2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΑΠΟ 2-1 ΣΕ 2-2 ΤΕΛΙΚΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.

Κλαμπ Μπριζ - Νιουκαστλ.  Το σημειο 2 Ημιχρονου για την Νιουκαστλ.  Κατα συνεπεια και το σημειο 2 σαν Τελικο.   Εκ βαθεων μπορει να βγει και 1-2 Τελικο μας λεει ο κυριος Σκορακιας.   Παρτε το με οτι συνεπαγεται , δηλ. 0-1 Ημιχρονο & 1-2 Τελικο.   Προσοχη.   Δεν ειμαστε και ανθρωποι που σηκωνουν πετρα και βλεπουν απο κατω  το σημειο!!!   Απλα διαβαζουμε το παιχνιδι και καποια δεδομενα μας οδηγουν στην νικη.  Εγω θα παιξω και απο μια κοκκινη καρτα στο παιχνιδι αυτο!

Τβεντε - Λεβαντε.  Τα ποσοστα δειχνουν Λεβαντε.  Η αναλυση λεει οτι το Λεβαντε θα παιξει να μην χασει.   Η Τβεντε επιθετικη ομαδα καθως ειναι θα συναντησει μεν αντισταση απο την Λεβαντε ομως θα καταφερει να νικησει το παιχνιδι.   Ως προς το Σκορ αν και φοβουμαστε μικρη εκταση του , εν τουτοις θα επιδιωξουμε να το ανοιξουμε υπερ της γηπεδουχου.  Εχει κινητρο το βαρυ Σκορ στην Ισπανια οποτε και θα ζητουν ολοι οι φιλαθλοι πολλα γκολ.  Εμεις σταματαμε στο 3-0.  Για να γινει αυτο θα πρεπει να υποταξουν πληρως τους Ισπανους οι της Τβεντε.  Ο Σκορακιας στο 3-0 λοιπον.
Παντως λεμε ξανα οτι απο το 1-0 στο τελος θα επιτευχθουν ακομη δυο τερματα για την Τβεντε οταν θα ανοιξει ο ρυθμος και θα μεγαλωσει η περιοχη των φιλοξ/νων.

Λατσιο - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.  Ειναι και το οτι επαθε κατι η Λατσιο ειναι και το οτι παιζει καλα ο Παναθας οποτε παμε να κανουμε κατι καλο στην Ιταλια.  Δεν το λεμε για να μας συμπαθησουν οι Βαζελοι!  Το λεμε γιατι ο ΠΑΟ θα παιξει (μην κανει πισω ο κοουτς) για να νικησει!!!   Μπορει ο ΠΑΟ οχι να νικησει βεβαια , αλλα τουλαχιστον να προηγηθει.   Το Ημιχρονο με 1-1 ειναι καλο ενω στο Β' Ημιχρονο να δουμε την Λατσιο στην πιεση της να αποφερει γκολ , ομως ο ΠΑΟ να ισοφαριζει σε 2-2.  Σπρωξτε και εσεις να πληρωθουμε Σκορ,σημειο, Ημιχρονα Τελικα , αλλα και σε Σκορ.
Εμεις τελος βλεπουμε τον Παναθηναικο να κυνηγαει να κανει το 2-2.  Με τις οποιες ευχες μας και μακαρι να δικαιωθουμε.






ΕΜΕΙΣ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ 2-1 ΗΜΙΧΡΟΝΟ & 3-2 ΤΕΛΙΚΟ.

Θριαμβος της σελιδας μας οπου ακομη μια φορα ο Σκορακιας σκοραρει με τροπο μοναδικο.
Το διαβασμα του ματς επιασε τοπο.   Βεβαια εμεις δωσαμε πρωτη γκολ την Σαχταρ και αμεση ισοφαριση της Τσελσι , αλλα εγινε το ακριβως αντιθετο.  Προηγηθηκε η Τσελσι και 2 λεπτα μετα εγινε το 1-1 ενω το Ημιχρονο εκλεισε με 2-1.    Και ενω στο Β' Ημιχρονο το ματς πηγαινε στο 2-2 , ο μονος που ηταν σιγουρος για το 3-2 ηταν ο Σκορακιας , ο οποιος ελεγε.......το 'χω δει το ματς...3-2 ειναι σε λεωωωω........και τσουουουπ εγινε το 3-2 εν μεσω αποθεωσεως.
Οσοι λοιπον παιξατε επ' ακριβως το 2-1 Ημιχρονο και 3-2 Τελικο στο Ιντερνετ καλα κερδη μαγκες.
Η σελιδα τολμησε και τα καταφερε.
Καληνυχτα και παμε να ακουσουμε τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ των πολιτικων μας.
Δεν λυγιζουμε και οσο ζουμε θα προσπαθουμε.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΠΕΝΤΑΔΑ ΕΧΘΕΣ Ο GIOUL BET.

Εχει ζωντανεψει για τα καλα το TSAT o GIOUL οπου εχθες παλι εκανε το 4 στα 5.  Δεν βγηκε το 4-6 γκολ της Ζενιτ!   Οσοι ακολουθησαν πηραν κατι τις.
Ο Ολυμπιακος εκανε 3-1 το ματς με την Μονπελιε και το Γ. Καραισκακης εβραζε στην κυριολεξια.  Οι ιαχες και οι πανηγυρισμοι εδιναν φτερα στα ποδια των Πειραιωτων και ετσι κατατροπωσαν τους Γαλλους με το βαρυ γι' αυτους σκορ.   Το 3-1 λεει την αληθεια.
======================================
======================================
Βαλενθια - Μπατε Μπορισοφ.  Εγω εχω σιγουρο γκολ για την Μπατε Μπορισοφ!!!  Ναι σε λεω!   Οποτε για να βγει η εδρα πρεπει με το γκολ αβαντζο να πετυχει τρια (3) γκολ η Βαλενθια.   Αμ δεεεε!

Η Μαδεργουελ με την Νταντι Γιουν. στο 1-1 σκορ και φυσικα στο Χ.  Κατ' εμας προδιδονται οι κυριοι που εβγαλαν το σημειο.  Το Χ βγαζει ματια και με αυτο θα παμε.   Μην βγαλουμε τα δικα μας μονον ε;  χαχαχαχ   Μωρε Χιιιιι και 3,20.

Τσελσι με Σαχταρ Ντονετσκ.  Το Ημιχρονο με προηγουμενη την Σαχταρ (σεναριο) και αμεσα την ισοφαριση ενω κατοπιν το 2-1 να το κλεισουμε.   Στο Β' Ημιχρονο την Τσελσι να κανει το 3-1 και την Σαχταρ να μειωνει σε 3-2.   Εσεις κρατειστε το 4-6 γκολ και ολα καλα.

Μ.Κ.Ντονς με Λειτον Οριεντ.  Ποιος θα βαλει το νικητηριο γκολ;  Οεοοοο;   1-0 η 0-1;   Δεν θα πουμε αριστερο - δεξι.  Εμεις θα πουμε με τσαμπουκα 0-1 σκορ και το διπλο στο 6,00.  Το Χ2 Διπλη ευκαιρια παντως 2,42.   Το 0 εως 1 γκολ στο 3,40!!!

Χαρτλπουλ και Τρανμιρ στο 1-2 Σκορ μιας και το σημειο2 ειναι μολις 1,95.  Δυσκολα να νικησει καθως η εδρα της γηπεδουχου ειναι καλουτσικη και θελει κατι να παρει.  Δεεεν θα παρει ομως!!!

Σαο Παολο με Ουνιβερσιτατ Ντε Τσιλε.  Να σκοραρουν και οι δυο ομαδες και υπαρχει μια περιπτωση να δουμε και μικροεκπληξη.  Ομως παιζουμε γκολ γκολ.




Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΤΣΟΥ. ΛΟΥ.

Με 10.000 οπαδους της Ντορτμουντ μεσα στην Μαδριτη οι Γερμανοι κανουν αισθηση με τα κιτρινα χρωματα τους.   Οι πρωτες στιγμες αγχους εχουν αρχισει στην Ρεαλ καθως αρχιζουν να σφιγγουν τα δοντια τους.   Η λογικη λεει νικη της Βασιλισσας ομως η Ντορτμουντ ερχεται να μην χασει.
Το 1,35 βεβαιως και λεει την αληθεια στην εδρα.   Η Ντορτμουντ θελει να κρατησει οσο μπορει την Ρεαλ εξω απο τα καρε της.  Θα τα καταφερει;   Παιζει καλο ποδοσφαιρο ασχετα αν εμεινε παρα πολυ πισω στην Μπουντεσλιγκα.   Θα παιξει καλη μπαλα και σημερα.
Η Ρεαλ θα ξεκινησει με τροπο ωστε να επιβαλει τον ρυθμο της.   Δειχνει οτι στο Α' Ημιχρονο το γκολ το εχει (1-0) και στο Β' Ημιχρονο ενα ακομη θα το πετυχει πιστευουμε.   Ο Σκορακιας μας δινει 2-1 Τελικο Σκορ.     Αναμενεται φοβερη ατμοσφαιρα και ρυθμος παιχνιδιου στα κοκκινα.   Ναι η Ντορτμουντ θα προσπαθησει.   Ματσαρα πραγματικη και δεν θα εχανα με τιποτε αυτην την αναμετρηση.

Η Αντρελεχτ υποδεχεται την Ζενιτ και ειναι αληθεια οτι εδειξε πως μπορει να κανει κατι καλο στο ματς αυτο που δειχνει οτι το θελει.    Δεν ειναι καλη στο Τσου Λου.   Θα λυσουν τις διαφορες τους στο Β' Ημιχρονο.   Εχουμε απο ενα γκολ λοιπον στο Β' μερος ενω το ζητουμενο ειναι να πετυχει καποια ομαδα το νικητηριο!!!   Θα το πετυχει η Ζενιτ λεμε εμεις.    1-2 σαν Τελικο Σκορ.

Μαντσεστερ Σιτι με Αγιαξ.   Μια κακη Μαντσεστερ το λιγοτερο που θα κανει ειναι να μπει νωθρα στο παιχνιδι.  Λεμε εμεις!   Ο Αιαντας;   Μπορει να απειλησει και να βαλει γκολ στο Α' Ημιχρονο;   Μπορει να κανει 2πλο Ημιχρονου;    Λεμε ναι στο 2πλο Β' Ημιχρονου ενω κατοπιν να ισοφαρισει η Μαν. Σιτι.    Ακομη και πληρη ανατροπη με 2-1 στο παιχνιδι αυτο.

Ο Ολυμπιακος με την Μονπελιε στο Γ. Καραισκακης.   Εχουμε το ματς στο 2-3 γκολ και με πιο καλη εικονα στο 2-1 υπερ της ομαδας του Πειραια.  Καλη επιτυχια στον Ολυμπιακο μας.

Σαλκε με Αρσεναλ στο Φελτινς Αρενα 62.000 θεατων στο Γκελζενκιρχεν και την Σαλκε να κλεινει με νικη το Α' Ημιχρονο καθως σε αυτο βοηθαει και η Αρσεναλ.  Το τελικο αποτελεσμα;   Μακαρι να δικαιωθουμε και κριμα για την Αρσεναλ.  Με 1/1 Ημιχρονο Τελικο και τον σκορακια να μην φοβαται και αυτος τα κανονια της φιλοξ/νης.   2-0 το Σκορ.

.........................................................
Γουοτφορντ - Μιλγουολ.  Εχουμε νικη της Μιλγουολ που σκοραρει και παιζει καλα.  Απο 1-1 σε 1-2 Τελικο.  

Γεοβιλ - Στιβενειτζ σε μια ισοπαλια με το Χ στο 3,20.  1-1 ;

Κολτσεστερ - Νοτς Καουντι.  Το σημειο 2 στο 2,55.

=====================================
=====================================

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΚΗ Ο ΑΡΗΣ ΣΤΟ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ.

358.  ΑΡΗΣ - Βεροια.  Εκανε αναλυση ο Σουπιας και την καταθετουμε.
Γκολ ο ΑΡΗΣ απο το 75' εως το 90'.  Μας το δινει 1-0.  Φυσικα και παιζει το 0-1 γκολ.  Με Χ/1 Ημιχρονο Τελικο και οι πιο τολμηροι με πεναλτι.  
Εμεις εχουμε αλλη αποψη και ας χαλασουμε το σημειοι σας.   Κατ' αρχας εδω Ελλαδα.
Τον ΑΡΗ λοιπον οχι μονον τον χρωστανε απο την διπλη ληστεια αλλα και ειναι υποχρεομενοι απεναντι του.   Το ιδιο βεβαια και στην Βεροια ομως αυτη μπορει να περιμενει.   Και μην νομιζετε δηλ.   Θα του δωσουν ενα πεναλτι (λεμε εμεις) πετσινο να νικησει και δεν θα μπορει να λεει για την κλοπη βαθμων του στα δυο ματς φωτια που εχασε εως και 4 βαθμους!!!     Παιζουμε πεναλτι και σκορερ Αγκανθο.   Μετα;  Αντε βγες και λεγε για κλοπη βαθμων σου.  Αντε βρεεεε θα σε λενε.....εσυ που πηρες καλπινα πεναλτι με την Βεροια μιλας;   Βλεπετε πως αλλαζουν τα πραματα;   Σε παιρνουν και το βοδι.

361.  Ανταλιασπορ - Τραμπζονσπορ.   Μην ανοιξει μονον το σκορ νωρις υπερ της Ανταλια και πεσει η Τραπεζουντα στο καναβατσο νωρις νωρις.   Οι γηπεδουχοι παντως ειναι φωτια.  Παρ' ολα αυτα ομως θελουμε να τους κρατησουμε μακρυα απο τα καρε μας ωστε να παρουμε το Χ με αποδοση στο 3,10.   Αυτο θα γινει με πολυ προσοχη απο τους φιλοξενουμενους.   Πρωτη γκολ η Ανταλια και δευτερη η Τραπεζουντα.

370.  Ιντεπεντιεντε - Λανους.  Η Λανους μπορει να φυγει αλωβητη απο αυτην την εδρα.   Θα μετρησει η κουραση της γηπεδουχου.   Βλεπουμε το 1-1 σαν τελικο σκορ.

367.  Βερονα - Σασσουολο.  Κοντα στο σημειο της εδρας ειμαστε ομως η Σασσουολο μπορει να παρει θετικο αποτελεσμα.  Το Χ με αποδοση στο 2,95.  Θα παιχτει 2-2 Σκορ.

15.30 ειναι η ωρα αυτην την στιγμη.
Παμε να ματζαρουμε και τα λεμε αργα ισως με ταμειο.
Καλο απογευμα.........................................

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΑΜΕΣΑ (19.20)..........

332.  Ααρχους - Κοπεγχαγη.  Η ισοπαλια αναμενεται σε ενα σχετικα ισοδυναμο παιχνιδι.  Το Χ στο
3,20.

336.  Γραναδα - Αθλ.  Μπιλμπαο.  Για την νικη η Γραναδα με 2,20 το σημειο 1.

343.  Ουελβα - Αλμερια.  Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,00 καθως και γκολ γκολ & over.

348.  Σετουμπαλ - Σπορτινγκ.  Το 1-1 σαν Σκορ και το Χ με αποδοση 3,35.

345.  Μπορντο - Τουλουζ.  Με 1/Χ Ημιχρονο Τελικο σαν ειδικο στοιχημα και το Χ τελικο με αποδοση στο 3,15.  2-3 γκολ και 1-1 Σκορ.

Η ημερα σημερα ηταν αστα να πανε.  Δεν υπηρχε τροπος συνδεσης και χαθηκε πολυτιμη ωρα.
Αυτα ειναι για γρηγορο ΒΕΤ.

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

ΤΟ 2-2 ΤΗΣ ΧΟΦΕΝΧΑΙΜ........................

158.  Νοργουιτς - Στοουκ.  Χ.  3,20.

145.  Ρετζινα - Βαρεζε.  1.  2,25.

156.  Νυρεμβεργη - Βολφσμπουργκ.  2.  Ημιχρονου.  3,00.

185.  Κρισταλ Παλας - Μπλακμπερν.  1.  2,30.

222.  Μουρθια - Χιρονα.  Χ.  3,15.

Ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ οπου τωρα και αυτην την στιγμη ειμαστε μαζι και πινουμε καφεδακι καθως και μια πολυ μεγαλη παρεα στο μεγαλο παρκο της Πασσαλιδη στην Καλαμαρια , μας δινει.......
Οσερ , Φ.Κ Φρανκφουρτης , Μαν Γιου Χ , Σαντερλαντ και Χιμπερνιαν.

Τιποτε αλλο για σημερα ολη μερα.
Δειτε προσεκτικα και κινηθειτε αναλογα.   Εμεις εχουμε ολοκληρωσει την σημερινη εργασια και περιμενουμε.    Καλη συνεχεια μιας ηλιολουστης ημερας στις αρχες του Νοεμβρη.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................................

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ.

Ο Μεντεκας Καλαμαριας σε λιγη ωρα αγωνιζεται στα γηπεδακια του Αεροδρομιου (5Χ5 & 9Χ9) με τους Μπεμπηδες.    Στις υποχρεωσεις μας ειναι να δουμε την εξελιξη του υιου που αγωνιζεται με τα χρωματα του Μεντεκα.  
Ο Μεντεκιδης ηταν ενας παλιος ποδοσφαιριστης του Απολλωνα Καλαμαριας και προς τιμην του δοθηκε το ονομα στην ομαδα.  Σκοπος της ηταν να βγαζει ταλεντα και να τα προωθει στον Απολλων.   Ομως η αρνηση του μεγαλου Ποντιακου συλλογου με τον εναν η τον αλλον τροπο δεν εφεραν αποτελεσμα.  
Πολλα τμηματα μικρων μεγαλυτερων και πιο μεγαλων ηλικιων στα παιδια,    Η ομαδα ομως που διαπρεπει ειναι αυτη των γυναικων οπου στην Γ' Εθνικη περασε αερας και αηττητη ανεβηκε περυσι στην Β' Εθνικη.     Χανει πολλες παικτριες επειδη πηγαινουν στον ΑΡΗ και στον ΠΑΟΚ για να συνεχισουν.
Το τελικο αποτελεσμα δεν θα το μαθετε γιατι σιγουρα θα ειναι αρνητικο χαχαχαχαχαχα.
Σας αφηνω προς το παρον και ο καφες;   Σε πλαστικο.
Ο GIOUL εδωσε σημεια στο TSAT.   Διαλεξτε και αποφασιστε.   Οσοι βιαζεστε αλλωστε πρεπει να ενεργησετε σχετικα γρηγορα.   Η ωρα αισιως πηγε 09.40.
Επανερχομαστε στις 13.00.

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ TSAT ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ.

102.  Χερτα - Ινγκολσταντ.  Ματσαρα αναμενεται να δουμε σημερα με την Χερτα να θελει οπως επισης και η Ιγκολσταντ.   Παμε με εκατερωθεν γκολ και ενναλαξ.   Πιθανη εξελιξη λοιπον με πολλα γκολ και μπορουμε να παιξουμε το 4-6 γκολ.  Οτι ειναι να γινει ας γινει.  Το Χ επιλεγουμε.
Αν θελω να παρω τον ρολο του Σκορακια θα θελησω να υπερβω το 2-2!  Που να το παω;   Στον Ιντερνετ 3-3.

120.  Αιντραχτ Φρανκφουρτης - Γκροιτερ Φιρτ.  Πολλα γκολ θελω κι εδω!!!    Οπως ειναι η γηπεδουχος προσφερεται στο να δεχθει (αρκετα) γκολ ενω το σιγουρο ειναι οτι θα χτυπησει την αμυνα της φιλοξ/νης.   Για να το πανε στο σιγανο το αποκλειω.  Θα πεσουν με τα μουτρα στο ψητο.
Κι εδω το 4-6 γκολ.     Με την Γκροιτερ να κυνηγαει καθε γκολ της Αιντραχτ θα θελησουμε να παιξουμε στο LIVE.   Ο Σκορακιας θα παιξει ενα τρελο Σκορ που θα το συνδιασει με της Χερτα το 3-3.  Θα παιξει 4-3 την Αιντραχτ.  Κι αν δεν βγει;   Ας χασει μας λεει 0.90 λεπτα.  Το τσακαλακι ο πιτσιρικας παιρνει τον ασσο.   Δεν πλερωνει πολυ ο ασσος βρε παιδι μου.  1,55 τι να το κανεις;

108.  Σατορου - Ντιζον.  Θελουμε να πιστευουμε οτι η Σατορου θα νικησει.  Δειχνει εδρα και ετσι θα παμε με το 2-1 Σκορ , μας λεει ο κυριος Σκορακιας.

105.  Λαβαλ - Ιστρ.  Θα σας πω μιαν αληθεια.   Εχω σε εκτιμηση περισσοτερο την Ιστρ και την περιμενω εστω στα σημεια να παρει την νικη.  Η Λαβαλ ειναι κατω απο τρην ζωνη και η Ιστρ εναν βαθμο απο την κορυφη.   Παιζουμε το 1-2 Σκορ.

122.  Μπρεστ - Λοριαν.  Η Λοριαν ενα τσουβαλι γκολ δεχεται και ενα βαζει.  Η Μπρεστ δεν νομιζουμε οτι θα αντεξει στην διαρκεια του αγωνα ακομη και να ξεκινησει καλα.  Το σημειο 2 επιλεγουμε.  Θελουμε γκολ κι ας ειναι πιο πολλα απο οσα ζηταμε.  Ποσα ζηταμε;  4-6 γκολ.
\
Σημερα βλεπουμε εναν αλλο τροπο παιχνιδιου.   Ο Σκορακιας ζηταει να δει την ικανοτητα του σε ομαδες που δειχνουν οτι μπορουν να σκοραρουν και σιγα σιγα να βλεπει τα μεγαλυτερα σκορ.

Εσεις μπορειτε να δειτε κανενα μεγαλο σκορ η κανενα μεγαλο σημειο;
Δειξετε την ικανοτητα σας στο TSAT και δωστε μας τα φωτα σας και τον τροπο με τον οποιο σκεφτεστε εναν αγωνα.
Αυριο μαζι με πρωινο καφεδακι.   Ειλικρινα δεν υπαρχει καλυτερη και μεγαλυτερη απολαυση απο το να πινεις τον καφε σου πρωι πρωι και να εισαι ηρεμος και χωρις αγχος.   Αυτο που τις τελευταιες ημερες μας πηγε και μας εφερε.    Τελειωσε ομως προς το παρον και κατα καποιο τροπο ηρεμησαν τα πραματα.

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΝΤΟΝΗ ΒΡΟΧΟΠΤΩΣΗ ΣΤΗΝ Β. ΕΛΛΑΔΑ.

188.  Μιαλμπι - Ελφσμποργκ.  Οι φιλοξ/νοι για την νικη που θα μεινουν στην πρωτη θεση.
Εμεις με το 1-2 Σκορ οσο δυσκολα και αν ερθει.

194.  Χακεν - ΑΙΚ Στοκχολμης.  Την ισοπαλια επιλεγουμε.  Το Χ στο 3,25.

195.  Τζενοα - Φιορεντινα.  Το σημειο Χ με αποδοση στο 3,15.  Να προηγηθει στο Α' Ημιχρονο η Φιορεντινα.    1-1 Ημιχρονο.   Τελικο;  2-2!!!

Μπηκαμε στον Νοεμβριο με αλλαγη καιρου.   Σιγα σιγα πλησιαζει ο χειμωνας.
Αλλοι μαζευουν ξυλα αλλοι κουβερτες , εχει ο Θεος.   Εμεις παμε να μαζευουμε Ευρω.
Ο GIOUL παραλιγο εχθες να κανει ταμειο θριαμβου με 5 σημεια ομως εχασε την Γκλαντμπαχ.  Καλα τα  πηγε και ο NTABATZHΣ οπου το πηρε προσωπικα το θεμα και ανεβαζει στροφες με το εξυπνο πονταρισμα του.  Ικανοτατος οπως ειναι ξερει τι ζηταει και θα ειναι κατα πολυ καλυτερος αν δεν παντρευει τα μεγαλα σημεια με τα μικρα.    
Ολοι μαζι παμε γερα και καλο μηνα να ευχηθω με υγεια πανω απ' ολα.
Χαιρετισμους στους φιλους του εξωτερικου που μαχονται για τσεπουισιον.
Καλη συνεχεια και ολα ευλογημενα.....................................

......................................

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

ΞΕΣΚΑΡΤΑΡΙΣΜΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ.

Κλεινει σημερα ο Οκτωβρης και φυσικα κλεινει θετικοτατα αφου εγιναν εντυπωσιακα ταμεια!
Δωσαμε ολο μας το ειναι με πραγματικα πολυ κοπο και διαβασμα αφηνοντας σε αρκετες στιγμες στο περιθωριο ανθρωπους οι οποιοι μας αγαπουν. 
Αυριο μπαινει ο Νοεμβριος και θα πορευθουμε αναλογα.
Καλημερα και πανω απο ολα η υγεια.   Εχει ο Θεος.
======================================
======================================

147.  Ατβινταμπεργκ - Σουντσβαλ.  Προσεκτικη ομαδα η Σουντσβαλ για θετικο αποτελεσμα οπου παιζει , κυριως επιδιωκει την ισοπαλια.  Η Ατβινταμπεργκ να νικησει και με 2-1 παρακαλω! 

149.  Χελσινγκμποργκ - Γκετεμποργκ.  Με νυχια και με δοντια να παρουμε το 2-1 Σκορ.

172.  Καλλιαρι - Σιενα.  Βγαζω το σημειο 1 απο το παιχνιδι.  Βλεπω τι ζηταει η τι μπορει να αποσπασει η Σιενα απο αυτο το ματς.   Παιζω το ματς 2πλο και το σημειο 2 να πληρωνει 3,55.
Ο Σκορακιας δινει 1-3 Σκορ.   Τολμαμε για μια Σιενα που ειναι πατος ομως για ποσο ακομη;   Αν εσεις την εχετε ριξει κιολας εμεις εχουμε ενσταση!!!

169.  Αταλαντα - Ναπολι.  Εχουμε την Ναπολι να νικαει με 1-2 εκτος εδρας.  Η Αταλαντα;  Μετρια πραματα και οδηγουμαστε στο σημειο 2 με αποδοση στο 1,90.

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΜΗΝΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ............

118.  Παλερμο - Μιλαν.  Αναμενεται να δουμε ενα παιχνιδι οπου θα εχουμε το Παλερμο να εφορμαει για την νικη (πρωτο γκολ ενω στην συνεχεια την Μιλαν να ισοφαριζει.  Το Χ να μας ικανοποιει στο 3,10.    

119.  Ασκολι - Νοβαρα.  2.  2,75.

122.  Γιουβε Σταμπια - Ρετζινα.  Χ.  2,95.

128.  Τσιταντελα - Μπρεσια.  Χ.  2,90.

124.  Μοντενα - Παντοβα.  Χ.  2,90.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................................
Απο αυριο εχει ο Θεος γιατι ο κινδυνος πλεον ειναι ορατος.
Κινδυνευουμε ο ενας μετα τον αλλον να μεινουμε εκτος εργασιας!!!
Τα πραματα δεν πανε καθολου μα καθολου καλα.
Εαν υπαρξει σοβαρο προβλημα δυστυχως δεν θα ειμαστε σε θεση να υπαρχουμε στον διαδυκτιακο χωρο.
Καλο απογευμα και δυναμη!!!

Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Ο GIOUL ΜΑΣ ΠΗΓΕ ΤΑΜΕΙΟ...................

Η Ιντεπεντιεντε αναβληθηκε και μεσα σε 24 ωρες αν δεν γινει παει για μοναδα.
Ως εκ τουτου εχουμε στα χερια μας απο το TSAT οπου δινει μαχες για εμας τα 4 σημεια που θα παμε να εξαργυρωσουμε.    Παιχτηκε 4 στα 5 συστημα.  
Μπραβο κυριε συνερ-γατα!!!   Ο GIOUL χτυπαει στο τελος του μηνα οπως και στις αρχες του.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ και αυριο στις επαλξεις εγκειν.    

ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.

379.  Ο.Φ.Η - Παναθηναικος.   Αλλο τα θελω και αλλο τα πρεπει.  Ναι ο ΟΦΗ σκοραρει στο Α' Ημιχρονο , ναι παιζει τσαμπουκαλεμενα , ναι εχει ψυχολογια μιας και νικησε τον Πλατανια στην μαχη της Κρητης , ομως εχει ενα ματς με τον Παναθα οπου η προιστορια δεν τον βοηθαει καν οποτε με το γεγονος οτι αρχισε να κινειται και ο Παναθας παμε στο Χ που πλερωνει 3,10.  Το 1-1 σαν Σκορ ειναι καλουτσικο.   02-04-11 και γκολς 17 εναντι 32 εχουν απο το '94 και μετα.   Το Χ επιλεγουμε.

382.  Μπραν - Λιλεστρομ.  1,50 ο 1σσος!!!   Η Μπραν ειναι κοκκινο πανι για εμενα.  Ανατρεξετε στην τελευταια πονταρισια με αυτην δαυτην την ομαδα και θα δειτε γιατι (με Χονεφος).
Μα , 1,50 ο 1σσος;   Πορκε;   Ενταξει ειναι καλη ειναι επανω επανω ομως και καλα η φιλοξ/νη ομαδα δεν εχει τα φοντα να παρει το ματς!   Ε, και;   Ας παρει το Χ στο 3,65.   Η προιστορια τους μονον στα τελευταια χρονια ανεβαζει την Μπραν.  Δειτε παρακαλω!  06-05-07 εχουν απο το '94.  Με την ομαδα της ισοπαλιας παιζει η Μπραν που εχει νικες και ηττες ενω την ισοπαλια δεν την εχει σε εκτιμηση.  Σε 26 ματς εχει μονον 3 ισοπαλιες.  Η Λιλεστρομ εχει εκτος εδρας 4-4-5 και γκολς 18-25. Θα επιδιωξει το Χ , θα το παρει και εμεις θα κυνηγησουμε το 2-2 Σκορ.            - ΟΧΙ.  ΚΡΙΜΑ  2-3.  Το 2πλο επρεπε να στηριξουμε.  Κριμα.  Πεταμενη Μπραν τιμωρηθηκες......

388.  Λανς - Κλερμον.  Αλλη μια προδιαγραφομενη ισοπαλια θα επιλεξουμε.  Η Λανς δεν στριβει ομως οσο γι' αυτο το ματς θα παρει την ισοπαλια.  Γιατι η Κλερμον να μην μπορεσει να νικησει;   Διαισθηση.   Το Χ με αποδοση 3,00.

==============================
==============================
ΩΡΑ.  17.45.
-----------------
-----------------
380.  ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - Ολυμπιακος Πειραιως.
Θα ηθελα να δοκιμασω τις δυναμεις μου διαβαζοντας ενα τετοιο παιχνιδι με τρομερη αδυναμια και ασταθεια οπως ειναι ο ΑΡΗΣ σημερα (φετος).
Ο Ολυμπιακος ειναι στο μεγαλυτερο υψος του απο ψυχολογικης πλευρας.  Εκανε την τρομερη ανατροπη μεσα στο Μονπελιε για το Τσου Λου σε 1-2 στο τελος και πηρε το ματς μαζι και τις ελπιδες του για οτι καλο στην συνεχεια του θεσμου.  
Εφτασε λοιπον στο Χαριλαου να παιξει με εναν ΑΡΗ για το πρωταθλημα Ελλαδας.
Να τον βαλουμε στον στιβο να μπει λιγο υποτονικα , που ετσι θα μπει.   Ουτως η αλλως μπαινει ασχημουτσικα και σιγα σιγα ανεβαζει στροφες.     Εχουμε λοιπον τον ΑΡΗ ικανο να αιφνηδιασει με ενα γκολ που θα παει να το κρατησει εως το τελος του Α' Ημιχρονου.  (Προσοχη αυτο το σεναριο πλεκουμε).    Αν πουμε οτι μπαινουμε στο Β' Ημιχρονο τοτε ο ΑΡΗΣ θα παιξει κλεφτικο ποδοσφαιρο.    Σιγα σιγα οι ταναλιες θα σφιγγουν και θα δουμε το αληθινο προσωπο πλεον του πρωτοπορου.   Το 1-1 το εχουμε σε καποια στιγμη στο Β' Ημιχρονο και απο εκει και περα;  
Θελω να πιστευω οτι η διαιτησια δεν θα τα σκατωσει.   Τα πιτσιρικια του ΑΡΗ ειναι ετοιμα να τρεξουν τον Ολυμπιακο , ο κοσμος στα ιερα τσιμεντα του Χαριλαου το ιδιο , οποτε θα πρεπει να δωσει τον καλυτερο του εαυτο ο Ολυμπιακος αν θελει να περασει αυτο το εμποδιο.
Οτι καταλαβατε καταλαβατε , εμεις σταματησαμε στο 1-1.   Η διαφορα βεβαιως και ειναι χαωδης ομως τα πιτσιρικια του ΑΡΗ υποσχονται ανελεητο τρεξιμο και να βγαλουν την γλωσσα του δαφνοστεφανωμενου.

Με αυτον τον αγωνα και λυπαμαι που δεν θα ειμαι σημερα αν και κατεχω διαρκειας της αγαπημενης μου ομαδας , κλεινουμε τα σημερινα παιχνιδια μας.
Καλο βραδυ και αυριο παλι μαζι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

*************
*************
*************
H τριαδα εσπασε απο την Λιλεστρομ που πηγε και τσουτσουνισε την Μπραν.   Αφου η Μπραν δεν μπορει τις ισοπαλιες γιατι ΔΕΝ ΒΑΛΑΜΕ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΛΙΛΕΣΤΡΟΜ;  Εεεεεεε; Γιατιιι;  γ,μ,τ,
Ετσι χαθηκαν 108 Ευρουλακια με μολις 3 Ευρω.   Οσοι βαλατε το Χ του ΑΡΗ και το κανατε συστημα 3 στα 4 τοτε τσιμπησατε κατι τις.   Τι κατι δηλ. που βγηκε μπακηρι.    Ομως εμεις παιξαμε την τριαδα καρφι.   Λογικο παιξιμο για ενα κατοσταρικακι.   Παει πεταξε γ.μ.τ.
Αυριο με υγεια ρεεεεεε!!!  
ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΑΜΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ.
Ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια για μια ακομη φορα.
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ...............................

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΑΙΖΟΥΜΕ....

332.  Στουτγκαρδη - Αιντραχτ Φρανκφουρτης.  Διαφορετικες ομαδες και στυλ παιχνιδιου.  Με πειθει η φιλοξ/νη και το σημειο 2 με αποδοση στο 2,90.

341.  ΠΑΣ Γιαννενα - Ατρομητος.  Κρεσεντο ισοπαλιων εκτος εδρας για τον Ατρομητο.  Ο ΠΑΣ θα υπερεκτιμησει τον αντιπαλο του και το Χ ειναι επικρατεστερο.  2,85 η αγορα του.

345.  Οντενσε - Ααρχους.  Οσο και να θελει να παρει κατι η Οντενσε που δειχνει να ειναι καλουτσικη θα παρει ενα ακομη μαθημα τροπου αναπτυξης και θα δει πως οταν θελεις ενα ματς το παιρνεις.   Μαθημα για αλλον αγωνα!!!  Η Ααρχους δεν θα νικησει ευκολα.  Οπως και να το κανουμε εμεις παιζουμε το σημειο 2 με αποδοση στο 2,65.

359.  Τραμπζονσπορ - Μπουρσασπορ.  Δειχνει Χ το παιχνιδι.  Η Μπουρσα δεν θα χασει απο αυτην την Τραμπζοσπορ.  Δεν εχει την πιεση που ειχε.  Ειναι πιο μαλθακη και αυτο ειναι το πατημα στην ισοπαλια για την Μπουρσασπορ.  Το Χ στο 3,20.

335.  Ραπιντ Βιεννης - Σαλσμπουργκ.  2.  2,35.

Χωρις αλλο παμε για συνδεση στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ για να παιξουμε τα ματσακια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Ο GIOUL BET ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΜΕΣΩ TSAT.


Oct 28 2012, 1:31 PM
GIOULBET333ΚΥΡΙΑΚΗ:GKENK X,FITESE X,ΧΕΡΑΚΛΕΣ Χ,ΜΠΟΡΝΤΟ Χ...ΑΤΑΛΑΝΤΑ 2,ΑΙΝΤΡΑΧΤ 2,ΣΑΛΤΣΜΟΥΡΓΚ 2,ΑΑΡΧΟΥΣ 2,ΤΣΕΛΣΗ 1...ΚΑΛΙΑΡΙ Χ,ΙΝΤΕΡ 2,ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ 1,ΠΑΡΜΑ Χ,ΡΟΜΑ 4-6


Και βεβαια να πουμε οτι η παρελαση ηταν σημερα εδω στην Καλαμαρια Θεσσαλονικης χαρμα ειδεσθε.
Ξεχωρισε ο ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ και το θρυλικο 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ενω επι συνολου ηταν μια καταπληκτικη γι' ακομη μια χρονια παρελαση οπου οι γονεις καταχαρηκαν τα παιδια τους που παρελασαν ενωπιον τους.
Ο καιρος μας τα χαλασε λιγο ομως το περρισιο θαρρος των μαθητων που αψηφησαν την βροχη εδωσε ιδιαιτερο χρωμα στην παρελαση.    Εμεις με ομπρελες και τα παιδια μας εκτεθειμενα οπως και στην ζωη τους.     Εκτεθειμενα απο το ιδιο το κρατος που απαξιει για το μελλον τους φραζοντας τους τον δρομο για την επιτυχια και την σταδιοδρομια.
Ενα μεγαλο μπραβο σε ολα αυτα τα παιδια που δινουν κουραγιο για νεους αγωνες που απ' εδω και στο εξης πρεπει να δωσουμε για να ξανακερδισουμε.
Με νεα αναρτηση θα ειμαστε και παλι μαζι.   Βλεπουμε μερικους αγωνες και αν κατασταλαξουμε νωρις θα κανουμε συνδεση.
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ........................

Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΤΡΙΑΔΑ ΤΗΣ Β' ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ.

234.  Λιβινγκστον - Μορτον.  Χ.  3,25.  Γνωριζω την επιθετικοτητα της Μορτον ομως και η γηπεδουχος ειναι ψαγμενη επ αυτου.   Συνεπως δικαια πραματα ετσι;     YES.   2-2 τελειωσε.

247.  Λεβαδειακος - Αστερας Τριπολης.  Το σημειο Χ επιλεγω και το 1-1 Σκορ.  Το Χ με αποδοση 2,90.   0-0 εληξε.

258.  Σιενα - Παλερμο.  Εδω μπορει να βγει η ισοπαλια.   Το Χ επιλεγουμε με αποδοση στο 3,15.  Μεγαλουτσικο το Χ προκαλει.

260.  Σαντνες - Φρεντρικσταντ.  Την ισοπαλια επιλεγω.  Βασικα το 2-3 γκολ ειναι εφικτο.  Το 1-0 σε 1-1.  Αν φυγει να γινει πληρης ανατροπη.   Ομως εδω το σημειο Χ με αποδοση 3,20.  Ο Σκορακιας συναινει με τον Ημιχρονοπουλο Τελικιδη.  1/2 Ημιχρονο Τελικο και 1-2 Σκορ.   OXI.  5-1 Τελικο.  απο 0-1 εγινε 5-1.


********
********
********
Βγηκε η τριαδα της Β' Γερμανιας λοιπον και μαλιστα ο καθαρος 1σσος της Αουε , το 1-1 της Μπραουνσβαιγκ με την Χερτα ενω και το 2/2 Ημιχρονο Τελικο επισης.    Και απλα βγηκαν τα τρια σημεια που χαρισαν Ευρουλακια.   Αλλωστε ειπαμε με τον φιλο μου τον Επιστημονα.   Καφες χυθηκε , δεν μπορει παρα να καρποφορησουν οι εργασιες μας.

Στην Ιταλικη τριαδα χασαμε μονο το 2πλο της Μοντενα.   Εχασε με 4-2 .   Με 2 στα 3 συστημα μιας και πιασαμε τα αλλα δυο δεν παραπονουμαστε.

Αφησαμε τελευταιο τον ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ για μια ακομη φορα Σκορακια.
Δειτε τι εκανε ο τρομερος.
Πηρε το 0-0 στο Βιτσεντζα Κροτονε , το 1-1 στο Γκροσετο Τερνανα και το 1-1 στο Μπραουσβαιγκ Χερτα.     Εχασε μονον την Εμπολι με την Μοντενα που το ηθελε 1-2 αλλα η Εμπολι αιφνηδιασε με γρηγορα γκολ και περασε 4-2.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ και ευχαριστουμε για τα καλα σας λογια.
Σκοπος μας ειναι το δικο μας πλεχτο να γεμιζει οχι με ψιλα αλλα με χοντρα.
Παμε παρακατω και ολα να πανε ξανα και ξανα καλα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

ΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ 16.00 ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

157.  Βιτσεντζα - Κροτονε.  Χ.  2,95.  Αν αντεξει η Κροτονε.  Το εχουμε για 0-0 Σκορ.   YES.  0-0  Σκορ!!!
158.  Γκροσετο - Τερνανα.  Χ.  2,90.  Το 1-1 σαν Σκορ.  2-3 γκολ.    YES.  1-1 Σκορ.
159.  Εμπολι - Μοντενα.  2.  270.  Θα κυνηγησουμε απο το 1-1 να παει στο Τελικο Σκορ 1-2.  ΝΟ.  4-2 Σκορ

==========================

146.  Αουε - Μποχουμ.  Οι αποδοσεις γερνουν στο 2πλο.  Ομως διαβαζοντας το παιχνιδι μου δειχνει εδρα και καθαρο αποτελεσμα.  Το σημειο 1 με αποδοση στο 2,10.    6-1.   YES.
 
147.  Μπραουνσβαιγκ - Χερτα.  Με 2-3 γκολ ειμαστε μεσα.  Εδω ομως κυνηγα
με σημεια!   Το 1-1 ειναι εφικτο να γινει.  Αναλυουμε.  Το Ημιχρονο θα παει υπερ πιστεως και με Σκορ 0-0.  Στο δευτερο Ημιχρονο ενα γκολ το δικαιουται η γηπεδουχος ενω η Χερτα ειναι συνηθισμενη να σκοραρει.   Το 1-1 θα κυλησει και ευχομαστε να ληξει ετσι ωστε να κανουμε ταμειο.

148.  Σατχαουζεν - Ντουισμπουργκ.  Τι να σου πω ρε γιοκα μου σε αυτο το ματς.  Οι φιλοξ/νοι βρισκουν πατηματα πλεον και κατα πασα πιθανοτητα βρισκουν λυσεις(προβληματα εσω).  Απο την αλλη η Σατχαουζεν θελει τετοιες ομαδες ωστε να ανεβουν.  Πως ομως αφου δεν εχουν την δυναμικη;  Παιζουν πολυ λαιτ και δεν πειθουν στο 90λεπτο.  Οι φιλοξ/νοι να προηγηθουν (2 Ημιχρονου) ενω αν συνεχισουμε θα θελησουμε να δουμε το Χ σαν τελικο αποτελεσμα.   Αρκετα πισω δεν εμεινε η Ντουισμπουργκ;   Το σημειο 2 με αποδοση 2,65.   Το 2-3 γκολ προτειμαται απο τον παιχτη του στοιχηματος.

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2012

ΜΕ ΤΕΤΡΑΔΑ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΣΚΟΡΑΚΙΑ............

102.  Κοτμπους - Μοναχο 1860.  1.  2,30.  Μπορει η Κοτμπους να νικησει.  Η Μοναχο 1870 ειναι καλη αλλα για αλλους αντιπαλους.


129.  Σεντ Ετιεν - Ρεν.  Χ.  3,00.  Γυρισα το σημειο απο την εδρα πιστευοντας πλεον στην ισοπαλια καθως θεωρω οτι οι γηπεδουχοι δεν ειναι και τοσο ικανοι εντος εδρας.  Δεν πιστευω οτι μπορουν να νικησουν την Ρεν.  Ισοπαλια.   Την Ρεν να ισοφαριζει.  Σε 2-2.....

127.  Αουγκσμπουργκ - Αμβουργο.  Χ.  3,20.  Δικαιο θα ειναι το ισοπαλο αποτελεσμα και πιο δικαιο το 1-1 Σκορ.  Να το τιμησετε.

101.  Κολωνια - Καιζερσλαουτερν.  Χ.  3,20.   Τοσο απλα!!!

100.  Ινγκλονσταντ - Ααλεν.  Το σημειο 2 για μια Ααλεν που παιζει κοντρα επιθεση.   Συντηριτικουρα η γηπεδουχος.  Το Σκορ μας ειναι το 1-2.

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

EUROPA LEAGUE ΚΑΙ Ο ΠΑΟ ΣΤΙΣ 20.00.

Εν τω μεταξυ ο φιλος και συνεργατης μας με το ψευδωνυμο στο TSAT ως Νταβατζης εκανε 4 στα 5 χανοντας την Αρσεναλ.   Καλη προσπαθεια και συνεχιζει με τον τροπο του να παιζει με τα σημεια.
Μπραβο και θελουμε ολοι παντα πιο δυνατα!!!   Συνεχιζουμε.........


Oct 24 2012, 3:27 PM
Guest664 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ/// ΠΟΡΤΟ 1/ΝΤΟΡΤΜΟΥΝΤ 1ΣΟΣ/ ΑΓΙΑΧ 1/ΖΕΝΙΘ 1/ΑΡΣΕΝΑΛ 1///?


176.  Χελσινγκμποργκ - Αννοβερο.  Κουβαδιασμα προβλεπω καθως στηριζω την γηπεδουχο.  Δεν παταει καλα δεν δεν δεν......ομως η ομαδα αυτη αν παιξει καλα παταει οποιον βρει μπροστα της.   Και μονο γι' αυτον τον λογο θα παρω την Χελσινγκμποργκ.   Το σημειο 1 με αποδοση  στο 3,35.

180.  Γιουνγκ Μποις - Ουντινεζε.  Με λεωφορειο να πανε την πλακα τους να κανουν και το 2πλο στην τσεπη που με ειπε κι ενας φιλος.  Το σημειο 2 για μια Ουντινεζε που το 'χει!  Η αποδοση στο 2,40.

181.  Γκλαντμπαχ - Μαρσειγ.  Την ισοπαλια παιζουμε με αποδοση στο Χ το 3,20.

169.  Λεβαντε - Τβεντε.  Το σημειο 2 για μια τσαπατσουλα μεν Τβεντε πλην ομως ομαδαρα!  Το Λεβαντε βλεπουμε οτι θα μεινει με το αρωμα.

177.  ΑΕΛεμεσου - Φενερμπαχτσε.  Παιζει και το Χ σαν σημειο ομως η Φενερ ειναι πιο δυνατη και θα επιβληθει.  Οι Κυπριοι εχουν οπλο την αμυνα τους , τον κοσμο τους , ομως το στραγαλι ποιος θα το εχει;    Για εμας οι δρομοι οδηγουν στο σημειο 2.   Παρ' ολα αυτα ομως ευχομαστε ολοψυχα καλη επιτυχια στην ΑΕΛεμεσου.
======================================

Ο Παναθηναικος παιζει στις 20.00 με την Λατσιο και το κλιμα στο πρασινο στρατοπεδο ειναι καζανι που βραζει.   Φανταζομαι τους φιλαθλους του Παναθηναικου ποσο μπερδεμενοι ειναι και ποσο μουδιασμενοι επισης.   Η Λατσιο φανταζεται κι αυτη οτι θα εχει και καλα ευκολο εργο.   Οοοοοχι!   Δεν θα ειναι κατα την γνωμη μας καθολου ευκολο το εργο της.  Κατι πρεπει να μας δειξει καινουριο σημερα ο ΠΑΟ.   Κατι περιμενει και ο κοσμος για να ξεσπασει σε χαρες και πανηγυρια.   Θελουμε να πιστευουμε οτι στο Ημιχρονο θα ειμαστε μπροστα στο σκορ και στην συνεχεια δηλ. στο δευτερο μισο οση πιεση φαει , να αντεξει και να παρει το ματς.  Αυτο το ματς επειδη ειναι  ΚΟΚΚΙΝΟ  θα το παιξω μονο του.   Ζηταω το 1-0 Σκορ , το σημειο εδρας και οτι αλλο καλο και θετικο για την Ελληνικη μας ομαδα.
=======================================

Αν και αργησαμε το τονισαμε και το λεμε συνεχως!   Η εργασιακη μας σχεση ειναι αυτη που πολλες φορες μας κραταει απο νωρις μακρυα σας.
Καλο παρολι ευχομαι και αν προκυψει κατο θα κανουμε συνδεση εκ νεου.
Ο Σκορακιας δεν ειναι σε κανενα σημειο στο κλιμα των ομαδων.
Ειναι ομως παντα ετοιμος να μας χαρισει ταμεια.
ΠΡΟΣΟΧΗ.   Η πλη -ες εργασια -ες γινονται απο εμας χωρις να μπουμε στον πειρασμο του να δουμε τι προτεινουν αλλοι.
Ειμαστε παντα στην διαθεση σας για να σας λυσουμε τυχον αποριες.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΜΟΝΠΕΛΙΕ VS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΤΟ CHL.


Θα επιδιωξει να νικησει την Γαλλικη ομαδα ο Ολυμπιακος.    Το γκολ και απο τους δυο το εχουμε;
Το θεμα ειναι αν ο Ολυμπιακος μπορει το διπλο.   Το σημειο 2 στο 3,25.  0-2 Σκορ.


156.  Ντορτμουντ - Ρεαλ.  Επιλεγω την ισοπαλια.  Η Ρεαλ θα κανει γκολ στο Α' Ημιχρονο ενω η Ντορτμουντ που παιζει καλυτερα στο Β' Ημιχρονο θα ισοφαρισει.   Το 1-1 Σκορ επιλεγουμε και το σημειο Χ με αποδοση στο 3,30.

153.  Μαλαγα - Μιλαν.  Ναι στην Μαλαγα ομως οπως και να το κανεις Μιλαν εισαι.  Οσο χαλια και αν ειμαστε εμεις μαθαμε το Fortsa Rossoneri που λεμε και εδω στον Απολλωνα της Καλαμαριας.
Την ισοπαλια επιλεγω οσο κουφο κι' αν ακουγεται.   Οι φανελες με τους καμηλιερηδες.  Το Χ στο 3,25.
=====================================
=====================================

Θα παιξω και την βομβα μου στο ματς Ζενιτ με Αντρελεχτ ως προς το σημειο 2 Ημιχρονου.
Τιποτε αλλο για σημερα.
Ρεαλιστικα δεν θα επαιζα το διπλο της Παρι οχι επειδη δεν αξιζει.  Αξιζει η ομαδα.  Το μικρο ποσοστο νικης με κρατουν μακρυα και με δινουν δικαιωμα στο LIVE το βραδυ να παιξω κατι τις το Χ Ημιχρονου , το 1-2 Σκορ και πρωτο γκολ με κεφαλια.    Θα τα ψαξω να τα παιξω.

Πορτο με Μτιναμο Κιεβου θελω γκολ με πεναλτι (1ο) κοκκινη καρτα και OVER.


Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

ΜΠΕΝΦΙΚΑ ΣΑΧΤΑΡ ΜΠΑΤΕ ΜΠΟΡΙΣΟΦ.............

101.  Γαλατασαραι - Εκομαξ Κλουζ.  Εχουμε ικανη την Εκομαξ να σκοραρει.  Η Γαλατα θα πεσει με τα μουτρα στο ψητο.  Ποσα γκολ να βαλει;  Θα βγει το over η θα βγαλουμε σπυρια;  Οι παικτες παιζουνε 2-3 γκολ και εμεις ζηταμε το Χ  οσο δυσκολο και αν ειναι.

105.  Μπατε Μπορισοφ - Βαλενθια.   Η γηπεδουχος με οπλο της την καλη εμφανιση νικη επι της Μπαγερν θα παει να καθαρισει και την Βαλενθια.  Την δινουμε το δικαιωμα νικης.  Το σημειο 1 με αποδοση στο 3,05.   Σκορ 2-0.  Δεν ειναι του Σκορακια.

107.  Σαχταρ Ντονετσκ - Τσελσι.  Εχουμε ενα δεδομενο.  Η Σαχταρ δεχεται πρωτη γκολ και η Τσελσι πετυχαινει πρωτη γκολ.   Να κλεισουμε ημιχρονο 0-1 παρ' ολο που αντιδρα αμεσα η Σαχταρ!  Στο Β' Ημιχρονο ανεβαζει στροφες η γηπεδουχος και περιμενουμε γκολ.  Θα εχουμε το 1-1.   Οι γηπεδουχοι πιεζουν κι' αλλο.   Υπαρχει σοβαρη περιπτωση πληρους ανατροπης!!!   Απο 2 Ημιχρονο σε 1 Τελικο.   Σκορ δε 2-1.      Εδω επεμβαινει ο Σκορακιας και ζηταει το 3-2 Σκορ.   Μπαλα καλη απο την Τσελσι αυτο το διαστημα με τεσσαροπενταρες και εξαρες.    Η Σαχταρ ειναι αλλο πραμα και αλλος θεσμος.

100.  Σπαρτακ Μοσχας - Μπενφικα.  Οσο η Μπενφικα θα βλεπει αδυναμιες θα κυριαρχει.  Δεν ξερω αν ειναι καθαρη νικη η οχι , ομως το 2πλο ειναι ορατο.  Η αποδοση ειναι στο 2,25.   1-2 Σκορ .
****************************************
****************************************
****************************************

118.  Καρλαιλ - Ολνταμ.  2.  Ημιχρονου.
119.  Κροουλι - Μιλτον Κεινς Ντονς.  1.  Ημιχρονου.
121.  Λειτον Οριεντ - Κολτσεστερ.  Χ. Τελικο.
Αυτη η τριαδα παιχτηκε ακριβως την 21.50 στο LIVE.    Οσοι ακολουθειτε παμε μαζι για χτυπημα στην κονσερβα!!!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ και ας απολαυσουμε τα ματς στην T.V.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.............................................

                                                                                                                                                                                

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΠΑΙΝΕΙ Ο ΝΟΕΜΒΡΗΣ.

342.  Φρεντρικσταντ - Μπραν.  Χ.  3,25.
347.  Πλατανιας - Ο.Φ.Η.  2.  2,95.
345.  Τρελεμποργκ - Φαλκενμπεργκ.  2.  2,75.
339.  Μιλικοσκι - Γιβασκιλα.  1.  1,90.
344.  Γιονσεπινγκ - Ασιρισκα.  1.  2,10.
343.  Σιριανσκα - Σουντσβαλ.  Χ.  3,20.

Η Μπραν στο 90' με αυτογκολ εκανε το 3-4.
Στην Τρελεμποργκ πηγα κοντρα στα παιχνιδια τους.  Ειπα οτι μπορει να κερδισει η Φαλκενμπεργκ , ομως ατυχησα.  3-1.
Αυτα τα δυο χασαμε.  Στο 4-5-6 συστημα τα λεφτα μας πισω και αυριο συνεχιζουμε.
Θα κανουμε συνδεση μετα τις 16.00.
Καλο ξημερωμα.  ( 00.40 ).


Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΣΗΜΕΙΑ.....................

280.  Παρμα - Σαπντορια.  Χ.  3,05.
287.  Γκρασχοπερς - Γιουνγκ Μποις.  Χ.  3,20.
266.  Χαρτς - Μαδεργουελ.  Χ.  3,25.
301.  Γκετεμποργκ - ΑΙΚ Στοκχολμης.  Χ.  3,20.

Μετα τις 18.00 θα κανουμε εκ νεου συνδεση.
Καλο ξημερωμα Κυριακης..........................

Ο SABBATIANOS KAI O ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ ΣΤΟ TSAT....

Επιτυχιες ειχαμε και μαλιστα μεγαλες μεσω TSAT οπου αγωνιζονται οι συνεργατες μας που προαναφεραμε στην επικεφαλιδα της σελιδας μας.  Τα τρια Χ (οχι τα σκορ) και η πενταδα.  Τηλεφωνικα ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ (ψευδωνυμο) με ειπε οτι δεν εκανα ειδικη μνεια για το κατορθωμα του.
Μα και βεβαια φιλε Γιωργο αξιζει η σκεψη σου που καρποφωρησε 100%.
Η σελιδα συνεχιζει ακλονητη και εχουμε πει κατ' επαναληψη οτι πρπει να την ξεκοκαλιζετε.
ΠΡΟΣΟΧΗ στο TSAT και γενικα σε ολους εμας.
Χτυπαμε και φευγουμε λεμε. 
Ο χθεσινος τιτλος ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ ηταν ευστοχος.  ΤΟ TSAT χτυπησε δυνατα πιο δυνατα πιο δυνατα.

105.  Τοτεναμ - Τσελσι.  2.  2,50.
102.  Ντιναμο Δρεσδης - Μπραουνσβαιγκ.  2.  2,15.
155.  Μπριστολ Ροβερς - Τορκι.  Χ.  3,20.  Για 2-2 σκορ καλο ειναι.
142.  Κολτσεστερ - Καρλαιλ.  Χ.  3,25.
158.  Πλιμουθ - Ροτσντειλ.  Χ.  3,20.  Δεν θα ανοιξουν οι φιλοξ/νοι θα κυνηγανε οι γηπεδουχοι.  2-2 Σκορ.....

.............................................

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ.......................

174.  Γιβασκιλα - Γιαρο.  Σημερα θα παμε με την αναγκη να νικησει η Γιαρο το παιχνιδι.  Συνεπως θα παμε με το σημειο 2 στο 2,90 αποδοση.

176.  Μαριεχαμν - Τουρκου.  Παρα το οτι ειναι εκτος τριαδας μπορει να παρει το Χ απο την Τουρκου.  Φυσικα και ενδιαφερεται η Τουρκου να παρει το ματς για ευνοητους λογους ομως θελει τιτανια μαχη.  Απο το 1975 εχει να παρει παντως πρωταθλημα.  Δειχνει να το θελει.   Τωρα εμεις γιατι προτεινουμε Χ ειναι αλλη ιστορια.   Αυτο βγαζει.  Ειναι και το αηττητο στη μεση που εχει η Μαριεχαμν.

188.  Νιορ - Χαβρη.  Με την ισοπαλια θα παμε σε αυτο το παιχνιδι.  Το 1-1 Σκορ επιλογη του ο Σκορακιας και το Χ στο 2,90.

186.  Λαβαλ - Τουρ.  Η Τουρ ομαδες της κοντρας τις κατατροπωνει.  Η Λαβαλ δεν ειναι τετοια.  Παιζει με στανταρ και αν ερθει το γκολ.   Ο Σκορακιας μας λεει πως σιγουρα θα εχουμε το 1-1 σε καποια φαση του αγωνα.  Θελει να δωσει πιεση της Τουρ για να παρει την νικη , ομως καταληγει στο 1-1.   Μας λεει δε , οτι η Τουρ θα προηγηθει.   Ετσι λεει αυτος.  Λεμε εμεις.   Χ με αποδοση στο 2,95.

212.  Μπαρνετ - Νορθαμπτον.  Το σημειο 2 εμφανες.  Ομως;   Παρτο στο 2,15.  Το βλεπουν ομως ολοι!!!   Τι να λεμε τωρα!  Σου κανει μια νικη η Μπαρνετ και σου λενε μετα πηρε την πρωτη της που την κυνηγουσε.   Ειδατε την Ιντερνασιοναλ που περιμεναμε το 2-1 να γινει 3-1 και να κλεισουμε 3αδα απο Σκορ ωστε να κανουμε βαρυγδουπο ταμειο ε;   Το 2-1 στο 88' μας το εκαναν 2-3.   1,30 ειχε ο Ασσος!!!   Τετοιο σοασιμο ε;   Και εμεις πεσαμε μεσα.   Ειδατε (παιξατε) το αναρτημενο δελτιο πριν τους αγωνες.  Ετοιμο για κονομα.   Τοση σιγουρια ειχαμε.   Ομως ηταν υποθεση αλλων.   Ποιων;   Ποιων για;
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

====================================
====================================


Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΤΑ ΜΠΑΛΚΟΝΙΑ ΜΑΣ.

Με 6 Ευρω παιρνεις εναν ιστο και την γαλανολευκη ενω κατοπιν την τοποθετεις σε περιοπτη θεση στο μπαλκονι και την αφηνεις να κυματιζει υπερηφανη με τον σταυρο επανω.
Πλησιαζει η 28η Οκτωβριου τοτε που ο Μεταξας ειπε το μεγαλο ΟΧΙ προβαλοντας αντισταση.
Ματαια περιμενουμε να ακουσουμε να πουνε οι πολιτικοι μας ενα νεο μεγα ΟΧΙ.
Βουλιαζουμε και δεν εχει σταματημο η κατηφορα.  Καθε μερα 1.000 ανθρωποι χανουν την δουλεια τους.  Δεν θα τα πω και εγω ξανα απο αυτο εδω το βημα.   Απλα να πω οτι κινδυνευουμε ολοι μας και ο κινδυνος τυχον απολυσης απο την εργασιακη μας σχεση ειναι πλεον ορατος.    Απολυονται κατα κορον αυτοι που εχουν τα υψηλα συμβολαια δηλ. οι παλαιοι στις εργασιες τους.   Με το που θα περασει και η μιση αποζημιωση , σε πετανε στο πι και φι εκτος δουλειας και οι αθεοφοβοι θα σε πουνε κιολας ελα ξανα αν θελεις με 580 Ευρω να δουλεψεις.    Ταμαμ τους ερχεται τζαμπατζηδικα να κανουν ολα αυτα που εμας μας διαλυουν.    Ενα σωρο αδικιες και λαμογιες που μαζι με την ΤΡΟΙΚΑ περνανε συνεχως εις βαρος μας.
Οι καιροι ειναι κρισιμοι και ο χειμωνας που ερχεται ειναι αδυνατον για πολλους απο εμας να βγει.
Πριν τρεις μερες σε ολη την Ελλαδα ενας ειχε παραγγειλει πετρελαιο και ψαχνανε να βρουνε ποιος ηταν.   ΕΝΑΣ σε ολη την Ελλαδα!!!   Δεν ειναι λαθος δεν ειναι ψεμμα.    Το προβλημα ειναι πολυ μεγαλο και ειναι θεμα επιβιωσης με βασικες αναγκες στα ειδη πρωτης αναγκης και μαλιστα απο πολιτες που εχουν την εργασια τους!!!   Φανταζομαστε ολοι μας τους ανεργους.  
Να την βρασω εγω την δοση που θα εκταμιευσουμε.    Την ιδια υπομονη μα και πιο μεγαλη πιστευω θα καμναμε αν ριχναμε στην μαχη την δραχμη μας.    Δεν μας θελετε μια;  Δεν σας θελουμε εκατο.   Και παρτε βουτο ολοι σας μετα.  Να δουμε αν δεν τρεχετε με τα σωβρακα εσεις μετα.    Και λεμε αν μια αλλη χωρα δεν τα καταφερει και βγει εκτος Ευρωπης (Ευρω) δεν θα εχουμε εκ νεου επιπτωσεις ενω θα ειμαστε ας πουμε σχετικα καλυτερα;   Αντε δηλ. ξανα βουτια θανατου.
Δεν βγαζει πουθενα αυτη η κουβεντα.    Βγαζει σε σκατα πατημενα και σε αχρηστους ανθρωπους που εχουν λεει παρει τις τυχες μας στα χερια τους οδηγοντας μας σε ασφαλη μονοπατια.   Για μια Ελλαδα με αναπτυξη.      Ερημωσαν οι πολεις , εκλεισαν τα παντα , τα βραδια περπατας σε νεκρη περιοχη και βλεπεις ανθρωπους να παραμιλανε.   Ευτυχως βοηθαει ακομη ο καιρος που ειναι τελειος με καλοκαιρινη οψη.     Οσο δεν καιμε καλοριφερ ειναι καλα.     Βοηθα Παναγια βοηθα.
Το λιγοτερο που εχουμε να κανουμε ειναι να δωσουμε χρωμα γαλανολευκο ολοι μας ωστε να δειξουμε οτι ειμαστε ετοιμοι για ολα.   Μας τα τελειωνουν ολα.   Πατρις - Θρησκεια - Οικογενεια.   Δεν αφησαν τιποτε.

169.  Λας Παλμας - Σανταντερ.  2.  2,75.
170.  Μποταφογκο - Βασκο Ντα Γκαμα.  Χ.  3,20.
172.  Σπορτ Ρεσιφε - Ποντε Πρετα.  2.  3,00.

Σημερα λιγακι σας κουρασα ενω γνωριζω οτι δεν συνφωνουμε με πολλους απο εσας η και πιθανον καποιοι να θελουν να τονισουν κατι ακομη η και πολλα περισσοτερα.  
Αφησα βεβαιως τα δανεια τις καρτες (πιστωτικες) και αλλα π.χ.  Κωτσοβολος γιατι εκει χοντραινει το πραμα.    Μεχρις εδω και ετοιμοι για ολα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

Μας εβγαλε τα under-α η Εθνικη Ελλαδας εχθες,   Ηταν και παλι κακη αν και υπηρχε δικαιολογια που αυτη ηταν ο αγωνιστικος χωρος καθως ολισθηρος λογω βροχης οπως ηταν , κατεστει αδυνατον να στρωσει παιχνιδι η ομαδα μας.    Οι γηπεδουχοι εχασαν καλες ευκαιριες ενω νομιζες ορισμενες φορες οτι δεν ειχαν αντιπαλο και εφταναν εξω (μεσα) απο τα καρε μας και πιεζαν για γκολ.   Το γκολ μας εφερε και παλι τα χαμογελα προκρισης καθως ετσι τους πεταμε εξω και εχουμε μονον τους δυνατοτερους Βοσνιους.    Η Ελληνικη ψυχη μιλησε (μαζι και η τυχη) και ολα πηγαν μια χαρα.

Τα επιλεγμενα για σημερα παιχνιδια ειναι αυτα που βλεπετε ειτε σαν Σκορ , ειτε σαν σημεια.

Καλο βραδυ και αυριο εχει ο καλος Θεουλης.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

113.  Λευκορωσια - Γεωργια.  Χ.  3,20.
115.  Ιραν - Ν. Κορεα.  Χ.  3,10.
131.  Σλοβακια - Ελλαδα.  Χ.  3,00.
===========================
===========================

Ηταν μια ακομη δυσκολη εργασιμη ημερα.   Η αναρτηση εγινε αργα ομως δεν υπηρχε δυνατοτητα να γινει κατι καλυτερο.    
Με την ελπιδα των σημειων και στοχο τα Ευρουλακια κανουμε το παρολι μας και αναμενουμε με ενδιαφερον το ματς με τους Σλοβακους.  Εκει οπου απαγορευεται το λαθος.    Μμμμμμ , κατι μου λεει οτι θα παει OVER το ματς.   Στοχος μας ειναι το 2-2 σαν σκορ οσο τρελο κι αν ακουγεται λογω Σαντος.    Βεβαια ειναι ματς τακτικης , δηλ. οποιος κανει λαθος την πληρωνει ακριβα.   Κατι ομως μας λεει οτι θα ανοιξει το ματς καθως η μια ομαδα θα κυνηγαει την αλλη.  
Η Ελληνικη ομαδα εχει χρεος να τα δωσει ολα περα απο οποια συστηματα ακολουθησει.   Πρεπει να μιλησει η Ελληνικη ψυχη.    Η Βραζιλια περιμενει αλλα οχι για πολυ.      Μαθηματα σαμπα θελουμε ταχυριθμα και απο καφε ειμαστε μαννουλες εμεις οι Ελληνοι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................................


Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΡΕΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ....................

Χωρις κατι το αξιολογο σημερα στο στοιχηματικο κουπονι μας και αυτο μνας δινει την δυνατοτητα να χαλαρωσουμε και να κανουμε εναν υγειινο περιπατο.    
Στην συνεχεια θα περιμενουμε αυριο οπου μετα τις 15.30 θα ειμαστε ετοιμοι με την προταση μας ανα χειρας.
Καλο βραδυ στην παρεα της σελιδας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΚΑΝΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ.................

223.  \Σριουσμπερι - Γουολσολ.  2.  2,90.  Δεν επεσε και σε πτωση απο ουρανοξιστη η Γουολσολ.  Θα βρει τον τροπο να ανεβει ψυχολογικα και θα νικησει την Σριουσμπερι (λεμε εμεις!).    ΟΧΙ.

227.  Κονγκσβινγκερ - Ρανχαιμ.  Ιδιο παιχνιδι και απο τις δυο ομαδες.   Αν η Ρανχαιμ διαχειριστει εξυπνα το ματς (μπορει καθως και περισυ ηρθε 3-3) τοτε την βλεπουμε ακομη και νικητρια του αγωνα.    Ο Σκορακιας μας λεει για το LIVE 2-2 Σκορ ενω το σημειο μας θα ειναι το 2 με αποδοση 3,40.       ****     O ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ  ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΜΕ ΤΟ 2-2 ΣΚΟΡ....(LIVE).

230.  Σαντεφιορντ - Χαμ Καμ.  Επιθετικο παιχνιδι και απο τις δυο ομαδες.   Πιθανολογω για ενα ,ματς με πολλα γκολ.   Ψαχτειτε λιγο εδω!  Δεν θα πω τιποτε αλλο μην με περασετε για τρελο.   Ενα ψιλο ξερετε εσεις σε ποιο Σκορ ετσι;    Γιαααααα να δουμε!!!     ***  ΟΧΙ.  Η Σαντεφιορντ εκανε 2 γρηγορα γκολ και εμεινε εκει που παει τα ματς....

234.  Ρετζινα - Λιβορνο.  Το σημειο 2 και το Σκορ 1-2.  Το σημειο 2 με αποδοση 2,50.    ****  1-3 εληξε με το 3ο γκολ στο 89'.   Κριμα που δεν βγηκε η δυαδα των Σκορ.........ακριβως με την ληξη....

Ναι στην Κοροτιμπα , ναι και στην Πουμας.

Αυτα ειναι τα επιλεγμενα.   Παω τωρα στον πρακτορα και σε λιγο συμμετεχω στο σημερινο κουπονι.

ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................

ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΙΣ 16.00 .................................

Στις 16.00 θα ειμαστε εντος με σημεια που θα μας απασχολησουν.
Ξημερωνει Κυριακη και ευχομαι τα καλυτερα σε ολους.
Θα τα πουμε λοιπον το απογευματακι 16.00 ωρα Ελλαδας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................................

Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2012.

154.  Κολτσεστερ - Στηβενειτζ.  2.  2,45.
157.  Πορτσμουθ - Κρου.  Χ.  3,25.
162.  Χαρτλπουλ -  Ντονκαστερ.  Το 1-1 θα κυμενεται ωσπου να δουμε την Ντονκαστερ να παιρνει την νικη.  1-2 η 1-3;    Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,30.
164.  Μπαρνετ - Πλιμουθ.  Μεχρι να ληξει θα περιμενουμε την Πλιμουθ στο 2πλο.  Μπορει να το καταφερει.  Το σημειο 2 με αποδοση 2,40.

Καλημερα και να ειμαστε ολοι καλα με υγεια.....................................
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΕΛΛΑΣ ΟΛΕ ΟΛΕΕΕ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΩ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΩ ΠΟΤΕΕ !!!

129.  Ελλαδα - Βοσνια  Ερζεγοβινη.    Ο κυρ Σαντος που λετε θα αρχιζει σιγα σιγα να βγαζει την ομαδα μας μπροστα , ετσι για να δειχνει οτι αρχιζει και αλλα ζει και ο ιδιος ως προς την συνταγη.  Ε; τι λετε;  Σας πειθω;  Ειναι ετσι τα πραματα;   Τα εργαλεια τα εχει.  Οι παικτες ειναι δεμενοι μεταξυ τους , μονο κανα Γλυκο μην βαλει ε;   Δεν εχω τιποτε με δαυτον ομως ρε παιδια τωρα στα 27 του (τοσο ειναι;) ξεκιναει για γκολκηπερ εθνικης σωτηριας;   Τουλειπουν πολλα απο τα βασικα για να τον δωσεις το Νο 1.   Βεβαιως μπορει να παρει αλλο νουμερο π.χ. το 15 ας πουμε.    Περαν της πλακας κυρ Σαντε προσεχε λιγο γιατι τα μυαλα μας πονανε και τετοια ε;
Το βραδυ η Εθνικη μας ομαδα με σοβαροτητα (διαθετει) και αμυντικη ικανοτητα στις επισκεψεις των Βοσνιων που δεν θα ειναι και λιγες μπορει και πρεπει να κανει νικη αξια του ονοματος της.   Δεν μας υπολογιζουν απλα αλλα μας φοβουνται κιολας!    Ο Σκορακιας βλεπει 2-1 Σκορ για την Ελλαδαρα μας ενω και το Ημιχρονο θεωρει οτι θα ειναι χρωματος μπλε.   Οπως και να 'χει καλη επιτυχια Ελλαδαρα και καλη τυχη.

105.  Ρωσια - Πορτογαλια.  Δυνατο παιχνιδι απο δυο ομαδες παντως που μπορουν να νικησουν και οι δυο στο ματς.   Αυτο σημαινει οτι αν μια ομαδα παρει τα ηνια του αγωνα , μπορει να κερδισει καθαρα.   Δεν μπορει ομως να γινει αυτο (αναλυοντας) καθως θα γινει σφιχτο ματς.   Το 0-0 σαν σκορ δεν μας χαλαει.   Η αληθεια ειναι οτι πολλοι το φοβουνται να παιξουν ενα παιχνιδι Σκορ και μαλιστα 0-0.  Το Χ με αποδοση στο 3,10.

114.  Αλβανια - Ισλανδια.  Παμε με το σημειο 1 και 2,05.  Δεν ξερω αν βαλουν το << χερακι >> τους , δειχνει ομως νικη των Αλβανων.   Ποιοι να βαλουν το χερακι τους;   Οι κακοι δαιμονες χαχαχα....ρρρ.

Εμεις σταματαμε σε αυτα τα παιχνιδια.    Δειτε και τις προβλεψεις των συνεργατων μας απο το TSAT καθως ετσι θα εχουμε ολοι μας αρκετες και περισσοτερες βοηθειες στην τελικη επιλογη μας.
Καλη νικη στην Ελλαδαρα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

ΕΚΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΣΕΛΙΔΑ.

Οι πολλες υποχρεωσεις αλλα και η κακη στοιχηματικη ημερα μας δινει την ευκαιρια να μην εχουμε σημερα σημεια και προτασεις.
Αυριο και παλι μαζι.
Καλημερα και χαιρετισμους οπου και να ειστε οτι και να κανετε.
Υγεια και οικονομια ... χαχαχαχα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΛΙΓΚ ΤΡΟΦΙ ΚΑΙ ΚΟΝΦΕΡΕΝΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΝΟΥ.

106.  \Ροτσντειλ - Μπερι.  Η γηπεδουχος (Β' Αγγλιας) με τους φιλοξ/νους (Α' Αγγλιας).  Ειναι ομως τοπικο ντερμπι εχθρας και μισους ενω η Μπερι θα εχει κοσμο στο πλευρο της.   Χ με αποδοση 3,25.
Λιγκ Τροφι ειναι αυτο ομως εμεις γουσταρουμε συμμετοχη.

102.  Πλιμουθ - Ολντρεσοτ.  Με την φιλοξ/νη παρ' ολο που δεν πειθει (ηττες) να δειχνει οτι κατι θα καταφερει βλεποντας και τις πολλες απουσιες της Πλιμουθ να παιρνει τον αγωνα.  Επεσε το 2πλο και ανεβηκε ο Ασσος σε εταιριες!!!    Εμεις το σημειο 2 με 2,70 αποδοση.

112.  Νορθαμπτον - Κολτσεστερ.  Το σημειο επιλογης ειναι το 2 με αποδοση στο 2,20.

114.  Σαουθεντ - Ντανγκεναμ & Ρεντ.  Το πεισμα για διακριση ισως φερουν το ματς στο 2-2  απο 2-1 .Θα δουμε το Χ στο 3,35 και το 2-2 σαν Σκορ.

120.  Κιντερμινστερ -  Χαιντ.  Θελω να παιξω αυτο το ματς.  Η Κιντερμινστερ του 2-1 επεσε για εμενα ενα επιπεδο.  Παραμενει καλη ομαδα ομως θα παιξει με την Χαιντ που διαβαζοντας καταληγω οτι ειναι καλη ομως την φευγουν τα ματς στις λεπτομερειες.   Θα παιξει καλα διαφαινεται και θα ζητησει κατι.  Τι;   Αφου λοιπον δεν παιρνει θετικο αποτελεσμα στο τσακ αρα θα παρει την ισοπαλια λεμε εμεις.   Το Χ με αποδοση στο 3,60.

Δεν τρελαινομαστε ιδιαιτερα και το ξερετε.   Ομως παμε για παιχνιδι στα ισια και οτι προκυψει.
Με χαμογελα και ψηλα το κεφαλι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................


ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΜΟΥΡΛΟΣ Ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ.............

Πω πω πωωωω!!!    Απιστευτα πραματα συμβαινουν!
Η κακιστη λοιπον Χερκουλες προηγηθηκε στο Ημιχρονο με 2-1 και μετα;   Η Ρεαλ Μαδριτης Β' εκανε το σκορ 2-4 οπως ακριβως επαιξε ο Σκορακιας.    Επιασε ο αθεοφοβος ΚΑΙ την ανατροπη!!!

Ειχε προηγηθει το αδικο για εμας 3-2 της Μπραν , οπου στο 87' ισοφαρισε σε 2-2 και πανηγυρισαμε , ομως στο 93+ εκανε το 3-2!!!    Ο Σκορακιας επαιζε το 2-2.

Ειχε ηδη πιασει το 1-1 Σκορ της Κολωνιας.    Τοσο εληξε.
Βεβαιως και εχασε τα μεγαλα σκορ της Μορειρενσε και το Φινλανδικο , ομως δεν τα επαιξε καν αυτα.

Θα το βγαλουμε το πετρελαιο του Χειμωνα;     Εχουμε πει κατ επαναληψιν και κατ εξακολουθησιν.
Να τον ακουτε τον Σκορακια.   Μα ο ανθρωπος ειναι Θεοπαλαβος.    Εχει βγαλει τα ματια του , τομους τα μανιουαλ τετραδια με σημειωσεις σχεδον ιερογλυφικες.    Πηρε παλι το βελακι και να ... και να ... και ναααα.      Πονεσε το τερας;     ΟΧΙΙΙΙΙιιιιιιιι μην γελιεστε.  Πηρε ομως ενα μηνυμα.
Θα παρει το μαθημα και τοτε θα πονεσει.        Τα Ευρω μας και πυρ τον μασκαρα.    Μονο αυτος θα μας δουλευει;     Πολλα ειπαμε ομως.   Παμε να χαρουμε την νικη μας οση και αν ειναι (ο καθενας μας) και αυριο εχει ο Θεος.    Εεεεεεεεπ μην ξεχνατε ετσι;     Οσοι κανατε το μπαμ τι ειπαμε στο προηγουμενο γραπτο μας;     Λαμπαδα αναμμα σε μια εκκλησια.    Οι καλοι λογαριασμοι κανουν τους καλους φιλους.    Α  να γεια σου!   Αν εβγαινε και το Πορτογαλικο Χ (επαιζε με 10 παικτες) τοτε θα ακουγατε και την φωνη μου.     Ναι ρε π----η!!!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ.     Και οτι ειπαμε εδω να μεινει.    Λιγοι και καλοι χαχαχαχαχαχα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................












Αρ.ΕπιλογέςΑγώνισμαΗμερομηνία ΑγωνίσματοςΌροι eachwayΑποδόσειςΑποτέλεσμα
1Χέρκουλες - Ρεάλ Μαδρίτης ΒΧέρκουλες v Ρεάλ Μαδρίτης Β
(Ημίχρονο / τελικό)
08/10/2012Κανένα29.00Κερδισμένο
2Ισοπαλία 2-2ΣΚ Μπραν v Χόνεφος
(Ακριβές Σκορ)
08/10/2012Κανένα13.00Χαμένο

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

17.55 ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ...............

399.  Ελσινκι - Χονκα.   Οι αριθμοι λενε 2-1 υπερ της Ελσινκι.  Αντε ομως να εμπιστευτεις αυτην την ομαδα!     Ασχετα ομως απο αυτο παιζει ο Σκορακιας 2-1 και εμεις απλα πασσο.  Το Σκορ ομως το τιμαμε. (-ουμε).

400.  Ιντερ Τουρκου - Μαριεχαμν.   Η Μαριεχαμν ηταν του 1-2 εκτος εδρας και ανεβασε τεμπο.  Σημερα βλεπουμε πολλα γκολ καθως ειναι μαννα στον αιφνιδιασμο ενω η γηπεδουχος τον τρωει.   Αντιδραση θελω στο παιχνιδι και θα το παιξω το σημειο στο 2 με αποδοση 3,75 και θα παιξω μαζι με τον Σκορακια το 3-4 στο Ιντερνετ.  Τωρα αν βγει κανενα under δεν  θελω να του ριξετε το ηθικο ε;   Γραψτο μου λεει.  3-4 σκορ.        *****    1-0.
 
401.  Μπραν - Χονεφος.  Εδειχνε καλη η Χονεφος , εβγαζε ματια και μετα επεσε αλλα ξερουμε γιατι.  Επειδη ειχε απουσιες (καρτες τραυματισμους) και τωρα θα παιξει σχεδον πληρης.   Παει να βρει μια Μπραν με γκρινια απο τον αποκλεισμο και ισως κανει Χ που αγοραζουμε.  Ο Σκορακιας ετσι κι' αλλιως το εβγαζε 2-1 η 3-1 υπερ της γηπεδουχου , ομως τωρα αλλαζει και παει στο 2-2 Σκορ.   Εμεις απο την αρχη βλεπαμε σπασιμο εδρας παρολο που η Μπραν νικησε και την Μολντε αλλα και την Ροζενμποργκ στην εδρα της.     Βρεχει ολη μερα και θα δυσκολεψει το πραμα.   Χ με αποδοση στο στο 3,75.    Παιρνουμε σοβαρα το ενδεχομενο πρωτου γκολ στο Α' Ημιχρονο απο την Χονεφος.   Να θελει να το κλεισει με 0-1.   Κατοπιν (τρελλαααα) δηλ. στο Β' Ημιχρονο να μπουνε τα υπολοιπα γκολ .  2-2 Τελικο.   Υπ' οψιν για το LIVE.                             ****   Εεεεεε  οχι ρε φουστηδες.  Ηταν 1-2 το χτυπησαμε στο 2-2 , το πηραμε και οταν μας περασε η ιδεα αλλαγης του σκορ , το εκλεισαν το εκαναν 3-2 και τελος!!!  Παει το 2-2 Ελεος πια!!!     Τι να πεις ομως;     Ποσο αργα να κανουμε αναρτηση;

406.  Κολωνια - Δυναμο Δρεσδης.   Ο Σκορακιας το οριοθετει στο 1-1!   Δινει επιθετικοτητα καθως περιμενει την Δρεσδη ανεβασμενη.  Η Κολωνια να ανεβαζει και αυτη στροφες.  Το 1-1 παιζουμε με τον φοβο μην μας φυγει η φιλοξ/νη.   Το Χ τελικα η επιλογη μας με αποδοση 3,35.

408.  Λιβορνο - Σπετσια.  1.  1,90.   Νικη για το Λιβορνο αρκει και μονο να παρει το κεντρο.  Θα το δω το ματς και θα βγαλω συμπερασματα για την πορεια της Λιβορνο (μετεπειτα).      ****  Μετα απο κοκκινη καρτα και πεναλτι η Σπετσια εκανε παρτυ και το 0-4 ειναι πλεον γεγονος.   Κι' οπως ελεγε ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ προσοχη στην Σπετσια.  Θα σαρωσει ελεγε !!!   Τηλεφωνικη παρεμβαση ομως ηδη ειχαμε φαει την φαβα.

409.  Μορειρενσε - Μαριτιμο.  Θελω 4-6 γκολ μιας και ο Σκορακιας βλεπει εδω πανδαισια επιθετικου ποδοσφαιρου.   Καλα δεν φοβασαι βρε παιδι μου;   Βλεπει απο 2 γκολ και μαλιστα 2 συνεχομενα ο ενας και 2 ο αλλος.   Το Χ με αποδοση στο 3,10.      ****  0-1 ΤΕΛΙΚΟ ΜΕ 10 παικτες η γηπεδουχος.

410.  Χερκουλες -  Ρεαλ  Μαδριτης Β.   Δειτε λιγο εδω!  Η Χερκουλες μπορει να προηγηθει και αν κλεισει 1-0 το Ημιχρονο να γινει ανατροπη.   Ασχετα αν ειναι η Χερκουλες κακιστη , παιζουν το ιδιο στυλ παιχνιδιου ομως πιο ικανη ειναι η Ρεαλ Β.   Περιμενουμε πληρη αιφνιδιασμο της γηπεδουχου και μετα ανατροπη (ΙΝΤΕΡΝΕΤ) καθως και ο Σκορακιας το θελει μεγαλο το Σκορ.   Εβαλε ο αφοβος 2-4 παρακαλω.

Σημερα ξεκιναμε την δευτερη εβδομαδα του Οκτωβρη.     Αντε να βγαλουμε το χειμωνιατικο πετρελαιο τα χαρατσια και οτι αλλο εχουμε απληρωτο!    Βοηθα Παναγια μου , ομως λαμπαδα ολοι μετα ε;  
Καλο απογευμα και καλες επιλογες.     Αντε αυριο ερχεται η στριγγλα να δει τους Ελληνες απο κοντα.      Θα καει η Αθηνα παρα τα μετρα απαγορευσης.    
Η αληθεια ειναι οτι θα περασουμε εναν φοβερα δυσκολο χειμωνα.     Η χωρα ειναι σε κακα χαλια και οι πολιτες της εξαθλιωμενοι ηδη.    Το κακο ειναι οτι δεν υπαρχει αντιδραση επι συνολου και οι φωνες διαμαρτυριας ειναι αδυναμες.
Μονον ο Θεος ειναι μαζι μας.   Τουλαχιστον δεν μας αφηνει.    Σε αυτον εναποθεσαν και εναποθετουν τις ελπιδες τους οι Ελληνες.     Το κρατος παρον απων αδρανει και δεν υψωνει την φωνη στους <<κατακτητες>>.   Μηπως ομως ειναι ετσι απο την αρχη υπομενο;  
Αρχιζει σιγα σιγα και χαλαει ο καιρος και ολοι σκεφτονται τα αναμματα των καλοριφερ.
Φαωταζεστε σε μια πολοικατοικια να μην εχουν να πληρωσουν 3-4 οικογενειες και να μην μαζευονται χρηματα για αγορα πετρελαιου!!!   Φωνες μαλωματα παρακαλια ξυλο!!!   Οχι για τζακια αλλα αληθινο.............    Γι αυτο λεμε να βαλει ο Θεος το χερακι του.
Οσο για εμας εδω ας απολαμβανουμε με λιγα Ευρουλακια το παιχνιδι μας και να βαζουμε στοχο τα πολλα.      Αρκετα ομως ειπαμε.   Παμε τωρα να βαλουμε κατι τις καθως η ωρα εφτασε 17,55.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...................................................

ΑΝΕΒΗΚΕ ΒΑΘΜΙΔΑ Ο GIOUL BET.............

Ο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ δεν μπορει να συνδεθει μεσω TSAT και ωριεται γιατι και αυτος βγαζει 4 στα 5 και μου λεει να αναρτησω το -α  δελτιο -α του.   Δεν ειναι σωστο κατοπιν των αγωνων να κανουμε αναρτηση ενα κερδισμενο δελτιο η ενα που κερδιζει κατι τις με το λαθος του.
Ο παικτης ειναι καλος ξεχωριζει σε σκεψη και σε χημεια.    Μην αγχωνεσαι και ολα θα σιαξουν.

  Δεν αρεσε ο ΑΡΗΣ καθολου σημερα.  Φοβηθηκε τον αντιπαλο , δεν επαιξε με την μπαλα κατω και με γιομες μιας αλλης εποχης προσπαθουσε να κανει γκολ.   Απο το αριστερο ακρο της αμυνας ειχε προβλημα οπου οι Κρητικοι ειδαν και χτυπησαν.  Ο προπονητης των κιτρινων (μπροστα του) δεν εβλεπε τιποτε (;)     Ο κοσμος πηγε στο γηπεδο στηριξε την ομαδα , ομως ενω μπηκε η ομαδα δυνατα στα πρωτα λεπτα , κατοπιν δεν ειχε συνεχεια.   Το 0-2 φερνει προβληματισμους και αποφασεις για την συνεχεια.    
Ο Παναθηναικος οτι ηθελε να παρει το πηρε.  Τι , πως , γιατι ;   Νικη και τρια πονταλακια στα πηγαδια.   Το ηθικο ανεβαινει και η συνεχεια θα ειναι αναλογη πιστευουν ολοι οι πρασινοι.
Ο Ολυμπιακος εβαλε κατω και τον Αστερα Τριπολης εστω με 1-0 και φιγουραρει πρωτος.
Ο Πανιωνιος το 1-0 του Πας Γιαννενα το εκανε 1-2 και πηρε το ματς.

Ο GIOUL BET λεγαμε λοιπον οτι ειναι μενομενος και οδηγαει ολη την σελιδα με το παιξιμο του στο ταμειο.    Εμεις απο εδω δεν εχουμε παρα να τον ευχαριστησουμε και να δωσουμε τα συγχαρητηρια μας.    Καθε μερα εντεινει τις προσπαθειες του για το απολυτο ομως ενα του στραβωνει και δεν παιρνει την επιταγη.   Αρκειται ομως και στα λιγα αναμενοντας την στιγμη.
Διαβασετε την μεγαλοπρεπη πορεια του και οσοι δεν παιξατε την χημεια του απλα δεν τα πηρατε.
Μπραβο GIOUL BET και να κανεις παντα καλη χημεια ωστε να ειμαστε πολλοι το πρωινο που θα τιναξουμε την μπαγκα.     Ανεβηκε βαθμιδα στην σελιδα σαν ενδειξη αναγνωρισης του εργου του.
Καληνυχτα και απο αυριο νεοι αγωνες.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................................

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

ΤΟ 1-1 ΣΤΟ ΚΛΕΑΝΘΗΣ ΒΙΚΕΛΙΔΗΣ ΜΕ ΓΕΡΟ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ.

315.  Αουε - Ρεγκενσμπουργκ.  Με ημιχρονο 2πλο και την Αουε να κυνηγαει.  Εμεις παιρνουμε το σημειο 2 Ημιχρονου.3,40.      Η συνεχεια;  Αν και δεν με απασχολει να παει στο 2-1 υπερ της Αουε!!!      ****   Γιατι δεν πηραμε την ισοπαλια ενω ο σκορακιας το εδινε 2-1!!!   Αυτα ειναι λαθη. Η παιζεις κυριε το 2/1 η τον 1σσο σκετον στο 2,10!

339.  Γκλαντμπαχ - Αιντραχτ Φρανκφουρτης.  2.  2,55.   ***  Μεγαλη ηττα και καθαρη με 2-0.

355.  ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - Πλατανιας.  1/Χ Ημιχρονο.  Σκορ 1-1.   ***  Δικαιη νικη του Πλατανια με 0-2.

358.  Στουτγκαρδη - Λεβερκουζεν.  Δεν εφεραν Χ στην εδρα της Στουτγκαρδης.  Ειναι η ωρα !!!  8-0-10 η προιστορια αν και δεν ειναι καλα η Στουτγκαρντ.   ***  Το 2-2 βγηκε.  Χ το ματσακι.

318.  Ζυριχη - Γιουνγκ Μποις.  Να μην πεσει η ψυχολογια των νεαρων παιδιων.  Αν συμβει αυτο κλαψτα Χαραλαμπε    -μπεεεεεεε.    Το 2-2 σκορ παρακαλω.   ***  Ισοπαλια ομως με 1-1.
***************************************
***************************************
* * * * * * *

Δειτε και παλι τις χθεσινες προτασεις του GIOUL BET.   Και παλι πληρωνεται το λαθος σε δυο συστηματα.   Δεν παιρνει το απολυτο ομως παει τρενο.........................


Oct 7 2012, 5:10 PM
GIOULBET333ΚΥΡΙΑΚΗ 11/10:ΑΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΧΘΕΣ.3 ΣΤΙΣ 4 ΒΟΜΒΕΣ ΚΑΙ 4 ΣΤΑ 5 ΣΤΗΝ ΒΡΑΔΙΝΗ 5ΑΔΑ.
GIOUL  BET.
===========
===========
Μιλαν να χασει , Εσμπιεργκ 1 , Ομονοια νικη , Χοντ 2πλο ,  Αστον Βιλα 2πλο.

317. 2.  =  339. 1.  = 358. 1.  = 371. 1.  = 360. 2.

318. Χ.  = 343. Χ.  = 379. Χ.  = 382. Χ.

Καλη χημεια θελει και τα πιστευω στον πρακτορα.
Αυριο πρωι πρωι στον αγωνα.   Εσεις γιατι εγω ειμαι ακομη σε Κανικη Αδεια.   Χαχαχαχαχα
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................................

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Ο ΚΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ - ΕΝΑΣ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ.

Η Παρασκευη ηταν τουλαχιστον για εμας εφιαλτικη.  Σε κανενα σημειο του κουπονιου δεν μπηκαμε στο παιχνιδι της διεκδικισης.   Ας το λαβουμε σαν απλη ηττα και ας προχωρησουμε παρακατω γιατι τουλαχιστον το ματς Ιστρ με την Καεν μας στενοχωρησε αρκετα.   Δηλ. να κρατησουμε οτι εαν η Ιστρ δεχθει 1-2 γκολ παραταει το παιχνιδι και διαλυεται.   Η οτι η Καεν εκστασιαζεται.   Να δεχτω το πρωτο και να κρατησω σημειωσεις ως προς την συμπεριφορα της.   Θα με ωφελησει στο live.
Τιποτε απολυτως εχθες δεν εκανε κανεις μας.
Η ωρα αισιως εφτασε 10.00 (Ελλαδας) και ηρθε η ωρα να ξεκινησουμε για το ραντεβου ,μας.
Καλημερα και καλο Σ/Κ.

***********************************
***********************************

183.  Γεοβιλ - Κολτσεστερ.  Χ.  3,20.  1-1 σαν σκορ για τους παιζοντες σκορ.

184.  Γουολσολ - Καρλαιλ.  Χ.  3.25.

210.  Τσελτεναμ - Φλιτγουντ Ταουν.  Χ.  3,25.

195.  Ακρινγκτον - Ροτσντειλ.  Χ.  3,25.

173.  Κρυσταλ Παλας - Μπερνλι.  Χ.  3,25.
***************************************
***************************************

164.  Μαιντζ - Φορτουνα Ντισελντ.      Η Φορτουνα η θα παιξει το Α' Ημιχρονο τελεια η το Β' Ημιχρονο.   Αν πουμε οτι θα παιξει το Α' Ημιχρονο καλα (υπαρχουν ενδειξεις) τοτε η Μαιντζ θα εν
τεινει για την ισοφαριση στο Β' Ημιχρονο.  Γι' αυτο!  2/Χ Ημιχρονο Τελικο.  Εσεις κρατειστε το Χ Τελικο με αποδοση στο 3,35.

225.  Κιλμαρνοκ 1 και 2,40.

275.  Μαλιν με Κορτραικ στο Χ με 3,25.

******************************************



ΒΟΜΒΕΣ  ΚΑΙ  ΟΒΙΔΕΣ.
///////////////////
267.  Αμερικα Μινειρο.  2.  3,75.
216.  Αλφρετον Ταουν.  2.  4,00.
232.  Ντανμπαρτον.  2.  6,75.
277.  Λιλ Χ 3,85.
273.  Ζουλτε Βαρεγκεμ.  Χ.  3,50.   Η ωρα ειναι πλεον 16.50 δηλ. 10' πριν την σεντρα στο Μεγαλο νησι.   Καλες επιλογες και να ειμαστε στο τελος χαρουμενοι ολοι μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................................

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

ΣΥΝΘΗΜΑ ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΔΕΜΕΝΑ.

Καλο παρουσιαζεται στα ματια μας το κουπονι , σημερα.
Ας τα παρουμε τα σημεια με την καθε τους ημερα ξεχωριστα.
Δεν θα αναπτυξουμε θεωρια για αυριανα παιχνιδια και ουτε κουτσομπολιο θα κανουμε γι' αυτα.  Θα τα αφησουμε γι' αυριο .
Μια δεμενη ομαδα παιχνιδιων ειναι.........

107.  Ιστρ - Καεν.  Αφου η Ιστρ εχει δυναμη παμε με την εδρα που εχει πειθω και τι ζηταμε;  Νικη οσο αγχωτικα και να μας ερθει.  Το σημειο 1 στο 2,15.   ***  0-1 και στο τελος τα παρατησε με το 0-2.  Προσπαθησε να ισοφαρισει ομως με το 0-2 πεταξε λευκη πετσετα.

115.  Καραντεμιρ Καραμποκ - Ορντουσπορ.  Η ισοπαλια ειναι αυτη που ζηταμε.  Το Χ μας πληρωνει 3,20.   ***  1-1 τελικο.

131.  Παντοβα - Βερονα.  Να αρχισει και να τελειωσει ετσι.  Το Χ στο 2,85.   ***  Στο 94' το 2-1.

128.  Αουγκσμπουργκ - Βερντερ Βρεμης.  Λετε να παθουμε κανενα καζο;     Τωρα θα εμπιστευτω την Βερντερ.  Το σημειο 2 στο 2,15.    ***  3-1 η πατωμενη και τευτελαια Αουγκσμπουργκ.  Οι τευτεληδες μας εδωσαν και καταλαβαμε.
=============================
=============================

112.  Η Βαλερενγκα να νικησει την δυνατη Στρομσγκοντσετ.  Οταν χανει η φιλοξ/νη το 2-1 εμφανιζεται.   Καλο σαν σκορ.   ***  Απλα ισοφαρισε η γηπεδουχος και τιποτε αλλο.

102.  Χερτα εναντιον Μοναχο 1860.   Μπορει την ισοπαλια η Χερτα;  Τοτε Χ με 3,35.   ***  Μας χορεψε για τα καλα η Χερτα.   3-0 !!!

117.  Η Ναιμενγκεν δεν μας πειθει ενα πραμα.  Η Ντε Χααγκ στο 2πλοοοο!!!   ***  1-1 εκατσε.

122.  Εξελσιορ - Χελμοντ Σπορ.  Παμε να χτυπησουμε τους πρωτους σε κοντινο ντερμπι μολις 95 χ.λ.μ.   Η εδρα και το σημειο 1 με αποδοση στο 2,10.   ***  Απο 2-0 Ημιχρονο εδωσε αποβολη σε δυο του γηπεδουχου και εγινε εως το τελος 2-2 !!!

=============================
=============================

Τελειωσαμε και σημερα.  Εχουμε λιγη ακομη ωρα στην διαθεση μας για να ξαναδουμε τις κολλες μας σε περιπτωση λαθους.
Δινουμε τα γραπτα μας και σε λιγη ωρα περιμενουμε τα αποτελεσματα.  Οσοι δεν κανατε τιποτε , αυριο παλι ξανα για κονομα.   Τουλαχιστον το μεροκαμματο να βγαινει.  Ετσι δεν ειναι GIOUL;    Εσυ ξερεις καλυτερα.   Τα σουβλακια παντως τελειωμο δεν ειχαν.     Την αλλη φορα θα τα βγαλουμε κανονικα σε ανοικτη συγκεντρωση φιλων προσκειμενων της σελιδας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.......................................

ΤΟ ΡΕΣΙΤΑΛ ΤΟΥ GIOUL BET ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΠΙΤΤΑΣ.

Ηταν οντως μια δυσκολη ημερα στοιχηματικα.  Τα σημεια εξαρθρωθηκαν και ετσι χαθηκε το Βετ-αρισμα μας.   Ομως οσοι υπολογισαμε τον φορμαρισμενο GIOUL που αγωνιζεται μεσω TSAT παλι θα κανουμε μια επισκεψη στον πρακτορα πρωι πρωι να δουμε ποσα ψιλα παιρνουμε.   Αξιοσεβαστα παντως θα ειναι.  Δειτε και πολλαπλασιαστε.
Στις επομενες ημερες θα εχουμε ενα VIDEακι με καλεσμενο μας τον GIOUL οπου θα μας δωσει αυτο το κατι που εχει ως προς τον τροπο σκεψης του.
Και επειδη τα γραπτα μενουν , ας δουμε ξανα πως εκανε την χημεια του και πολεμησε για το απολυτο , ομως και παλι εμεινε στο -1.     Τα συστηματα του απεφεραν και ετσι θα προχωρησουμε με εκ νεου χαμογελα αισιοδοξιας.

Oct 4 2012, 12:42 PM

GIOULBET333: ΠΕΜΠΤΗ 4/10:4 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΧΟΥΜΕ:TBENTE 2,NTIEPR 2,MPRIZ 1,STEAOYA 1,ANNOBERO 1...ΒΑΣΙΛΕΙΑ Χ,ΑΚΑΔΕΜΙΚΑ Χ,ΚΟΡΙΤΙΜΠΑ Χ,ΜΟΝΑΡΚΑΣΧ....