103. Ντιναμο Δρεσδης - Καιζερσλαουτερν. Μ' αδεσει στην εδρα της η Δρεσδη. Εφ' εξης παιζω την πρωτη μου σκεψη. Γι' αυτο! Το σημειο ειναι 1 και η αποδοση 2,45. ΟΧΙ.
1-3
109. Λαβαλ - Νιμ. Το Χ με (μου) πληρωνει 2,90 και το αγοραζω. Καλο! ΟΧΙ.
0-1.
113. Τουρ - Οσερ. Το σημειο 2 για την Οσερ μας πληρωνει 2,10. ΟΧΙ.
1-0.
132. Γιου Σι Ντι - Μπρει.
1. 2,40. Θελει ομως ιδρωτα να γινει.
135. Σελμπουρν Ντερι.
2. 2,50.
*******************************************
100. Λαχτι - Χονκα.
OVER και εκατερωθεν γκολ. Και οι δυο ομαδες μπορουν να σκοραρουν. Η Χονκα; Ισως νικησει. Γερνω δεξια! Ομαδες που εχουν αναγαγει σε επιστημη την κοντρα επιθεση. ΝΑΙ.
3-2 OVER και γκολ εκατερωθεν.
101. Κολωνια - Κοτμπους. Μην μας τα χαλασετε σημερα ε; Η Κολωνια σκοραρει καθως εχει καλη εδρα και η πεισματαρα Κοτρμπους αν δεν βαλει γκολ στο Β' μερος τουλαχιστον απο τα πρωτα του λεπτα , τοτε θα το κανει εως και λιγο πριν την ληξη. Το 'χει το τοπι και το κατεχει. Αν δεν ληξει 1-1 , τοτε θα παμε στο 2-2. Διαλεξαμε ομως το 1-1.
0-1
104. Γκεντσλερμπιρλιγκι - Ορντουσπορ. Να μην χασει ο Εκτωρ Ραουλ Κουπερ
και η Ορντου να φυγει με τον βαθμο απο την πρωτευουσα. ΝΑΙ. 1-1.
=====================================
=====================================
=====================================
Πενταδα και Τριαδα μας δινουν ελπιδα.
Καλο απογευμα να εχετε.
Ο ΠΑΟΚ; Ο ΠΑΟΚ δεν τα καταφερε καν. Στεναχωρησε πολυ κοσμο και οι αμφιβολιες προς το προσωπο του Δωνη γινονται πυκνες. Εχεις και τον Κλαους να σε χανει αυτο το <<δωρο>> + του οτι και στην Τουμπα εχασε κατι κομματια μουρλια!
Καπως ετσι θα ειναι ο νεος ΠΑΟΚ που περναει σε επιθετικογενη προπονητη. Ξερετε οταν ζητας το γκολ μοιραια ανοιγεσαι πισω και εχεις αυτα που επαθες χθες στην Ραπιντ. Θα εχει ο ΠΑΟΚ εντυπωσιακες νικες , μα και εντυπωσιακες ηττες. Λ.χ το χθεσινο τριμπαλο.
Παντως ο Σαντος ε; το 'κανε το θαυμα του και πηρε τον Γλυκο Εθνικη. Ο Βελλιδης; Ποιος Βελλιδης! Αυτος ειν' ΑΡΕΙΑΝΟΣ! Τον αφησε στα κρυα του λουτρου. Τι αντιπαθεια ομως ε; Τι να τον κανει τον Γλυκα; Εεεεεεε ρε Τζαμπο που σας χρειαζεται! Μονον μην γινετε κλοουν.
Γελαει ο κοσμος ενα πραμα! Ρουφαμε και τα λεμε , λεμε (δις) Μην το ρουφηξουμε εξ αιτιας του κε Σαντος και τοτε να δουμε! Κριμα ομως μεγαλο που ο Βελλιδης ειναι εξω. ΚΡΙΜΑ
Κε Σαντοοοοοοοος κριμα !!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................