2.350.000 vie(12/03/2021)s

LIVE SCORE..//SIMOS .. SHOW //..

powered by Agones.gr - livescore

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ CHL ΕΧΘΕΣ.

Φωτια στα κοκκινα εχθες παρα λιγο.
Υπηρξαν ανθρωποι που πανηγυρισαν το 3ο γκολ της Μιλαν αλλα ματωσαμε με το 2πλο.
Φανηκε αργοτερα οταν τα προτεινομενα σημεια μας του CHL βγηκαν νερακι.
Ειδαμε την Μαλαγα να βγαζει το διπλο , ειδαμε την Ντορτμουντ να χανει μαλλια και στο τελος πραγματι να μην μπορει να διαχειριστει το σκορ (δεχθηκε ισοφαριση) οποτε καναμε κυκλανταν , ειδαμε επισης την λαιτ ομαδα την Παρι ποσο σικεμε κανταρ ειναι.  Παει σβηστα και ψοφια χαλαρα , οποτε κυλανταν ξανα το Χ/1 Ημιχρονο Τελικο παρακαλω!!!  Ο Σκορακιας δεν τα πηγε καλα και ειναι στεναχωρημενος.     Τα μονα αποδεκτα καποιοι τα τσαλακωσαν και αρμεξαν την αγελαδα.  Δηλ κοινως τα πηρανε.   Εμεις εδω;  Οχι.   Το συστηματακι στα παιχνιδια του Τσαμπιονς Λινγκ απεφερε 3 στα 4.    Η Μιλαν μας εκοψε τον δρομο για το ταμειο.
Προχωραμε παρακατω για να μην κολλησουμε το καρρο στην λασπη.
==============================================
==============================================
181.  Ροζενμποργκ - Λεβερκουζεν.  Ναι ενταξει και οκευ Γρμανικη ομαδα και .. και ... και.   Παικτη αν θελησεις να ασχοληθεις με δαυτο το ματς θα πρεπει να δεις την καλη Ροζενμποργκ αν θα καταφερει να κανει κατα πρωτον μια ακομη καλη εμφανιση και κατα δευτερον να την συνδιασει με νικη.  Εμενα με εχει πεισει και δινω δυο φορες επανω την Νορβηγικη ομαδα απο την Λεβερκουζεν.
Να νικησει η Ροζενμποργκ και το σημειο 1 στο 3,30.   Δυσκολο ε;  Εεεεμ.

189.  Γκλαντμπαχ - Φενερμπαχτσε.  Ωραια ομαδα η Γκλαντμπαχ αλλα δεν βγαζει και ματια!  Η Φενερ σταθερη σε αξιες ισως να προηγηθει ομως η ισοπαλια θα επικρατησει.  Εμεις εδω βγαλαμε την ισοπαλια , δηλ. το σημειο Χ με αποδοση στο 3,25.

195.  Στεαουα - Κοπεγχαγη.  Πως να χασει τετοια ομαδα οπως ειναι η Κοπεγχαγη ;    Απο την αλλη η Στεαουα ειναι καλη εντος εδρας.  Τραβα τραβα θα πανε στο Χ να με θυμηθεις παικταρα μου.  Χ με αποδοση στο 3,25.

184.  Χελσινμποργκ - Τβεντε.  Να κρατησει η Χελσινμποργκ ενα ημιχρονο;  Χ Ημιχρονο ενω στην συνεχεια πιο εμπειρη πιο ομαδα η Τβεντε να παρει την νικη!  Χ/2 Ημιχρονο Τελικο.

180.  Παναθηναιλος - Τοτεναμ.  2/2 Ημιχρονο Τελικο.   Τι θα γινει με τον Παναθηναικο ;   Το μονο που του μενει ειναι το τριφυλι.   Διωξανε και τον Κατσουρανη ετοιμος και ο προπονητης , ολα γυαλα ενα πραμα.   Η Τοτεναμ εχει το 2πλο απο Ημιχρονο.  Ετσι λεμε εμεις.

194.  Νιουκαστλ - Μπορντο.  Η ισοπαλια τους περιμενει στο ματς αυτο.  Τι πανε να παιξουν;  Το Χ σε δυο ομαδες μετριες με αποδοση στο 3,15.
****************************************
****************************************

Ανζι Μαχατσκαλα - Γιουνγκ Μποις.  1,25 ο Ασσος σε ουδετερη εδρα.  Με Μπομπαντιγια η Γιουνγκ Μποις.   Και στο Β' Ημιχρονο να παιζει ακομη καλυτερα.  Μαααα τι καθομαι;  Ποσο να φοβηθω την εδρα που δεν ειναι και φυσικη της;   Μονο τον σκυλο του Μπομπαντιγια να βαλεις μεσα (τεραστιος) φτανει.   Στο κατω κατω βομβα ειναι του 2πλου και 7,50.   Αν φοβασαι παρε το Χ2 Διπλη ευκαιρια.  Εμεις;  Σκετο 2πλο!

191.  Λιβερπουλ - Ουντινεζε.  Ακομη και να μην εκαμνε πολλες αλλαγες η Λιβερπουλ εγω και με αυτην την Ουντινεζε θα κοντραριζα την Λιβερπουλ.  Θα παιξω το Χ/Χ Ημιχρονο Τελικο το παιχνιδι αυτο και θα το συνδιασω με το ανωθεν.
====================================
====================================

Δυσκολη μερα η σημερινη και το καταλαβατε απο το ποσο αργησα να κανω αναρτηση.
Σκοτεινα σημεια που ιδρωνεις πραγματι να βγαλεις ακρη.    Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα πεσουμε αμαχητι.   Παμε ΚΑΙ σημερα να διεκδικησουμε κατι.
Διαβασετε απο την 1η Νοεβριου πως παμε.   Τουτο μονον λεγειν.
Τον νουν σας λοιπον.    Ετοιμοι;   Παμε παμεεεεεε.
Στο σημειο αυτο να δωσω τους χαιρετισμους μου ανα τον κοσμο.  Απο ολους εμας σε ολους εσας μια υποσχεση.  Να ειμαστε σφιχτοι και να κανουμε τις οσο το δυνατον καλυτερες επιλογες προς οφελος σας.    Φυσικα σαν καλοι διλοι οπως ειμαστε αλλωστε!   Η μεγαλη παρεα συνεχως μεγαλωνει και σκοπο εχει να σκοτωσει το τερας.  
Καλησπερα σας και η συνεχεια να ειναι αναλογη των προσδοκιων μας.............................


Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

ΤΑ ΚΑΝΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΡΣΕΝΑΛ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΕΙΠΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΑΣ.

   150.  Ζενιτ - Μιλαν.  Καταληξαμε στην ισοπαλια και 1-1 σκορ με ενα παιχνιδι που θα θελησει η Ζενιτ να κανει νικη επι της Μιλαν που δειχνει να μην παταει καλα , ομως και η ιδια η Ζενιτ δεν ειναι στα καλα της.   Για να πουμε οτι θα νικησει πρεπει να ανεβασει κατα πολυ την αποδοση της.   Η Μιλαν θα προσπαθησει ομως δεν εχει τα φοντα για κατι καλυτερο.  Γι' αυτο....Χ και 3,20.   ***  Χαθηκε το Χ μας με αυτογκολ.  2-3 το τελικο αποτελεσμα με την Ζενιτ να χανει << μαλλια >>.
   152.  Αντρελεχτ - Μαλαγα.   Αν δει η Μαλαγα οτι την παιρνει να νικησει θα ωρμηξει στο ψητο.  Η Αντρελεχτ θα παιξει καλα και λογω κοινου και λογω  του οτι ειναι καλη ομαδα.   Μοιρασμενο ματς και στα σημεια βγαζω την Μαλαγα.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,25.
   154.  Μαντσεστερ Σιτι - Ντορτμουντ.  1,70 - 3,45 - 3,85.  Το σετακι μειωνει την Ντορτμουντ στα ματια μας.  Δεν ειναι περυσινη η Γερμανικη ομαδα ομως και η Σιτι πια;   Οι << χωριατες >> της Αστον Βιλα τους αλλαξαν τα φωτα σε εκεινο το 2-2 !   Οι της Ντορτμουντ αν βρουνε μποσκους αμυντικα τους πολιτες τοτε θα τους δωσουν να καταλαβει.  Δεν εχουν ομως καλη αμυντικη συμπεριφορα οσο και διαχειριση του σκορ.   Βλεπουμε 4-6 γκολ σε ενα ματς οπου θα εχουμε πολλες επιθεσεις εκατερωθεν.   Το 2πλο Ημιχρονου ζηταμε.  Τελικο;  2-2 σκορ.   ****  Το Χ βγηκε και η Ντορτμουντ που εχασε εκατον εφτακοσια γκολ πηρε μονο εναν βαθμο!
===========================
   -  Πορτο με Παρι Σεν Ζερμεν.  Δεν ειναι και εξωπραγματικη η Παρι , ομως ειναι σταθερη.  Η Πορτο παιζει καλα παιζει σταθερα.  Με καλυπτει το Χ Ημιχρονου.  Αν παρω δεδομενα οτι η Παρι επαναπαυεται , τοτε βαζω σε καλυτερη μοιρα την Πορτο!  Χ/1 Ημιχρονο Τελικο.  Επαναλαμβανω.   Μ' αρεσει η Παρι , ομως η Πορτο βγαζει διαρκεια στο παιχνιδι της.
===========================
   159.  Νοτιγχαμ - Μπλακμπερν.  Θα παιξω το σημειο 2 Ημιχρονου.  Εχω να πω δυο λογακια και γι' αυτο το ματς.  Ουτως η αλλως παιζει συντηρητικα η Νοτιγχαμ ποσω μαλλον με μια ομαδα που τους εχει δαμασει(βλεπε προιστορια).  Οι τολμουντες 2/2 Ημιχρονο Τελικο.
   169.  Βανκουβερ - Σιβας ΗΠΑ.  Μας δειχνει το διαβασμα με τον φιλο μου Γιαννη Επιστημονα στο 0-1 γκολ.  Εγω ομως θεωρω οτι το ματς θα ληξει 1-1.  Ειναι καλη αγορα το Χ στο 3,50.
   161.  Ουν. Κατολικα - Α. Γκοινιενσε.  Κι' εδω χαλαρα θα παμε στο Χ Τελικο με αποδοση στο 3,75 και σεβομενοι την εδρα παρακαλω!!!
   160.  Μπριστολ Ροβερς - Τσελντεναμ.  Με καλυτερη την φιλοξ/νη να παρουμε το σημειο 2 στο 2,50 και τον σκορακια στο 1-2 σκορ.

Με τις ευχες ολων μας να σταθει επαξια του ονοματος του και της ιστοριας του ο Ολυμπιακος.   Η Αρσεναλ εχει ευκολο βραδυ απεναντι στους Πειραιωτες;   Γιατι παιζεται το 4-6 γκολ; Τοσο ρολο θα παιξουν οι ελλειψεις στο ερυθρολευκο στρατοπεδο;   Εμεις δεν παιζουμε το συγκεκριμενο παιχνιδι.  Το αφηνουμε στην ακρη και δινουμε απλα ευχη να παιξει καλα ο Ολυμπιακος της Ελλαδας.

Τελος για σημερα και εν αναμονη των συνεργατων μας στο TSAT.
Καλημερα σας και καλη συνεχεια.   Οσο για το βραδυ;   Καλοκαιρακι ειναι , ας απολαυσουμε με μπυριτσα και καλη παρεα τα παιχνιδια......
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................................
***********   Ο GIOUL BET  ξεχασαμε να αναφερουμε οτι παραλιγο να χτυπησει εκ νεου.   Εχασε στο τελος την Λιντς και χαθηκε χρυσοφορα τετραδα.   Με 3 στα 4 ομως κατι τσιμπησε.
Για να δουμε (αντιγραφη απο το TSAT) τα παιχνιδια του.
.ΠΑΛΑΣ 2,ΠΙΤΕΡΜΠΟΡΟ 2,ΓΟΥΟΤΦΟΡΝΤ 2,ΛΙΝΤΣ 2...


Oct 3 2012, 12:26 PM
GIOULBET333ΤΕΤΑΡΤΗ 3/10:ΑΤΙΜΗ ΛΙΝΤΣ.ΠΑΡΑΛΙΓΟ 4ΑΔΑ ΚΑΙ ΧΘΕΣ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.3 ΣΤΑ 4 ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 37,12



Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

ΜΕ CHL ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ..............

   103.  Γαλατασαραι - Μπραγκα.  Ηταν μεχρι να κανει την ηττα απο την Ορντου εκτος εδρας καθαρα μια ομαδα μοντελο.   Μας τα χαλασε με την ηττα και τωρα στο Τουρκ Τελεκομ Αρινα θα θελησει να παιξει καλυτερα και παλι εχοντας την δυναμη - ωθηση των οπαδων της.  Η Μπραγκα ερχεται με βελτιωμενη εικονα κανοντας την νικη ηθικου και αυτην εκτος εδρας με 0-2 μεσα σε μια εδρα ποο δεν επαιρνε ποτε τιποτε.   Σε 29 χρονια μολις 2 νικες στην μισητη Γκιμαραες.  Εκεινο που με δειχνει εμπιστοσυνη ειναι οτι τα καταφερε σε μια εδρα οπου δεχεται πιεση γερη μιας και ειναι ηταν ντερμπι μισους γειτονας γαρ.    Με αυτο το οπλο της ανοσιας θα παει στην Τουρκια θα φαει πιεση αλλα ελεγχομενη μιας και τα μετρα της UEFA ειναι επιπονα για τις εκαστοτε ομαδες που δημιουργουν προβλημα ακομη ομως και οσον αφορα την τιμωρια εδρας.   Θεωρουμε οτι μολις τελειωσει η πιεση θα βγει μπροστα και θα ισορροπησει το παιχνιδι.   Με 1/Χ Ημιχρονο Τελικο αγωνιζομαστε και βρισκει συμφωνο αυτο και τον σκορακια!   Καταληγει απο το  1-1 που ηθελε να παιξει , στο 2-2 αφου εχουν εμφαση  στο σκοραρισμα και οι δυο.  Το σημειο Χ με αποδοση 3,35.   Το Νο 59 με το Νο 26 στην καταταξη.
   107.  Μπενφικα - Μπαρτσελονα.  Δωσε προγνωστικο εδω να σε παραδεχτω μου (με) ειπε φιλος της στηλης.  Χαχαχαχαχα.  Δεν ειναι ετσι το στοιχημα φιλε Πετρο!   Αν δεν βγαζεις σημειο αστο να παει και πανε σε αλλο.  Σωνει και καλα δηλ. να παιξεις αυτο που σε σκαλωνει;   Να σε (σου) κανω το χατηρι ως προς το διπλο;  1,50 ειναι.  Να στο ανατιναξω;  Να παω στην εδρα;      Δεν μπορει να σφιξει την αμυντικη γραμμη της.  Την σωζει μονο η κεντρικη γραμμη της και οι γρηγορα εφορμουντες παικτες της.  Δεν κανει ευκαιριες τρανταχτες , ομως ξερει να βαζει την μπαλα στο πλεχτο.   Θεωρω οτι θα γινει μεγαλη μαχη στον χωρο του κεντρου και εκει θα τα βρει σκουρα η Μπαρτσα.   Ενα γκολ στο ημιχρονο για την Μπενφικα;   Ναι.  Η Μπαρτσελονα;   Ναι με το ζορι.  Το 1-1 ημιχρονου δηλ. Χ ημιχρονο και στο Β' μερος να κανει ενα 10'λεπτο καλο η Μπενφικα.  Η Μπαρτσελονα να πιεσει στο καταλληλο γι' αυτην χρονικο σημειο και να νικησει με 1-2 σκορ.  Επιφοβο και το 2-2 ομως το 1-2 προτεινει η στηλη.  Ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ λεει ΝΟ ΒΕΤ που ουσιαστικα φοβαται την ΜΠΕΝΦΙΚΑ!!!   Καταληγει η στηλη στο 1-2 ΣΚΟΡ και στο 1-1 ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ (LIVE) η και Χ Ημιχρονου (ΟΠΑΠ) 2,10.
   105.  Εκομαξ Κλουζ - Μαντσεστερ Γιουναιτεντ.  Με Παντελη Καπετανο η Εκομαξ.   Ειναι μια καλη ομαδα που σκοραρει.     Δειχνει οτι θα στεναχωρεσει την Μαντσεστερ Γιουναιτεντ αλλα να πω οτι οι Αγγλοι δεν χαμπαριαζουν απο τετοια ματς.  Αμεσως αλλαζουν προσωπο.   Η στηλη θα αγωνιστει με το 1-1 ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ.   Το τελικο αποτελεσμα;   Αν βγει το Χ Ημιχρονου με 2,00 αποδοση δεν με ενδιαφερει.   Εσεις;  Το Χ/2 Ημιχρονο Τελικο.
   102.  Βαλενθια - Λιλ.  Οσο κακη και αν ειναι η Βαλενθια τωρα , αλλο τοσο κακη ειναι η Λιλ αυτην την στιγμη και αυτη.   Υπαρχει προιστορια ικανη που να θελει να δειξει τον νικητη.   Διαβαζοντας λιγο το παιχνιδι καταληξαμε στο 1-1 Ημιχρονου και 2-1 Τελικο.  Για το LIVE BET ειναι θεωρουμε λουκουμι.   Στον ΟΠΑΠ 2-1 Σκορ.

************************************************
************************************************
   101.  Τρελεμποργκ - Μπρομαποικαρνα.   Ενταξει η Τρελεμποργκ βαδιζει ολοταχως για ερασιτεχνικη κατηγορια οκευ διαλυθηκε απο την Ουμεα με 5-1 αλλα δεν θα βγαλει παθος στην εδρα της;   Καταληγω.  Η Μπρομαποικαρνα 2 γκολ τα εχει σε λιγη ωρα , η Τρελεμποργκ δεν μπορει την ισοπαλια;   Για εμας ναι!!!  2-2 σκορ να τα παρουμε στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ και αμα θελει ας πεσει.   Εμεις να παρουμε καλη αγορα στο 2-2 σκορ.   Ααααααα πιααα!!!
   120.  Κοβεντρι - Μ.Κ.Ντονς.  Ανεβαινει η Μ.Κ.Ντονς οποτε θα την δωσουμε δικαιωμα ισοπαλιας.  Το σημειο Χ με αποδοση στο 3,20.
   131.  Γιορκ - Φλιτγουντ Ταουν.  Το σημειο Χ και το 1-1 σκορ.  Δυο ομαδες σφιχτες με εκαφρως καλυτερη την γηπεδουχο.  Αυτο ομως δεν μας πηγαινει στην εδρα.  Χ.
   132.  Γουικομ - Πλιμουθ.  Θελω το σημειο 2 με 2,75 αποδοση.   Πεισματαρα η Πλιμουθ.....

Θα μπορουσαμε να γραψω κι' αλλα ομως καπου πρπει να τελειωσω καθως θα γινει ιδιαιτερα βαρυ το μενου.
Απλα καλα να περνατε και να παμε ξανα ΟΛΟΙ μαζι ταμειο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.....................

**************     19.50.
Xaxaxaxaxaxaxaχαχαχα    Μολις τωρα ο GIOUL BET εδωσε μεσω TSAT τα δικα του πιστευω.
Μας επεισες οτι πληρωθηκες γερα φιλε GIOUL και το καταλαβαμε αυτο απο τις τεσσερεις - πεντε(;) τετραδοπενταδες σου.   Τωρα εχεις πορτοφολι και κοπανας.  Χαχαχαχαχα.
Καθε μερα μαζι το δυνατο χτυπημα στο στοιχημα.   Παμε - παμεεεεεε.   ***************

Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ GIOUL BET ΣΤΟ TSAT...........

Με την τριαδα ΒΟΜΒΕΣ  που εδωσε στο TSAT οπου μπορειτε να διαβασετε προτεινε , επαιξε , παιξατε ..........  Σοντερισκε 2.  Σιβασπορ 2.  και Ντορντρεχτ  2. (στο 73'  ειναι 0-3).
Ο μηνας Οκτωβριος μπαινει θετικα με τον GIOUL BET να βρισκει αμεσως διχτυα!!!
4,00 , 4,25 και 4,75.  ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 80,75 εκανε το μπαμ στις ΒΟΜΒΕΣ ο GIOUL BET =  242  Ευρω.  Με μολις 3 Ευρω.   Οσοι τολμησαν παραπανωωωωω !!!

Μεινετε μαζι μας!!!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.................................

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΘΕΤΙΚΑ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ.

  Ο Σεπτεμβριος μας αφησε αλλα τον ξεζουμισαμε για τα καλα.  Ειχαμε καλα πονταρισματα στην σελιδα μας και αν ημασταν λιγο τυχεροτεροι τωρα θα μιλουσαμε για χτυπημα ισαξιο παλαιοτερων στιγμων.   Οι παλιοι θα θυμαστε οταν καθε τρις και λιγο η πενταδα ηταν στα χερια μας και θαρρεις μια παρεα πηγαιναμε ταμειο !   Οι καιροι αλλαξαν το στοιχημα εσφιξε η τυχη απομακρυνθηκε και η χημεια δεν εβγαινε για μεγαλο χρονικο διαστημα.    Οι τριαδες πηραν την θεση των πενταδων και ειχαμε σχετικα καλη πορεια.    Εμεις εδω δεν λεμε οτι ειμαστε μαγοι η παντογνωστες.   Εμεις εδω λεμε οτι διαβαζουμε τα σημεια και παμε να χτυπησουμε το τερας.   Εχουμε και τον σκορακια για σημαια οποτε παμε να τους βγαλουμε τα << ματια >> και να τους ρουφηξουμε το μεδουλι.
  Μπηκαμε στον δευτερο μηνα του φθινοπωρου και το καλοκαιρι συνεχιζεται.   Η Χαλκιδικη βουλιαξε παλι απο κοσμο και οι παραλιες ηταν και παλι γεματες.   Οσο λοιπον εχει ηλιο ας τον απολαμβανουμε γιατι ο ηλιος κανει καλο αρκει να μην εκθετουμε τον εαυτο μας για περισσοτερη ωρα  απο την προβλεπομενη.   Ποια ειναι αυτη;   Ας την προσδιορησουμε απο μονοι μας και να μην παμε σε δροσερο μερος οταν μας καψει εντελως και βρασει το κεφαλι μας.    
  Με τον φοβο να μην φυγουν τα Ευρω απο την τσεπη συνεχιζουμε να παιζουμε με λιγα για να παρουμε πολλα.  Αυτο ειναι και το δογμα της σελιδας.
  Εφυγε το Σ/Κ και η χαρα της νικης στις επιλογες μας δεν ηρθε.     Ξεκιναμε απο την 1η μερα του Οκτωβριου παλι απο το μηδεν.      Ετοιμοι;   Φυγαμε.

************************************************
************************************************
  387.  Βαασα - Γιαρο.  Δεν πειθει η γηπεδουχος και μπορει να ερθει το ματς ισοπαλια.   Το Χ στο 3,20.  Η Γιαρο;   Εως την ισοπαλια.   ***  ΟΧΙ  2-1.
  388.  Γιβασκιλα - Μαριεχαμν.  Λεει ο σκορακιας ... οταν χανει η φιλοξ/νη χανει με 2-1.   Δεν ειναι σε καλη φαση η γηπεδουχος.   Το Χ και εδω καθως ο σκορακιας και παλι ζωγραφιζει.   Μπορει να ερθει 2-2 αυτο το ματς μας λεει απο 1-2 στο τελος.   Το Χ στο 3,20 και εδω.   ***  Εγινε το 2-2 ομως το 3-2 μας εκοψε τα ποδια.  γ,μ,τ.
  399.  Μπεσικτας - Σιβασπορ.   Η Σιβασπορ δεν μασαει εδω.   Δεν καταλαβαινει απο πιεσεις ακομη και οταν δεν εχει καλη ομαδα.    Μεγαλο σκορ ζηταει ο σκορακιας εδω καθως βλεπει αντιδραση εκατερωθεν απο τις δυο πλευρες.   Πεισματαρες πραγματι και οι δυο ομαδες.   Το Χ στο 3,35.   Ενω η Σιβασπορ περναει καλα στην Μπεσικτας οι ειδημονες του στοιχηματισμου δινουν στην Μπεσικτας το σημειο 1 δηλ. με αποδοση στο 1,60.    Ο σκορακιας περνει τον λογο και μας λεει 3-3!!!
  409.  Κ.Π.Ρ - Γουεστ Χαμ.   Το σημειο 1 στο 1,90 και το σκορ στο 2-1.
===================================================
===================================================
402.  Πας Γιαννινα και Λεβαδειακος στο Χ με 2,85.   Να προηγειται ο Πας και να ισοφαριζει η Λειβαδια.  1/Χ Ημιχρονο Τελικο.
  406.  Ντουισμπουργκ - Χερτα.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 1,90.
  395.  Τζουργκαρντεν - Μιαλμπι.  Το Χ σε δυο ομαδες που ειναι μουδιασμενες.  Δεν ξερω καν αν βαλουν γκολ πιθανον 1-1 ομως το Χ στο 3,20 προτεινουμε!!!

Αυτες ειναι οι προτασεις για σημερα Δευτερα 1η ημερα του Οκτωβρη.  Μια τετραδα και μια τριαδα ξεχωρες μεταξυ τους.
Χαιρετισμους σε ολους τους φιλους της στηλης ανα την Ελλαδα και οχι μονο.  
Η προσπαθεια συνεχιζεται για το μεγαλο λαυρακι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................................

ΚΙ' ΟΜΩΣ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΑΡΗ.

Οτι γραψαμε βγηκε κατα γραμμα!   Η πιεση ηταν τεραστια απο πλευρας ΠΑΟΚ αλλα οχι απο τους παικτες.  Οι φιλαθλοι ηταν αυτοι που εσπρωξαν σε 4 περιπτωσεις την ομαδα του ΠΑΟΚ και η ευστοχια ηταν 100% πραγμα απιθανο πραγμα εξωπραγματικο.
Κι' ομως αρεσε ο ΑΡΗΣ που προσπαθησε και εδειξε οτι μπορουσε να πετυχει τερμα.  Αυτο εγινε ομως ο ΠΑΟΚ ηδη ειχε τρια τερματα σε τρεις επισκεψεις.    Με 4-1 εληξε το πρωτο ημιχρονο και απαντες θεωρουσαν μυθικο αποτελεσμα στο τελος του παιχνιδιου.
Στο δευτερο ημιχρονο ο ΑΡΗΣ μπηκε καλυτερα και απειλησε σε αρκετες περιπτωσεις.
Ο ΠΑΟΚ δεν μπορεσε να κανει κατι καλο για να δωσει ευρος στο σκορ και απλα εχασε και αυτος δυο ευκαιριες.    
Δεν θα σταθουμε στο γεγονος οτι το ματς εγινε ρινγκ.  Απλα να πουμε οτι δεν πρεπει να ποτιζουν με μισος τις ψυχες των παικτων αυτοι που θελουν να δειξουν οτι η ΤΟΥΜΠΑ με το ΧΑΡΙΛΑΟΥ απεχει χιλιαδες χιλομετρα ενω στην ουσια σε 10' πας με τα ποδια.
Κριμα που εβαλαν μπουρλοτο καποιοι παικτες στο ματς.   Τα βρισιδια εδιναν και επαιρναν ενω στα αποδυτηρια οι υποτιθεμενοι σεκιουριτι χτυπησαν παικτες (2) του ΑΡΗ.   Μπορειτε να διαβασετε απο ιστοσελιδες για την εν λογω μαγκια καποιων που βλεπουν πως να κανουν κακο ειδικα στην ομαδα ποου μπορει ο αδερφος του να ειναι ΑΡΗΣ.    Απλα εδω επανω ετσι ειναι τα πραματα.
Τωρα το σκηνικο θα μεταφερθει στο ΧΑΡΙΛΑΟΥ (ποιο Βικελιδης;).  Θα γινει Νταχαου σκετο και θα υπαρξουν αντιποινα.  Ολοι θυμομαστε το κυνηγητο ολοκληρης της αποστολης στα στενα του γηπεδου οταν εντεχνα ειχαν βελει αυτοκινητα να κλεισουν δρομους ωστε να ακινητοποιησουν το λεωφορειο που μετεφερε τοτε την διοικηση και εγινε πεσιμο με μαπες.   Στον δε αγωνιστικο χωρο επισης οσο και στην φυσουνα εγιναν εκτροπα.   Γιατι αυτο να διαιωνιζεται;  
Καθαρη νικη του ΠΑΟΚ επι του ΑΡΗ με 4-1 ενω ΔΕΝ επρεπε να ξεφυγει με κοκκινες καρτες λογω νευρων το ματς.
Καταληγω χωρις να θελω να μειωσω την νικη του ΠΑΟΚ λεγοντας οτι οι ευκαιριες του ΠΑΟΚ μπηκαν σαν να επαιζε μπασκετ ενω του ΑΡΗ οχι.  
Τωρα η καζουρα θα ειναι μεγαλη στα ραδιοφωνα της πολης μας και στον τυπο ειτε ηλεκτρ/κο ειτε στα μανταλακια κρεμασμενο στα περιπτερα.  
ΠΑΟΚ ΑΡΗΣ περασε στην ιστορια και το 4-1 ερχεται να σβησει εκεινο το 1-4 του Χαριστεα οταν εφηβος διελυε οτι αμυντικη γραμμη ειχε μπροστα του.  
Καληνυχτα και ελπιζω να μην στενοχωρησα κανεναν ουτε να νευριασα.
Κραταμε το καθαρο 4-1 και ο καθενας μπορει να βαλει 5 ακομη γκολ απο αριστερα μα και 5 γκολ απο δεξια.  
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ............................

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Π,Α,Ο,Κ VS ΑΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ.

Η εικονα της Τουμπας σημερα θα ειναι διαφορετικη,  Το γηπεδο θα ειναι καταμεστο μιας και το ονομα του αντιπαλου αλλα και οι ορεξεις του προκαλουν τον καθε οπαδο δεκαετιες τωρα.
Οι ασπονδοι φιλοι συναντιουνται κατω απο διαφορετικες συνθηκες.      Ο ΠΑΟΚ του Ιβαν Σαββιδη του Ποντιου επενδυτη (προεδρου) διαχειριστη απο την Ρωσσια που ηρθε και εσωσε απο το χειλος του γκρεμου λογω χρεων τον δικεφαλο του Βορρα και ο ΑΡΗΣ που η αναγκη λογω χρεων τον φερνει αντιμετωπο στην κυριολεξια στο στομα του λυκου με τους μικρους του παικτες και με μομη προσθηκη μερικων μεγαλων εμπειρων παικτων του , χωρις να θυμιζει ουτε στο παραμικρο την τρομερη στην κυριολεξια ομαδα του παρελθοντος.    Η πιεση θα ειναι τεραστια που θα ξεκινησει απο την κερκιδα επηρεαζοντας τον ψυχολογικο τομεα των κιτρινων.   Το ηθικο των παικτων του Μακη Κατσαβακη οσο ανεβασμενο και αν ειναι θα πεσει με μιας , ενω το ηθικο των ασπρομαυρων θα ανεβει κατακορυφα.    Αν και η ομαδα των κιτρινων του Βορρα εκανε την νικη με καλη εμφανιση δεν φτανει μονο αυτο για να πας στην πυρωμενη Τουμπα!   Εκει θα φας πιεση και θα επικρατει πανικος.   Το θεωρω αδυνατον να αντεξουν οι μικροι σε αυτο το βασανηστηριο , σε αυτην την κολαση που θα δημιουργησουν οι οπαδοι.   Χωρις κοσμο αν και βρεθηκαν μια ανασα απο το να πραγματοποιηθει.      Δεν κατεστη ομως δυνατον λογω αστυνομιας αυτο.
  Ο ΠΑΟΚ θα θελησει απο την αρχη να μπει δυνατα για να δωσει χαρα στους οπαδους του και ο ΑΡΗΣ ειναι σιγουρο οτι θα ξεχασει ευθυς εξ αρχης αμεσως οτι ειπωθηκε και οτι συστηματα προταθηκαν.   Θα χαθουν σιγουρα οι ρολλοι και θα παιζουν οι εντεκα μονο για να διωχνουν τις συνεχομενες επιθεσεις των γηπεδουχων.    Ειναι αδυνατον να το συλλαβει ο νους μου να εξαπλωσουν τις ποδοσφαιρικες τους αρετες οι νεαροι παικτες των κιτρινων του Βορρα,
Να θυμισω στο Νταχαου (Χαριλαου) τον ΠΑΟΚ σε επισκεψεις του με πληρη ομαδα να εχει κανει σε δυο χρονια επισκεψεων απο ενα σουτ την καθε χρονια στην κυριολεξια.    Παιζει σημαντικο ρολο η εδρα ειδικα οταν θα την επισκεφτουν αποψε οι μικροι του ΑΡΗ.
Ο κοσμος θα διψαει να δει πολλα γκολ η νικη ειναι δεδομενη το 1,45 το προσδικαζει.    Αυτο που με φρεναρει καπως ειναι το 2,10 που μου εβαλαν στο OVER.   Βλεπουν δηλ. οτι δεν θα μπουνε πολλα γκολ.    Δηλ. ο ΠΑΟΚ θα βαλει κανα δυο και θα σταματησει.    Οχι δεν βγαινει η εξισωση, οχι.
Απο την αλλη θα πεσουν ολοι στο OVER και 2,10 να αυξησουν τα κερδη τους.   Η θα βαλουν τα τουβλα τους στο σιγουρο 1,45.   Νο GOAL εχουν επισης οι πιο συντηρητικοι ενω οι παιζοντες 4-6 δινουν και αυτοι προσπαθεια να βγει για να πληρωθου.
Θυμαμαι εκεινο το 5-0 στην Τουμπα με Γακη τερματοφυλακα οπου οι μικροι του ΑΡΗ λογω απεργιας(;) πηγαν να παιξουν με τους μικρους του ΠΑΟΚ και αντιμετωπισαν την μεγαλη ομαδα του ΠΑΟΚ.   Το τελικο 5-0 ηταν σκορ που εδειχνε οτι οι μικροι δεν τα καταφεραν σε κανενα σημειο του αγωνα ωστε να μπουνε στον ρυθμο και να διεκδηκισουν κατι.
Παντα ενα ματς Παοκ ΑΡΗ ειναι ντερμυ ομως ειδικα σημερα ο ΑΡΗΣ δεν εχει την ομαδα να αντιμετωπισει με ισες πιθανοτητες τον βαθμο η τους βαθμους.  
Ο ΠΑΟΚ θα ειναι ο νικητης και λυπαμαι που δεν μπορω να σας κατευθυνω αλλο γιατι ο ΑΡΗΣ παιζει σφιχτα πισω και ο ΠΑΟΚ απλα ειναι καλυτερος και σαν ομαδα τωρα αλλα και λογω εδρας.
Η ψυχολογια και των δυο ειναι ανεβασμενη ομως ο ΑΡΗΣ ειναι στα σχοινια.   ΟΙ 11 ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ εναντιον ολων στην κοχλασμενη ΤΟΥΜΠΑ,

Θα επανελθουμε για επιλεγμενα  σημεια αφηνοντας τον τιτλο αυτον στο σημερινο αρθρο λογω ΚΛΑΣΣΙΚΟ της Θεσσαλονικης.

***  ***  ***  ***  ***  ***  ***
  350.  Βολφσμπουργκ - Μαιντζ.  Το Χ να επικρατησει σε δυο ομαδες που ναι μεν παιζουν φουλ πανσιον επιθεση μεταξυ τους και δινουν σκορ και θεαμα με πολλα πολλα γκολ ομως σημερα ειναι κατω της δυναμικοτητας τους.   Το Χ κραταμε με 3,25 αποδοση.
  334.  Σαλσμπουργκ - Στρουμ Γκρατς.  Το Χ ζηταμε στο Ημιχρονο.  Ο Σκορακιας ομως μας δινει 1-0 ημιχρονο ...........
  328.  Σαμπντορια - Ναπολι.  Υπαρχει το Χ και θα το υπερασπιστουμε.  Το 1-1 προτεινομενο σκορ.
  352.  Κορτραικ - Στανταρ Λιεγης.  Το σημειο Ημιχρονου στην εδρα.  1 Ημιχρονο με αποδοση στο 3,00.  Και παλι ο σκορακιας μας την μπαινει.  1-1 Ημιχρονο λεει (στο LIVE).

O  GIOUL  BET  προτεινει.
=====================
=====================
385.  Λος Ατζελες.  2.  2,15.
351.  Γκεφλε.  1.  2,35.
372.  Νιουελς Ολντ Μποις.  2.  2,25.
341.  Ααρχους .  2.  2,65.
  και..............
382.  Ουνιον Σαντα Φε.  Χ.  3,00.
343.  Ζιλ Βιθεντε.  Χ.  3,00.
379.  Λυων.  Χ.  3,15.

Η αληθεια ειναι οτι ειδα αργα τα σημεια στο E-MAIL και ανερτησα αυτα τα οποια εμειναν.
Τα αλλα φιλε GIOUL BET εχουν ξεκινησει.   ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ και καλα πονταρισματα παντα!!!
Ολα καλα μεχρις εδω.
Τωρα παμε για να παρακολουθησουμε και κανενα ματς της προκοπης στο LIVE.
Καλο απογευμα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................................
  


ΣΕΒΙΛΛΗ VS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ.

Και ενω η ωρα ειναι 23.59 η Μπαρτσα θα μπει στο Β' Ημιχρονο να ισοφαρισει.  ΑΝ ισοφαρισει σχετικα γρηγορα θα υπαρξει περιπτωση ανατροπης.
Η στηλη βλεπει σιγουρο γκολ της Μπαρτσα στο 75 περιπου καθως σε εκεινο το χρονικο σημειο σφιγγει τον αντιπαλο οποιος και να ειναι.   Η Σεβιλλη δεν θα μπορεσει να σκοραρει εκ νεου.
Οτι εκανε το εκανε στο Α' Ημιχρονο.  Δεν λεμε οτι θα πεσει στις ορεξεις της Μπαρτσελονα ομως θεωρουμε σιγουρο το 1-1.  Αν μπει νωρις τοτε θα εχουμε ανατροπη.   Αν μπει στο 75' περιπου τοτε θα παμε στο Χ τελικο και 1-1 σκορ.  Αυτο παιξαμε στο live.
Για να δουμε τι ψαρια θα πιασουμε!!!!

Και επειδη τα γραπτα μενουν..........2-0 στο 49'.   Μπατσα στην Μπαρτσα.
Η Σεβιλλη εις απαντηση μας πετυχε οσο πιο γρηγορα μπορουσε γκολ η γηπεδουχος εκ νεου.
2-1 στο 53' και μπαινει ξανα στο κολπο η Μπαρτσα ομως με γιομες προσπαθει να σκοραρει(;)
Τελευταιο δεκαλεπτο το παρτυ αναψε.  Η Μπαρτσελονα εκανε την ανατροπη σε 2-3 και μας δικαιωσε.
Απλα επρεπε να σας καθοδηγησω ωστε να παρετε αυτο που σας ανηκει.   Ο καθενας στο LIVE χτυπησε αναλογα.
Τωρα μπορουμε να κοιμηθουμε ησυχα.  Ο στοχος επετευχθη.  Καλο ξημερωμα...............

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΛΑΒΕΤΕ ΘΕΣΕΙΣ......................

Μπαινουμε κατ' ευθειαν στο θεμα μας γιατι εχει αποδειχθει οτι τα πολλα τα λογια ειναι φτωχεια.
Παμε λοιπον στα σημεια μας.

185.  Πορτσμουθ - Σκανθορπ.  2.  2,50.
181.  Λειτον Οριεντ - Ντονκαστερ.  Χ.  3,20.
174.  Μπολτον - Κρισταλ Παλας.  2.  4,75.
256.  Χερενφεν - Μπρεντα.  Χ.  3,75.
262.  Χερακλες - Ντεν Χααγκ.  Χ.  3,60.

Δυνατα σημεια που σιγουρα οπτικα θα σας φοβισουν.  Σε ενα συστημα με 4 στα 5 και πολ/στη 2 περιμενουμε.

  Περιμενουμε να δουμε το ματς Αρσεναλ Τσελσι.  Ξεμπουκωσε για τα καλα η Αρσεναλ καθως εκανε συντηρηση τα κανονια της και βαρανε σκορπωντας τρομο και φοβο.   ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ ομως καθως διαιτητης της συναντησης θα ειναι ο γνωστος Μαρτιν Ατκινσον.  Ποιος ειναι αυτος;  Ποιος ειναι αυτοοοοος ;   Ειναι αυτος που εχει σφυριξει την Τσελσι 16 παιχνιδια και η Τσελσι εχει σε αυτα τα παιχνιδια 13 νικες 03 ισοπαλιες και ο (μηδεν) ηττες.  Τα γκολ δε ειναι 33-02.    Αυτα για οποιον παει με τους κανονιερηδες.  ΠΡΟ-ΣΟ-ΧΗ !!!
  Εχω ενσταση στο Αζαξιο με την Μπρεστ.  Οι Κορσικανοι πανε τρενο και ολοι θα πλακωσουν με τα μουτρα στην εδρα.  Κατι υποπτευομαι..................
  Η Ρεντινγκ με την Νιουκαστλ.  Οι της Νιουκαστλ να νικησουν με 1-2 σκορ μας λεει ο κυριος σκορακιας.   Φοβαται το 1-1 ομως περιμενει να γινει το 1-2.
  Χερενφεν με Μπρεντα μας το δινει 1-1 σκορ και το συνδιαζει με το 2-0 του Ατρομητου.
  Εξετερ με Μπριστολ Ροβερς με την εδρα να μιλαει.  Οι << Ελληνες >> να νικησουν.
  Νικη της Μπαγερν οχι για το 1,50 αλλα για ενα καθαρο σκορ (0-5;) της Μπαγερν.  ΑΣ ΕΚΤΕΘΟΥΜΕ.
  Σπορτινγκ Λισσαβωνας - Εστοριλ.  Προσοχη.  Εδω εχει 2πλο ημιχρονο και η Σπορτινγκ θα το γυρισει 100/% διοτι η Εστοριλ δεν μπορει να κρατησει (διαχειριστει) το σκορ!  Αν βγαλουμε το ημιχρονο 2πλο τοτε εχουμε σιγουρη ανατροπη στον 1σσο.  2/1 Ημιχρονο Τελικο που μπορουμε να το ενταξουμε στα σκορ και να κανουμε παρολι.
***** *****  Απιστευτο............  Το 0-1 ημιχρονου της Εστοριλ εγινε 0-2 ενω η ισοφαριση εγινε σε 2-2.  Στο 93' εγινε φαση παρατεταμενη με τρεις φορες σουτ  για γκολ που ΔΕΝ μπηκε ποτε!!!  Χαμος , πιεση αλλα εληξε Χ.  Κριμα που δεν μπορεσαμε να σας χαρισουμε μια ακρως διαβασμενη ανατροπη.  Το 2πλο ημιχρονου ομως;  Τσεπουαοοοο.

 Αυτα προς το παρον.
Ετσι απλα καλο μεσημερι και να ειμαστε ολοι μαζι για νεα ευστοχα νικηφορα δελτια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ και παντα καλες προβλεψεις ευχομαι στον συνεργατη και φιλο με το ψευδωνυμο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ , οσο και στον φιλο GIOUL BET.     Το παραπονο των παικτων φιλε Gioul ειναι οτι βαζεις μονον κωδικους και οχι την ομαδα που θελεις να νικησει. Ετσι δυσκολευονται να ψαξουν την ομαδα που προτεινεις.
Τα λεμε ξανα στην διαρκεια της ημερας...........................

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΡΙΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ TSAT ΤΟΥ ΝΤΑΒΑΤΖΗ......

24,6 αποδοση εκανε ο συνεργατης μας στο TSAT ο γνωστος με το ψευδωνυμο ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ,
Ειχα γραψει λοιπον οτι εντεινουν τις προσπαθειες τους απο το TSAT οι συνεργατες μου , οπου με τα δικα τους πιστευω προσπαθουνκαι τα ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ πολυ καλα.
Η σελιδα συνεχιζει να σας πηγαινει ταμειο ειδικα αυτον τον μηνα , μαμιοντας.
Ειναι σιγουρο οτι παμε περαν του δεοντος καλα και ο στοχος μας ειναι να παμε ακομη καλυτερα.
Το πρωι του Σαββατου θα γινει το μιτινγκ οπου μαζι με τον καφε θα δουμε παιχνιδια που μπορουν να μας πληρωσουν.   Ολα αυτα ομως αυριο.   Μια καληνυχτα και μια υποσχεση.    Να συνεχιζουμε να βαζουμε λιγα και να παιρνουμε πολλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................................
?
Sep 28 2012, 3:10 PM
Guest725 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ///ΟΡΤΟΥΣΠΟΡ 1SOS/ ANZE 1/ ΙΣΤΡ 2///?

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΣΕ 50' ΑΠΟ ΤΩΡΑ. ( 18.05 ).

100.  Ααλεν - ΦΣΒ Φρανκφουρτης.  2.  2,50.

101.  Πατερμπορν - Κολωνια.  Δειχνει ακλονητο 1σσο.  Το σημειο 1 με 2,15 αποδοση.

105.  Κλερμον - Λαβαλ.  Χ.  3,00.

109.  Σενταν - Ιστρ.  Χ.  2,90.

121.  Ρεν - Λιλ.  2.  2,50.


Διαφενεται η νικη της ΦΣΒ Φρανκφουρτης.
Η Πατερμπορν να βαλει στα σχοινια την Κολωνια.
Ισοδυναμο το Κλερμον Λαβαλ.
Ισοδυναμο το Σενταν Ιστρ.
Αξια στο 2πλο της Λιλικας.

Απο το TSAT οπου εντεινουν τις προσπαθειες τους οι φιλοι και συνεργατες της σελιδας μας ανερτησαν τα δικα τους πιστευω.
Κανετε το δικο σας παρολι η ετοιμα παρτε σημεια και παμε για τον <<πολεμο>> του τριημερου.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..............................................



Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΤ' ΑΝΑΓΚΗΝ....................

218.  Χαλμσταντ - Εστερ.  Η εδρα θα μιλησει ( 2,00 )  οσο δυνατη και αν ειναι η Εστερ.

222.  Μποχουμ - Καιζερσλαουτερν.  2.  2,25.  Οσο και να με φοβιζει.

220.  Τουν - Γιουνγκ Μποις.  Μεγαλυτερη πειθω η φιλοξ/νη.  Το 'χουν ριξει στις ισοπαλιες μεταξυ τους , ομως;  2πλο!   Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,20.

Αυριο και παλι μαζι καθως σημερα δεν εχει κελεπουρια στοιχηματικα.4
Καλο απογευμα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...............................

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΕ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΗΘΙΚΟ..................

  159.  Ινγκλονσταντ - Μοναχο 1860.  Σουλουπωνει η γηπεδουχος.  Αρεσει αλλα δεν πειθει η Μοναχο 1860.  Τουλαχιστον παιζει με οργανωση τον καθε αγωνα εν αντιθεσει με την Ινγκλονσταντ.  Ο λογος αυτος μας οδηγει στο Χ και μαλιστα με 1-1 σκορ.  Χ και 3,20.

  161.  Χερτα - Δυναμο Δρεσδης.  Εδω θελω να ασχοληθω στο ματς αυτο σε συνεργασια με τον σκορακια.  Δυσκολο ματς ομως τολμαμε απο κοινου.  Η Χερτα να προηγειται με 2-1 και στα χασομερια εμφραγμα και 2-2 σκορ απο μια Δυναμο που ειναι πεισματαρα.  Στο 1,50 η εδρα και το Χ στο 3,60.   Χ λοιπον και 3,60 ενω ο σκορακιας στο 2-2.

  157.  Ατβινταμπεργκ - Τζουργκαρντεν.  Με το ματι αγαπητοι φιλοι δειχνει εδρα , ομως η Τζουργκαρντεν βγαζει παθος και παιζει δυναμικα πετυχαινοντας τον στοχο της ειτε με νικη ειτε με ισοπαλια.  Βοηθαει εδω ο σκορακιας και μας λεει κατω απο πληρη μελετη .......... 2-2 σκορ.  Δεν δινει νικητη και παει στο 2-2.  Κατα συνεπεια στο Χ με αποδοση 3,20.

  187.  ΑΙΚ  Στοκχολμης - Ελφσμποργκ.  1.  1,95.  Η εδρα θα μιλησει.  Η Ελφσμποργκ δεν κραταει το σκορ ακομη και να προηγηθει.  Συνεπως εδρα με 1 και 1,95.  Σκορ αν θελουμε να τολμησουμε δικο μας και οχι του σκορακια , θα ειναι το 2-1.

Με αυτην την τετραδα τελειωνουμε και σημερα την στοιχηματικη μας ενημερωση.

Λεμε ναι στην Ιντερ , ναι στην Σαμπντορια και ναι στην αγαπημενη Μονακο.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ................................................

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΖΙ.............................


Sep 25 2012, 3:52 PM
Guest550 (guest)ΑΠΟ ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ///ΚΟΛΩΝΙΑ 1/ΓΡΟΙΤΕΡ ΦΙΡΤ Χ/ΜΠΡΕΣΙΑ 1/ΓΡΙΣΠΙ 1.///?

Ο Νταβατζης παικτης και συνεργατης με το ψευδωνυμο αυτο εκανε 3 στα 4.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ και αυριο εκ νεου στον αγωνα.  Τον δικο μας αγωνα......................

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΡΙΑ ΣΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΧΘΕΣΙΝΟ ΜΑΣ.

  Η Φ.Σ.Β Φραγκφουρτης μπορει να νικησει την Κολωνια;  Τοσο χαλι πια η γηπεδουχος;  Μα .. να μην εχει την διαιτησια μαζι της;   Δεν ξερω αλλα δεν τολμαω να πιστεψω οτι θα την αφησουν να κατρακυλαει τοσο η Κολωνια.   Παικτικα βγαινει το 2πλο ομως θεωρω οτι θα σπρωξουν σημερα τα κορακια την Κολωνια.   Θα βαλω επιτευξη γκολ 1ου Κολωνια με πεναλτι.  ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.   ***     Νικη.
  Σατζαουζεν με Ρεγκενσμπουργκ ενω μας δειχνει οτι η εδρα θα νικησει και βοηθαει μαζι η προιστορια με 4-1-0 στα παιχνιδια τους δεν αφηνουμε απαρατηρητο το γεγονος οτι η φιλοξενουμενη παιζει καλη μπαλα και ομως χανει στο γκολ.  Θεωρουμε οτι ηρθε η ωρα να παρει εστω εδω μεσα τον βαθμο της ισοπαλιας.   Το 1-1 αν και φανταζει λιγο , εν τουτοις θα βαλουμε και την αστοχια σαν παραγοντα και των δυο να κρατησουμε εκει το σκορ ωστε να μας πληρωσει.  Τωρα για τους OVER-ατους που δεν τους ικανοποιουμε ας ψαξουν αλλο παιχνιδι!!!     ***  Στο 90' εσπασε και το Χ μα και το 1-1.  Εγινε λοιπον 1-2 !!!
  Νοβαρα εναντιον Σπετσια και ενω τα ποσοστα μας δειχνουν εδρα θα δουμε μια Σπετσια επικινδυνη επιθετικα να πετυχαινει τερμα.  Μπορει η Νοβαρα να πετυχει 2 γκολ;  Ελα μου ντεεεε!!!   Λοιπον.  Ναι μπορει η Νοβαρα να πετυχει 2 γκολ.  Εξοχη στο κεντρο και καλη στην αμυνα.  Σιγα σιγα θα γειρει τον δεικτη του σκορ ωστε να νικησει.  Το σκορ στο 2-1.  Μην ξεχασεις.  -Που;  Στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!     ***   Νικη ομως με 1-0.
  Τερνανα με Κροτονε.   Το Χ καλοβλεπω αδικωντας το 2πλο.  Καταληγω στην ισοπαλια.  Ετσι απλα.      ***   ΟΧΙ.
  Δεν ξερω τι λενε στο Λιντς Εβερτον για το ΑΛΚ Αγγλιας.  Να , δηλ. οτι η Εβερτον θα παρει το κυπελλο και ενδιαφερεται και τετοια.  Εμενα με κομπιαζει μονο το γεγονος οτι δεν εχει 4-5 παικτες η Λιντς για τον αγωνα αυτον και οτι δυσκολα θα κανει το μπαμ αν και εχει την φανελα για να το καταφερει.  Τα ζαχαρωτα ειναι σε εξοχη φαση.  Πως να βαλεις ομως 2πλο ρε παικτη ετσι απλα;  Που να ρισκαρεις στο 1,60;   Τρελλενομαι οταν ακουω διαφορους οτι θα στανταρουν σε συστημα την Εβερτον.  Να χασουν αυτο το στανταρ και να χασουν ολο το δελτιο!!!   Οπως προτιμας ρε μεγαλε....
Το ξεπερναω αν και επρεπε να σας το ΚΑΡΦΩΣΩ ξερο Χ-ναρι.  Αντε μην τα παρω με μερικους.    ***   2-1 η Λιντς νικησε την φιλοδοξη Εβερτον !!!
  Σουιντον Μπερνλι;   Επιλεξαμε αυτο το ματς βλεποντας 2πλο.  Η Σουιντον ειναι καλη δε λεω ομως εδω εχουμε την Μπερνλι που θα παιξει σιγουρα μπαλαρα.  Παρε ενα OVER-ακι που σε χρωστουσα παικταρα μου.   ***  OXI.  3-1.
  Φιορεντινα με Γιουβεντους.   Ψιτ , ακου.  Περυσι το κοντερ πηγε 0-5!  Θα τολμησω να βαλω ισοπαλια κρινοντας οτι εχει επελοθει και η σχετικη κουραση στην μεγαλη κυρια.  Το Χ στο 3,15.   Υπενθυμιση.  Η Φιορεντινα παιζει μπαλαρα!!!  Σε φοβισα ε;   Παντως δεν ειναι ευκαιρια το 2πλο.

----  Επιπροσθετο ειναι αυτο που βεβαιως εχω πει καιρο τωρα.    Α-ΙΝ-ΤΡΑΧΤ  ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΣ/   Εμεις την δωσαμε να βγει ακομη και πρωτη στην Μπουντεσλιγκα.   Αααααα εδω μονον βαριες κουβεντες,  Στο κατω κατω πονταρισμα μικρο στο να το παρει και αστο να βρισκεται.........  ----     ***   3-3 με ημιχρονο 0-2.   Ομαδα με τα ολα της η Αιντραχτ Φρανκφουρτης εεεε ;    

Αυτα παικταρα μου.
Απλα σε (σας) χαιρετω και τα λεμε αργοτερα.
Σε εναν τρελο ρυθμο πηγαινει η σελιδα οπου μαζι με τον GIOUL BET τα σημεια βγαινουν νερακι.
Ας προχωρησουμε ετσι για καλο ολων.   Οσοι ακολουθουν εχουν χαμογελο και τσεπη γεματουτσικη.
Ο σκοπος μας ειναι αυτος.   Βγαλτε ολοι θετικη ενεργεια και παμε γι' αλλα.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................................

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΞΑΝΑ !!!

  418.  Εστουντιαντες - Αρσεναλ Σαραντι.  1.  2,15 παρ' ολο που δεν ειναι καλη εντος εδρας η γηπεδουχος ομως μονο και μονο με την προιστορια , μπορει να νικησει την Αρσεναλ του Σαραντι.    ***  Ετσι και εγινε.  Το 0-1 εγινε σιγα σιγα 2-1.
  412.  Εστοριλ - Μαριτιμο.  Ας παμε με την ισοπαλια της Εστοριλ.  Δυναμισμο βγαζει και οχι μονο η Εστοριλ.  Η Μαριτιμο σταθερη σε αξια θα κουραστει για να προσπαθησει να νικησει και θα αρκεστει στο Χ.  Αποδοση στο 3,10.   ***  Τελικο 3-1 εβω απο το 7' η Μαριτιμο επαιζε με 10 παικτες.  
  411.  Παναθηναικος - Ατρομητος.  Την ισοπαλια θα επιλεξω.  Ο Ατρομητος δεν θα φοβηθει το ονομα , αλλωστε μονο αυτο εχει μεινει , αλλα θα κοιταξει τα μετοπισθεν του γιατι στην κοντρα βγαινει ακρως επικινδυνα το τριφυλι και φοβουνται μην τους βγει σημερα τριβολι.
  415,  Χελσιμποργκ - Μαλμε.  Το σημειο  Χ με αποδοση στο 3,10 και παλι στο 2-2 σκορ οπως περυσι.
Καλημερα σας και καλη συνεχεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΕΧΘΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΜΑΣ GIOUL BET.



 264 2,273 2,224 2,249 2,284 1....
Sep 23 2012, 11:26 AM
GIOULBET333: ΚΥΡΙΑΚΗ 23/9:ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΠΗΓΑΜΕ ΧΘΕΣ.ΒΓΑΛΑΜΕ ΜΙΑ 5ΑΔΑ ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ 101,68(ΜΠΑΡΤΣΑ Β,ΒΑΚ ΠΛΕΚ,ΓΚΡΑΣΧΟΠΕΡ,ΡΕΜΣ,ΤΟΥΡΚΟΥ)ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 2 ΤΕΤΡΑΔΕΣ.ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΦΟΡΦΑΡ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΓΚΡΟΣΕΤΟ.ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ:
Συγχαρητηρια στον μεγαλο GIOUL  BET που με εξυπνο πονταρισμα εδωσε χαρα στους παιζοντες ΑΛΗΘΙΝΟ στοιχημα.   Ακομη και οι τετραδες απεδωσαν με συστημα 3 στα 4 αρκετα Ευρω

         
  369.  Κουοπιο - Μιλικοσκι.  Το 1-1 θα κυλαει ωσπου η Μιλικοσκι να κανει το 1-2 σκορ με το οποιο ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ ζηταει.  Ειναι εφικτο;  Ναιαιαιαιαι  !!!

  330.  Βεροια - ΠΑΣ Γιαννινα.  Εδω δεν ξερψ ποιος θα προηγηθει (Γιαννενα) ομως η ισοφαριση θα επελθει και το Χ σαν τελικο σκορ φανταζει.   Το Χ με αποδοση 2,85.


  319.  Δυναμο Δρεσδης - Ινγκλοσταντ.  Δεν με (μου) βγαζει αυτο το παθος η γηπεδουχος και οσο αργει την κοντραρω.  Το σημειο 2 για την Ινγκλοσταντ με αποδοση στο 2,95.

   364.  Χοφενχαιμ - Αννοβερο.  Το σημειο 2 με αποδοση στο 2,45.  Ευχαριστω.  -Εχουμε πει οτι η Χοφενχαιμ δεν μπορει.  - Μααα καλα δεν μπορει συνεχεια;   Ας παρουμε το 2πλο στο 2,45 και οχι πολλα λογια λεμεεεε!!!

  320.  Ντουισμπουργκ - Μποχουμ.  Μονο να το λεμε;  Παμε με το σημειο 2 και αποδοση στο 2,45.  Εχουμε πει κατ επαναληψη οτι η γηπεδουχος δεν μπορει.  Προσπαθει μεν αλλα δεν μπορει!  Η Μποχουμ οχι οτι ειναι κατι το ιδιαιτερο , ομως;  2πλοοοοο.

***  Και επειδη το μηλο θα πεσει κατω απο την μηλια , δειτε τον μικρο μου αγαπημενο ανηψιο πως παιζει και τι κατα συνεπεια προτεινει.  Του δινω λοιπον επισημα το βημα στο ντεμπουτο της σελιδας.

325.  Λιβερπουλ - Μαν. Γιου.  Χ/Χ Ημιχρονο Τελικο.
341.  Νιουκαστλ - Νοργουιτς.  2/1 Ημιχρονο Τελικο.
Σε ειδικο στοιχημα.   VAMOS.

Αυτα προς το παρον.
Οτι νεοτερο εχουμε θα κανουμε αργοτερα εκ νεου συνδεση.   Μεινετε μαζι μας.

Καλο μεσημερι.

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΟ << ΠΟΔΙ >>. ( ΣΗΜΕΡΑ ).

  202.  Μορκαμ - Πλιμουθ.  Παω με την Πλιμουθ παρ ολο που εχει πολλλες αγωνιστικες να κερδισει εκτος εδρας.
  181.  Λιντς - Νοτιγχαμ.  2.  2,50.
  182.  Μιλγουολ - Μπραιτον.  2.  2,35.
  189.  Κροουλι - Τρανμιρ.  2.  3,10.
  195.  Ντονκαστερ - Στιβενειτζ.  2.  2,70.
***********************************
***********************************
Την Μιραντες  την Ελτσε και την Σαλτσμπουργκ.

Στις 21.00 θα ειμαστε ξανα σε συνδεση.
Μια ημερα χωρις αρκετη ωρα για τον μεγαλο μας νταλγκα.     Να μας συγχωρειτε και να περνατε καλα.
Πιστευω οι συνεργατες μου μεσω TSAT να μπορεσουν να βοηθησουν και αυτοι.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ...........................

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΠΡΟΓΕΥΜΑ ΤΟΥ Σ/Κ.

101.  Ουνιον - Κολωνια.  Χ.  3,20.
132.  Μονπελιε - Σεντ Ετιεν.  2.  2,90.
115.  Καρντεμιρ Καραμποκ - Ανταλιασπορ.  2.  2,60.
110.  Τουρ - Σενταν.  Χ.  2,85.
131.  Γκρισμπι - Λουτον.  1.  2,40.

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

EUROPA LEAGUE ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.

 ΠΡΟΤΙΣΤΩΣ  να πω καλη επιτυχια στην δικη μας ομαδα , την ΑΕΛεμεσου οπου με παρεμβαση στις 19.45 τοποθετουμαι.   Στο ΓΣΠ της Λευκωσιας 23.000 θεατων και γυρω στους 1.000 φιλους της Γερμανικης ομαδας .  Ζηταμε βεβαια την νικη σαν αδερφια , ομως στο στοιχημα θα πονταρουμε στο Α' Ημιχρονο να νικησει η ΑΕΛεμεσου.  Μπορει να το κανει.   Ειναι η μονη στο μαρτυρικο νησι που παιζει Ευρωπη.   Μετα τον αποκλεισμο του ΑΠΟΕΛ εμεινε μονο η ΑΕΛ.   Εμπρος να γραψετε ιστορια !!!    Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ με την παρεμβαση 19.55.  ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΛ.......................................................
********************************
********************************

   Δεν ειναι κακος ο Παναθηναικος.  Αστοχος ειναι και με εναν προπονητη που ακομη δεν εχει κατασταλαξει σε εναν σεντερ φορ αλλαζοντας τους σαν τα πουκαμισα.  Τι μια παιζω την αλλη οχι το ριχνω και 'γω στο σορολοπι.   Αν ειναι να με αμφισβητουν σιγα και 'γω μην τα δωσω ολα.
Στην Ευρωπη θα ειναι αλλιως πιστευω.    Το πλεχτο οσο και να αργησει θα το τιναξει.  Και μια και δυο φορες.   Μεχρι ομως να το τιναξει θα κλεισουμε το Χ ημιχρονου.  Μετα;   Αρχιζουν οι φωνες και πιανουν τοπο.   Μπαινουν τα παλληκαρακια και δειχνουν ποιος ειναι το φαβορι.
Η στηλη κλεινει στο Χ Ημιχρονου.
  Τα νεαρα παιδια , οι Γιουνγκ Μποις μπορουν να κανουν την ζημια στην μεγαλη Λιβερπουλ ;  ΟΧΙ. Παμε καθαρα με την μεγαλη ομαδα.  2πλο με ενα σκορ 0-2.
  Ενα ματς οπου θελω να παρετε εσεις την αποφαση.  Ειναι αυτο αναμεσα στην Στουτγαρδη και την Στεαουα Βουκουρεστιου.   Ναι , ειναι μπαζο η Στουτγαρδη , ναι δεν παταει καθολου μα καθολου καλα ναι επισης δεν εχει αρχη μα και τελος.   ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ παιζει στην Ευρωπη δυναμωνει και γινεται αλλη ομαδα.   Θελω να πετυχει πρωτη γκολ η Στεαουα επι της ομαδας μου και να κλεισει ει δυνατον 2πλο ημιχρονου.  Ζηταω πολλα και το ξερω , ομως παω με αυτο το σεναριο.  Γιατι;   Δε σ'λεω.....................χαχαχαχα  παικταρα μου!!!  Ουτε εχθες σε (σου) ειπα γιατι εβαλα τις εναλλαγες στο σκορ της Μπαρτσελονα.   Καναμε παρτυ στο LIVE.    Εχουμε και 'μεις τα δικα μας.  Ειπαμε .... δε σ'λεω χαχαχαχα.   Μετα;    Μετα πασσακα μου ολα γινονται.    Παραπανω δε λεω σε λεω!   2'1 Ημιχρ. Τελικο.     Ουλρέιχ Κβιστ  ΤάσιΧάρνικ  Ιμπίσεβιτς,  Μάζα  Μπόκα,  Γκέντερ,  Χούγκλαντ,   Χάζναλ,  Οκαζάκι,  Κακάου  Τραορέ,  Μπα,  Ζίγκλερ,  Νιεντερμέϊερ,  ΤόρουνΜολινάρο. 

***  ***  Οριστε και εδω οι εναλλαγες στο σκορ ομως τις περιμεναμε στο LIVE αναποδα...............

Θα παρω το Χ2 Διπλη ευκαιρια της ΑΙΚ Στοκχολμης πονταροντας σε μια ομαδα που ειναι δεμενη και φουριοζα με αποτελεσματικοτητα.  Παιζει με την Ναπολι αλλα η Ιταλικη ομαδα θα βαλει την δευτερη ομαδα στον αγωνα.  Αν γινει αυτο ;   Δεν σημαινει οτι σιγουρα χτυπαει το ματς , ομως θα παιξει πιο ανετα.  Ετσι κι αλλιως στο γκολ χανει στα τελευταια με Ιταλικες ομαδες.   Παμε με το Χ2 Διπλη ευκαιρια.
  Δεν θα ασχοληθω κα-θο-λου με το σιγουρο ΔΙΠΛΟ των Ρωσσων της Ανζι Μαχατσκαλα επι της Ουντινεζε.  Ουτε και θελω να δω ποσα πονταρισματα εφαγε.   Κι ο τρελος του χωριου Ανζι παιζει σημερα.    Μπαρτσελονα ενα πραμα βρε παιδι μου ε;    Πανε να νικησεις την Ουντινεζε και μετα ευχαριστως αφου κανεις 7 στα 7 να σε καλοβλεπω.    Πολλα λεφτα παντως ξοδευτηκαν και ικανοτατοι παικτες ηρθαν.    Ο Γκους Χιντινκ δειχνει να μην φοβαται στον ομιλο που ειναι με την Ουντινεζε και Λιβερπουλ.   Γιαααααα να δουμε!
  Μαριτιμο με Νιουκαστλ οπου οι καρακαξες εχουν μεγαλες απουσιες.  Παρ' αυτα ομως θα πανε να παιξουν σε ενα γηπεδακι 4.500 θεσεων.   Θα με πειτε βεβαια στην Ελλαδα στο γηπεδο του Ατρομητου ποσος κοσμος ηταν;   Στοοοοοοπ.   Αυτο θελω και 'γω να σας πω.  Χ και 1-1 σκορ.
************
************
Ο φιλος και συνεργατης πλεον της σελιδας γνωστος με το ονομα ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ μαχεται με τον δικο του μοναδικο τροπο απο το TSAT οπου και προσπαθει να κανει ταμειο χαριζοντας σας Ευρωχαμογελα.         Ο GIOUL BET ολως παραδοξως απεχει απο τις φαρμακερες του προβλεψεις εδω και αρκετο διαστημα θα ελεγα.  Καλο βολι σε ολους και παντα να ειμαστε πανετοιμοι για το ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΜΕΙΟ.

Να δουμε τι παιζουμε λοιπον.
187.  Μαριμπορ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ.  Χ Ημιχρονου.  1,80 και 2 Τελικο  2,40.
171.  Γιουνγκ Μποις - Λιβερπουλ.  2.  2,35.
178.  Στουτγαρδη - Στεαουα Βουκουρεστιου.  2 Ημιχρονου.  5,00.
175.  Ναπολι - ΑΙΚ Στοκχολμης.  Χ2 Διπλη ευκαιρια.  3,11.
173.  Μαριτιμο - Νιουκαστλ.  Χ.  3,10.

Αυτα τα νεα μας οσον αφορα το κουπονι σημερα.
Καλησπερα απο την βροχερη Θεσσαλονικη οπου τα αστροπελεκια δινουν και παιρνουν.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................

         


Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΜΑΣ ΡΩΤΑΤΕ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ.

Τι θα γινει το Μπαγερν Βαλενθια;  σε 45' απο τωρα;
  Η Βαλενθια περασε απο το Μπερναμπεου και απο την Μπαρτσελονα και μας εδειξε οτι δυσκολα δεχεται γκολ.   Θεωρω ομως την νικη των Γερμανων δεδομενη και βαζω λιγο πιπερι στην συνταγη μου.    Θα καει η Βαλενθια που αρχισε να βγαζει κακη εικονα.   Θελω η Μπαγερν να πετυχει 4!!!  γκολ.  Γινεται;   Εεεε αν δεν γινεται μου κανει και το 3-1 δηλ. 4-6 γκολ.  WShat can i said.   ***   2-1 Τελικο αποτελεσμα ενω η στηλη προτεινε 3-1 .  Μπραγκα και Εκομαξ Κλουζ με τις δυο ομαδες να κινουνται επιθετικα.  Η Εκομαξ μπορει να κλεισει ημιχρονο προηγουμενη και η Μπραγκα να ισοφαριζει αλλα σε 2-2 μας λεει ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ.
  Σαχταρ με Νορτζελαντ.  Θελω γκολ και απο την φιλοξ/νη που να πω οτι δεν την χωνευα διολου.  Την ειδα ομως σε μερικα παιχνιδια και βλεπω οτι δεν ειναι αμπαλη οπως ηταν πριν δυο χρονια , λεω εγω!!!   Η Σαχταρ ξερουμε ποια ειναι.   ΑΝ σας βοηθησα..........
  Μαν. Γιου με Γαλατα.  Η Γαλατα αν πετυχει (χαχαχα) γκολ η Μαν Γιου , θα βαλει και αυτη τουλαχιστον 2 στο Β' μερος!!!  Στο πρωτο μερος θα βαλει;   Οοοοοοχι δεν παω για νικη της επι της Μαν Γιου.   Παω ομως με ενα σκορ στο 3-2 της εδρας.   Τι ειπατε;   4-2;   Εεεεε παιξτε το 4-2.   Εγω δεν επεμβαινω στο να σας πιασω και το χερι με το ζοριιιι !
  Μπαρτσελονα Σπαρτακ Μοσχας.     Κατσε δες και ενα ματσακι βρε αδερφε μου και μην το πονταρεις για να μπορεσεις να το γουσταρεις σε περιπτωση που εχει εναλλαγες στο σκορ!      Αααααα το 'πιασες το υπονοουμενο!!!       ***  1-0.   1-1.   1-2   2-2.    3-2.

Αυτα πρωταθλητη μου.   Παμε και αν ειμαστε τυχεροι τους ξεβρακωνουμε κιολας.
Αυτη ειναι η δευτερη στοιχηματικη ενημερωση για σημερα.   Κι αυτο γιατι εσεις ρωτατε και εμεις απανταμε.


***   ***   ***
5 ΣΚΟΡ ΣΕ ΣΥΣΤΗΜΑ 2-5 ΚΟΣΤΙΖΕΙ 3,30 Ευρω.
Διεκδηκησαμε 297 Ευρω , καθως το 2-3 της Γιουβε δεν εγινε ποτε ενω το 1-3 της Χαντσερσφιλντ δεν εγινε ποτε 2-3 και παρεμεινε εως την ληξη.   Αυτη και μονο η δυαδα εδινε 297 Ευρω.
Στο ματς με την Γιουναιτεντ η Γαλατα με 3 δοκαρια εμεινε στο μηδεν και η Μαν Γιου εχανε εξ επαφης γκολ.   Ετσι εμεινε το στειρο 1-0 !!!

ΧΑΙΡΕΤΑΙ.................................

ΛΙΛ VS ΜΠΑΤΕ ΜΠΟΡΙΣΟΦ 1-1 ΓΙΑ ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΡ.

  Συνερχεται η Τσελσι. - Μαα καλα τι ειχε;  Ειχε το βεβαρυμενο 1-4 της Ατλετικο Μαδριτης.  - Εεεε αυτη ολο 4αρες πεταει!  - Ναι αλλα εδω ηταν γκοτζαμ Τσελσι.
Τωρα με την Γιουβε που θελει να δειξει οτι επανηλθε;   Λοιπον αρχιζω!  Ενας Φαλκαο ασυγκρατητος τους τρυπησε 3 φορες στο μαγικο 1-4.   Η Γιουβε εχει ονομα ικανο να παρει την ομαδα επανω του;  Εχει.  Και μαλιστα δυο τρεις.   Ο Σκορακιας βλεπει σιγουρα γκολ της Τσελσι 1 η και 2.  Η Γιουβε θα κανει το γκολ 1 φορα σιγουρα και μπορει να αιφνιδιασει εκ νεου σε συντομο χρονικο διαστημα.  Αν πουμε οτι το 2-2 θα κυλαει εδω θα εχουμε την Τσελσι να πιεζει για το 3-2 και την Γιουβε να παιρνει αυτη τον αγωνα.  2-3 ο Σκορακιας.      ***  Κριμα μιας και ενω ισοφαρισε σε 2-2 η Γιουβε ειχε δοκαρι στο 87' να κανει το 2-3!  ΚΡΙΜΑ,
  Η Σελτικ με την Μπενφικα και το σετακι στο 3,30 - 3,20 - 1,90.  Καλη η Σελτικ μα πιο καλη η Μπενφικα.  Απλα 2πλο.  Παιζει και το Χ (δεν το γραφουμε για δικαιολογια).
  Η Λιλικα καλη και μ' αρεσει ομως εδω διαφαινεται το 1-1.  Μακαρι να μην σας παρω στο λαιμο μου.  Θα παιξω το 1-1 αλλα και το Χ.   ***   1-3  Γερο χαστουκι στην Λιλικα.
  Σεφιλντ Γουεν. και Χαντερσφιλντ με τα ποσοστα να βγαζουν 2πλο (μην ρωτας γιατι και πως) ομως ο Σκορακιας αναλυοντας μας οδηγει στο 2-2.   Περυσι 4-4.


ΩΡΑ  18.30.
  Η Ιπσουιτς με την Γουλβς σε ενα ματς οπου η Γουλβς θα θελησει να κρατησει το 0-1 σαν τελικο ΗΜΙΧΡΟΝΟΥ.   Το Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ θα βρει την Ιπσουιτς να ισοφαριζει και ισως παμε στην ολικη ανατροπη του 2/1 ημιχρ. τελικο.  Η παιρετερω αναλυση μας οδηγει ομως στο Χ ΤΕΛΙΚΟ δηλ. 2/Χ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΤΕΛΙΚΟ.
  Λεστερ και Μπερνλι με την φιλοξ/νη να ειναι καλυτερα και να θελει να βρει το σερι της.  Ευκαιρια και για εμας να παρουμε το 3,75 , οχι οτι ειναι και τοσο δα μεγαλο σημειο.  Ομως ειναι καλο!  2ΠΛΟ.    ***  ΟΧΙ.

Καλο απογευμα και κατα συνεπεια καλο βραδυ.
Ευχες για το καλυτερο.  Το αξιζετε ολοι.   Παμε με την χημεια ο καθενας μας η αντιγραφη τα παντα ολα και βουρ στον πατσα!!!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..........................








Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΗΝ ΑΡΣΕΝΑΛ ΤΗΝ ΡΕΑΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΛΑΝ.


***  Για LIVE BET καθως η ωρα ειναι ΤΩΡΑ 18.45 Γιβασκιλα πρωτη γκολ και Χονκα πρωτη γκολ.  Δινει τωρα στην ΒΕΤ 365 Γιβασκιλα 1,72 και Χονκα 2,30.  Χονκα νικη ημιχρονου 4,00
ΤΩΡΑ.



Φυσικα και δεν θα ακουμπησω αυτες τις τεραστιες ομαδες.
 Η Μιλαν εχει την Αντρελεχτ αντιπαλο που αν και υπαρχει διαφορα δεν τολμαω να βαλω την εδρα.   Η φιλοξ/νη ομως με μεγαλες ομαδες δεν μπορει.
 Η Αρσεναλ ξαφνικα οχι απλα βρηκε διχτυα αλλα ειναι και πολυβολο.   Η Μονπελιε ειναι πεσμενη μετα την περυσινη της σεζον οπου θριαμβευσε και στην Ρεαλ εχουμε φαγωμαρες και μπαχαλο.   Οποτε θα παει η Μαν Σιτι και μπλα μπλα μπλα μπλα.    Ας αφησουμε τα χαζα και ας συγκεντρωθουμε κιγο.   Τι ζηταει ο παικτης;   Τα 1,40-50-60;   Αν αυτα ζηταει ας στρωσει τον ποπο του να τα βγαλει τα σημεια.   Το ιδιο ομως και εμεις .  Στρωσαμε τον ποπο μας και ομως δεν μπορεσαμε να βγαλουμε παρα ενα ματς ικανο να σπασει.

 Η Μιλαν εχει σιγουρα τον πρωτο λογο και θεωρουμε οτι μπορει ακομη και απο μονη της το OVER.
 Η Αρσεναλ στο Μοσον της Μονπελιε χωρητικοτητας 33.000 φιλαθλων θα παει σαν φαβορι ομως πρεπει να το δειξει κιολας.  Αν ψαρωσει η Μονπελιε καηκε ζωντανη,  Ειναι ομως προκληση μεγαλη. Γκοτζαμ Αρσεναλ και δεν θα τα δωσει ολα για ολα;   Εχει επιθεση με φλογες.  Γνωριζουν οτι η αμυντικη γραμμη ειναι προβλαματικη και εκει δουλευουν (-εψαν) για το παιχνιδι αυτο.  Το καζο της Ρεμς με 3-1 τους εγινε αραγε μαθημα;  2-3 γκολ αλλα ποιος θα ειναι ο νικητης;  Η Αρσεναλ να νικησει με 1-2 σκορ.   Το ημιχρονο;   1-1 το ημιχρονο.  Αυτο ειδαμε αυτο ειπαμε.
 Η Ρεαλ εχει φαγωμαρες εχει εσωτερικες προστριβες εχει ... εχει.   Ομως τετοιες ομαδες δεν κρατανε μανιατικα και αντιμετωπιζουν αμεσα τα προβληματα.    Θεωρω οτι θα κερδισει την Μαν. Σιτι.  Αν θα βαλει πολλα η λιγα γκολ δεν γνωριζω μπορω ομως να πω οτι δεν θα πετυχει γκολ η Σιτι.
 Μαλαγα και Ζενιτ σε παιχνιδι που θα κανει μπαμ οσον αφορα την ποιοτητα των ομαδων αυτων.   Η Ζενιτ επεσε στο πρωταθλημα της μετα τις ηττες και απλα λιγο μας μπερδεψε.   Η Μαλαγα ειναι τσαμπουκας και θα πιεσει να βαλει γκολ.   Θα παιξει καλα και διαφαινεται αυτο ομως θα αντεξει τις επιθεσεις της Ζενιτ;  Αυτο δεν σημαινει οτι θα μπουνε και πολλα γκολ η λιγα!  Παντως θα πω την αμαρτια μου.   Θελω και θα παιξω καπου σε αυτο το ματς σιγουρα το 2πλο ομως σε Ημιχρονα Τελικα θα βαλω το 1/2.  Την Ζενιτ να παιζει καλυτερα στο Β' Ημιχρονο και να πετυχαινει περισσοτερα γκολ.    Παραπηρα αερα και παυω εδω και τωρα.
 Ολυμπιακος και Σαλκε.  Το Νο 33 με το Νο 18.  Ολα θα κριθουν στο Β' Ημιχρονο.  Εκει οπου και ο Θρυλος και η Σαλκε τα δινουν ολα για ολα.   Περισσοτερα γκολ στο Β' Ημιχρονο και 2-2 σκορ.   Το Χ στο 3,10.   ΟΧΙ.  Δωσε πασα στον Μητρογλου ρε Τζιμπουρ!  Ακομη περιμενει να την σπρωξει στα διχτυα!!!

Αυτα προς το παρον και αν σας μπερδεψα συγνωμη.   Διαβαστε κρινετε και αποφασιστε.  Αξιζει τον κοπο;

ΤΡΙΑΔΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ.
************       ******************
************       ******************
************       ******************
Παμε τβρα να δουμκε αν οντως η Μπριστολ Ροβερς ειναι <<πατος>> εφετος και ειπαμε να την κοντραρουμε!!!
 135.  Πλιμουθ - Μπριστολ Ροβερς.  1.  2,20  παρ' ολο που τα ποσοστα βγαζουν το 2,55.  Ειπαμε ομως.   ΟΧΙ.  1-1.
 124.  Πορτσμουθ - Σουιντον.  2.  2,25.  Οι νικες της γηπεδουχου επι της Σουιντον ηταν ολες επιβλητικες.  Τωρα ειναι ευκαιρια που για μενα η Σουιντον ειναι καλυτερη να την πατησει μεσα στο σπιτι της.  2πλο!!!     ΝΑΙ  1-2.
 120.  Λειτον Οριεντ - Γεοβιλ.  Και οι δυο μ' αρεσουν εξ ισου.  Η Γεοβιλ με βγαζει πιο πολυ σαν ομαδα.  Παω με αυτην και την επιθετικοτητα των δυο!!!   Θελω πολλα γκολ.  Θα παιξω στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ πολλα γκολ και των δυο σσσσσσστ.  Ξερετε εσεις απο ποσα ε;   Τοσα που δινουν 200 αποδοση χαχαχαχαχα.    Παντως σαν σημειο θα παρω το 2πλο.   ΟΧΙ.  4-1.
 Καμ ον Κουιν οφ Σαουθ............*** Απο 0-1 σε 2-1 και τελικο 2-2...........3-4 στα πεναλτι.  Σημειωνετε την ομαδαρα.....
Τιποτε αλλο.  Αρκετα σας φουσκωσα.
Μην ζοριζεστε.  Μερα ειναι με καλη μπαλα.  Ας την απολαυσουμε ομως και το δελτιο μας στο χερι ε;    Η ωρα ειναι τωρα που σταματαω την γραφη 19.30.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ........................

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ 3 ΣΤΑ 4 ................


1-1 την Γιαρο ο Σκορακιας ετσι απλα και μαθηματικα εβγαλε το σκορ.  Τσαλακωωωω!!!
================================


Ειπα και ελαλησα , ομως το χερακι μου παλι εκανε το <<θαυμα >> οσον αφορα το zong στο στοιχημα μου για εσας.
Μας εχει καταστρεψει ουκ ολιγες φορες το κωλο Ελσινκι και μην το σβησω!   Καναμε εβδομαδες ολοκληρες να το δουμε να νικαει ενω μας κατεστρεφε δελτια αβερτα.   Και ξαφνικα θυμηθηκε οτι πρεπει να αρχιζει να νικαει.   Ενω λοιπον μας εδειχνε οτι ειναι στην κυριολεξια μπαζο εκανε καμ μπακ και ξανα μανα ψηλα.    Τι στην οργη πηγε το χερι μου πια;   Ειχαμε και το Χ , μα και το 2-2 της Εβερτον γ.μ.τ.    Σας τα λεω για να μην συγχιζομαι μονος μου.     Τζαμπα Ευρα μας φευγουνε απο το παντελονι βρεεεε.   Θαρρεις και υπαρχει τρυπια τσεπη ενα πραμα.
Παιρνουμε παλι κατι τις , αναλογα με τον πολ/στη του ο καθενας μας.
ΜΑΣ ΧΑΡΟΠΟΙΟΥΝ οι πρωτοι φιλοι που μας λενε οτι απεφυγαν το Ελσινκι.   Οι αλλοι ομως;   Με τα ψιλα στο χερι.   Ειναι αραγε αυτο που λενε ... καλλιο πεντε και στο χερι παρα δεκα και καρτερει;   ΟΧΙ.   Θα (ΘΑ ) βαζαμε το Χ της Εβερτον.
Το γκολ της Μπετις δεν ηταν οφ σαιντ (οριακο) ενω αν εγινε λαθος εκτιμηση του τερματα  .. τι τον νιαζει τον σκορερ που απλα την εσμπρωξε στα δυχτια.   Αλλωστε το 2,95 (σσσσσσστ)βγαινει.
Αυτα για σημερα φιλοι της σελιδας και αυριο θα κανουμε συνδεση μετα τις 16.00.
Ολο και κατι θα αναλυσουμε μεχρι τοτε(ς).
Καληνυχτα σας...........................................

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

389.  Γιαρο - Κουοπιο.  Δεν παει το χερι μου στο 2πλο.  Θεωρω το 1-1 σαν σκορ και το Χ σαν σημειο.  Η Γιαρο παιζει καλυτερα εκτος εδρας ενω στο κοινο της πατωνει.  Η Κουοπιο ειναι σε καλυτερη θεση οχι ομως τετοια ωστε να νικησει.  Χ με αποδοση στο 3,10.

391.  Μιλικοσκι - Ελσινκι.  Η εδρα στο 3,20.  Η στηλη θα παιξει ομως το σημειο 1 Ημιχρονου.   Το Ελσινκι μας δουλευει μαλλον εμας τους παικτες.   1 Ημιχρονου και εξ' απ' εδω !!!  *** 1-4 το Ελσινκι.  Ξανα δεν πιανουμε στο στομα μας αυτην την ομαδα!!!

411.  Βαγιαδοίδ -  Μπετις.  2.  2,95.  0-1. τελικο.

407.  Κολωνια - Σαν Παουλι.  Χ.  3,20.  0-0 τελικο.

ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΗΔΕΣ...........

Περασε η Κυριακη δηλ. να πουμε οτι αφησαμε να περασει η Κυριακη , μια καλη στοιχηματικη ημερα.
Δυστυχως <<παντρευαμε>> σημεια της ιδιας ωρας παιχτικης και δεν καναμε δελτιο αγωνων με διαφορα ωρας μεταξυ τους.   Να πουμε οτι ο σκοπος μας ηταν να πιασουμε το πρωτο δελτιο κατοπιν να μπουμε σε δευτερο τριτο κ.λ.π.    Με το μυαλο μας θεωρουμε οτι ειμαστε τιτανιοι.
Η απαγοητευση δεν αργει να ελθει ομως!   Και ειδικα οταν βγαινεις νωρις εκτος στοχου νομιζεις οτι εισαι ενα μαθητουδι που χρειαζεσαι βοηθεια και προσπαθεις να βγαλεις τα σκονακια η ανατρεχεις σε αλλου ειδους βοηθειες (εφημεριδες) ονοματα ομαδες μομεντουμ κ.α.
Αλλοι λοιπον ειχαν πανηγυρια εχθες οπου πηραν ομαδες οπως την Λατσιο , την Σαμπντορια , ττην Φραιμπουργκ (ελεω Χοφενχαιμ ) την Αιντραχτ Φρανκφουρτης (ομαδαρα εφετος) την Μαρσειγ κ.α. ενω αλλοι (εμεις) μπηκαμε στα <<φαντασματα>> και ειχαμε οφθαλμαπατες.   Γιναμε πανηγυρτζηδες μιας ομολογουμενως καλης στοιχηματικης Κυριακης.     Αργα ειδαμε τεσσερεις ομαδες και οπως ηταν φυσικο δεν τολμησαμε καν να κανουμε αναρτηση λογω κακης ημερας και παρ' ολιγον να ειχαμε το απολυτο.  3 στα 4 με 4 πολ/στη μας εφερε τα χρηματα πισω του Σ/Κ/
Ηρεμια χαλαρα και καλη συνεχεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ....................................

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΩΡΑ ΤΩΝ 13.00.

315.  Εσπανιολ - Αθλ. Μπιλμπαο.  1-1 Σκορ , μας λεει ο κυριος ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ.  *** Ευτυχως που αναρτησαμε λιγο πριν την σεντρα!   Ηττα της σελιδας.

316.  Χιρονα - Λας Παλμας.  Το 0-1 Σκορ να γινει 0-2 στο τελος και να βγει το σημειο 2 με σκορ 0-2 , μας λεει ο κυριος ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ.  ***  Ηττα της σελιδας ευτυχως ομως λιγα μολις λεπτα πριν την σεντρα.
=================================================

319.  Αουε - Παντεμπορν.  Με πρωτη γκολ την Αουε (παρ' ολο το σεβας στην φιλοξ/νη) να κλεισουμε 1 Ημιχρονου και 2-1 τελικο Σκορ μας λεει ο κυριος ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ.

 323.  Τζουργκαντεν - ΑΙΚ Στοκχολμης.  Ισοπαλο κρινουμε το παιχνιδι ενω το γερνουμε ελαφρως στην εδρα.  Η ΑΙΚ σκληροτραχηλη δεν θα αφησει να χαθει το ματς.  Ομως υπαρχει ενα δεδομενο.  Το ματς γινεται στην εδρα της ΑΙΚ που για λογους ασφαλειας διδεται στο γηπεδο της.   Αυτο μας παει και παλι στο Χ !!!

317.  Κιεβο - Λατσιο.   Θεωρω το 1-1 Ημιχρονου πασιφανες.   Γρηγορα γκολ εκατερωθεν.  Η Κιεβο ειναι γρηγορη ομαδα που ψαχνει το γκολ ενω η Λατσιο πρωτα βλεπει το κεντρο της και μετα στραγγαλιζει την αντιπαλο.  ***  Ναι .. νικη της Λατσιο.

338.  X.  Γραναδα.
324.  Χ.  Γουλβς.
319.  1.  Αουε.
330.  2.  Σαμπντορια.
334.  Χ.  Φιορεντινα.

Με 4 στα 5. 

***  ΠΡΟΣΟΧΗ ***
Σημειωνετε !!!
Ομαδες που εφ εξης θα τις παιζουμε κοντρα.
Νεουσταντ (το εχουμε πει εδω και πολυ καιρο ) , Μπριστολ Ροβερς , Ντουισμπουργκ , Χοφενχαιμ
..................

ΧΑΙΡΕΤΑΙ......................

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΠΕΣΕ ΑΙΣΘΗΤΑ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΙΩΣΑΜΕ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ.

Με βροχες και αερηδες υποδεχθηκαμε εδω στην Β. Ελλαδα το Σαββατοκυριακο.
Μουνταμαρα μεγαλη και ολος ο κοσμος βγηκε με τα αυτοκινητα για τα ψωνια.  Ετσι τα πολυκαταστηματα δεν ειχαν ουτε καροτσακια εξω μαζεμενα.  Εγινε πανικος κανονικος σαν να μην υπαρχει ουτε κριση ουτε μιζερια.   Αθανατε Ελληνα υπερηφανε.

Αργησαμε λοιπον για τα επιλεγμενα σημεια του Σαββατου.   Παμε να δουμε τι επιλεξαμε.

183.  Καρντιφ - Λιντς.  Δεν ξερω αν την στοιχισει την Λιντς η << αθωοτητα >> της στο παιχνιδι που βγαζει.  Τρεχαντηρια και γιουρουσια.  Μενει ετσι πισω αρκετα εκτεθειμενη και αυτο την προδιδει.  Κατα πρωτον θεωρουμε το G.G. (αστειευομαι καθως τετοια δεν παιζουμε εμεις εδω)
Το 1-1 θα γινει αρκετα νωρις (πιθανον ημιχρονο) ενω στην συνεχεια η Καρντιφ θεωρουμε οτι εχει την δυνατοτητα να παρει το ματς.  Περυσι παντως εφεραν 1-1 και η προιστορια ειναι 3-2-0.  Η εδρα στο 1,90.   Χ Ημιχρονο.  2-1.

212.  Τσελντεναμ - Σαουθεντ.  Ο αγωνας δειχνει να γερνει υπερ της φιλοξ/νης ομως θα τον παμε στο Χ με 3,20 αποδοση.  Στο τελος να ισοφαριζει η γηπεδουχος.   Χ Ημιχρονο.  1-3.

237.  Αλμπιον Ροβερς - Στρανραερ.  Χ.  3,10.  Χ Ημιχρονο.  2-1.

193.  Κολτσεστερ - Ντονκαστερ.  2.  2,50.  Καπου θελει να κανει μιαν αρχη η γηπεδουχος , ομως η Ντονκαστερ ειναι σε καλυτερη μοιρα.  Χ Ημιχρονο.

194.  Μ.Κ.Ντονς - Γεοβιλ.  Αλλιμονο να μην προσεξει την Γεοβιλ η Μ.Κεις.  Ετσι το παιχνιδι θα παει στο Χ με αποδοση στο 3,50.  Χ Ημιχρονο.  1-0.
Αυτα προς το παρον.  Ας τελειωσουν τα παιχνιδια των 17.00 και βλεπουμε για την συνεχεια.
Μεινετε μαζι μας.
Προς το παρον καλησπερα σας.

***  Στις ομαδες << θυματα >> μετα την Νεουσταντ προσθετουμε και την Μπριστολ Ροβερς πλεον.
Εσεις δεν εχετε παρα να σημειωνετε αυτες τις ομαδες ουτως ωστε να εχουμε σιγουρα σημεια νικης.


***
Η ΩΡΑ ειναι 19.30 και δινουμε δευτερη πενταδα Σαββατου.
286.  Χ για την Σερκλ Μπριζ με στανιο!
276.  2 για την Κολον Σαντα Φε.
284.  Χ για την Λεουβεν.
274.  Χ Ημιχρονου για την Κοπεγχαγη.
287.  Χ για την Βαλενσιεν με την Μπορντο.  Πιθανον 1-1 σκορ.

Καλο βραδυ και αυριο νεοι αγωνες νεα σημεια.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ............................






Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

ΔΥΣΚΟΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ..

Σταματησαν με μιας τα χαμογελα αμεσως μετα την επιτυχη προβλεψη του σκορακια οπου με 2 στα 2 σκορ μας χαρισε ευρωχαμογελα.
Σημερα η ημερα ειναι δυσκολη ομως θα προσπαθησουμε να κανουμε αυτο που ολοι θελουν (-ετε),
Ειδαμε παιχνιδια οπου μαζι με τον ΣΚΟΡΑΚΙΑ παιζουμε.  Παμε λοιπον να τα δουμε.

100.  Βαασα - Λαχτι.  Η προιστορια ειναι με την Λαχτι , παμε κι' εμεις να παρουμε το σημειο 2 εστω και με το ζορι χωρις αυτο να σημαινει οτι μονο και μονο με την προιστορια παμε με το 2πλο.     Οοοχι.  Παμε με το διπλο εχοντας και αλλά ερεθισματα.    Το 1-1 θα υφισταται εως το τελος σχεδον του αγωνα ομως εχουμε ικανη την φιλοξ/νη ακομη και εως τις καθυστερησεις να κανει το 1-2.

104.  Ιγκλονσταντ - Ουνιον Βερολινου.  Το 2-2 βγαζει ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ με κοπο.  Θελει πιεση και θετικη ενεργεια.  Θα το σπρωξουμε το σκορ.

128.  Τσαρλτον -  Κρυσταλ Παλας.   Εδω τα βρισκουμε λιγο σκουρα καθως παιζει το 2-2 Σκορ ομως και το 3-1.   Με τις παραμετρους αυτες και με ιδιαιτερο διαβασμα παμε με το 2-2 ΣΚΟΡ μας λεει ο Σκορακιας.
- Δεν τον πτοει ακομη και αν βγει 0-5 η 4-0.   Αυτο διαβασε , αυτο μας λεει.   Να σημειωσετε οτι οπως παει το (τα) σκορ παει (-νε ) και το -α  σημειο (-α).

Οντενσε , Παρι και Κλαμπ Μπριζ ειναι η τριαδα που παιζουμε ξεχωριστα , ενω τα σκορ που δινουμε (δεν συμμετεχει σε αυτα ο σκορακιας) ειναι το 3-2 της Οντενσε , το 4-2 της Παρι και το 4-2 της Κλαμπ Μπριζ.   Φυσικα παιζουμε τα σημεια.

Σε μια δυσκολη Παρασκευη τολμαμε σε υψηλες πτησεις.
Καλημερα και ολα να πανε καλα.  
ΧΑΙΡΕΤΑΙ..................................

ΜΕ 2 ΣΤΑ 2 Ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩ !!!

Βλεπουμε τις προβλεψεις του στο ματς Μποταφογκο με Ιντερνασιοναλ και της Γκρεμιο επι της Ναουτικο.   Εκανε ταμειο παιζοντας  με αυτον τον αερα ποπυ τον διακατεχει.
Διαβαστε (δειτε) το προηγουμενο αρθρο (αναρτηση) πως εδωσε με σχολιασμο τα σκορ του.

Ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ  ΤΑΜΕΙΟ.  Συνηθισμενο πραμα!
Μεσα τα κεφαλια και εις αλλα με υγεια.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ..............................

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΤΗΣ ΜΠΡΕΝΤΦΟΡΝΤ.

Μποταφογκο και Ιντερνασιοναλ με την φιλοξ/νη να εχει την προιστορια με το μερος της , ομως δεν γεμιζει στο ματι η ομαδα.   Η Μποταφογκο να εχει 1 Ημιχρονου και η Ιντερνασιοναλ καταιδρωμενη να ισοφαριζει και το Χ να μας δινει 3,10.   1-1 ΣΚΟΡ ο σκορακιας που κανει παλι την εμφανιση του.
Εχει τα νευρα του και θελει πιστωση χρονου για να ξεκινησει τον στοιχηματισμο!

Γκρεμιο με Ναουτικο στο σετακι του 1,35 στον ασσο και 6,20 του διπλου.  Υπουλο σετακι που βγαζει 0-1 τελικο η 1-1 σκορ.   Το 1,35 δεν βγαινει.   Ο Σκορακιας δινει 2-0 υπερ της Γκρεμιο αγνοωντας τις αποδοσεις.   Το 2-3 γκολ παιζεται.

Αργα δινουμε προβλεψεις και αυτο γιατι δεν εχει αγωνες που να μπορεσει ο παικτης να αγωνιστει.
Εμεις ομως;   Αντε γεια μας.
ΧΑΙΡΕΤΑΙ.........................

***   ΦΟΒΕΡΟΣ και ΤΡΟΜΕΡΟΣ ο ΣΚΟΡΑΚΙΑΣ αμεσως με την επανεμφανιση του εκανε το 2 Χ 2 στα ΣΚΟΡ.
Το 1-1 της Ιντερνασιοναλ και το 2-0 της Γκρεμιο !!!
  - Γεμιζουμε τις  << μπαταριες >> μας και συνεχιζουμε.
Οι προβλεψεις του ηταν αργουτσικα γυρω στις 21.45 , ομως οσοι μπηκατε και ειδατε τον σκορακια , ειμαι σιγουρος οτι τον ακολουθησατε.  Ψιθυριστα εδινε 0-1 την Μπρεντφορντ χωρις να το κοινοποιησει και το τελικο της ηταν 1-0.   Μακαρι να κανεις το μεγαλο ταμειο που θα βγαλεις πολλους απο την δυσκολη θεση.
Σαν πολλα γραψαμε ομως.  Μεσα τα κεφαλια γιατι θελει δουλεια.
Καλο ξημερωμα με την ωρα να εχει παει τωρα που γραφω 05.05.