την χειμερινη του μορφη.  Μεγαλωσε και οι χωρες μπαινουν η μια μετα την αλλη.     Μπηκε η Γαλλια η Αγγλια και εδωσε οντοτητα με το καλημερα.
Αυτο ειναι λοιπον.  Πεφτουμε στο διαβασμα και αρχιζουμε την μελετη.    Εχουμε να πουμε καποια πραματακια αλλα οχι τωρα. Προς το παρον θα δουμε τα φιλικα τους και θα μπορεσουμε να εκφερουμε μια πρωτη γνωμη.
Παμε να δουμε τι παιξαμε σημερα.
104.  Αρλ - Χαβρη.  Χ.  2,85.
105.  Ιστρ - Ανζε.  1.  2,35.
111.  Σατορου - Μπρεστ.  Χ.  2,90.
119.  Σεφιλντ Γιουν. - Νοτς Καουντι.  Χ.  3,30.
106.  Καεν - Ντιζον.  1.  1,90.

Με αυτους τους αγωνες σας αφηνω.   Διασκεδαζουμε με λιγα κατι δα τοσα ψιλουλια.  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................