2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012

ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ VS ΞΑΝΘΗ.

Ξεσηκωμος με τον ΑΡΗ να θελει να παρει το ματς.   Θα δουμε αραγε παλι μια ακομη εχθρικη διαιτησια η ολα θα πανε καλα στον αγωνα οσον αφορα το δικαιο;
Εχουμε τον ΑΡΗ να κανει νικη και μαλιστα με σκορ 2-1 . μας λεει ο Σκορακιας.    Η Ξανθη εχει ανεβασει κυριως ηθικο ομως δεν μπορει να πηγαινει σε φουλ ρυθμους.  Μια σταση θα την κανει.

Τοτεναμ με Σουονσι.  Οχι επειδη νικησε μεσα στην Αρσεναλ , οχι γιατι παιζει φουλ επιθεση , αλλα γιατι ειναι κατα πρωτον πλεον καλη ομαδα.  Γι αυτον τον λογο εμεις λεμε τουλαχιστον δεν θα χασει.  Το Χ με αποδοση στο 3,50.   Τι ειπατε;  Θα παρετε το Χ2 Διπλη ευκαιρια;  Παρτε το.  Εμεις το Χ οπως προειπαμε και 3,50!

ΑΕΚ και Ατρομητος στις 17,15.   Την ΑΕΚ εχουμε να νικαει και να παιρνει το τριποντο.  Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,65.   Εχει την δυναμη να καρφψσει 2 φορες την μπαλα στα δυχτια.

Γαλατασαραι με Φενερμπαχτσε σε μια ισοπαλια οπου το Χ εχει αποδοση 3,25.

Μιραντες με Χερκουλες.  Την Χερκουλες να προηγειται και να παιρνει το ματς.  Ο Σκορακιας στο 1-2 σκορ.

Μετα τις 18.00 θα δουμε αν μπορεσουμε να δουμε και αλλα παιχνιδια.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................................

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

ΣΑΒΒΑΤΟ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ.

Εξετερ - Πλιμουθ.  Χ.  3,20.    1-1 τελικο.
Βολφσμπουργκ - Αιντρ. Φρανκφουρτης.  2.  3,00.  0-2
Λεβερκουζεν - Αμβουργο.  2.  Ημιχρονου.
=====================  
Μαιντζ και Στουτγκαρδη αγωνιζονται μεταξυ τους.  Σαν πολυ δεν τραβηξε με το Χ που δεν βγαζουν;
Βεβαια ο Σκορακιας μας λεει , η Μαιντζ θα νικησει 2-1.   Εμεις θα παιξουμε το Χ στο 3,30.  Η φιλοξ/νη μια του υψους μια του βαθους μας εχει τρελλανει ολους.  Το 2-2 θα παιξουμε.   3-1 τελικο.

Κ.Π.Ρ και Φουλαμ με την γηπεδουχο να μην εχει καν νικη!  Το 2-3 γκολ ισχυει εδω.   16 αγωνες χωρις την χαρα της νικης.   Ο Σκορακιας φωναζει!   2-1 η Κ.Π.Ρ λεει!!!   Ολα δειχνουν ακριβως το αναποδο , αυτος ομως φωναζει.  2-1 μας λεει!       ***  2-1 τελικο.
 
Ντονκαστερ και Κοβεντρι σε ματς ισορροπιων , οποτε θα επιλεξω την ισοπαλια.   Σκοραρει και δεχεται γκολ η φιλοξ/νη.   1-4 τελικο.

Νταντι Γιουν. και Ινβερνες με την επιλογη μας στην ισοπαλια και εδω!  Το Χ ειναι 3,25 οσον αφορα την αποδοση.

Σεντ Τζονσον με Χαρτς σε ισοπαλια με το Χ στο 3.10.

Χιμπερνιαν και Μαδεργουελ;  Αρεσει η Μαδεργουελ και θεωρητικα θα μας βγαλει την ψυχη μεχρι να χασει.   Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,40.  Ακου τον μουρλο τον Σκορακια!  Λει.  1-0 - 1-1 - 1-2 - 2-2 - 3-2 Τελικο.    ***  2-3 τελικο.  φτουου.

Καλο μεσημερι να εχετε.   Μακαρι να βοηθησα και ελπιζω σε οτι καλυτερο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΤΕΤΡΑΔΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ...................................

Καλημερα στην παρεα του WWW.SIMOSSHOW.GR.
Μεινανε 11 ημερες για τα Χριστουγεννα και τα λαμπιονια το βραδυ δινουν χρωμα στις δυσκολες αυτες ημερες που περναει το εθνος.   Τα παιδια ετοιμαζονται πυρετωδως και κανουν σχηματα για να καλαντισουν με σκοπο να μαζεψουν χρηματα ωστε να παρουν απο μονοι τους αυτο που ονειρευονται.    Τα πολυκαταστηματα με τα χιλιαδες παιχνιδια τους εχουν τα παντα ολα για ολες τις ηλικιες!!!     Μια και μονο βολτα ηταν αρκετη για να με γυρισει πολλα χρονια πισω και να γινω πιτσιρικος μεσα στον τεραστιο χωρο με τα αμετρητα παιχνιδια.   Ενα διαλειμμα ευχαριστο και ενα χαμογελο , μια ανασα ικανοποιησης με εβγαλε απο τις οποιες σκεψεις της καθημερινοτητας.

Η ημερα και σημερα ειναι στοιχηματικη και θα κανουμε την προσπαθεια μας.
Ξεκιναμε με την Αρλε που παιζει εναντιον της της Τουρ.   Το Χ με 2,90 στο παιχνιδι αυτο.
Η Αουε με την Κοτμπους για μια ισοπαλια οπου το Χ θα μας δωσει το ποσοστο στο 3,10.  *** 3-0 ΝΟ.
Η Καιζερσλαουτερν με την Ααλεν.  Η φιλοξ/νη τσαμπουκας και εκει θα βασιστω.  Η Λαουτερν φλυαρη και αν δεν την βγει η νικη αρεσκεται και στο Χ.  Παμε μαζι παικταραδες για το σημειο 2 και 5,75.   ***  Αυτο μας ελειπε!  Εκαμνε μπαμ!!!
Λουγκο και Ρεαλ Μαδριτης Β' με το σημειο 2 απλα στο 2,50.   ***  Σκαρτη Ρεαλ Β' μας εξηγηθηκες Β' και εμας.  3-2 εγινε στο 86'.  Πριν τελειωσει καληνυχτιζω...........
Τα 4 σημεια μας παιζουμε με συστημα 3 στα 4 και πολ/στη της αρεσκειας μας.
Παιζουμε καθαρα και μονον στον ΟΠΑΠ. 
Τελος να πω οτι ζουμε με ενταση και παθος υποστηριζοντας τα σημεια μας αλλα με μιρουλια σιδερενια ρινισματα του Ευρω.   Μην ξεχναμε οτι ΕΔΩ κανουμε κατα πρωτον την πλακα μας και κατα δευτερον χτυπαμε μετο βελακι το κεντρο.     Διεκδηκουμε παντα το 100% και σαν παρεα ευελπιστουμε να ειμαστε ολοι χαρουμενοι και υγειεις.
Καλημερα στην δικη μας παρεα.   Να ειστε ολοι καλα και θελω να συμμετεχετε στο TSAT ειτε με την μορφη χαιρετισμου απο το μερος που ειστε , ειτε με δικη σας προτασηπιστευοντας στα σημεια που επιλεγετε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

DOXA ER : είμαστε εδώ ...


Να ζητήσω συγνώμη από τους φίλους του blogs που κάποιες μέρες δεν μπορούσαν να δούνε το http://doxaer.blogspot.gr/ και τα αρθρα του . Αλλά τα πρόβλημα που είχα με το ΙΝΤΕΡΝΕΤ τα έλυσα και από σήμερα θα είμαστε κάθε μέρα μαζί και κάθε μέρα στον ΑΕΡΑ .

Εδώ να ευχαριστήσω τον συνεργάτη μου SIMO SHOW  για το βήμα που με δίνει , να γράψω αυτό που θέλω να πω .

ΚΥΠΕΛΛΑ ΞΕ-ΚΥΠΕΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΜΑΣ.

Βλεπουμε σχολαστικα τα σκορ του δικου μας και μονον δικου μας Σκορακια ποσο κοντα στην επιτυχια ηταν.    Π.χ το 3-2 εληξε 2-3 το 2-1 εληξε 1-1 το 1-1 εληξε 2-0 και το 2-2 της Μπεσικτας εληξε 2-1 υπερ της Ανταλια.  Το 0-0 της Σεντ Τρουιτεντ εληξε βεβαιως βεβαιως 0-0 και ετσι ακομη μια πικρια προσθεσε το παζλ των αποτυχιων μας.    Το ολο σκηνικο ομως μας εδωσε το δικαιωμα να βλεπουμε οτι ειμαστε στην σωστη κατευθυνση στην σωστη τακτικη.

Η αναρτηση του δελτιου εγινε ακριβως με την ληξη του 2-3 της Μερσινης στην Τουρκια και αυτος ειναι ο λογος που δεν καταγραφηκε το σημειο - σκορ στην σελιδα.  Η αναρτηση ειχε γινει 04,35 απογευματινη , το δελτιο παιχτηκε στις 15,04.
====================================
====================================
====================================  

Σημερα και ωρα 19.00 η Κασιμπασα παιζει με την Τραμπζονσπορ (2,45-3,05-2,40) και αναμενουμε ισοπαλια θεωροντας οτι θα γινει προσεκτικο παιχνιδι.  Το σημειο Χ με 3,05.

Ζουλτε Βαρεγκεν με Γκενκ και παιρνουμε την γηπεδουχο να κερδιζει για το κυπελλο με 2,55 στην εδρα.  Το σημειο λοιπον ειναι 1.

Μπορντο με Σεντ Ετιεν;  Ζηταω νικη της φιλοξ/νης για το Γαλλικο πρωταθλημα μη εχοντας τοσο σωνικη την γηπεδουχο.   Σας παιρνω αραγε στον λαιμο μου;  Θα το μαθουμε σε πολυ λιγο.  Το σημειο 2 στο 3,60.

Λας Παλμας με Μπετις.  Μπορει να βγει ο 1σσος με την Λας Παλμας να θελει να δειξει οτι ειναι ετοιμη ομαδα για γουστα.   Η Μπετις και λιγο να υποτιμησει την Λας Παλμας , μετα τρεχατε ποδαρακια μου....γι' αυτο το σημειο επιλογης μου ειναι 1 και 2,60.

Καληνυχτα σας και οτι καλυτερο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ ΜΕ 2-3-4 ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ.......

130.  Ανταλιασπορ - Μπεσικτας.  2-2 με αποδοση 10,00.
131.  Παρμα - Κατανια.  2-1 με αποδοση 7,50.
135.  Λοριαν - Σοσο.  1-1 και 6,00 αποδοση.
142.  Σιντ Τρουιτεντ - Κορτραικ.  0-0 σκορ η 0-1 γκολ.

Με το βλεμμα στα σκορ παιρνουμε και τα σημεια.  δηλ. Χ-1-Χ-Χ σε 3-4 συστημα.

Η ωρα εφτασε αισιως 16.20 οποτε καπου εδω θα κανουμε αποσυνδεση απο την σελιδα και θα περιμενουμε να αρχισει η Μπεσικτας που ειναι μεν καλη αλλα και η Ανταλια ειναι καλη εξ ισου.
Την Σοσο την εχουν ξεγραμμενη και το σημειο 1 με αποδοση στο 1,65.  Μαλιστα δε εχει πεσει κι αλλο η αποδοση και εφτασε στο 1,50.   Πως ομως ειναι σιγουροι;  2-5-2 ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ.    Και το 1,50 που κολλαει ρε μεγαλε;  Την στιγμη που η Σοσοκα ανεβασε αγωνιστικο προφιλ και ειναι ολο στο γκολ + η -.    Μπουμπουνωσε το στο Χ και παρε το 3,35 να κανεις ταμειο!
Να μην ξεχασω να πω και για την Σενταν που την εχουν να κανει επιτελους νικη.   Η αντιπαλος της η Ντιζον , μια μετρια ομαδα , να βρει τα πατηματα απο την αρχη και να κλεισει με 2πλο το ημιχρονο , ενω στο Β' ημιχρονο να κανει καμ μπακ και να γυρισει το παιχνιδι.    2/1 για την Σενταν.

Πολλα ειπαμε ομως.  Τα υπολοιπα εν ωρα δρασης.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................

Πάμε δυνατά από νωρις

129. Γκενστερλεμπιρλιγκι  - Μερσιν Ιντμαν  Χ 3.50 και 1- 1 σκορ.
130. Ανταλιασπορ  - Μπεσοκτας  Χ - 2 3.15 - 2.25  πληρωμένη διπλή ... παίζουν και τα δυο σημεία
131. Παρμα - Κατανια  Χ 3.00 τελικό σκορ . και 1 - 1 σκορ .

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

ΜΕ ΓΑΛΛΙΑ -2- ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΒΟΛΕΣ.

Ο καιρος ειναι το εμποδιο για τον στοιχηματισμο (στον ΟΠΑΠ).
Παιζουμε μονον στον ΟΠΑΠ , στο ΠΡΟΠΟ της γειτονιας μας και ειμαστε κανονικα και με τον νομο αθλητες και με την βουλα.
Το πρωτο παιχνιδι που θα αχοληθουμε ειναι αυτο αναμεσα στην Ιστρ και την Χαβρη.  Την ισοπαλια επιλεγω εχοντας το ματς ισορροπημενο και OVERατο.  Απο 2-1 στο 2-2 σαν τελικο αποτελεσμα.
Η Νιμ με την Σατορου.  Η ομαδα της ισοπαλιας η Σατορου θα παει για ακομη μια.  Αυτο το βλεπει ο καθενας μας.   Μια μικρη σκεψη στο 2-2 ομως κατι μας δινει δικαιωμα στην εδρα.  Καταληγει ο Σκορακιας στο 2-1 καθως εχει την Νιμ εντος εδρας πιο τσαμπουκαλεμενη και πιστευει οτι θα σπασει την αμυντικη διαταξη των φιλοξ/νων.
Στο Τουρ με την Λανς δειχνει αλλη μια ισοπαλια.   Η Λανς ειναι σε καλυτερη μοιρα.  Το 1-1 θελουμε και το 2-3 γκολ παιζει επισης.  Καθαρα διαλεγουμε το 1-1 σκορ και φυσικα το Χ με αποδοση 2,90.
Την Λιλ με την Τουλουζ να την παρουμε στο 2πλο Ημιχρονου η με το σημειο 2 Τελικο;  Θα πετυχει γκολ η Λιλίκα;  Η Τουλουζ ενα γκολ θα το βαλει.   Ο Σκορακιας παιζει το 0-1 Σκορ.   Εμεις;  Το σημειο 2 με αποδοση στο 3,75.

Με αυτα τα βπαιχνιδια κλεινουμε για σημερα.
Κατω κατω στην σελιδα νας εχουμε το κουπονι.  Βρειτε εκει τους κωδικους και σημειωστε τα σημεια μας.
Το ΠΑΡΟΛΙ μας ειναι ετοιμο για τον αγωνα.   Πιστευουμε διεκδικουμε.
Προσοχη στο σλογκαν μας.  Λιγα βαζω πολλα παιρνω. 
Και φισυκα καθαρα και ΜΟΝΟΝ στον ΟΠΑΠ ε;   Α να γεια σου.  Ναι σε λεω.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2012

ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΗΜΕΙΑ..................

Μεσα στα νευρα μου και χωρις να μπορεσω να το χωνεψω.
Το 1-1 του ΑΡΗ και το 2-2 Ολυμπιακου το ειχαμε και ουτε το αναρτησαμε , ουτε το βαλαμε στον ΟΠΑΠ.
Αυριο λοιπον θα μας κανει καλο να κατσουμε να λουφακσουμε λιγο και να παρουμε δυναμεις για την δυσκολη συνεχεια του Δεκεμβρη.
Καληνυχτα και συγγνωμη καθως παιρνω αποκλειστικα την ευθυνη για την μη αναρτηση τουλαχιστον των σκορ των ομαδων αυτων.
@@@@@@@@@@@@@@@@@

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ VS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΤΕΡΜΠΥ.

262.  Ρεμς - Μπορντο.  Χ.  2,95.
263.  Χορσενς - Μιντιλαντ.Χ.  3,20.
284.  Ααλμποργκ - Οντενσε.  Χ.  3,25.
301.  Σεντ Ετιεν - Λυων.  Χ.  3,05.
290.  Μαριτιμο - Νασιναλ Μαδειρα.  Χ.  3,00.
==============================
==============================
Θα δουμε μετα τις 17.00 το μεγαλο παιχνιδι αναμεσα στους δυο αιωνιους ασπονδους φιλους.  Τον Παναθηναικο του Ροτσα που στρωνει σιγα σιγα την ομαδα και του Ολυμπιακου που θεωρουμε πως εχει το τελευταιο εμποδιο πριν την κατακτηση του τροπαιου.  Ειναι μακραν μπροστα απο ολους και δεν υπαρχει αμφισβητιση καμμια για το ποιος ειναι ο πρωταθλητης Ελλαδας.    Το παιχνιδι θα το δω ακριβως λιγο πριν την εναρξη του.   Πιστευω οτι θα ειναι ντερμπι πραγματικο ανταξιο της φημης και των δυο.  Το θεμα ειναι να μην εχουμε επεισοδια και ολα να πανε κατ' ευχην.   Ολα αυτα ομως μετα τις 17.00.
Για το Αστερας Τριπολης με τον ΑΡΗ;   Με την πλατη στον τοιχο παιζει ο ΘΕΟΣ του πολεμου.  Πηγαινει για οτι καλυτερο χωρις το μεγαλο του ομως οπλο.  Τον Ντ. Ανγκανθο.   Θα δωσει κατι νεο με τον καινουριο προπονητη αραγε;   Θα αντιμετωπισει την Τριπολη χωρις 5-6 βασικους της παικτες.
Αν ολα πανε καλα (αν) τοτε η ισοιπαλια ειναι εφικτη.   Το Χ με αποδοση στο 3,20.

Σε λιγη ωρα (1/2) αρχιζει το ντερμπι στο ΟΑΚΑ.
Εμεις παρ' ολο που μας μπερδευει η βροχη , δινουμε αξια για ενα ημιχρονο τον Παναθηναικο.
Μετα εχουμε να αναλαβει την πρωτοβουλια - κυριαρχια ο Ολυμπιακος ομως τα νευρα η αστοχια και η δυναμη θα κρατησουν ισορροπια στο ματς.    Αν νικαει στο ημιχρονο η Παναθα , τοτε να παρει και το ματς!!!   Η κουραση θα παιξει και αυτη καποιο ρολο.  
Χωρις τιποτε αλλο σας αφηνω να παρακολουθησουμε ολοι τον αγωνα αυτον.


ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................



Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

τριάδα φρέσκια μόλις βγήκε από την θάλασσα .

Προσοχή έχουμε αναβολές στην Βρετανία

139. Εμπολι  2  2.55 / 1 - 3 ΤΕΛΙΚΟ
246. Νις  2  2 2.40  / 1 - 1 ΤΕΛΙΚΟ
130 Ντρεμπι  1  2.25 / 3 - 1 ΤΕΛΙΚΟ

Ματς μετα τις 19: 00

226. Αταλαντα - Παρμα  Χ 3.05 / 2  - 1 ΤΕΛΙΚΟ
233. Αιντραχτ φρακ. - Βερτερ βρεμης 2  2.50 / 4 - 1 ΤΕΛΙΚΟ
243. Νανσι - Βαλανσιεν  Χ 3.00 / 1 - 1 ΤΕΛΙΚΟ
252. Οσασουνα  - Βαλενθια  2  2.30 /0 - 1 ΤΕΛΙΚΟ

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ .

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ..........

100.  Ααλεν - Ντουισμπουργκ.  Πω πωωω ματσαρα!  Το 1-1 θα υφισταται και προσεξετε προσεξετε.  Αν δεν την βγει την γηπεδουχο το ματς δεν σκαει κιολας!  Το παραταει στο Χ και δεν μαμεις.   Η Ντουισμπουργκ θα σκυλιασει να νικησει αλλα δεν ξερει ακομη τον τροπο.  Δειχνει αγωνιστικη βελτιωση ομως δεν ειναι ακο0μη ετοιμη για υψηλες πτησεις.   Το Χ να μεινει μεχρι το τελος.    
  -Μαθηματικα στεκει το 2-1 υπερ της Ααλεν ρε μαγκα που το βλεπεις 1σσο και χαιρω πολυ , ομως την Ντουισμπουργκ την βγαζεις απ' εξω τοσο ευκολα ρε;   Ειναι εκει κατω και ψαχνεται (μαχεται) Την δινουμε δικαιωμα στην ισοπαλια.  Το Χ στο 3,20.   2-3 γκολ για τους φοβητσιαρηδες χαχαχα.

101.  Ουνιον Βερ. - Καιζερσλαουτερν.  Η Ουνιον να κυνηγαει και να καταφερνει το 2-2 στο τελος μας λεει ο κυριος Σκορακιας επωφελουμενος και την βοηθεια των συνεργατων του.  Συμφωνησαν , εδωσαν και τα χερια και το 2-2 βγηκε σαν τελικο σκορ.  Το Χ με αποδοση στο 3,15.

103.  Σοντερισκε - Μπροντμπι.  Παμε να παρουμε το σημειο 2 επωφελουμενοι την ανοδο της φιλοξ/νης μεσα σε μια εδρα που περναει ευκολοτατα.   Να συνεχισει να το πνιγει το κουνελι η γηπεδουχος. Το σημειο 2 στο 2,50 παρακαλω!

104.  Ελαζινγκσπορ - Μερσιν Ινταμ Γιουρντου.  Εδω αν και παιζουν μεταξυ τους αρκετα γκολ , σημερα βλεπει ο σκορακιας το 0-1 υπερ της κυρα Μερσινης.   Αφλογισια της γηπεδουχου και την καταλληλη στιγμη δηλ. στο Β' Ημιχρονο το γκολ της νικης.  Ετσι το βλεπου,με εμεις.

120.  Μπαροου - Χερεφορντ.   Με την ισοπαλια θα πορευθουμε.   Διαβασαμε καλα το ματς και καταληξαμε στο 1-1 σαν σκορ κιολας!   Η Χερεφορντ στρωνει , ομως και η Μπαροου εχει εμφαση στην ισοπαλια.   Το Χ μας πλερωνει 3,20.   Το 0-1 μας λεει ο σκορακιας θα αργησει να γινει 1-1 ομως θα γινει.   Μπαγασα κατσε καλα μας εχεις σκλαβωσει ολους!!!

Τελος για σημερα μετα απο εργασια - συνεργασια με τον DOXA ER....μεσω FACEBOOK.
Αυριο δυσκολη ημερα προβλεπεται και θα πρεπει να προσεξουμε τα χιονισμενα γηπεδα και τον κινδυνο αναβληθεντων αγωνων.
Πιθανοτατα να αργησουμε να κανουμε συνδεση.
Καλημερα και ολα να πανε καλα.   Εχουμε αναγκη απο ταμεια (ακομη και συνεχομενα).
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

Η ΒΡΑΔΙΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΤΑΜΕΙΟ.

Πολυ καλα τα πηγαμε σημερα στο Γιουροπα Λινγκ και πιστευουμε να σας δειξαμε τον δρομο και παλι για το ταμειο.    
Με λιγα λογια και πολλη δουλεια θα συνεχισουμε να ειμαστε ευστοχοι.
Καλο ξημερωμα με υγεια και στους Νικολαδες και στις Νικολετες εμεις λεμε Χρονια πολλα και του χρονου με υγεια.

Ο Σκορακιας δηλωνει παρων και υποσχεται θριαμβους.    Που και να εγραφε δηλ. το 0-1 της Μπατε Μπορισοφ.  
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.....................................

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

ΓΙΟΥΡΟΠΑ ΛΙΝΓΚ ΕΧΕΙ ΑΠΟΨΕ ΠΑΙΔΙΑ..............

140.  Γιουνγκ Μποις - Ανζι Μαχατσκαλα.  Το σετακι μας δειχνει να σκοραρουν και οι δυο ομαδες.
Εμεις απο 0-1 σε 1-1 το παμε και μετα;   Μετα ο σκυλος του Μπομπαντιγια και μονον , εκεινος ο θεορατος μαυρος σκυλαρος που εχει θα δαγκωσει την Ανζι.    Δυσκολο ξεδυσκολο εμεις θα παμε με τα νεαρα παιδια.    Καλα , το 2/1 ημιχρονο τελικο θα το παιξουμε οπως και να 'χει.  Ξαναλεμε!  Αφηνουμε το 1-1 και οσο δυκολο να ειναι το παμε στο 2-1 της εδρας.    Ναι νικησε η Γιουνγκ Μποις , ομως στο 90' μας πεταξε απο το σκορ!!!

139.  Πλζεν - Ατλετικο Μ.   Μικρο το γηπεδακι (13.000 θεατες) χιονιας με 0 βαθμους Κελσιου και εξασφαλισμενες και οι δυο ομαδες με την Ισπανικη ομαδα τουλαχιστον να μην χασει.    Η πιεση της Πλζεν και το κρατημα της Ατλετικο του αγωνα μας δειχνουν τον δρομο της ισοπαλιας.    Τιμη στην Πλζεν να μην χασει.   Το Χ μας εξασφαλιζει το καλο 3,15.   Ματαια περιμεναμε την ισοφαριση.  Τελικο 1-0.

153.  Λεβαντε - Αννοβερο.  Αν νικησει η Λεβαντε παιρνει την πρωτη θεση.   Το Αννοβερο να προηγειται και η ισοπαλια να διαγραφεται.   Το Χ μας πληρωνει 3,15.    Ετσι και εγινε αγαπητοι φιλοι!!!   Απο 0-2 παρακαλω εγινε το 2-2.  Ο Σκορακιας θα σκασει που δεν το εβαλε το 2-2 ενω το ειχε!!!

151.  Γκενκ - Βασιλεια.  Την ισοπαλια , ομως στο 2,35 επιλεγω.  Οι λογοι ευνοητοι.   Θα δουμε παιχνιδι κανονικο αραγε;   Γιατι το 2,35 στο Χ αλλο μας δειχνει.   Το παιζει ολος ο ντουνιας , ναι.   Εεεεε χωραει ακομη ενας.    Στο κατω κατω θα μας σπασουν κανενα στανταρ μικρουλακι , αυτοι ξερουν!    Να δουμε ποιο μπορει να μας σπασουν και τα ξαναλεμε αργοτερα.
Προς το παρον η ωρα εφτασε αισιως 17,05.
=====================================
=====================================
=====================================

161.  Τοτεναμ - Παναθηναικος.  Με συναρπαζει αυτο το παιχνιδι.  Δοκομαζεται ο Παναθας στο Γουαιτ Χαρτ Λειν του Λονδινου.  Νικη και μονον νικη για τους πρασινους της Ελλαδας.  Το τρυφυλλι  εμαθε θαρρεις να παιζει στρωτο και υποφερτο ποδοσφαιρο.   Δεν νομιζω να ξαναπαιξει τοσο χαλια οσο μεσα στην Λατσιο.   Εχει παικτες που θα τρεξουν και θα πιεσουν σε ολα τα μηκη και πλατη του γηπεδου.  Η Τοτεναμ με οπλο την εδρα της ομως και με λιγο αγχος εως οτου σκοραρει.   Ο Παναθηναικος θα παιξει καλα και αυτο φαινεται.  Θελει γκολ για να ελπιζει σε θαυμα.  Θα τα δωσει ομως ολα ;  Και αυτο γιατι εχει μετα το ντερμι των αιωνιων στην Ελλαδα.   Εκτιμηση μας ειναι οτι θα τα δωσει ολα γιατι κατ' εμας θα παιχτει η προκριση.    Η στηλη παιζει το Χ Ημιχρονου και ευχεται στον Παναθηναικο καλη επιτυχια.       Ως που θα παει το 1-1;   Μας κοροιδευει ο Σκορακιας που μας λεει οτι θα παει στο 3-1.    Ναι αλλα εμεις λεμε εστρωσε ο Παναθας και παιζει ομορφα.   Το σημειο θελω να ειναι 2πλο!!!   Μη γελας , μη γελας!    Κριμα που δεν εμπιστευθηκαμε τον Σκορακια , ομως επειδη εσεις τον εμπιστευεστε μαλλον πιο πολυ απο εμενα σιγουρα παιξατε το 3-1.  Τον μπαγασα!!!!!!

152.  Ιντερ - Νεφτσι Μπακου.  Σε 5 ματς , δεχτηκε 6 γκολ εκ των οποιων τα 3 απο την Ιντερ μεσα στο σπιτι της.   Η Νο 9 Ιντερ του θεσμου με την Νο 246 της Νεφτσι στο Τζουζεπε Μεατσα παιζοντας με αλλαγες , να μην μπορεσει να νικησει την Νεφτσι Μπακου.  Το Χ στο 4,15.  Και αυτο γιατι;   Επειδη ο 1σος ειναι μολις στο 1,30 και το OVER στο 1,65.  Αυτοι δηλ. υπολογιζουν 2-3 γκολ και αν φυγει απο το 1-1 να παει στο 2-1 υπερ της Ιντερ.   Στα δυσκολα λεμε ναι και παιζουμε το Χ και το 1-1 σκορ.   Γουσταρω αναλυση και ας εφυγε το σκορ στο 2-2 ε;   Εμεις πηραμε σημειο στο 4,15!!!  Αυτα ειναι γουστα!

148.  Φενερμπαχτσε - Γκλαντμπαχ.  Θα παιξω το 2 Ημιχρονου στο 3,75.    YES.  0-2 Ημιχρονο.
   
==================================
==================================
ΩΡΑ τωρα .....18,50.
Καλοβραδυ και να περνατε καλα.
Εμεις παμε τωρα να αναψουμε το Χριστουγιεννιατικο δεντρο στην Καλαμαρια της Θεσσαλονικης.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................


τριαδα γιουροπα λινκ ...

142. ΜΑΡΙΤΙΜΟ 1  1.95.   YES.  2-1.
153. ΛΕΒΑΝΤΕ  Χ 3.15.   YES.  2-2.
146. ΛΙΒΕΡΠΟΥΛ  2  1.85.  YES.  0-1.

αυτα απο μενα τον doxa er ... για σημερα .

Βγηκε πανηγυρικα η τριαδα του γνωστου πλεον DOXA ER.....
Εμεις απλα να πουμε ενα ευχαριστω που προτιμησατε τα σημεια και τιποτε αλλο!!!
Καληνυχτα να εχετε και αυριο ξανα μαζι.


Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΑΒΒΕΛΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑΜΕΙΑ.

131.  Μπραγκα - Γαλατασαραι.  Με 1-1 σκορ και Χ τελικη επιλογη.  Η αποδοση ειναι 3,05.
128.  Μαν. Γιου - Εκομαξ Κλουζ.  Τουλαχιστον ως προς το ημιχρονο η Εκομαξ Κλουζ να νικαει και εμεις να παρουμε το 2 ημιχρονου με 5,00 αποδοση.
127.  Λιλ - Βαλενθια.  Χ.  3,15.  Ουτε η Λιλικα αλλα ουτε και η Βαλενθια με πειθουν.  Απο 1 γκολ η καθε μια και το σκορ στο 1-1.

Συγχαρητηρια στον Ολυμπιακο που με ανατροπη πηρε το ματς και περασε στο Γιουροπα Λινγκ.
Γεμισαν και τα ταμεια και ολα καλα.   Αλλωστε γεματα ηταν οποτε λιγο στριμωγμα και σεντουκι !!!
Οσο για εμας;   Καλα τα πηγαμε εχθες μονον στο Α' Ημιχρονο στα παιχνιδια μας εκτος του Θρυλου.
Καλημερα απο την Βορεια Ελλαδα , καλημερα απο την Θεσσαλονικη την πρωτευουσα της Μακεδονιας μας.
Χρονια πολλα στον SAVVASA , στον SELEO και σε ολους οσους γιορταζουν.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

Τριάδα για δυνατούς παικτες

Aκομα μια τριάδα με σημεία που πιστεύω ότι τα διάβασα καλά και τα πιστεύω ...
μεγάλη νίκη έκανε ο ο θρύλος επί της Αρσεναλ με 2 - 1 και έτσι πέρασε στους 32 του Γιουροπα λινκ

127. Βαλενθια  2 2.15
135. Νορθαμπτον  1  2.40
137. Τικρε Χ 3.00

Αυτά για σήμερα ... να έχετε μια καλή μέρα .

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

ΠΕΦΤΕΙ Ο ΑΣΣΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΣΙΓΟΥΡΙΑ.

Και αυτο γιατο ο Βενγκερ ερχεται με τα δευτερα.  Μαααα ποσες φορες ακουμε τα ιδια και τα ιδια.
Τι με (μου) νιαζει εμενα αν ερχεται με τα τριτα η τεταρτα της.   Εμενα με νιαζει αν μπορει ο Δαφνοστεφανωμενος να κανει νικη ουσιας και κατοχυρωση του Γιουροπα Λινγκ.
Κατεβηκε λοιπον απο το 2,00 η αποδοση της εδρας δειχνοντας προφανως το εργο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ οτι θα ειναι ευκολο.   Αλλοιμονο!   Καθε αλλο παρα ευκολο θα ειναι το ματς.
Η εδρα με τον κοσμο θα βοηθησει τον Ολυμπιακο μας να παιξει με θρασος και τολμη απεναντι στους
κανονιερηδες της ΑΡΣΕΝΑΛ.   Καπου εδω αρχιζω και σας τα χαλαω.   Λεω λοιπον καθαρα οτι θα παιξω 1/Χ Ημιχρονο Τελικο.  Προχωραω..................................
Παρι Σεν Ζερμεν - Πορτο.   Τα μεσα δινουν 2πλο για την Πορτο.  Εμας μας χαλασε που η Μπραγκα την εκανε γιο-γιο και εδειξε αδυναμιες που εξεταζουν στην Παρι.   Καλη εδρα παραγωγικη.  Το OVER εχει τυχη.   Τι μας νιαζει εμας το OVER ομως;    Με Χ/1 Ημιχρονο Τελικο αγωνιζομαστε.
Μαλαγα - Αντρελεχτ.   Που βρηκε η φιλοξ/νη το αναστημα και στεκεται καλα στον θεσμο δεν ξερω. Μπορω ομως να πω οτι η Μαλαγα με τακτικη θα δωσει εκταση στο σκορ της.   Παιζω αρκετα γκολακια και 1/1 Ημιχρονο Τελικο.   Με 4-0 σκορ.
Μονπελιε - Σαλκε.   Χ/2 Ημιχρονο Τελικο.  Να κρατησει ενα Ημιχρονο η Μονπελιε (που παρεπιπτοντως βρισκει βηματα) και στην συνεχεια η Σαλκε να παρει το ματς.   Ο Σκορακιας μας λεει οτι η Μονπελιε θα εχει το Α' Ημιχρονο και η Σαλκε το Β' Ημιχρονο.  Σκορ 2-3.
Μιλαν - Ζενιτ.  Στο Τζουζεπε Μεατσα δυσκολευει η Μιλαν και αυτο το ξερει καλα η Ζενιτ.   Θα θελησει να κανει το μπαμ.   Δεν βγαζει ομως ουσια και διαρκεια.  Θα παμε με το 2/Χ Ημιχρονο Τελικο.  Αν βγαλει τσαμπουκα η Ζενιτ τοτε και η Μιλαν θα κυνηγαει , οποτε το 2-2 ειναι καλο σαν σκορ μας λεει ο κυριος σκορακιας!!!
=====================================
=====================================\

Ο Συνεργατης μας Νταβατζης με το ψευδονυμο δινει τριαδα με Ολυμπιακο - Παρι Σεν Ζερμεν και το Χ της Ντορτμουντ.

Εμεις λεμε ναι στο Κρου με Ντονκαστερ ως προς το σημειο 2 και με αποδοση στο 2,95 πλεον.
Λεμε 2πλο την Κεμπριτζ και 2,50 στην εδρα της Εμπσφιλντ Γιουναιτεντ και το Χ στο Λινκολν με την Γουοκινγκ.   Οσο για το Νονιτον Ταουν με την Νταρτφορντπαμε με την εδρα..
113.  2.
118.  2.
119.  Χ.
121.  1.
Πλουσια μερα με πολλα σημεια σημερα και ελπιζω να μην σας εχω μπερδεψει.
Παιζουμε και διεκδικουμε.
Καλη τυχη σε ολους μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................................

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΙΣ 1830................

320.  Ααλμποργκ - Ααρχους.  Πιεζουμε την ισοπαλια λευκη οπως τα χιονια που εχουν σκεπασει για τα καλα την πολη.  Στο ντερμπυ της Γιουτλανδης οπου με μηδεν βαθμους Κελσιου θα διεξαχθει το ματς.   Το Χ με αποδοση στο 3,35.
323.  Κοτμπους - Χερτα.  Υπολογιζω την δυναμικη της Χερτα ομως σημερα οχι!  Η Κοτμπους να νικησει το ματς με το ημιχρονο στην ισοπαλια.   Τρομερη η Χερτα!!!   Ο 1σσος στο 2,70.
326.  Ρετζινα - Κροτονε.  Με Χ ημιχρονο και Χ τελικο θα παιξουμε.
319.  Α.Ε.Κ - Γιαννενα.  Να εκμεταλευτει την αστεια εισοδο της ΑΕΚ θα θελησει να πετυχει ο ΠΑΣ.
Η ΑΕΚ μπαινει πολυ νωθρα εν αντιθεσει με τον ΠΑΣ Γιαννενα που μπαινει δυναμικα.   Στο Β' Ημιχρονο τα παντα αλλαζουν καθως πεφτει ο ΠΑΣ και ανεβαινει η ΑΕΚ.  Αν θελησουμε να ειμαστε τολμηροι , τοτε θα παιξουμε το σημειο 2 Ημιχρονου , ενω η ισοφαριση θα φερει στα ισια το ματς.
Τωρα αν θελετε να σπρωξετε την πληρη ανατροπη υπερ της ΑΕΚ βαρατε.   Μην καθεστε!!!
2/1 Ημιχρονο Τελικο.   Το σημειο διαλεξετε το εσεις.    Εμεις σε ειδικο στοιχημα εχουμε αυτο το σημειο (2/1) και το Χ/Χ της Ρετζινα με την Κατανια.

Καλο βραδυ στους φιλους.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΠΑΝΤΕΣ και αν μη τι αλλο δεν δικαιωνει πρωτα πρωτα τους ιδιους σας τους εαυτους.    Μπαινεις βλεπεις κρινεις συγκρινεις........ε λοιπον πες και κατι.   Σ' αρεσει δεν σ' αρεσει.     Ψηφισε να ξερουμε που παν' τα τεσσερα ντε;  Χαχαχαχαχα.
Τα λεμε και παλι το γοργοτερον (αργοτερον) δυνατον.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

ΤΡΙΑΔΑ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ...

319. AEK  X  3.05
321. ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ  2  2.50
323. ΚΟΤΜΠΟΥΣ  Χ  3.15

Αυτες ειναι οι επιλογες μας για σημερα .

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ.

Φρεσκοψιμμενα σας τα εχω τα ματσακια.
Εχθες στα παιχνιδια μετα τις 20.00 πηγαμε 3 στα 4 κανοντας ενα τοσο δα λαθακι που το πληρωσαμε ακριβουτσικα.  Το τεταρτο ματς ηταν το Χ της Γοδοι Κρουζ , που ομως το δωσαμε 1σο.  Γιατι αραγε και ενω ολα ηταν Χ;  Τελος παντων.

Σημερα αργησαμε και παλι ...........

283.  Χοφενχαιμ - Βερντερ Βρεμης.   Οσο και να θελω να τραβηξω το 2πλο (βρε μανια ) π.χ. 1-3 1-4 παιρνω την σκεψη μου πισω.   Καταληγω οτι απο 2-1 θα κυνηγαει η Βερντερ το σκορ και καπου στο 81' θα ισοφαρισει σε 2-2.  (1-0 ημιχρονο & 2-2 τελικο).
281.  Τζενοα - Κιεβο.  2-2 σκορ και εδω παρ' ολο που εχετε σοβαρες αντιρησεις.
293.  Τρουα - Ρεν.  Στο 1-1 καταληξαμε γνωριζοντας (;) οτι η Τρουα μπορει να κανει νικη.  Ομως;   Παιζεται και το 2-3 γκολ.
===========================
===========================

299.  Ουεσκα - Χερκουλες.  Χ.  3,20.
283.  Χοφενχαιμ - Βερντερ Βρεμης.  Χ.  3,30.
273.  Ουτρεχτη - Αλκμααρ.  Χ.  3,20.
313.  Λοριαν - Τουλουζ.  2.  2,55.  (Λετε παλι το ιδιο λαθος;)
===========================
===========================

Καλο μεσημερι με ορεξη και μετα ολοι στον αγωνα.  Τον δικο μας αγωνα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

ΝΟΤΣ ΚΑΟΥΝΤΙ - ΜΠΑΡΝΣΛΕΥ - ΑΡΗΣ Χ - ΚΑΙ Χ ΧΑΛ.

Μιση μολις ωρα πριν τα ματς της Αγγλιας.
Η επικεφαλιδα ειναι το παρολι μας και αργοτερα θα δουμε και αλλα ματς.
Οσοι παιξατε τον GIOUL BET και τον NTAVATZHS ειστε πλεον με το teletext ανοιχτο.
Προς το παρον σας αφηνουμε..............

''''Εκφραζω τον αποτροπιασμο μου  στον αγωνα ΑΡΗ Ατρομητου.    Αν και με 10 παικτες και ενω το σκορ ηταν απο το 15' 1-0 , ο Ατρομητος εκανε στο τελος το 1-1 με καθαρο επιθετικο φαουλ , με ενα σωρο φαουλ εις βαρος του ΑΡΗ ωστε να πηγαινει η μπαλα στα καρε της ομαδας των κιτρινων.
Αυτο επρεπε να γινει και ηταν οφθαλμοφανες.   Ετσι λοιπον ακομη ενα ματς του ΑΡΗ η διαιτησια επραξε το καθηκον της.    Ακομη και πιτσιρικα δεν τον θελουν στην κατηγορια.    Κανει μπαμ.  ( Τελικα ρε ΑΡΗ μηπως θα πληρωνεις μια ζωη την κολαση που τους προκαλεσες στην 10ετια των νταμπλ; )
Το κακο ειναι οτι παιξαμε τον ΑΡΗ 1-0 ημιχρονο & 1-1 τελικο.      Δικαιωθηκαμε  ομως αναρτηση δεν το καναμε.   Δεν πηγαινε το χερι!   Λεγαμε οτι ως εδω θα ηταν το κυνηγι.    Ομως αυτοι δεν εχουν τον Θεο τους.   Αλλωστε απο ποιον να φοβηθουν;    Ποιος αραγε να κανει παρεμβαση για να φωναξει με αυστηρο τονο στους διοικουντες του Αθλητικου χωρου;   Η Λεσχη;   Ποιοοος;
Ξερετε αραγε ποσους και ποσους βαθμους εχασε αυτος ο ΑΡΗΣ;   Ετσι οπως ειναι , ακομη και τωρα.
Τι κακο να εκανε αραγε;   Που γεμιζει γηπεδο και δονειται η Θεσσαλονικη;   Που με μουσικο τροπο δινει χρωμα σε αυτο το \πρωταθλημα που ντροπιαζει το αθλημα;    Σταματω εδω.


*  *  *  *  *
ΩΡΑ ΤΩΡΑ!!!   20.05.    Παμε ξανα στον πρακτορα!!!
232.  Λουκερνη - Λωζανη.  Χ.  3,35.  0-0 ΤΕΛΙΚΟ.
238.  Λεουβεν - Γανδη.  Χ.  3,25.  1-1  ΤΕΛΙΚΟ.
249.  Γοδοι - Κιλμες.  1.  1,90
244.  Μπορντο - Σοσο.  Χ.  3,85.   Τα φιλαρακια μου ανακαλυψαν το σημειο.  Σιμο με λεει ο CANTERAS η Μπορντο ειναι της ισοπαλιας εντος εδρας ως προς το Ημιχρονο.  Δισκοιλια και στο γκολ επισης.  Η Σοσο κανει για Χ και θα την εμπιστευτεις στο Χ2 Διπλη ευκαιρια.   Ποντιος ξε-ποντιος εγω  παω με το κιφαλ (κεφαλι)  Χ και 3,85 παιρνο0ντας το 1-1 σκορ.  Παιζουν οι φοβιτσιαρηδες το 2-3 γκολ.  2-2  ΤΕΛΙΚΟ.

Αυτα σπουδαιοι φιλοι μου που απο ακρη εις ακρη σε ολο τον κοσμο (μπεεεεεε) ειστε στην σελιδα του SIMOSSHOW.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ και οπως ειποαμε.    Σφιχτα γιατι ειναι ο μηνας των δωρων.
Θα δωσουμε ολο μας το ειναι για ταμεια σοκ!!!
Παμε γερα με τσαμπουκα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................................

ξημέρωμα με japan

Λίγο πριν ξημερώση η μέρα και ήδη σιγά- σιγά η βροχή που έπεφτε το βραδύ σταματάει , αν και  έτσι θα πάει σήμερα .
το απόγευμα έχουμε ματς στη  πόλη μας και ο Αρης θα παλέψει να πάρει μια πολύτιμη νίκη από τον αρκετά καλό Ατρόμητο Αθηνών ... ελπίζω να νικήσει ο Θεός του πολέμου και να ανέβει πιο ψηλά στην βαθμολογία όσο για τα σημεία μας θα ήθελα να κάνω μια καλή χημεία σήμερα αλλά θα ήθελα να έχω και την τύχη δίπλα μου .

==============================

127.  Χιροσίμα  2  2.70 / 0 - 1 οκ
128.  Γιοκοχάμα Μαρίνος  1  2.20 / 1 - 0 οκ
130.  Κασιβα  2  2.05 / 2 - 0 no

2 / 3 σήμερα 

Δύσκολη τριάδα ... πουρνό , πουρνό

===============================

Καλή μέρα και καλό μήνα ...


Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ.

Παμε γρηγορα με Αιντραχτ Φρανκφουρτης  στο 2πλο και 2,25 , με Σεντ Ετιεν στο 2πλο και 2,25 , με Μιλντεσμπρο στο 2πλο και 2,50 και Χ στο Γκαζελεκ με Κλερμον στο 2,90.

Τα σημεια παιζονται καρφι και περιμενουμε..............
Δυστυχως αργησαμε σημερα ενω αυριο θα ειμαστε μετα τις 14,30 σε συνδεση.
Καληνυχτα σας................................

οι προτασεις του DOXA ER...

100. Ααλεν  1  2.30
106. Λανς  Χ  2.70
109. Σατορου 1  2.15
122. Αζαξιο Χ 2.90
123. Κατανια Χ 3.00

Πεντάδα ξέρει με 1,50 .  

Καλή μέρα και καλά κέρδη

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΥΠΕΛΩΝ.

177.  Ραντερς - Μιντιλαντ.  Χ.  3,25.
178.  Γραναδα - Σαραγοσα. 2.  3,00.
179.  Θελτα - Αλμερια.  2.  3,50.
182.  Ρεν - Τρουα.  Χ.  3,85.
===========================
===========================

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Συνέχεια στης σκέψεις μας με ακόμα μια τριάδα ..........


Ήδη η νύχτα άπλωσε το πέπλο της στην μικρή μας πόλη και εμείς μετά τον καφέ μας είμαστε έτοιμοι να δώσουμε τα σημεία μας όπως κάνουμε κάθε μέρα ... μαζί


153. ΒΕΝΤΕΡ ΒΡΕΜΗΣ  Χ 3.30 έχουμε ελπίδες για να πάρουμε το σημείο μας .
166. ΜΠΛΑΚΜΠΕΡΝ  1  2.10 δύσκολα αλλά μάλλον θα μας τον δόση την άσσο .
168. ΝΥΡΕΝΒΕΡΓΗ   Χ   και 3.25  

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............

ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΑΜΕΙΟ.

143.  Ντουισμπουργκ - Ουνιον Βερολινου.  2.  2,50.
160.  Εβερτον - Αρσεναλ.  2.  2,55.
164.  Τοτεναμ - Λιβερπουλ.  Χ.  3,20.
161.  Σαουθαμπτον - Νοργουιτς.  Χ.  3,25
172.  Μαρσειγ - Λυων.  2,95.

Με την πενταδα αυτην θα κινηθουμε σημερα και αναμενουμε στο TSAT την συμμετοχη του GIOUL BET και των αλλων συνεργατων μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................

Περναμε και την μελετη του GIOUL BET μιας και την ιδια σχεδον ωρα εγραψε στο TSAT.


.ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ:ΛΙΒΟΡΝΟ 2,ΛΟΚΕΡΕΝ 2,ΣΑΟΥΘΑΜΠΤΟΝ Χ,ΣΟΥΟΝΣΙ Χ...ΝΙΣ Χ,ΣΙΕΝΑ Χ,ΒΕΡΝΤΕΡ Χ,ΕΒΕΡΤΟΝ Χ....

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ.

Πρεπει λοιπον να γραφουμε και για τις ηττες μας ειδικα οταν ερχονται με αυτον τον τροπο.
Μεγαλη αποτυχια καθως δεν περασε τιποτε.   Κανονικα δεν πρεπει να κοιταζεις πισω σου για το χαμενο εδαφος , αλλα πρεπει να μαθαινεις απο τα λαθη σου.  Και λαθη εγιναν!   Ο τροπος που συνταχθηκε το δελτιο ηταν αρκετα προχειρος και επιπολαιος.    Το στοιχημα την Δευτερα ειναι μια αλλη περιπτωση.   Η Τραπεζουντα εχασε με 0-3 και λεει συνεπως ο παικτης οτι δεν ηταν στην μερα της.  Ειναι ομως ετσι;   Μεχρι εδω ομως.  Σταματω.    Η κοκκινη καρτα στον Πανθρακικο επι του ΑΡΗ ηταν η απαρχη της καταστροφικης ηττας των κιτρινων του Βορρα.  Το 4-0 λεει την αληθεια καθως οι παικτες του Αρεως δεν μπηκαν καν στο γηπεδο.

101.  Μοναχο 1860 - Παντερμπορν.  Χ.  3,10.  1-1 ΣΚΟΡ.  Μπορει για θετικο η Παντερμπορν. 
114.  Σαντερλαντ - Κ.Π.Ρ.  2.  3,00.  0-1 ΣΚΟΡ. Χανει παντα με το ζορι.  Ηρθε η ωρα αραγε;  Θεωρουμε πως ναι.  Δεν την ευνοει η προιστορια , ομως;
122.  Σεφιλντ Γουεν. - Γουοτφορντ.  2.  2,55.  Καλυτερη η Γουοτφορντ!
103.  Δυναμο Δρεσδης - Ααλεν.  2.  2,85.  Παιζει την κοντρα καλυτερα η Ααλεν και δικαιωματικα την δινουμε το προβαδισμα.

Καλημερα στην παρεα του SIMOSSHOW.
Ελπιζουμε η αποτυχια εχθες να μην σας στεναχωρεσε και πολυ.  
Θα ειμαστε μαζι ξανα το απογευμα.  Μεχρι τοτε να περνατε καλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

ΜΕ ΣΚΟΡ ΣΗΜΕΡΑ. ΣΤΟ ΒΗΜΑ Ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ

Καλησπερα στους φιλους της σελιδας μας.
Σημερα λοιπον ο Σκορακιας παιρνει την ηλεκτρ. πενα και καταληγει σε 4 σκορ απο τα παιχνιδια της Δευτερας.
342.  Σαραγοσα - Θελτα.  2-2 με αποδοση 15,00.
336.  Πανθρακικος - ΑΡΗΣ.  1-2 με αποδοση 11,00.
339.  Τραμπζονσπορ - Εσκισεχιρσπορ.  1-1 με 5,75.
343.  Παρμα - Ιντερ.  2-2 με αποδοση 13,00.
===================
Τα σημεια ομως της σελιδας εχουν αλλη κατευθυνση.
Αυτο δεν μας εμποδιζει να κυνηγησουμε ειται το ενα ειται το αλλο δελτιο η και τα δυο μαζι.
339.  Χ.  3,25.  Τραμπζονσπορ.
338.  Χ.  3,10.  Καλιαρι.
336.  Χ.  2,80.  Πανθρακικος.
342.  Χ.  3,25.  Σαραγοσα.
345.  2.  2,45.  Αρσεναλ Σαραντι.

Με 4 στα 5 αγωνιζομαστε και πολ/στη της αρεσκειας μας.
Η ωρα εφτασε 15.30 αισιως.  Καπου εδω σας αφηνω να απολαυσετε το φαγητο σας και να κανετε ξαπλανταν χαλαρονωντας απο την δυσκολη ημερα που περασε -αει.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΟΚ VS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΗΜΕΙΩΣΑΤΕ Χ.

309.  Χοφενχαιμ - Λεβερκουζεν.  2.  2,05.

272.  Αουε - Χερτα.  Δειχνει για 2πλο.  Η Χερτα πρεπει να πατησει γκαζια σε μια ομως εδρα δυσκολη μιας και η Αουε παιζει μονον καλα.  Ο Σκορακιας εμφανιζεται και δινει 1-2 Σκορ για τον αγωνα αυτον.   Στα δυσκολα εμφανιζεται!!!

313.  ΠΑΟΚ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.  Μονον αν επηρεαστει απο την ηττα του μεσα στην Σαλκε ο Ολυμπιακος θα χασει τον αγωνα!   Εξ' αλλου πρεπει και ο ΠΑΟΚ να κανει την υπερβαση.
Θετικο στοιχειο η γεματη Τουμπα οπου θα δωσει ωθηση στους ασπρομαυρους.   Δυνατο ματς με δυο ομαδες που δεν μπορουν να βγαλουν τελεια εμφανιση και να παιζουν μετρια.   Το ματς ειναι ισοπαλια και το Χ να μας πλερωσει 2,85.   Τα τελευταια χρονια ο Θρυλος κανει παρτυ στην Τουμπα. Εχει 1-4-5 και τα γκολς ειναι 9-15 !!!  

298.  Τοτεναμ - Γουεστ Χαμ.  Στο Λονδινο το ματς.  Τοπικο ντερμπι χωρις να νικησει (απο το 1999) η Γουεστ Χαμ.  6-4-0 εκτοτε.  Ισοπαλια και 3,65.   Χ.  Η Γουεστ Χαμ θα παλαιψει ακομη και για την νικη.    Το Χ2 Διπλη ευκαιρια στο 2,06.

289.  Τορινο - Φιορεντινα.  2.  2,20.   Απλα καλυτερη η Φιορεντινα.

==================================
==================================
 ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ.
---------------------------------------
331.  Λεβαντε - Μπαρτσελονα.   Η φωλια του δικου μας Φανη Γκεκα.   Δημοσιευματα τον φερουν να θελει να φυγει απο το Λεβαντε.και μαλιστα να θελει να γυρισει στην Ελλαδα.  Ο λογος ειναι ο παραγκωνισμος του.  
Το ματς σημερα ειναι με 8,00 , το σημειο 1 με  5,15 το Χ και το σημειο 2 ειναι 1,20.   Εμεις εχουμε ενσταση παρ' ολο που δεν ξερουμε αν παιξει ο Γκεκας ο Φανης.   Φανταζεστε;   Να τους πεταξει κανα μπλε ματι ε;    Περαν της πλακας το ματς σημερα σας το 'χω 2-2.    Σσσσσσσσσ.  Μην φωναζεις ρε μεγαλεεε.    Εμεις να το παιξουμε το σκορ και οχι ολος ο ντουνιας!    Το Χ λεει μας το δινει 5,15!!!
Παρτο κι' αυτο.   Το 1Χ ΛΕΕΙ 3,13.   Αυτα ειναι για μπατιροσπορα.  Το αφηνουμε στην ακρη.
Καλημερα σε ολους τοιυς φιλους και πανω απ' ολα η υγεια γιατι χωρις αυτηηην.
Παμε γερα και σημερα Κυριακη.
ΧΡΟΝΙΑ πολλα στην Κατερινα.    Χρονια ΠΟΛΛΑ !!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ.

139.  Φ.Σ.Β Φρανκφουρτης - Καιζερσλαουτερν.  Χ.  3,25.  Απο ενα γκολ (1-1) ειναι καλα!

137.  Κοτμπους - Μπραουνσβαιγκ.  Ποσο θα παει αυτη η ομαδα Γ' Εθνικης που παρεπιπτοντως παιζει καλο ποδοσφαιρο;  Ο-ε-οοο;  Ποσο;  Στην Κοτμπους θα ΧΑΣΕΙ.  Παιζουμε το 1-0 σκορ και το 0-1 γκολ (2,60).  Το σημειο 1 στο 2,50.

153.  Γκροιτερ Φιρτ - Νυρεμβεργη.  Παρε πασακα μου τον 1σσο Ημιχρονου στο 2,70 και παμε δυνατα για το επομενο σημειο.   Η Νυρεμβεργη θα μπει δυνατα , θα κερδιζει κορνερ το ενα μετα το αλλο και στην κοντρα η Γκροιτερ θα κανει το -α γκολ.  Εεεεετσι!  Τρομερο μισος των δυο στην ιδια περιοχη (8 χ.λ.μ).

166.  Μπλακμπερν - Μιλγουολ.   Η ισοπαλια για μια ομαδα που εχει να χασει 10 αγωνιστικες εντος εκτος.   Η Μπλακμπερν με αλλαγη προπονητη δινει ωθηση αλλα μεχρι ενα σημειο.  Και αυτο ειναι το Χ με αποδοση στο 3,25.

======================================
======================================

ΕΝΣΤΑΣΗ  ΚΥΡΙΕ  ΠΡΟΕΔΡΕ.
=======================
204.  Σελτικ - Ινβερνες.  Μπορει να κανει την ζημια η Ινβερνες!  Βογγαει η Σελτικ που εχει κι' αλλα στον νου της.  Ι-Ι-Ινβερνες!!!  Το 2πλο 9,00 φραγγακια.  

181.  Μ.Κ. Ντονς - Κολτσεστερ.  Μονον αν κρατησει το σκορ η Κολτσεστερ ελπιζει σε νικη.  Αιντε να μην χαλασουμε παλι την  αρχικη σκεψη.  Το σημειο 2 με αποδοση 5,25.

148.  σασσουολο - Ρετζινα.  Δηλαδη γιατι ρε παιδια να βαλει γκολ η Σασσουολο και να νικησει 1-0;  Ας βαλει γκολ η Ρετζινα και να το κρατησει στο 0-1.  Το σημειο 2 με 5,00 αποδοση.

Αργοτερα ξανα μεσα να τα πουμε ενα χερακι.   Για θα τα ακουσουμε για θα τους τσακισουμε.  
Ο GIOUL παρορμητικος βαζει βαζει βαζει και δεν τελειωνει.  Ο μπαγασας......
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................


Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ << ΜΠΟΥΜΕ >> ΜΕΣΑ..........

Τι ηταν κι' αυτο;   Ειδωθηκαμε επιτελους αρκετοι απο εμας ειδικα εδω στην περιοχη μοιυ.   Τα ειπαμε ενα χερακι και μετα ο ενας πισω απο τον αλλον (χαχαχαχαχα) με το ιδιο θαρρεις δελτιο πληρωνομασταν και η πλακα ηταν μεγαλη.
Τα χαμογελα εδιναν και επαιρναν ενω η υποσχεση που δοθηκε ηταν για μεγαλυτερη ακομη προσπαθεια με ολο και πιο πυκνη την εικονα του ταμειου.

102.  Ρεγκενσμπουργκ - Ααλεν.  Χ.  3,15.  Στις οποιες επιθεσεις της γηπεδουχου οι σφιχτοι πισω φιλοξ/νοι θα βρουνε τροπο να βγουνε μπροστα απειλητικα και να καταφερουν γκολ.  Ας μην φοβηθουμε για το 1-2 .   Με 1-1 σκορ ειμαστε μεσα.

103.  Ραντερς - Ααλμποργκ.  Σιγουρα θα σκοραρουν και οι δυο.  Επισης σιγουρο , οτι θα ανοιξει το σκορ.  Το 2-2 ειναι μια χαρα.  Φυσικα και το Χ στο 3,20 με (μου) κανει.  Η Ραντερς;  Καλη.  Η Ααλμποργκ ομως;  Εεεεεεε;

109.  Νιορ - Σατορου.  Χ.  2,90.

106.  Λαβαλ - Ντιζον.  1.  2,00.

125.  Σεντ Ετιεν - Βαλενσιεν.  Χ.  3,15.

==============================
==============================
Σοσιεδαδ με Οσασουνα.  Δειχνει σημεια βελτιωσης η Οσασουνα κατ' εμας.   Αυτο με δειχνει 2πλο Ημιχρονο , ενω στην συνεχεια η Σοσιεδαδ μπορει να το γυρισει.  2/1 Ημιχρονο Τελικο.

Βραδυαζει και ολα καλα.
Αυριο θα ειμαστε για καφε με ολη μας την ανεση και χωρις αγχος να δουμε παιχνιδια που φωναζουν.
Ποια ειναι αυτα;   Υπομονη μεχρι αυριο!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................................

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΟ TSAT ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο GIOUL BET.

Δειτε τι εκανε το ιερο τερας μας.
Ο GIOUL BET ΧΕΡΙ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΣ ΠΗΓΕ ΤΑΜΕΙΟ.
Πενταδα ατοφια ανετη και αποδοτικη.   Πενταδα θερμανσης , πενταδα καθημερινων αγαθων , πενταδα ειδικη για αποπληρωμη στα χαρατσια.    Οσοι ακολουθησαν πετυχαν.
Ξερετε ολοι πλεον οτι το βελακι του ειναι θανατηφορο.   
Ο φοβος και ο τρομος ξαναχτυπησε.   Το ειχαμε ολοι μας αναγκη.
Δειτε στο TSAT πως χτυπησε ο συνεργατης μας.......................

Nov 22 2012, 2:56 PM
GIOULBET333ΠΕΜΠΤΗ 22/11:ΜΕΤΑΛΙΣΤ 1,ΒΑΣΙΛΕΙΑ 1,ΛΕΒΑΝΤΕ 2,ΛΑΤΣΙΟ Χ,ΛΥΩΝ Χ..

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΓΙΟΥΡΟΠΑ....................

149.  Αννοβερο - Τβεντε.  1.  1,85.   0-0 τελικο.
 
164.  Κλαμπ Μπριζ - Μπορντο.  1.  2,45.

167.  Μολντε - Κοπεγχαγη.  2.  2,45.

150.  Βασιλεια - Σπορτινγκ Λισ.  1.  1,90.   3-0 τελικο.

154.  Παναθηναικος - Μαριμπορ.  1.  1,80.   1-0 τελικο.

169.  Στεαουα - Στουτγκαρδη.  1.  2,65.  

Τα λεμε αργοτερα καθως τα παιχνιδια αρχιζουν στις 19.00. ..................................

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ.

Εγινε κατι που επρεπε ουτως η αλλως να γινει.  Εφυγαν κατ' αρχας τα διαφημιστικα εταιριας στοιχηματισμου που κοσμουσαν τον χωρο αυτον.   Ετσι κι αλλιως τα ειχαμε να αναβοσβηνουν και να δινουν μια ζωντανια στην σελιδα.            Θελαμε με αυτον τον τροπο να δωσουμε εμφαση στην σελιδα οτι και καλα εδω μιλαμε για στοιχημα.
Τα πεταξαμε ολα αυτα λοιπον και συνεχιζουμε να περναμε ωραια.   Στα μαθηματικα μας και παλι με πολυ διαβασμα πολυ δουλεια και το γνωστο σλογκαν μας.   Λιγα για πολλα.
Το ποδοσφαιρο , αθλημα το οποιο κατεχουμε μας <<τρωει>> τις πιο πολλες ελευθερες ωρες οπως και να το δει κανεις.   Δεν ομιλω για εναν που παιζει το βιολι του η εναν που ειναι καρατεγκας κ.λ.π.
Μιλαω για εμας που μαζευομαστε εδω και περναμε ευχαριστα τις ωρες χαλαρωσης του προγραμματος μας.
Περαν της πλακας και της ενημερωσης περιμενουμε και τα επιλεγμενα μας σημεια με λιγα , τοσα δα ψιλουλια να κανουμε τσεπουαο.
Εδω απο τον ελευθερο χωρο των BLOGS συνεχιζουμε κανονικα.


Σημερα στο παιχνιδι της Ζενιτ με την Μαλαγα το εχουμε στην ισοπαλια με 1-1 σκορ και το Χ να το παιρνουμε στο 3,35.

Αυτο που κανει η Μιλαν , δηλ. να κυνηγαει το σκορ ειναι αρκετα δυσκολο!   Μπορει να βρει τον μαστορα της και ειδικα στον συγκεκριμενο αγωνα.   Εχουμε την Αντρελεχτ να κλεινει με 1 Ημιχρονου τον αγωνα.   Αυτο θα παρουμε απο το συγκεκριμενο παιχνιδι.   Μπορει να γινει η οχι θα το δουμε στην εξελιξη του το βραδυ.

Μαντσεστερ Σιτι και Ρεαλ .   Η Μαντσεστερ Σιτι βρηκε τον δρομο προς τα διχτυα.     Εμεις το παμε στο 2-1 ΣΚΟΡ.  Το πιστευουμε.

Η Σαλκε υποδεχεται τον Ολυμπιακο.   Το ερωτημα μου ειναι.........μπορει ο Ολυμπιακος να πετυχει 2 τερματα;     Αν ναι , τοτε Χ και 2-2 σκορ.   Αν ομως οχι , τοτε 3-1 υπερ της Σαλκε.   Η Σαλκε θα με πειτε μπορει να πετυχει 3 γκολ στον Ολυμπιακο;   Λεω ΟΧΙ!   Καταληγω απο 2-1 σε 2-2 σκορ , παιζω το 4-6 γκολ και οι πιο ατολμοι το over στο ματς με τα παιδια του Πειραια.   Ωραιο ματς αναμενεται και θα ηθελα να δω την στρατηγικη του Γαυρου εναντιον των Γερμαναραδων <<φιλων>> μας.   (ειναι φιλοι μας οι Γερμανοι). χαχαχαχαχα.

Αγιαξ εναντιον Ντορτμουντ και τον Αιαντα να βγαζει σπιθες στα παιχνιδια του η τουλαχιστον ετσι να θελουμε να τον βλεπουμε λογω αδυναμιας ρε παιδακι μου!   Η Ντορτμουντ σοβαρη και αηττητη εδω και επτα - οκτω παιχνιδια θα παιξει το καλο παιχνιδι της και γκολ σιγουρα θα βαλει.   Θα φαει επισης. (αρπαξατε την ευκαιρια οι σιγουρατζες).   Οριακο στο 2-3 & 4-6 γκολ το εχουμε.   Τρεμοσβηνει το Χ και θελω να το παω στο 2πλο.   Η τελικη επιλογη μου ειναι το 2-2 ΣΚΟΡ και το σημειο θα ειναι το Χ με αποδοση 3,45.

135.  Ζενιτ.  Χ  3,35 &  1-1  ΣΚΟΡ.
136.  Αγιαξ.  Χ.  3,45 &  2-2  ΣΚΟΡ.
137.  Αντρελεχτ.  1  Ημιχρονου.
139.  Μαν.  Σιτι.  1.  3,00 & 2-1  ΣΚΟΡ.
142.  Σαλκε.  Χ.  3,90 & 2-2  ΣΚΟΡ.

Καντε τα κουμαντα σας και κανονιστε να βρειτε τον σωστο δρομο για την επιτυχια.
Παιζουμε με θαρρος!   Κι' αν χασουμε;   Σιγα τα λαχανα.   Τα ψιλουλια να 'ναι καλα!
Αποριες , παραπονα , σκεψεις-προτασεις και οτιδηποτε αλλο , μεσω Ε-MAIL η μεσω TSAT για να αναρτησετε και τα δικα σας πιστευω.   Εκει οπου ο GIOUL BET χτυπαει το τερας , αλλα και ο NTAVATZHS (ψευδωνυμο) μαχεται για να σας παει ταμειο.
Καλημερα σας και να ειστε ολοι καλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................................


Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ 3ο ΔΕΚΑΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΝΟΕΜΒΡΗ.

19.30.
346   Αστερας Τριπολης - Ατρομητος.  0-0  ΣΚΟΡ.     Χ.  2,80.

348.  Ορντουσπορ - Τραμπζονσπορ.  1-1 ΣΚΟΡ.     Χ.  3,00.

350.  Χερτα - Σαν Παουλι.  2-1 ΣΚΟΡ.

352.  Γουεστ Χαμ - Στοουκ.  2-1  ΣΚΟΡ.

Καλο απογευμα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΡΗΜΑ..................................

Βγηκε η διαδα που παιχτηκε με μανια.
Ηταν εμφανες και ειχε διαρευσει οτι η ΑΕΚ θα εκανε υγιεινο περιπατο ενω ο Παναθηναικος με την αλλαγη πρπονητη ειχε εναν λογο παραπανω να δειξει οτι δεν ξεχασε δα και το ποδοσφαιρο!
Καληνυχτα και αυριο με υγεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

ΕΧΕΙ ΒΟΥΗΞΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ.

Εδω επανω εχει βουηξει ο τοπος ως προς τα ματς αυτα που θα αναφερθουμε.
Ο ΣΟΥΠΙΑΣ προτεινει 3-1 τον Παναθηναικο και χαμογελαει σαρκαστικα.   Το σημειο λεει ειναι της εδρας.   Οσο για την Βεροια με την ΑΕΚ μας τονιζει οτι το σημειο 2 ειναι αξιο αναφορας.
Εμεις;   Απλα εχουμε δωσει το βημα στον ΣΟΥΠΙΑ και σας μεταφερουμε την διαδα του.


Η ΠΕΝΤΑΔΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ.

284.  Ινβερνες - Μαδεργουελ.  Χ.  3,25.

315.  Χοφενχαιμ - Βολφσμπουργκ.  Χ.  3,35.

331.  Σαμπντορια - Τζενοα.  Χ.  3,05.

335.  Μπορντο - Μαρσειγ.  Χ.  2,90.

277.  Μπρεσια - Σασσουολο.  Χ.  2,85.

Την Σαμπντορια την εχουμε να ερθει 1-1 με την Τζενοα.  Βεβαια ολοι ζητουν ανασταση σε αυτο το ματς.  2-3 γκολ για τους συντηρητικους.
Ενω δειχνει η Χοφενχαιμ οτι θα παρει το ματς εχουμε την φιλοξ/νη να αντιδρα και να επιζηταει την ισοφαριση.
Μπρεσια με Σασσουολο ;   Απλα ισοπαλο.  Το 1-1 ισως να το προτιμουσα.   Δυο καλες ομαδες να παρουν απο ενα πονταλακι.
Μπορντο με Μαρσειγ να κανουν οτι κανουν και στο τελος να ερθουν ισοπαλοι.  1-1 σκορ.
Η Ινβερνες με την Μαδεργουελ και ενω παιζουμε το σημειο Χ , ο σκορακιας μας το δινει 2-1 υπερ της Ινβερνες!

Καληνυχτα και αυριο με υγεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΥΛΟΥΡΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ..................

Αμβουργο - Μαιντζ.  2.  1-2 σκορ.

Καρλαιλ - Λειτον Οριεντ.  1.  1,90.

Πρεστον - Μπρεντφορντ.  Χ.  3,25.

Χαντερσφιλντ - Μπραιτον.  Χ.  3,25.

Πορτσμουθ - Ντονκαστερ.  Χ.  3,20.

Συνδεση εκ νεου στις 19.00.................................................


Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

ΣΕ ΦΟΥΛ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑΜΕΙΟ.

Μοναχο 1860 - Κολωνια.  Το 1-1 θα αλλαξει.   Νικη της Μοναχου 1870 με 2-1 στο τελος.   Ετσι λοιπον η Μοναχο 1880 θα νικησει και το 1,95 κυκλανταν.   Παιζεται και 2-3 γκολ , over.

Λοριαν - Λιλ.  Οπως και περυσι με 0-1 σκορ.  Με Χ Ημιχρονο και 2 Τελικο.  Ο Σκορακιας κιχ.

Καιζερσλαουτερν - Κοτμπους.   Η προιστορια τους δειχνει στα κοντινα τους τουλαχιστον κατι καρπαζιες της γηπεδουχου στην Κοτμπους οπου σε τρεις αναμετρησεις απο 4 γκολ την εχει κανει σακατη ( 4-0 4-0 4-1 ).   Εξετασαμε σοβαρα την περιπτωση ανατροπης.  Βεβαια και η λαουτερν σκοραρει στο Α' Ημιχρονο οποτε παιζει το 1-1 σκορ Ημιχρονου και 2-1 Τελικο.
Ο Ημιχρονοπουλος Τελικιδης Ποντιος εξερευνητης ζηταει να τον εμπιστευτουμε στην ανατροπη!
Θα παιξουμε με τολμη 2/1 Ημιχρονο Τελικο.  Ο Σκορακιας απεχει. Σαν σημειο το 1,60 δεν το πονταρουμε.

Δυναμο Δρεσδης - Φ.Σ.Β Φρανκφουρτης.  Ο Σκορακιας μιλησε και ελαλησε.  Παιζω λεει ευχαριστως το 1-2 Σκορ σε αυτην την αναμετρηση.   Εμεις παιρνουμε απλα το σημειο 2 με αποδοση 2,85.

Μπαρνετ - Ακρινγκτον.  Στο 1-2 με 2-2 εγκλωβιζεται ο Σκορακιας και τελικα με θαρρος δινει το 1-2 Σκορ υπερ της φιλοξ/νης.   3-3-3 η προιστορια στην εδρα της γηπεδουχου.    Το σημειο να ειναι 2 με αποδοση 2,55.

Νταντι Γιουν. - Κιλμαρνοκ.  Εχουν μεταξυ τους 6-9-3 σαν προιστορια.  Θα παμε με το Χ οχι απο αυτο το πινακακι.  Η Κιλμαρνοκ παιζει καλα εκτος και συνηθως διεκδικει ακομη και την νικη.   Η Νταντι δεν θα τα χασει.   Το να πετυχουν και οι δυο ομαδες γκολ θεωρειται δεδομενο.  Το OVER ομως μας δυσκολευει.   Κρατειστε λοιπον εσεις το 1-1 Σκορ και τελος!  Το σημειο Χ με αποδοση στο 3,30.

112.  2-1 ΣΚΟΡ.
100.  2/1 Ημιχρονο Τελικο.
101.  1-2 ΣΚΟΡ.
116.  1-1 ΣΚΟΡ.
Με 2-3-4 συστημα αγωνιζομαστε.

114.  2.  2,20.   (Θα παιχτει πολυ).
101.  2.  2,85.
118.  2.  2,55.
116.  Χ.  3,30.
Με 3-4 συστημα παιζουμε με πολ/στη της αρεσκειας μας.




Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ.

Ετσι κι αλλιως ξεφορμαριστηκαμε οποτε εχουμε την ευκαιρια να παρουμε λιγες στιγμες ξεκουραση υπο μορφη REPO και να ξεκουρασουμε ακομη ακομη και εσας!
Ειναι λοιπον μια πρωτης ταξεως ευκαιρια να χαλαρωσουμε κανοντας μια βολτα η πινοντας ανεμελλα εναν δολιο καφε.
Η ευχη μας για σημερα οπως παντα ειναι να ειστε ολοι καλα και να περνατε ακομη καλυτερα.
Καλο απογευμα και τα ματια σας ανοιχτα.
Τι λεμε τι κανουμε μεταξυ μας ε;  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΔΙΕΘΝΕΣ ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ.

Σκοπια (Skopie)  -  Σλοβενια.  Θελουμε και θα παμε στο 1-1 το ματς αυτο με προηγουμενη την ομαδα των Σκοπιων (ΠΓΔΜ) ΣΛΤΠΡΚΜΠΟΥΛΟΥ οτιδηποτε αλλο εκτος απο την ιεροτερη λεξη , την γη των Μακεδονων.  Την γη μας.   Με 1/Χ Ημιχρονο Τελικο πιανουμε το σημειο.

Ιρλανδια - Ελλαδα.  Με το σχημα που θα παραταξει ο underατος προπονητης της Εθνικης μας ειναι σε θεση να διαταραξει την εντεκαδα οχι προς το καλυτερο αλλα προς το χειροτερο βεβαιως βεβαιως.
Λεμε 1-0 Τελικο κατα συνεπεια ηττα .   Το σημειο 1 με αποδοση 2,25.   Με Χ/1 Ημιχρονο Τελικο.

Ουγγαρια - Νορβηγια.  Επιλογη μας η εδρα.   Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,15.

Σουηδια - Αγγλια.  3-0-0 εχουν μεταξυ τους.   Το σημειο 2 Ημιχρονου να ξεμπερδευουμε νωρις νωρις με δαυτον τον αγωνα.

==================================
==================================

Ισραηλ - Λευκορωσια.  Παμε με την εδρα.  Λεμε ναι στο Ισραηλ αν και με μιση καρδια.  Το σημειο επιλογης ειναι 1 και 1,90.

Ρουμανια - Βελγιο.  Αν και νομιζω οτι μπορουν να φυγουν νικητες οι Βελγοι θα παιξω την ισοπαλια.
Το Χ με αποδοση 3,10.

Χιλη - Σερβια.  Λεμε ναι στο σημειο 1 και αποδοση στο 2,15.  Η Χιλη παιζει καλυτερα εκτος χωρας της , ποσω μαλλον τωρα που θα παιξει στην μαγευτικη Ελβετια με Ελβετο διαιτητη στο μικρο 20.000 θεσεων γηπεδο της Σεν Γκαλεν το AGF Aρινα.

Σε λιγη ωρα αγωνιζομαστε και εμεις σε ολα τα γηπεδα που πονταραμε.   Μακαρι να εχουμε επιτυχιες τετοιες ωστε να βγαλουμε την ενταση και να πανηγυρισουμε τα Ευρουλακια που τοσο μας λειπουν αυτον τον καιρο.
Καληνυχτα στην μεγαλη παρεα του SIMOSSHOW με ολη μας την θετικη ενεργεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................................

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

ΜΟΛΥΒΙ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ.........

Γουολσολ - Λινκολν.  Θα παρουμε το σημειο 2 που δινει 5,00.      Μ' αρεσει η φιλοξ/νη.  Κυπελλο ειναι και ολα γινονται.  Σιγα την αποδοση.  Το ταληρακι (5) και παμε γι' αλλα.

Μπραντφορντ - Νορθαμπτον.  Την ισοπαλια επιλεγουμε.  Ξερουμε την δυναμικη της φιλοξ/νης και ως που θα φτασει.   Το σημειο Χ με αποδοση στο 3,45.

Ροτσντειλ - Μορκαμ.  Την εδρα επιλεγω αφου η Ροτσντειλ παιζει πειθαρχημενα και προσεχει στο κεντρο (κοντρολ) ενω η Μορκαμ ειναι απλα τρεχαντηρια.  Με γιουρουσια δεν νικανε.  Το σημειο επιλογης ειναι 1 με αποδοση 1,90.

Μορτον - Αλμπιον Ροβερς.  Θα παιξω 2-1 σκορ την Μορτον.  Που;  Στο Ιντερνετ.

Ουνιον - Σαν Λορεντζο.   Το σημειο 2 κι' ας το παιζει ολος ο πλανητης!!!   1-2 σκορ!!!

Καλο βραδυ και αυριο συνδεση πρωι πρωι καθως το ρεπο θα μας δωσει την ευκαιρια να ειμαστε πιο πολλες ωρες μαζι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΤΙ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΜΠΟΥΚ !!!

Ο GIOUL BET στελνει με μηνυμα τα δικα του πιστευω.
Και σημερα θα τον ακολουθησω.
Μιντινλαντ Χ , Καεν 2 , Ρεαλ Β'  4-6 γκολ , Μαριτιμο Χ.

Μιντινλαντ 2/Χ , Μαριτιμο Χ/Χ , Καεν 2/2 , ΠΑΟ 2/Χ.
=======================================
=======================================

Κατι λοιπον θα ξερουν οι μπουκ που εβγαλαν στο σετακι της Κερκυρας με τον Παναθηναικο 1,60 το 2πλο και τον 1σσο στο 4,50.   Διαφορα μεγαλη!   Το Χ ομως στο 3,25;  Εκει εμεινε.  Δωστο λιγο πιο πολυ;   Οχι ε;   Αυτο θα αγορασω λοιπον.  Η αποδοση στο Χ με 3,25 μου κανει.   Η Κερκυρα λοιπον λεει.  Αν απο αυτον τον Παναθηναικο δεν παρουμε εστω ενα Χ τοτε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας.

Μιντινλαντ με Εσμπιεργκ στο Χ με 3,30 αποδοση.

Λανς με Καεν στο σημειο 2.  Ξεχωριζει η Καεν.  Απο το 0-2 και περα;  0-3 & 1-3 Τελικο.

Μπαρι με Ρετζινα στο 2-1 σκορ με πιο πιεστικη την Μπαρι.  Η Ρετζινα θα παλαιψει.

Μαριτιμο με Σετουμπαλ.  Λεμε ναι στο σημειο 2 και απο Ημιχρονο.  Εχουμε στην παρουσα φαση οντας καλυτερη ομαδα την φιλοξ/νη.

Κατι αλλο δεν εχω να σας πω.
Σας χαιρετω απο την ομορφη και φτωχομαννα Θεσσαλονικη.   Να εχετε μια καλη βραδια.

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΑΡΓΑ ΑΡΓΑ ΟΜΩΣ ΔΥΝΑΤΑ!!!

291.  Μπιλμπαο - Σεβιλλη.  Χ.  3,25.
288.  Νιουκαστλ - Γουεστ Χαμ.  Χ.  3,25.
297.  ΠΑΟΚ - Πλατανιας.  2.  7,00.  Σκορ 1-2!  Ετσι το ειδαμε , αυτο καταγραφουμε.
299.  Τσελσι - Λιβερπουλ.  Αν θελουμε να δωσουμε χρωμα στην ματσαρα , τοτε θα παμε με το σημειο 2 Ημιχρονου.   Μετα;   Μαααα μετα η Τσελσι θα πιεζει σιγα σιγα και ολα γινονται.  Παιζουμε 2/1 Ημιχρονο Τελικο σε ενα δελτιακι Ειδικου στοιχηματισμου.  Ο Σκοραξ απεχει!!!
310.  Ελαζινγκσπορ - Καισερισπορ.  1.  2,20.  Ναι στην νικη της ουραγου.  1-0;  Καλο ειναι.
300.  Λοριαν - Μπορντο.  Το θεμα ειναι αν μπορει η Λοριαν ακομη και την νικη!   Καταληξαμε οτι δεν θα μπορεσει να τα καταφερει και το 2-2 θα φανει στο LIVE σαν τελικο.  Οριακο απο 2-3 γκολ και 4-6.  Εκει θα φανει αν παρουμε σημειο και τα γκολ μαζι.

ΑΕΚ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.  Δεν θα κανουμε κοπο να σχολιασουμε.  Πειραματα και τεχνες στο παιχνιδι.
Με 0-3 θα αγωνιζομουν πολυ ευχαριστως.
Καλο απογευμα καθως ολοκληρωσαμε την σκεψη μας για σημερα αν και αργησαμε ξανα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

16.00 ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕΕΕΕΕΕ.......

234.  Λεβαδειακος - ΑΡΗΣ.  Χ.  3,10.
185.  Μπριστολ Ροβερς - Τσεστερφιλντ.  Χ.  3,25.
165.  Μπλακμπουλ - Μπολτον.  Χ.  3,25.
159.  Ιπσουιτς - Μπερνλι.  2.  2,50.
176.  Ντονκαστερ - Μπορνμουθ.  Χ.  3,20.

Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.

100.  Αουε - Μπραουνσβαιγκ.  Το 1-1 θα επιδιωξει η σελιδα και το Χ να μας δινει 3,15.

103.  Χορσενς - Ααρχους.  Το 1-2 σκορ και το σημειο 2 για την Ααρχους στο 2,55.

104.  Ανζε - Νιορ.  Για το 1-1 παμε.  Η Ανζε ειναι επιθετικη και δεν γυριζει ευκολα πισω με αποτελεσμα να τρωει ευκολα αντεπιθεσεις.   Η Νιορ ειναι συμμαζεμενη ομαδα και θα παιξει κοντρολ.   Παμε με το Χ και αποδοση στο 3,10.

105.  Αρλε - Λαβαλ.  Με 0-0 θα αγωνιστουμε.  Δυο ομαδες αχρωμες.  Το σημειο Χ με 2,90 αποδοση.

Χασαμε κατα κρατος εχθες.   Τετοιον Παναθα δυστυχως δεν περιμενα να δω.  Ολος ο αγωνας σλοου μοσιον.  Σαν παγωμενοι χωρις να ανοιξουν η και να μην θελουν.  Περιεργο.  Και η Λατσιο δεν μ' αρεσε παρ' ολα τα τρια (3) γκολ της.
Απλα παει μια στοιχηματικη μερα.  Γιατι αν το δουμε αλλιως θα χασουμε τον παρορμητισμο μας.
Κλεινουμε με αυτα τα παιχνιδια.
Αυριο θα κανουμε συνδεση καπως αργουτσικα.
Να ειστε ενημεροι και απο το TSAT οπου προσπαθουν οι συνεργατες μας να σας πανε ταμειο με τις προβλεψεις τους.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................